![]() |
|
Ik heb mijn kast opgeruimd en kwam er achter dat er toch wel wat dingen in liggen die ik niet meer aan doe, of gewoon nooit aan gehad heb. Misschien dat ik er hier nog iemand blij mee kan maken! Doe een goed bod en het is voor jou!
Op te halen in Nijmegen (evt in Arnhem of Doetinchem), of natuurlijk verzenden. Wonder woman spijkerbroek mt M. Nooit gedragen, te klein gekocht. ![]() Spijkerrok tot knie mt M. Nooit gedragen, te klein. ![]() Bruin truitje, wel gedragen maar nog in goede staat. Staat geen maat in, maar is denk ik een M. ![]() Groen truitje, met een leuk effect op de buik. Maat L. ![]() detail Reebok sport shirtje, mt 14 (ik denk dat dat een M is), goede staat, wel een paar keer gedragen. ![]() detail Rood t-shirtje met opdruk, one size, denk een S/M, paar keer gedragen. Geel t-shirtje met opdruk, one size, denk een S/M, paar keer gedragen. ![]() Rood/zwart truitje met opdruk, staat geen maat in, maar denk een M/L, paar keer gedragen. ![]() achterkant Zomerschoentje met bandjes en klein hakje, zwart/wit, mt 40, nooit gedragen zijkant Laars met punt, gedragen(punt is een beetje versleten), mt 41 2 riemen, een rode en een bruine Rode is verkocht. Poster van een draak
Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 16:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|