Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ow hij is echt te lief/knap/sexy enz. Alleen wel beetje beschermend zeg, er sloeg een jongen op mn kont en hij werd gelijk soort van boos op die jongen, en later zei hij 'niet alleen de zaal in gaan hoor, straks kom je die jongen weer tegen'. Ehmmm beeeetje overdreven. Maargoed verder vind ik hem zooo leuk, hij doet echt iets met me, hij zei gisteren ook allemaal lieve dingen aan de telefoon (helaas was ik beetje dronken dus weet niet zo veel meer). Ow en we gaan binnenkort praten of we nou wat hebben of niet, en eigenlijk wil ik dat gesprek zo lang mogelijk uitstellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
euuh?? ja! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zeg ook niet dat ik niet jaloers ben! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral van die mensen die, wanneer ze op vakantie zijn zonder vriend/vriendin, als een dolle gaan bellen en smsen met diegene. Hallo, je bent op vakantie. Een week elkaar niet zien moet lukken zonder elk moment elkaar te spreken. Dat vind ik nou geen vakantie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Reden waarom ik het zei was btw: ik heb een lange afstandsrelatie, en ik zie hem vaak 2 weken niet en dan 3 dagen wel. Nu heb ik hem vorige week 8 dagen achter elkaar gezien ( ![]() ![]() Het was trouwens heel intens eig en we moesten er allebei aan wennen. Nu moet ik weer 14 dg zonder en da's ook weer wennen.
||
Citaat:
Ik heb ongeveer hetzelfde met een collega van me. Hij is zo'n lieve knuffelbeer en heeft nog een goede smaak ook. Ik durfde 'm vandaag amper aan te kijken omdat ik bang was dat hij iets zou merken. Ik kreeg een beetje slappe knietjes van 'm. ![]() En toen was ik net thuis en kreeg ik een bericht van iemand die blijkbaar nog steeds een plek in m'n hoofd/hart heeft en nu ben ik even in de war.
Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 22:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |