Oud 14-06-2007, 23:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 15-06-2007 @ 00:05 :
ik ga niet op vakantie, ik ga gewoon ergens in amerika wonen.
Maar ik ga naar Dour dus dat is zo'n beetje mijn vakantie deze zomer.
Oud 15-06-2007, 09:59
Ryan.
Ryan. is offline
8 dagen Mimizan, eindelijk weer golfsurfen (L)
net als vorig jaar eigenlijk, en ik neem dit keer geen bomvolle koffer kleding mee want het enige wat je echt draagt is een bikini slippers en een boardshort ofzo. Ik heb dr zin an!
Oud 15-06-2007, 10:21
Caps
Caps is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 15-06-2007 @ 10:59 :
net als vorig jaar eigenlijk, en ik neem dit keer geen bomvolle koffer kleding mee want het enige wat je echt draagt is een bikini slippers en een boardshort ofzo. Ik heb dr zin an!
He daar ga ik ook Niks beters dan met maten van s'ochtends tot s'avonds boarden. Ik kom er al een paar jaar, de golven zijn niet echt super hoog, maarja goed genoeg.
Oud 15-06-2007, 11:35
__
__ is offline
ik ga 10 dagen naar kroatie met vriendinnen in een appartement. en misschien nog een paar dagen ergens heen met mn vriendje, maar dat zie ik nog niet zo gebeuren. oja en lowlands hoogstwaarschijnlijk. en ik ging misschien ook nog met mn broer een klein weekje ofzo langs bij mn ouders, maar ik weet nog niet eens waar zij heengaan eigenlijk. ik neem iig standaard overal veels te veel mee naartoe
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 17:22
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga met mijn vriend voor het eerst in mijn leven naar Spanje , geloof dat ik de enige nederlander ben die daar nog niet is geweest.

We gaan via engeland met de boot naar bilbao en dan auto huren en in 4 dagen naar het zuiden rijden en onderweg kamperenl.
in het zuiden nemen we dan 1,5 week een hotel en gaan we alleen maar rondhopsen in de spaanse wildernis en dan weer terug met de auto en weer met de boot naar engeland etc. etc.

Ik neem altijd een half volle koffer mee, want ik moet op vakantie altijd heel veel cadeautjes en kleding van dat land kopen .

Maar ja vorig jaar was ik in finland in de vrieskou en dan moet je wel een volle koffer mee, want dan moetje van die thermos kleding enzo aan en dat is nu niet echt ruimtebesparend...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 17:32
innogen
innogen is offline
De enige nederlander nog wel, zozo. Ik ben ook nog nooit in Spanje geweest, helaas.

En waarom gaan jullie via engeland naar spanje, dat is nogal omslachtig lijkt me
Oud 15-06-2007, 17:32
Verwijderd
Oh, ik heb opeens de uitnodiging om van de zomer een paar dagen te komen chillen in Berlijn, want bekenden van me zitten daar dan tijdens een uberrondreis door Europa. Dus als ik geld heb dan ga ik daar ook wel heen, fijn in m'n eentje treinen, daar even rondhangen, eventueel na hun vertrek nog een paar dagen in m'n eentje rondlopen en dan weer terug.

Oja, ik neem me altijd voor om heel weinig dingen mee te nemen maar uiteindelijk heb ik veel te veel kleren mee en draag ik de helft niet. En dan koop ik op vakantie ook nog heel veel items en dan passen ze niet meer in mijn koffer en dan moet ik nog een tas kopen en eh mja drama.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 17:50
capibara
capibara is offline
Argh ja dat heb ik ook, elke keer als ik naar Frankrijk ga moet ik op de terugweg een bult aan vinyl en tapes meesjouwen. Dit jaar maar een koffer thuislaten en een platentas meenemen . Of gewoon minder muziek kopen. Nee laat maar, dat is geen optie.
Oud 15-06-2007, 18:05
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Blegh, Mimizan. Rij dan door naar Biarritz of Hossegor als je in Frankrijk wil golfsurfen.
Oud 15-06-2007, 18:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben als sinds m'n 14e niet meer echt op vakantie geweest. Vanaf m'n 15e werd het steevast elk jaar lowlands. En verder gewoon een zooi gratis festivalletjes afgaan met m'n homies. Ik hoef niet perse naar het buitenland...
Al had een weekendje Dour me wel erg gaaf geleken, maar ik heb net de week ervoor vrij en het kan niet meer gewijzigd worden. Bummer.
Oud 15-06-2007, 18:40
Verwijderd
Ik denk niet dat ik op vakantie ga, of zelfs vakantie neem aangezien ik bij werk was vergeten vakantie op te geven.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:02
Verwijderd
Dour,Lowlands, een Weekendje eropuit met de chick en een weekje op het ouderlijk huis passen,dat word mijn vakantie.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 19:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja ik mag ook nog twee weken hier thuis oppassen. dat wordt weer ontbijten met friet en broodjes filet americain als avondeten(L)
Oud 15-06-2007, 19:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 15-06-2007 @ 18:22 :
Ik ga met mijn vriend voor het eerst in mijn leven naar Spanje , geloof dat ik de enige nederlander ben die daar nog niet is geweest.

We gaan via engeland met de boot naar bilbao en dan auto huren en in 4 dagen naar het zuiden rijden en onderweg kamperenl.
in het zuiden nemen we dan 1,5 week een hotel en gaan we alleen maar rondhopsen in de spaanse wildernis en dan weer terug met de auto en weer met de boot naar engeland etc. etc.

ik ben ook nog nooit in spanje geweest en ga nu ook pas voor het eerst. en huuuh via engeland? is het niet goedkoper en sneller om gewoon een vliegtuig te nemen?
Oud 15-06-2007, 19:23
HenkMul
HenkMul is offline
Ik had het plan om deze zomer of naar Japan (Fukuoka, bruiloft van een vriend) of naar Singapore (gratis verblijf tussen de vogelspinnen en palmbomen) te gaan, maar de nare realiteit is waarschijnlijk dat ik de sleur van alledag niet kan ontvluchten in verband met geldgebrek en werkdruk.

Normaliter ben ik een cityhopper die het liefst in dure hotels verblijft.
Oud 15-06-2007, 19:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-06-2007 @ 20:07 :
ohja ik mag ook nog twee weken hier thuis oppassen. dat wordt weer ontbijten met friet en broodjes filet americain als avondeten(L)
Mag ik je partner-in-crime zijn?
Oud 15-06-2007, 19:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 15-06-2007 @ 20:33 :
Mag ik je partner-in-crime zijn?

maar natuurlijk, sterker nog: mijn moeder heeft graag dat je mij vergezelt anders is ze ongerust.

oh how wrong she is.
Oud 15-06-2007, 21:20
biep
biep is offline
ik ga werken, naar Lowlands en naar Vlieland met m'n vriendje en z'n band.
Ik wil eigenlijk nog wel een weekje zon, misschien nog even naar Kreta in oktober ofzo, mocht ik dan geld hebben.
Oud 15-06-2007, 21:21
biep
biep is offline
Citaat:
ben jaloers. ben bang dat ik dit jaar bij scheveningen eindig
Oud 15-06-2007, 21:32
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-06-2007 @ 20:37 :
oh how wrong she is.
Ahahaha inderdaad. Maar wel tof.
Oud 16-06-2007, 09:00
substantial
substantial is offline
Citaat:
Moustache schreef op 14-06-2007 @ 15:12 :
Ik ga kamperen, ik neem as usual een shitload aan kleren mee, ik geef geld uit als water en ik combineer golfsurfen met chillen en uitgaan. Oh en dat alles in Zarautz, Baskenland.
oeh zarautz is geweldig, er hangt daar echt zo'n lekkere easy going sfeertje, en de golfen kunnen daar echt heerlijk wezen, niet te sterke stroming enzo... line up niet te druk, (en san sebastiaan is echt prachtig) ik ga ook weer golfsurfen daar dit jaar, mimizan was me een beetje tegengevallen, wanneer ga je? en ga je ook via saiko surfcamp?

Laatst gewijzigd op 16-06-2007 om 09:05.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 10:20
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
substantial schreef op 16-06-2007 @ 10:00 :
oeh zarautz is geweldig, er hangt daar echt zo'n lekkere easy going sfeertje, en de golfen kunnen daar echt heerlijk wezen, niet te sterke stroming enzo... line up niet te druk, (en san sebastiaan is echt prachtig) ik ga ook weer golfsurfen daar dit jaar, mimizan was me een beetje tegengevallen, wanneer ga je? en ga je ook via saiko surfcamp?
Ja met Saiko inderdaad, van 20 juli tot 5 augustus. Goeie prijs/kwaliteitsverhouding+supersfeer op zowel die camping als in het dorp, dus Saiko bevalt me goed.
Oud 17-06-2007, 19:43
gurl19
gurl19 is offline
Ik ga naar El Arenal in Mallorca. Ik neem altijd ontzettend veel kleren mee. Zelfs ondergoed voor het dubbele aantal dagen. Ik neem ook altijd al mijn bikini's mee, terwijl ik er meestal maar 2 draag. Liever teveel dan te weinig!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 17-06-2007 @ 20:43 :
Ik ga naar El Arenal in Mallorca. Ik neem altijd ontzettend veel kleren mee. Zelfs ondergoed voor het dubbele aantal dagen. Ik neem ook altijd al mijn bikini's mee, terwijl ik er meestal maar 2 draag. Liever teveel dan te weinig!
Mallorca is de shit, echt, heerlijk eiland.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 20:11
ragdoll
ragdoll is offline
Ik heb mij laten ompraten en nu ga ik twee weken naar TURKIJE en ook nog met Peter Langhout. Tamelijk interessant. Ik denk dat het een van de slechtste vakanties ooit gaat worden. Maar ik doe het maar voor het gezelschap want dat is wel leuk.
Maar ik ga ook nog een weekend naar Berlijn. En een paar dagen naar Parijs. En verder werken werken want tja ik moet het toch ergens van bekostigen.
Oud 19-06-2007, 08:20
stout!
stout! is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 17-06-2007 @ 21:03 :
Mallorca is de shit, echt, heerlijk eiland.
En El Arenal is echt de shit voor fans van beton en Britse lowlife's.

Mijn vriendje gaat een half jaar in Florence studeren en vanaf augustus in Perugia een talencursus doen, dus met een beetje geluk kunnen we al vanaf half juli daar z'n kamer in. Vanuit Perugia een paar dagen naar Rome en heel romantisch doen om na 10 dagen dramatisch afscheid van elkaar te nemen.

Daarna nog met een vriendinnetje naar Frankrijk, met een oud oppasadres. Die veel te rijke (maar overigens wel aardige) mensen willen graag een vertrouwde oppas voor hun kinderen dus betalen ze onze vakantie en hoeven we alleen 's avonds een paar uurtjes op te passen als de kinderen al slapen, echt perfect . Is verder wel een beetje een decadente badplaats waar niet veel meer te doen is dan op t strand liggen/flaneren/uitgaan en drankjes van 9 euro drinken. Maar als je het niet zelf betaalt, is dat prima.
Mee, op beide vakanties; veel kleren, zonnebril, en vooral op die laatste vakantie boeken.

Ben nu nog 2,5 week hard aan het zwoegen.
Oud 19-06-2007, 09:03
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ga eerst 8 dagen surfen in Mimizan (minder te horen dat het tegen valt, maar ik ga met vrienden dus het is toch wel leuk) en dan nog 2 weken naar de andere kant van Zuid Frankrijk, papa en mama opzoeken en het strand natuurlijk.
Als ik dan terugkom wil ik nog even naar Ieperfest.
Oh wat neem ik mee. Bikini's, boardshorts, zonnebrilllen, rokjes, topjes, jurkjes, slippers en zoals altijd teveel schoenen en te weinig sokken.
Oud 19-06-2007, 09:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ga richting Oost-Europa (Venetië eerste stop, dan Kroatië en dan zien we het wel), 2 weken en dan een week Sziget. En ik zou met mn lovah een week naar Frankrijk, aangezien dat niet door gaat moet ik wat anders verzinnen, want ik hou van Frankrijk.
En ik neem altijd veel te veel mee, voornamelijk onhandige dingen. En te weinig sokken.
Oh, en ik ga natuurlijk kamperen
Oud 19-06-2007, 09:24
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-06-2007 @ 10:22 :
Ik ga richting Oost-Europa (Venetië eerste stop, dan Kroatië en dan zien we het wel), 2 weken en dan een week Sziget. En ik zou met mn lovah een week naar Frankrijk, aangezien dat niet door gaat moet ik wat anders verzinnen, want ik hou van Frankrijk.
En ik neem altijd veel te veel mee, voornamelijk onhandige dingen. En te weinig sokken.
Oh, en ik ga natuurlijk kamperen
Waarom kom je niet een week mij opzoeken? Dat vinden mijn ouders vast niet erg!
Oud 19-06-2007, 09:36
Jones
Citaat:
stout! schreef op 19-06-2007 @ 09:20 :
Daarna nog met een vriendinnetje naar Frankrijk, met een oud oppasadres. Die veel te rijke (maar overigens wel aardige) mensen willen graag een vertrouwde oppas voor hun kinderen dus betalen ze onze vakantie en hoeven we alleen 's avonds een paar uurtjes op te passen als de kinderen al slapen, echt perfect . Is verder wel een beetje een decadente badplaats waar niet veel meer te doen is dan op t strand liggen/flaneren/uitgaan en drankjes van 9 euro drinken. Maar als je het niet zelf betaalt, is dat prima.
Mee, op beide vakanties; veel kleren, zonnebril, en vooral op die laatste vakantie boeken.
Hebben ze niet een tuinman nodig ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 09:43
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 19-06-2007 @ 10:24 :
Waarom kom je niet een week mij opzoeken? Dat vinden mijn ouders vast niet erg!
Omdat ik dan zelf ook weg ben zzz. Jammer
Oud 19-06-2007, 11:03
stout!
stout! is offline
Citaat:
Jones schreef op 19-06-2007 @ 10:36 :
Hebben ze niet een tuinman nodig ofzo?
Ik zal het navragen .
Oud 19-06-2007, 11:21
vixen
vixen is offline
Ik ga met mn zus naar barcelona voor een paar dagen, en ook nog met mijn vriendje naar ergens ver weg, liefst een eiland. Wel moeilijk te regelen met mn werk, maar dat komt ook wel goed. En wat ik meeneem; bikini, fototoestel, zonnebri, zonnebrand en veel geld.
Oud 19-06-2007, 11:30
Electriq
Electriq is offline
Werken in rusthuis/speelpaleis FPC Veldzicht en 3 dagen naar Spanje, Madrid geloof ik
Oud 19-06-2007, 11:33
Quay
Quay is offline
Ik ga eind juli met vrienden naar een of andere zonnige bestemming, we pakken een last minute. Verder ga ik eind augustus naar Ijsland, daar ga ik rondreizen en vervolgens de boot pakken naar Spitsbergen en de Faeroer eilanden om vervolgens weer terug te gaan naar Nederland.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 15-06-2007 @ 00:12 :
Shit, is er dan niemand die naar een of andere ordinaire Spaanse bad plaats gaat om zich 2 weken lang vol te gieten, kapot te roken en een beetje te gallen?
Jawel ik en het beviel pri-ma!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 24-06-2007 @ 17:58 :
Jawel ik en het beviel pri-ma!
Goed zo.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 20:31
Verwijderd
Ik ga vooralsnog alleen naar Lowlands, verder moet ik even kijken wat ik ga doen. als ik vrij kan krijgen, geld en lef genoeg heb dan wil ik naar Rome of andere stad reizen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 20:37
Jinte
Jinte is offline
Om 5 uur vannacht stap ik in de bus naar parijs
Ik ben net 2 weken terug van vakantie, ga ook nog vrijwilligerswerk doen in oekraine 3 weken en dan nog naar lowlands .
Ik heb een geweldige vakantie.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 21:24
Ramble On
Ramble On is offline
Net besloten met vriendinnen dat het twee weken richting Oost-Europa wordt. Iig met het vliegtuig van en naar Boedapest (veel goedkoper dan bus). Daarna naar het Balatonmeer en daarna Kroatië (stranden). Waar precies zien we dan wel. Ik hoop dat we vooral in hostels gaan zitten, is gezellig en ik houd niet van kamperen. Helaas de rest wel hehe.
En misschien nog een weekend Barcelona met m'n vriendje of Madrid met z'n zusje erbij.

Ik neem trouwens gewoon m'n backpack mee en kijk wel wat erin past. Iig veel jurkjes omdat het snikheet is daar.
Oud 24-06-2007, 21:28
Haligh
Haligh is offline
ik hoorde van mijn vader dat hij nou weer naar hong kong, dubai of alaska wil?
maakt mij verder niks uit, maar ik gok erop dat ik uiteindelijk wel weer in shanghai terecht kom aangezien hij daar net naar een nieuw appartement is verhuist .
Oud 24-06-2007, 22:25
kuik
kuik is offline
ik ga 27 juli pas op vakantie ik ga 2 weken golfsurfen met vriendinnen ergens in zuid-frankrijk, het plaatsje ben ik even kwijt.
Oud 24-06-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 24-06-2007 @ 22:24 :
Net besloten met vriendinnen dat het twee weken richting Oost-Europa wordt. Iig met het vliegtuig van en naar Boedapest (veel goedkoper dan bus). Daarna naar het Balatonmeer en daarna Kroatië (stranden). Waar precies zien we dan wel. Ik hoop dat we vooral in hostels gaan zitten, is gezellig en ik houd niet van kamperen. Helaas de rest wel hehe.
En misschien nog een weekend Barcelona met m'n vriendje of Madrid met z'n zusje erbij.

Ik neem trouwens gewoon m'n backpack mee en kijk wel wat erin past. Iig veel jurkjes omdat het snikheet is daar.
Oei, het Balatonmeer, slechte ervaring mee. Super veel gigantisch grote spinnen, nazis voor je deur, vies water (waarschijnlijk radioactief of zo) en lompe onvriendelijke bevolking. Wel goedkope drank, dat is een grote plus.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 23:43
*oma*
*oma* is offline
Volgens de Hongaren is dat water genezend en shit. Maar het is voornamelijk drappig. Het viel me in Hongarije sowieso op dat al het water daar geneeskrachtig was , tenminste dat werd gezegd. Oh! En er is ergens ook een soort spa/ water/ meertje wat verwarmt wordt door vulkanen achtige dingen en dat is vet chill. Daar kun je van die opblaasbare banden huren en dan lekker dobberen.
Dit watertje was uiteraard ook geneeskrachtig.
Oud 24-06-2007, 23:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ha dan is mijn water ook geneeskrachtig want mijn moeder is laatst nog in hongarije geweest.
Oud 24-06-2007, 23:49
*oma*
*oma* is offline
Ja, doe er je voordeel mee .

En ot: ik heb vandaag besloten dat ik in de herfst naar Perpignan ga, want een vriendinnetje van mij werkt er dan in een hotel .
Oud 24-06-2007, 23:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
perpignan, nou daar is mijn moeder vorig jaar geweest,
het is een kleine wereld.
Oud 24-06-2007, 23:52
*oma*
*oma* is offline
Nou, het moet niet gekker worden! Ik ben vorig jaar met de trein door Perpignan gereden!
Oud 24-06-2007, 23:53
thunder110
thunder110 is offline
Als ik met mijn ouders meega op vakantie kunnen hotels en het dineren me niet duur genoeg zijn en moeten mijn poezelige voetjes echt met de taxi ergens heen, maar als ik alles zelf betaal is het meestal lowbudget . Dan zit ik in crappy hotels (maar wel altijd centraal), probeer ik zo cheap mogelijk te eten en ben ik ineens in staat om dagelijks kilometers lopend af te leggen of ga ik met de metro.
Ik kom nu net terug uit NY en ik had op de heenreis al redelijk veel bagage, dus op de terugreis moest ik in chinatown een extra koffer kopen voor al mijn aankopen
Oud 24-06-2007, 23:54
thunder110
thunder110 is offline
oja en ik ga redelijk vaak weg dus, de laatste tijd zo'n vier a vijf keer per jaar, een keer in het jaar een 'verre' reis (ander continent) en de rest zijn stedentrips.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten