![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn kamer opgeruimd en daar zijn een aantal dingen uit gekomen die ik nooit meer gebruik.
Philips Jukebox HDD-060 GERESERVEERD ![]() Jukebox met accesoires Te koop wegens aanschaf nieuwe mp3-speler. Hij doet het nog perfect, geluid is super. Er zitten enkel wat gebruikerssporen op (krasjes). Kleding ![]() Zaratopje aan Leuk paars topje in maat M. Nauwelijks gedragen, in perfecte staat. Ik heb er nog 2 liggen, precies hetzelfde in zwart en rood. Zwart vestje: Zwart vestje Mooi zwart vestje met rits en col in maat m. Nooit gedragen ![]() Mooi zomers rokje met bloemetjes van H&M in maat 38. ![]() Mooie longsleeve van Pepe Jeans in maat S. Goede staat, weinig gedragen. ![]() Mooi Replayshirtje met geborduurde bloemetjes langs de hals, perfecte staat weinig gedragen. Maat S. Topje Jackpot: Topje Jackpot Leuk roze topje met strikje van Jackpot. Maat 1, goede staat weinig gedragen. Zwartwitte polo Esprit: Polo Esprit Leuke zwartwit gestreepte polo van Esprit in maat S. Goede staat, weinig gedragen. 2 tops mexx: Topje mexx roze Topje mexx blauw 2 mooie hempjes van Mexx in maat xs. Nooit gedragen dus in perfecte staat. ![]() Leuk Limegroen topje van het merk Sutherland. Maat xs, nauwelijks gedragen dus in goede staat. ![]() Opdruk topje mexx Leuk zwart Mexx shirtje in maat S. Met leuke indiaanse print en kraaltjes aan de bandjes! Nauwelijks gedragen dus in goede staat. Lichtblauw vestje mexx: GERESERVEERD Vestje mexx Lief lichtblauw vestje van Mexx in maat S. Nauwelijks gedragen dus in goede staat. Tasje ![]() Claudio Fericci tas achter Mooie zwartleren Claudio Ferrici tas, nooit gebruikt. Sieraden kistje Sieraden kistje Sieraden kistje open Lief, zwart sieraden doosje met een vlindertje erop. De binnenbekleding is rood en het doosje sluit dmv een magneetje. Fitness bank (let niet op de vliegenmepper, die krijg je er niet bij ![]() ![]() 4 Bikini's ![]() De bikini's zijn of nooit gedragen, of een enkele keer. Alle bikini's hebben van broekje maat 36 en van bovenstukje maat 75B. 5 euro per stuk! Harlequin bouquetreeks boekjes bouquetreeks bouquetreeks2 185 stuks! Psychologieboeken Psychologieboeken nog een boek - Developmental Psychology - Shaffer (6e editie) - The Lifespan - Lefrancois (5e editie) - Child Development - Santrock (9e editie) - Development Through the Lifespan - Berk - Of Children - Lefrancois (9e editie) - Abnormal Psychology - Nolen-Hoeksema (2e editie) - A topical Approach to Lifespan Development - Santrock - Child and Adolescent Development - Hoffnung (4e editie) - Child Development - Bukatko en Daehler (4e editie) Edit: paar nieuwe dingen erbij gezet (fitness spul, bikini's, boekjes). Voor alles geldt: bied maar wat je ervoor overhebt en verzendkosten koper. Ophalen mag ook (in eindhoven) Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 10:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-07-2007 om 13:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mocht ik niet kunnen, ik ben best bereid om even op en neer naar Eindhoven te treinen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
edit: haha, ik was nog te snel ![]() |
![]() |
||