Oud 30-07-2007, 12:16
Verwijderd
Vanmorgen naar de dokter en nu heb ik antibiotica dus dat is fijn. Daarna wilde ik nog slapen maar in drie uur tijd werd ik 4x gebeld dus ik vervloekte al die bellers, nu ga ik maar eens lunchen en dan mijn kamer goed schoonmaken en ontdoen van alle muggenlijkjes.
Advertentie
Oud 30-07-2007, 13:28
Verwijderd
ik werk brak en beroerd wakker na te weinig slaap en sleepte mezelf maar naar werk. waar ik maar de halve dag vrij heb genomen, dus nu zit ik weer thuis.
ik wil allemaal dingen doen maar geen energie
Oud 30-07-2007, 13:34
trophus
trophus is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 30-07-2007 @ 14:28 :
ik werk brak en beroerd wakker na te weinig slaap en sleepte mezelf maar naar werk. waar ik maar de halve dag vrij heb genomen, dus nu zit ik weer thuis.
ik wil allemaal dingen doen maar geen energie
\o/ lotgenoot
Oud 30-07-2007, 13:41
Verwijderd
vanmiddag belde de jongen waarvan ik zijn kamer ga overnemen dat hij bijna klaar was met verhuizen en dat ik vanavond de sleutels kon halen. ik zei dus dat vanavond niet ging lukken maar het MOEST vanavond en anders kon het niet. hij wilde ze ook wel afgeven bij een vriend maar "ja die is nooit thuis, helemaal niet in de vakantie" dus ik MOET er vanavond wel naartoe. vet veel shit geregeld en omgegooid zodat ik er vanavond voor een halfuur naartoe kan om sleutels te krijgen en wat dingen op te meten. EGOÏSTISCHE SUKKEL
Oud 30-07-2007, 13:53
ZerO
ZerO is offline
Dit moet echt de ergste zomer OOOIT zijn ik ben fokking verkouden en heb dus 3874473 pakjes met zakdoekjes aangeschaft en aardbeien (L) voor de vitamientjes
Ik moet straks 2 uurtjes bij de VGZ werken maar ach wat heb ik daar geen zin in!!!! en vanavond ga ik langs mijn vriendje.
Oud 30-07-2007, 13:55
trophus
trophus is offline
Citaat:
ZerO schreef op 30-07-2007 @ 14:53 :
Dit moet echt de ergste zomer OOOIT zijn ik ben fokking verkouden en heb dus 3874473 pakjes met zakdoekjes aangeschaft en aardbeien (L) voor de vitamientjes
Ik moet straks 2 uurtjes bij de VGZ werken maar ach wat heb ik daar geen zin in!!!! en vanavond ga ik langs mijn vriendje.
Wat een kutzomer, je hebt werk, een vriendje en geld voor duur fruit
Ik leef met je mee........
Oud 30-07-2007, 13:57
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
trophus schreef op 30-07-2007 @ 14:55 :
Ik doelde op het weer deze zomer, nerd !!
Oud 30-07-2007, 13:59
trophus
trophus is offline
Citaat:
ZerO schreef op 30-07-2007 @ 14:57 :
Ik doelde op het weer deze zomer, nerd !!

meteen maar weer uitschelden, sterk.

Ik doelde ook op deze zomer
Oud 30-07-2007, 14:44
11
11 is offline
Gıster werd ık wakker met hoofdpıjn. Nadat ıedereen weg was ben ık weer gaan slapen. Savonds belde mn nıchtje of ık mee uıt eten gıng. Ik had er eıgenlıjk geen zın ın, maar ben toch gegaan. We zıjn naar een plaatstje buıten ıstanbul geweest. Ergens waar de bosphorus ophoudt en de zwartezee begınt. Ze hebben daar super lekkere vıs en het uıtzıcht was prachtıg.
Oud 30-07-2007, 14:45
grandaddy
grandaddy is offline
vandaag 2x gepoept
Oud 30-07-2007, 15:35
terror koekjes
terror koekjes is offline
Pf ik kwam vandaag terug in dit stinkland en toen had ik ineens een huisgenoot extra Kan zomaar, wat een gelul
Oud 30-07-2007, 15:46
Verwijderd
Gister terug gekomen van vakantie, een vakantie met twee kanten. De ene: lekker zuipen, lachen en kloten met vrienden, de andere: veel jong grut en het voelde allemaal een beetje 'leeg' aan. Geen slechte vakantie, maar had liever een stedentrip gedaan of zo. Volgend jaar dan maar.

Daarnaast hadden we een crack appartement, ik denk dat deze stickers die op de badkamer tegeltjes geplakt waren genoeg zeggen.

Oud 30-07-2007, 18:11
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 30-07-2007 @ 16:46 :
Gister terug gekomen van vakantie, een vakantie met twee kanten. De ene: lekker zuipen, lachen en kloten met vrienden, de andere: veel jong grut en het voelde allemaal een beetje 'leeg' aan. Geen slechte vakantie, maar had liever een stedentrip gedaan of zo. Volgend jaar dan maar.

Daarnaast hadden we een crack appartement, ik denk dat deze stickers die op de badkamer tegeltjes geplakt waren genoeg zeggen.

[afbeelding]
Snap wel wat je bedoelt, ben vorig jaar naar Mallorca (Santa Ponsa, zoiets heette het, feestplek nr. 1 voor Ieren) geweest en dit jaar naar feestbestemming Chersonissos, het is wel leuk, maar het voelt inderdaad leeg aan.. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar de term sprak me iig wel aan
Oud 30-07-2007, 18:15
trophus
trophus is offline
ik trek de laatste tijd steeds vaker biljetten van 5 en 10 euro uit kledingstukken die ik al enorm lang niet meer heb gedragen
net nog 5 euro uit een oude regenjas
Oud 30-07-2007, 18:36
Verwijderd
Vanavond zou Roos komen eten maar dat was natuurlijk niet de reden dat ik vorige week begon met het schilderen van mijn slaapkamer, vandaag voor zeventien euro aan bloemen kocht, drie dagen het internet afstruim voor een leuk recept en voor dertig euro boodschappen heb gedaan. Lachen was het pas toen ze liet merken dat ze onze afspraak was vergeten en ook liever naar een feestje van een vriendin ging die morgen vertrekt naar Hong Kong. Echt heel kut gewoon. Ik ga vanavond naar de snackbar en allemaal ongezonde dingen met saus bestellen.
Oud 30-07-2007, 18:38
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 30-07-2007 @ 19:36 :
Vanavond zou Roos komen eten maar dat was natuurlijk niet de reden dat ik vorige week begon met het schilderen van mijn slaapkamer, vandaag voor zeventien euro aan bloemen kocht, drie dagen het internet afstruim voor een leuk recept en voor dertig euro boodschappen heb gedaan. Lachen was het pas toen ze liet merken dat ze onze afspraak was vergeten en ook liever naar een feestje van een vriendin ging die morgen vertrekt naar Hong Kong. Echt heel kut gewoon. Ik ga vanavond naar de snackbar en allemaal ongezonde dingen met saus bestellen.
SHE IS JUST NOT THAT INTO YOU
Oud 30-07-2007, 18:39
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
trophus schreef op 30-07-2007 @ 14:55 :
Oud 30-07-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 30-07-2007 @ 19:38 :
SHE IS JUST NOT THAT INTO YOU
Ik had haar gewoon twee weken niet of nauwelijks gesproken en had zin om weer even samen met haar te zijn. Je caps staat nog aan trouwens.
Oud 30-07-2007, 19:07
Verwijderd
ik heb bevestiging gekregen dat ik mee kan naar lowlands en ik ben BLIJ
Oud 30-07-2007, 19:48
vixen
vixen is offline
Vandaag laatste dag van de Modefabriek, het was bijna net zo leuk als gisteren, aan de verkochte abos te zien nog leuker. Jammer dat de vent die de stad moest afbouwen een uur te laat was, zodat ik nu pas thuis ben, maar het was het waard. Nu naar de supermarkt voor eten dat ik, bij voorkeur, niet hoef te koken.
Oud 30-07-2007, 19:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest werken, ik voelde me ziek, ik cravede chocola (link die twee), plotseling afscheid genomen van een collega/vriendin (om vage redenen werd d'r contract niet verlengd), bijgekletst met een andere vriendin die net terug is van 3 weken interrailen, het 'uitgemaakt' via SMS met een ex-collega van me (absoluut geen vriend meer van me), nasi gegeten en de nieuwste Flight Of The Conchords aan 't downloaden.
Spannend hee.
Oud 30-07-2007, 20:05
ragdoll
ragdoll is offline
ik kom net terug uit Berlijn en dat was gaaf omgz en ik wil nu al terug. Ik heb oa door oostberlijn gelopen yesss en heel veel koffie gedronken in dubieuze retrokroegen. EN ik heb ook nog death at a funeral gezien in het duits omdat ze uiteraard alles nasynchroniseren en ik kan melden dat dat hilarisch was
Oud 30-07-2007, 20:27
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 30-07-2007 @ 19:52 :
Ik had haar gewoon twee weken niet of nauwelijks gesproken en had zin om weer even samen met haar te zijn. Je caps staat nog aan trouwens.
Nou op mij komt het over dat je een beetje verliefd bent Dubbie. Anders doe je niet zoveel moeite en ga je jezelf niet troosten met ongezond snackbarvoedsel.

Mn capslock staat weer uit trouwens.

Oud 30-07-2007, 23:40
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb net een mental breakdown gehad omdat ik toch maar heb besloten niet te gaan studeren wat ik zou studeren dit jaar. ik ben zo verdomd onzeker en op deze manier schiet het echt niet op...
verder ben ik weer in discussie met noodles op film&tv of whatever, ik erger me zo aan die gast.
en ik moet morgen om half 7 op maar ik denk dat ik me maar weer ziek ga melden. phff...
Oud 31-07-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 30-07-2007 @ 21:27 :
Nou op mij komt het over dat je een beetje verliefd bent Dubbie. Anders doe je niet zoveel moeite en ga je jezelf niet troosten met ongezond snackbarvoedsel.

Mn capslock staat weer uit trouwens.

We waren een week of twee geleden al tot de conclusie gekomen dat het nooit wat zou worden, en hadden daarna ook gelijk maar een beetje afstand van elkaar genomen, ondanks mis ik haar wel soms. Heb trouwens gewoon lekker gekookt hoor, spinazie met een duitse steak
Oud 31-07-2007, 01:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
IK HAD LEKKER WEL EEN LEUKE DAG, GOTHICS.

ahaha
Oud 31-07-2007, 04:08
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 30-07-2007 @ 16:35 :
Pf ik kwam vandaag terug in dit stinkland en toen had ik ineens een huisgenoot extra Kan zomaar, wat een gelul
OMG ben je terug in Nederland

Ontopic, ik had gisteren hectiek en vandaag is gaaf want het is 5:07 en ik ben wakker. En over een uurtje zit ik de auto naar Deutschland YESS
Oud 31-07-2007, 05:34
Crimson
Crimson is offline
ik moet over 12 minuten op mijn werk zijn (eh nerd ) en mijn vriendje moest om 4.45 opstaan want hij heeft een baan aangenomen in FRIESLAND en dat was misschien toch niet zo'n goed idee...

Paranoide ALS JE DIT NOG LEEST, er komt een studio64 meeting, hollee!! 25 augustus, be there
Oud 31-07-2007, 07:14
ragdoll
ragdoll is offline
ik kon niet slapen en nu werk MAAR gelukkig hoef ik daarna 2 weken niet want vakantie ha ahahah.
Oud 31-07-2007, 09:38
Verwijderd
ik heb net gewerkt, en ik ging naar een man om z'n medicatie te geven en hij is dement en hij snapte er helemaal niets van en aww! zometeen naar de opticien om lenzen te passen.
Oud 31-07-2007, 09:53
Broeder
Broeder is offline
O, ik heb gesolliciteerd voor een baan gebaseerd op intermenselijk contact "". Ik ben slechts één keer bijna gestikt in een koffiekoekje, dus dat ging best goed.
Oud 31-07-2007, 13:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd vanochtend wakker gebeld door een vriendin/collega. Een oud collega/soort van vriend van ons heeft hele lullige dingen tegen me gezegd en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem niet meer hoef te spreken. Hij had dus haar gebeld en hij snapt niet wat 'ie gedaan heeft en geeft haar de schuld dat ze zit te stoken tussen ons. Wtf,stoken? Ik heb zelf ook een mening hoor! En die mening is dat je niet herhaaldelijk grappen maakt over m'n gewicht en dat je 't al helemaal niet in je hoofd haalt om m'n moeder een koe te noemen.
Echt, val lekker dood, lelijke kut Pool.
Oud 31-07-2007, 15:18
Verwijderd
Ik heb vanmorgen Lost gekeken (dat had ik opgenomen) en ben toen boodschappen gaan doen met mijn moeder. Ik heb zin om iets leuks te gaan doen met iemand maar iedereen werkt of is op vakantie of is bezig met afstuderen

Oh en de IB-Groep vind ik stom
Oud 31-07-2007, 15:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 30-07-2007 @ 21:05 :
ik kom net terug uit Berlijn en dat was gaaf omgz en ik wil nu al terug. Ik heb oa door oostberlijn gelopen yesss en heel veel koffie gedronken in dubieuze retrokroegen. EN ik heb ook nog death at a funeral gezien in het duits omdat ze uiteraard alles nasynchroniseren en ik kan melden dat dat hilarisch was
op potsdammerplatz hebbenze een megabios waar ze ze gewoon origineel laten zien, zonder ondertiteling
daar heb ik een middag brak doorgebracht.

ot: gedroomd dat ik te laat kwam op mn werk en werd ontslagen, toen werd ik hysterisch wakker maar wel op tijd
gewerkt dus en daarna shirtje ruilen, eten en een boek gelezen. nu ga ik douchen en later bij een vriendinnetje eten die voor5 weken naar dr vriendje in boston gaat.
Oud 31-07-2007, 16:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik wacht tot mijn collega me terug-sms't 'MAAR NATUURLIJK KUN JE VOLGENDE WEEK ZATERDAG VRIJNEMEN' zodat ik mn treinticket kan gaan kopen en mn hostel boeken.
Oud 31-07-2007, 16:50
Broeder
Broeder is offline
Waar ga je heen?
Oud 31-07-2007, 16:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Broeder schreef op 31-07-2007 @ 17:50 :
Waar ga je heen?
daar waar reeds iedereen geweest is: berlijn.
Oud 31-07-2007, 16:57
Broeder
Broeder is offline
Iedereen behalve ik.
Oud 31-07-2007, 17:43
terror koekjes
Citaat:
Paranoide schreef op 31-07-2007 @ 05:08 :
OMG ben je terug in Nederland
ja leuk en nu vertrekt iedereen die ik ken plots naar Duitsland HET IS NIET EERLIJK
Oud 31-07-2007, 17:44
Verwijderd
Morgen gaat mijn vriend naar New York voor anderhalve week voor een masterclass regie, en dat is natuurlijk niet erg lang en shit maar ik ben een mietje en een emo dus ik zit mezelf nu al allemaal dingen aan te praten.
Oud 31-07-2007, 17:46
innogen
innogen is offline
Anderhalve week? Dat is echt zo voorbij.

Vandaag heb ik officieel ontslag genomen, joepie. Ofzo
Oud 31-07-2007, 17:50
terror koekjes
Ik zie mijn vriendje minstens een maand of 39904 niet, zeiksnor
Oud 31-07-2007, 17:52
grandaddy
grandaddy is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 31-07-2007 @ 18:50 :
Ik zie mijn vriendje minstens een maand of 39904 niet, zeiksnor
en dat net nu je dikkere tieten hebt

<3
Oud 31-07-2007, 17:53
grandaddy
grandaddy is offline
Citaat:
innogen schreef op 31-07-2007 @ 18:46 :
Anderhalve week? Dat is echt zo voorbij.

Vandaag heb ik officieel ontslag genomen, joepie. Ofzo
ga je bij scholieren weg ?
Oud 31-07-2007, 18:01
innogen
innogen is offline
Citaat:
grandaddy schreef op 31-07-2007 @ 18:53 :
ga je bij scholieren weg ?
Nee bij mijn ECHTE baan
Oud 31-07-2007, 18:01
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 31-07-2007 @ 18:43 :
ja leuk en nu vertrekt iedereen die ik ken plots naar Duitsland HET IS NIET EERLIJK
wie nog meer dan?
je mag best met mij mee.
Oud 31-07-2007, 18:06
terror koekjes
Citaat:
Horror Kitty schreef op 31-07-2007 @ 19:01 :
wie nog meer dan?
je mag best met mij mee.
Nou Paranoide, SisterOfMercy, Phoxetis, Schimmeltje
Wanneer ga je en wat kost het?
Oud 31-07-2007, 18:07
dolly fisher
dolly fisher is offline
mijn dag was vandaag supernuttig en superboring, ik heb alle muziek van mn oude laptop op mn nieuwe overgezet.
hetzelfde met alle foto's die erop stonden.
nu wacht ik tot mijn vriendje thuiskomt en dan ga ik een apetijtelijke couscous schotel maken met rozijnen, chorizo en nog allerhande heerlijke dingen.
ik wilde eigenlijk ook nog nootjes kopen, vooral amandelen en hazels, maar op het moment supreme haakte ik af.
dat had een zeer specifieke reden waar ik niet over uit ga wijden.
kusjes
Oud 31-07-2007, 18:10
terror koekjes
Citaat:
grandaddy schreef op 31-07-2007 @ 18:52 :
en dat net nu je dikkere tieten hebt

<3
Ja maar volgens de 32 kroon kostende zwangerschapstest lag het niet aan hem
Oud 31-07-2007, 18:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 31-07-2007 @ 19:06 :
Nou Paranoide, SisterOfMercy, Phoxetis, Schimmeltje
Wanneer ga je en wat kost het?
ja maar hun gaan naar wacken, toch?
ik vertrek woensdag met de trein naar berlijn en dan ga ik daar een paar dagen rondlopen en in goedkope hostels slapen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten