Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Ekleor: Ik ben het met Nienna* eens. En ik vind het goed dat jij aangeeft dat je dat niet wilt omdat het te veel is. @Sagana: Praat eens met hem? En dan niet via sms of telefoon ofzo...dat kan soms een hoop duidelijkheid verschaffen. OT: Gister een enorm drukke, volgepropte dag...net lekker zo lang als ik wilde in bed gelegen en geslapen. Zometeen een multo en tabladen halen om alle artikelen en aantekeningen en dergelijke te ordenen, zodat ik alles gestructureerd bij elkaar heb als ik over drie weken tentamen heb. En vanavond weer een drukke, volgepropte avond. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt gelijk alleen ben ik altijd degene die me dat soort dingen aantrekt. Ik denk dat mijn (ex)-vriend het op dit moment niet zoveel kan schelen eigenlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() OT: Net weer een paar uur geslapen, nu nog een artikel uitwerken (ik ben alleen vergeten de vragen op te schrijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil terug schrijven.
||
Citaat:
![]() - 65% artsen onderschat informatiebehoefte - artsen overschatten de zelfgegeven informatie en de tijd die ze daaraan besteden - artsen overschatten participatie patiënt (80% arts versus 30% patient) - patiënten begrijpen en onthouden de info niet (7-47% mist diagnose; 13-53% mist prognose) Dus nee, je bent geen uitzondering. ![]() Je huisarts kan wel een verwijsbrief schrijven, maar dan moet je denk ik zelf in Utrecht een psycholoog zoeken. Maar, je kunt maandag ook gewoon nog even je huisarts/assistente opbellen om het nog een keer te vragen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Mijn ouders wilden toen ik de konijntjes kreeg voor mijn verjaardag van kennissen (zij moesten er van af, want zij hadden ongewenst een nest jonge konijntjes gekregen) eigenlijk al geen konijnen meer, maar toen ze er eenmaal waren, vonden ze het helemaal niet erg. Maar er is wel altijd gezegd: als deze er niet meer zijn, komen er echt geen nieuwe meer. En daarbij is mijn konijn dus ook al bijna tien jaar en ziet hij er uit alsof hij ook binnen nu en drie maanden doodgaat, dus als gezelschap een nieuwe kopen schiet niet op. Zeker nu. Hij at al een tijdje bijna niks meer, je kunt al zijn botjes voelen, hij heeft een bult op zijn wang en een wratje op zijn oor, en hij valt af en toe om als hij zichzelf probeert te poetsen, maar nu glimmen ook zijn oogjes niet meer. Alles is afgevlakt sinds z'n broertje dood is, hij is nergens meer enthousiast voor te krijgen en loopt er echt verloren bij. Ik heb gisteren een hele poos met hem op schoot gezeten, en dan hangt-ie maar wat tegen je arm aan. Hij vindt het fijn om aandacht te krijgen, dat was altijd al, maar nu heeft hij het echt nodig. En dan te bedenken dat het beestje het hele komende weekend alleen thuis is omdat iedereen weg is... Ik ga dus echt proberen om maar even daar te zijn, zelfs al heb ik daar weinig tijd voor, want ik vind het zo zielig voor 'm. Bah, de tranen springen weer in mijn ogen als ik denk aan hoe hij er gisteren bij zat ![]() Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 08:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Die pillen werken echt ![]()
||
Citaat:
Succes!!!
||
Citaat:
(ik heb niet het hele verhaal gelezen dus weet niet of dit antwoord nuttig is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar bedankt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |