in deze topic: http://forum.scholieren.com/Forum1/HTML/000176.html kan ik wel concluderen dat dieren erg veel voor sommige mensen kunnen betekenen...soms zelfs meer als vrienden...ik denk daarom dat er best mensen zijn die iets speciaals doen voor hun geliefde, hun dier, op valentijnsdag en sow, toch
dat lijkt me toch niet.. en anders zou ik het wel redelijk vreemd vinden
valentijnsdag is voor mensjes, dierendag voor beestjes
ik doe trouwens ook al niks speciaal voor m'n katten op dierendag
Je kan toch ook liefde hebben voor dieren. Je krijgt vaak ook heel veel liefde van ze terug. Van katten wel in elk geval. Ik heb zelf geen katten helaas om te verennen met 14 feb. maar als ik ze had zou ik het zeker doen. Maar iedereen die wel dieren heeft: geef ook hun een beetje extra liefde en aandacht. "Het is tenslotte ook hun dag"
dom??????neeeeee hoor en wie dat wel dom vind die geeft dus niet veel om zijn dieren!!!
dieren helpen je door alles heen nu mogen ze toch zeker ook wel eat terug??!!!!!!!!!!
IK BEN VOOOOOOOOOOOR!!!!!!
Uiteraard. Ik doe aan valentijn en aan dierendag!!!!
en ook aan oud en nieuw, kerst, sinterklaas, pasen, pinksteren, hemelvaartsdag, goede vrijdag, witte donderdag, midzomerfeest, verjaaardag en landelijke honden, katten, cavia, hamsterdag. Voor al mijn huisdieren