![]() |
|
Post normaal nooit dit soort dingen maar heb dit al met een stuk of 10 mensen geprobeerd en het bleek elke keer aardig goed te kloppen. Tevens valt hier redelijk wat nuttige informatie uit te halen dus ik post het toch maar:
Het is dee is dat je het plaatje uit de groep plaatjes selecteert waar jij je het best mee kan inleven alszijnde wat er boven staat (wijst zichzelf wel uit...) bij elke serie staat ook een "blanco" plaatje voor degene die zich met geen van de plaatjes kan asocieren. Het leuke is dat je ook jouw profiel en het profiel van iemand anders met elkaar kunt vergelijken en zien in hoeverre je "matcht" Klik voor de test TS begint: Mijn uitslag is: Dit <-- edit: is een link, viel niet zo op) Mood: Dreamer Fun: Escape Artist Habits: New Wave Puritan Love: Love Bug (bij alles wordt wel uitgelegd wat het is) Tevens kun je na het doen van de test de "alternatieve" mogelijkheden bij elk van de 4 cathegorieen bekijken en in het kort doorlezen.
|
![]() |
|
Ik geloof dat ik het zo goed doe.
Mood: sofisticat Fun: worker bee Habits: junkie monkey Love: home soul Leuke test. Weinig wetenschappelijk als je het mij vraagt, maar wel goed geplaatst op psychologie. Psychologen hebben al zo lang geprobeerd de persoonlijkheid in kaart te brengen en meetbaar te maken, maar er is nog steeds geen echte consensus over de aspecten uit welke de persoonlijkheden bestaan. Veel gebruikt is de big 5 (ocean: openness to experience, concientiousness, extraversion, agreeableness, neuroticism). Vorig jaar werd in college alweer verteld dat daar een trek aan toegevoegd zou worden.
|
Verwijderd
|
klikkie
Mood: dreamer Fun: conqueror Habits: Back to basic Love: Touchy feeling http://friends.imagini.net/vdna.php?...9a&srv=iwebhd3 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
klik
Mood: dreamer Fun: escape artist Habits: junkie monkey Love: love bug ik zou niet weten of het klopt ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Mood: Sofisticat
Fun: Escape artist Habits: High time roller Love: Love bug Er zitten wel een paar ware opmerkingen tussen ![]() Dit soort testjes vind ik altijd leuk om te doen, vanwege de nieuwsgierigheid of het zou kunnen weergeven wie ik ben.. De kaders binnen deze test zijn erg beperkt, des ondanks vond ik het een leuk testje ![]() Habits klopt bij mij werkelijk waar niets van... De slaapkamer die ik koos, was vanwege het minimalistische en overzichtelijke interieur.. De rosé omdat deze weinig koolhydraten bevat en ik hier erg van houd... Nu word ik als een fantastic plastic-persoon afgeschilderd ![]() ![]() Link
Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
Daar kun je op klikken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: