![]() |
||
Citaat:
Ik heb net dit gelezen: http://www.nma-fallout.com/article.php?id=36883 En het klinkt iig alsof ze een boel zaken er toch in hebben of op een bepaalde manier erin proberen te houden... 't enige wat jammer is/kan zijn is dat het een andere universe is dan FO1/2/tac.. maar omdat deze allemaal al een erg 'afhankelijk' einde hadden zie ik dat meer als een manier om met beperkingen om te gaan.. Wederom ik kijk uit naar de reviews en als die redelijk positief zijn dan wordt dit weer eens een aankoop
|
![]() |
|||||
Citaat:
Bovendien wordt dit geen FO:Tactics maar gewoon FO 3, dus WEL een RPG. Sommige mensen zijn alleen al compleet over de zeik omdat het geen isometrisch spel is. Hallo? We leven in 2007, een isometrisch spel zou gewoon niet meer verkopen. Ik vind wat in dat interview genoemd wordt vooralsnog hardstikke positief. Mensen moeten eerst maar eens de demo spelen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De oude zagen er nogal cartoony uit, het idee is dat FO3 er gewoon realistischer uitziet. De nieuwe versie ziet er IMHO veel gemener uit. Grafisch hebben ze een update gehad. Of wil je ook een tile-based isometrische versie? |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zeggen geef 't een halfjaar.. dan zullen er veeeeel meer een gedetaileerde reviews verschijnen... dan kan je meer zeggen over FO dan 4 plaatjes en 1 interview
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
helemaal hoog en laag principes in de discussie gooien maar je gaat 'm wel downloaden.. ![]() ![]()
||
Citaat:
Vraag een random 16 jarige gamer over Fallout... die zal je er weinig over kunnen vertellen en de kans is groot dat ie 't niet eens kent.. Er staat duidelijk dat het naast PC ook NextGen wordt... en 50% (als 't niet meer is) van de nextgen gamers is vanaf 16 jaar (ja en ook ouder, maar neem de 'echte' fans, die zullen m niet op de console spelen anyway ![]()
||
Citaat:
Maar het zou opzich wel een leuk spel worden, maar Oblivion kocht ik ook en dat was zonde, dus download ik deze maar. Precies zoals je zegt Paperz... Die kennen Fallout niet, dus daarom snap ik niet dat ze de license hebben gekocht... Ze hadden zelf vast wel met iets leuks kunnen komen... Er waren namelijk nog meer bieders voor de license waar ik een stuk meer vertrouwen in had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
noem het van mij appart fallout (verzin hier zelf iets) maar geen fallout 3 want dat is het gewoonweg niet !! ik kan toch ook niet medieval total war ineens als een RPG gaan maken en het dan medieval total war 3 noemen
||||
Citaat:
Goh, dan heb ik toch een niet bestaand camerastandpunt gebruikt in Neverwinter Nights 2... En in die review stond ACTION RPG.... Fallout is was en zal altijd een CRPG zijn... Dus als dit echt een ACTION RPG gaat worden is het een FOBOS opvolger en geen Fallout1+2 opvolger. En NIEMAND zit op een fobos opvolger te wachten... Isometrisch verkoopt misschien niet, maar het verschil tussen een action RPG of een CRPG bepaald wel of het een echte fatsoenlijke fallout gaat worden. Citaat:
Citaat:
En ALS die Fallout al kennen dan is het vaak van die monsterflop FOBOS. Ook niet echt een reden om dan de Fallout naam aan je game te hangen... Zoals het er nu uitziet lijkt het alsof ze Oblivion-With-Guns aan het maken zijn met dat VATS dingetje erin gepropt om de "fans" toch hun "turn-based" dingetje te geven.
Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 07:48. |
![]() |
||
Citaat:
En dat hele licentie gepraat... dus? Die is zover ik begreep al van diverse eigenaren gewisseld... ik ben blij dat iemand het oppakt en er ook daadwerkelijk iets mee doet... want des de langer het zou duren des de meer het zou afwijken van het orgineel (of de de erger het zou floppen omdat iemand na 15 jaar nog steeds weg probeert te komen met dezelfde graphics e.d. (zie de ufo remake ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het grootste verschillen tussen FO 1 en 2 en nu dus 3 zijn gewoon dat het first/second person 3D is, en niet volledig turn-based. De setting is exact hetzelfde, evenals de wapens en het skill systeem. Het is nog steeds een Fallout RPG. |
![]() |
||||
Citaat:
De nwn2 cameravoering bewijst dat het idee van een 3rd person isometric (of top-down) idee nog prima verkoopt. Citaat:
Citaat:
Overigens voor de leken. De afkortingen van de fallout-games zijn. FO1, FO2, FOT, FOBOS (of F:BOS. Of meer terecht. F: POS) en nu dus FO3.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 11:18. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja? En? Tactics had dezelfde developer en gebruikte zelfs dezelfde grafische engine en exact dezelfde sprites. Nu heb ik tactics nooit gespeeld maar ik neem aan dat er ook enorm veel wapens en andere objecten totaal identiek was. Dan heb je gewoon dezelfde stijl. Volgens mij horen stijl en franchise meer bij elkaar dan gameplay en franchise.
||
Citaat:
Je hebt een franchise en die kan heel divers zijn.. Neem C&C.. die kwamen met een RTS (simpel, C&C1) een online RTS (simpel C&C: weet ik veel hoe 't heette) een spinoff (iets uitgebreidere, red alert) een FPS (C&C: Commando ofzo, 3D) en een RTS (3D maar spinnoff, Generals) en als laatste C&C3 wat volledig 3d was. Maar bij al deze games (ok mss generals niet ![]() Zelfde geld voor alle FO games (zelfs fobos ) en neem bijv baldur's gate.. op de PC een magistrale RPG maar op de console een erg fijne hack en slash.. met elementen uit de rpg game... Bedenk ook... men gaat niet een licentie kopen alleen voor de naam... ik weet niets van wetgeving en copyright op dat gebied maar elementen als de pipboy... daar betaal je ook voor... nou weet ik totaal niet hoeveel geld er in de licentie zat, maar je koopt het in de games industrie niet alleen voor de naam
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik citeer : "maar de game is ontwikkeld door een ander bedrijf, geen van de originele ontwikkelaars hebben meegewerkt, en bovendien is de gameplay compleet anders. Het heet niet voor niets geen FO3."" need i say more ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zegt wel dat ze 'wat van dezelfde graphics' gebruikt hebben, maar het is gewoon dezelfde engine met dezelfde artwork als je het mij vraagt. Dit geeft de game dezelfde sfeer. Tuurlijk is de gameplay van een heel andere genre. Maar wat maakt dat nu uit? Warcraft III en WoW hebben ook andere gameplay dan de eerste twee delen. Toch liggen de spellen mooi in elkaars lijn. Ik weet nog niets van dat nieuwe spel, maar het is belangrijk dat het spel de stijl en sfeer van het origineel kan vangen. Stel je voor, een nieuwe Star Wars film maar dan in de stijl en sfeer van Star Trek. Dat doe je niet. Je kunt best onder de Star Wars licentie een nieuwe film maken en je kunt dan best wat nieuws en betere special effects gebruiken. Maar je moet de sfeer en stijl behouden. Dus dan kun je niet met een hele nieuwe visie op jedi of op stormtroopers komen.
||
Citaat:
De graphics hebben de Fallout feel niet, meer een S.T.A.L.K.E.R. vervolg, en dat is niet omdat het 3d is, dat is gewoon omdat ze het te realistisch proberen te laten lijken. Fallout was een cRPG, het doel van Fallout was het simuleren van een table top RPG, niet het simuleren van een paintball gevecht. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
100% CRPG. Vandaar ook mijn vergelijking met de NWN2 engine (die IMO perfect zou zijn voor een fatsoenlijke opvolger van Fallout)
Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 20:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wanneer zou FO3 er wel wat mee te maken hebben? - Zelfde setting? - Zelfde verhaal (mbt oorlog e.d.)? - Zelfde soort personage's (BoS, raiders, supermutants)? - Zelfde character ontwikkeling? (perks, good/evil etc) - Zelfde soort wapens? - Zelfde soort combat-systeem? (ap) Wat ik uit het beperkte aantal bronnen haal is dat dit er allemaal (op een bepaalde manier) al in gaat zitten... dus wat moet het spel er nog meer mee te maken hebben? - Wil je verwijzingen naar de avonturen naar de verhalen van de vaultdweller + afstammeling? - Het herbezoeken van oude locaties? - Oude NPC's tegenkomen? - iets anders?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Fallout 3 is gewoon een heel ander spel aan het worden, met invloeden uit het Fallout universum, yeee! |
![]() |
||
Citaat:
Serieus, geef jij dan een antwoord... wat zou FO3 moeten hebben om het WEL een fallout game te laten zijn volgens jou... ? Want je zit wel de boel af te kraken en te ratelen over 1 interview en 4 plaatjes.. maar wat mist er dan echt (waarvan je ZEKER weet dat het NIET zo is ? )
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
E3 topic m3tr01dm1nd3d | 15 | 02-08-2008 18:03 | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 |