Hee mag ik hier even mijn verhaal kwijt?
Het zou me heel erg opluchten!
Ik zit al een hele tijd in een hele nare situatie, waarvan ik wou dat ik er nooit aan was begonnen.
Het doet me ontzettend veel pijn en verdriet.
Dit is de situatie. 2 jaar geleden ontmoette ik mijn ex/vriend, waarmee het als het ware vanzelf goed ging en het klikte enorm! We deden alles samen, en hadden dezelfde overeenkomsten. We leken veel op elkaar en waren bijna altijd bij elkaar, ookal woonden we anderhalf uur met de trein van elkaar vandaan.
Na dit mooie begin, kwam een moeilijkere periode, die begon na een half tot 1 jaar dat we iets hadden. Kleine irritaties, die we zo goed mogelijk op proberen te lossen. Maar het grooste is eigenlijk wel, dat we vanaf toen een beetje uit elkaar begonnen te groeien (denk ik). Ik zat in mijn eindexamenjaar, hij in zijn eerste jaar op het HBO. Hij leerde nieuwe mensen kennen, en ging werken op een plek waardoor onze normale afspraakdagen gedeeltelijk of helemaal wegvielen. Ik kon er niets aan doen dan dit hem te verwijten, ik werkte immers op dagen doordeweeks zodat ik het weekend voor hem had!
In ieder geval, na verschilende crisissen en ruzies, gehuil en zelfs gesla ging het een tijdje uit. 4 maanden in totaal. Van verdriet heb ik me in 4 verschillende korte (sex)dates/relaties gestort, maar in feite dacht ik nog elke dag aan mijn ex. In die 4 maanden miste ik elke keer een oproep van hem, maar ik belde niet terug omdat ik wist dat het toch niets meer zou worden. Maar het deed pijn, om iemand zo te missen en jezelf te bedwingen niets van je te laten horen!
Na die 4 maanden kregen we weer contact doordat ik een keer per ongeluk de telefoon opnam. Ik voelde me na dat gesprek weer stukken beter, bijna zoals 'vanouds'. Het probleem was alleen, dat ik toen nog in een sexrelatie zat die een stukje serieuzer aan het worden was. Maar omdat ik deze toch niet zo 'serieus' nam, beindigde ik hem niet, wat misschien een stomme fout van me was.
Ik zag mijn ex toen weer even als mijn vriend, maar ook weer niet. Ik zat als het ware tussen mijn sexrelatie en mijn ex in, ik kon me niet geven voor 1 van de twee omdat ik niet zeker in mijn schoenen stond voor mijn ex omdat het eerder gruwelijk fout was gegaan. Het is uitgegroeid tot een situatie waarvoor ik me erg schaam, en die ik nu op een goede manier wil oplossen.
Op het moment is die sexrelatie uitgegroeid tot een relatie van 4 maanden, hij houdt nu erg van mij. Ik hou ook wel van hem, omdat hij de problemen niet heeft die mijn ex had. Je zou kunnen zeggen dat ik hem 'voor granted' neem, en dat verdient hij niet. Nu is hij op vakantie voor 3 weken waar ik hem ook niet kan bellen. Nu zit ik dus met een ENORM schuldgevoel, wat ik op zal moeten kroppen tot na die 3 weken!
Mijn ex overigens, daar gaat het ook niet goed mee, en daar voel ik me het kutst over. Hij negeert me nu al een paar dagen. In de maanden na die 4 maanden dat het uit was, is het ook weinig goed gegaan, maar het gevoel wat we voor elkaar hebben is niet weggegaan. We hebben nog ZON GROOT zwak voor elkaar
Hij werkt heel erg veel, en het gaat daarin ook best goed en steekt er bijna al zijn tijd in, wat mij dwars zit omdat hij lullige opmerkingen maakt tegen mij als hij aan het werk is (dat hij het nu eenmaal druk zit, hij weet niet hoe het met mijn carriere zit, en dat soort) terwijl ik er ben. Hij maakt nauwelijks tijd voor me vrij, wat mij weer frusteert en ik heb geen zicht in op met wie hij allemaal omgaat.
Hij vertelde dat hij zich graag zou willen geven, maar dan eerst zekerheid wou voelen tussen hem en mij, en dat is er op het moment helemaal niet (en terecht.. omdat ik me nog niet 100% voel voordat ik de (sex)relatie verbroken heb.) Maar ik weet niet of hij dit nog zo meent.
Het is een grote puinzooi, die ik zelf heb veroorzaakt en die zo erg is gegroeid bijna zonder dat ik het merkte! Ik voel me ontzettend eenzaam nu mijn (sex)relatie op vakantie is zondat dat hij weet hoe ik me voel, en mijn ex die op me wacht, of juist niet, en van wie ik niet weet wat ik ermee moet doen
Voor degenen die dit hebben gelezen bedankt, het is er in ieder geval even uit maar ik voel me wel erg klote