Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, 9 films voor een tientje, kgggg. ![]() @ TopDrop: Zeg nou waar je woont, pruttelkop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, boxen hebben vrijwel nooit een gave selectie. Er zit meestal wel minstens één film bij die er geen plaats verdient. Maar het is wel goedkoop idd.
||
Citaat:
![]() En dan 1 keer laten overgaan met het iedee: ,,Call me back.’’ Yes but how?!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Anyway, het is niet die box. Het is deze. Het zijn trouwens ook geen 9 dvd's. Het zijn er 5 met 9 films. En wel deze: THE 39 STEPS, JAMAICA INN, MURDER, NUMBER 17, SABOTAGE, SECRET AGENT, THE LADY VANISHES, THE MAN WHO KNEW TOO MUCH, THE SKIN GAME. En dat ie maar 12 euro kost op bol.com (als hij leverbaar zou zijn) wist ik ook niet. Ik dacht dat het misschien een foutje was, of dat ie dik was afgeprijsd ![]() Ik woon trouwens in Zoetermeer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet je maar beter je best doen! ik kan het niet zo waarderen dat mn huis een tyfuszooi is en ik echt weer lui en lazy-ass ben. en ik heb spierpijn van het skaten. en mn blauwe plekken doen pijn. ![]() blegh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik haat de verfvlekken op mijn zeil en tapijt en het feit dat ik te pauper ben nieuwe vloerbedekking te kopen. ik haat het dat ik nog steeds mn bachelor niet heb, omdat de studieadviseurs en mijn stage- en scriptiebegeleider langzaam zijn. ik haat het als ik op blote voeten loop en er dan iets plakkerigs op de grond ligt, zo vies. ik haat mensen die op de straat spugen, waarom doen mensen dat!? ik haat het dat ik geen chips in huis heb, want daar heb ik echt trek in.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar de dag dat Sylph mij uitlacht omdat ik een onpopulaire nerd ben is de dag waarop er iets gek gebeurt.
||
Citaat:
![]() ![]() IK kan het niet waarderen dat het HIER regent! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jaaaa,... wees maar bang!! |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jouw verhaal lees denk ik, want een vreselijk stom actie terwijl het mij ook zou overkomen.
||
Citaat:
![]() Dus ik haat het als ik mezelf beter vind dan anderen en het dan onterecht is, omdat ik helemaal niet beter ben dan anderen..! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan het niet waarderen dat ik nog maar 25 minuten heb voordat een vriendinnetje komt en k moet nog douchen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kan het vieze tompuche van net niet zo waarderen
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wie of wat kun je niet zo waarderen? #2 Verwijderd | 500 | 31-08-2007 01:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan.. Kńorr | 35 | 27-04-2003 20:35 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |