Oud 03-08-2007, 09:27
Verwijderd
Zie 'm straks weer, ben benieuwd. :/
Advertentie
Oud 03-08-2007, 10:10
Verwijderd
Nog altijd een niet-bestaand relatiegebied. Mn klootzak-ex belt niet terug dus dan maar niet, da's mn energie niet waard.

Maar ik heb weer hoop Da's iig iets.
Oud 03-08-2007, 10:33
Verwijderd
Smoorverliefd, en ik mis hem, en ik heb nog niets van hem gehoord. Hoop dat hij zo snel mogelijk een mailtje ofzo kan sturen.
Oud 03-08-2007, 10:54
I C U
I C U is offline
Ff echt hé, als hij niet al in Groningen zou zitten maandag, zou hij voor me koken! En tis dat ik vanavond moet werken en daarna al iets heb staan, anders zou dat vanavond al zijn Oh bah.
Oud 03-08-2007, 11:08
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
__ schreef op 02-08-2007 @ 15:43 :
het is weer aan
oww leuk!!

Ow hij is echt te lief/knap/sexy enz. Alleen wel beetje beschermend zeg, er sloeg een jongen op mn kont en hij werd gelijk soort van boos op die jongen, en later zei hij 'niet alleen de zaal in gaan hoor, straks kom je die jongen weer tegen'. Ehmmm beeeetje overdreven. Maargoed verder vind ik hem zooo leuk, hij doet echt iets met me, hij zei gisteren ook allemaal lieve dingen aan de telefoon (helaas was ik beetje dronken dus weet niet zo veel meer). Ow en we gaan binnenkort praten of we nou wat hebben of niet, en eigenlijk wil ik dat gesprek zo lang mogelijk uitstellen.
Oud 03-08-2007, 11:44
wup
wup is offline
Aaww(L) Vanmorgen 2 smsjes van hem. Eén gewoon lief en de andere met de vraag of we maandag ( weeer) uit eten zullen gaan. En das lief, want hij is niet zo van smsen/bellen/mailen.
Dus, maandag lekker weer uit eten. Ik hou wel van zijn financiele meevallers
En ik kan niet wachten tot ik mijn ov heb, dan reis ik 5 keer per week naar een lieve vriend van me, die 35 euro aan treinkaartjes verderop woont (L)
Oud 03-08-2007, 12:15
Rioto
relatie suckage doe voorlopig mn eigen ding gewoon. vind het opzich wel best deze vrijheid ..als ik iemand tegen kom zie ik wel verder
Oud 03-08-2007, 12:16
Verwijderd
Ik heb mijn zwager weer terug, jeej! De man heeft eindelijk het licht gezien, and it's good to have him back. Beetje jammer van die gestoorde scharrel van hem, maar goed
En met ons gaat het goed. Ik ga straks lekker even een cadeautje voor hem halen, ben benieuwd wat hij ervan vind
Oud 03-08-2007, 12:18
stout!
stout! is offline
Het is fijn om hem te spreken, maar ook frustrerend om niet écht bij hem te kunnen zijn. Tsja. Maar verder gaat alles goed.
Oud 03-08-2007, 12:23
Luna
Luna is offline
^ t lijkt me echt lastig hoor, maar volgens mij doe je het hartstikke goed

hier gaat het ok, ik heb deze week even een dipje met mezelf, gelukkig ga ik maandag op vakantie
Oud 03-08-2007, 12:55
Verwijderd
Op mijn griepje na, heel erg goed. <3
Oud 03-08-2007, 13:17
Verwijderd
Slaapverwekkend saai
Oud 03-08-2007, 14:10
Signy
Signy is offline
mis hem
Oud 03-08-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 03-08-2007 @ 15:10 :
mis hem
Ik mis haar ook, maar eigenlijk mag ik niet klagen, over een week is ze alweer terug. Maar het is best moeilijk, vind ik, en een maat van me zei al, elkaar missen is goed, dan kijk je ernaar uit om elkaar weer te zien. En niets is minder waar ^^
Oud 03-08-2007, 14:25
Verwijderd
weet nog dat ik, toen ik serieus onder de plak zat (ja jongens en meisjes, die tijden zijn ook geweest) het superkut vond om haar 2 weken te moeten missen oid

terwijl ik nu, als vrijgezel, elke keer wanneer ik het iemand over missen zie hebben ( as in 2 weekjes zonder elkaar) ik echt denk

STEL JE NIET ZO VRESELIJK AAN

het moraal is dus

relaties veranderen de man!
Oud 03-08-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 03-08-2007 @ 15:25 :
weet nog dat ik, toen ik serieus onder de plak zat (ja jongens en meisjes, die tijden zijn ook geweest) het superkut vond om haar 2 weken te moeten missen oid

terwijl ik nu, als vrijgezel, elke keer wanneer ik het iemand over missen zie hebben ( as in 2 weekjes zonder elkaar) ik echt denk

het moraal is dus

Dat denk ik ook met een relatie
Oud 03-08-2007, 14:31
Lente
Lente is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 03-08-2007 @ 15:25 :

het moraal is dus

Oud 03-08-2007, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 03-08-2007 @ 15:26 :
Dat denk ik ook met een relatie
ja ik denk dus ook dat ik dat tegenwoordig zou denken ook

euuh?? ja!
Oud 03-08-2007, 14:37
Lente
Lente is offline
ja maar he, het is tuurlijk wel fijn als je iemand hebt waar je zo gek op bent, dat je hem of haar al na een week ontzettend mist
Oud 03-08-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 03-08-2007 @ 15:37 :
ja maar he, het is tuurlijk wel fijn als je iemand hebt waar je zo gek op bent, dat je hem of haar al na een week ontzettend mist
is ook!

zeg ook niet dat ik niet jaloers ben!
Oud 03-08-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 03-08-2007 @ 15:37 :
Ook fijn als je iemand hebt waar je én gek op bent én een week zonder kan
Oud 03-08-2007, 16:36
Verwijderd
Zin in de komende 2,5 week
Oud 03-08-2007, 17:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 03-08-2007 @ 16:04 :
Ook fijn als je iemand hebt waar je én gek op bent én een week zonder kan
Inderdaad.

Vooral van die mensen die, wanneer ze op vakantie zijn zonder vriend/vriendin, als een dolle gaan bellen en smsen met diegene. Hallo, je bent op vakantie. Een week elkaar niet zien moet lukken zonder elk moment elkaar te spreken. Dat vind ik nou geen vakantie.
Oud 03-08-2007, 18:46
Verwijderd
Ik vraag me af waarom sommige mensen me zo snel irriteren.. Dus vraag ik me ook af waarom ik me aan hem irriteer (maar stiekum weet ik wel waarom....)
Oud 03-08-2007, 19:41
Verwijderd
Het was eigenlijk nogal een kutdag (4 uur slaap = nu geen goed idee) maar toch ook wel weer fijn en vooralsnog lijkt het inderdaad niet onmogelijk om (in eerste instantie maar eens) heel goede vrienden te worden. Uiteindelijk. Wel een gedoe, zeg, om maar je best te doen om niet te knuffelen of kussen. Dat fysiek contact zo'n gewoonte kan worden, bizar.

En nu komen er studievriendinnen mee naar mijn ouders' huis en gaan we eens lekker naar een discotheek die mijn thuismensen eigenlijk al zo ongeveer afgeschreven hebben Lekker kansloos. Heb er wel zin in! En het weer wordt goed dus we kunnen dit weekend lekker zwemmen!
Oud 03-08-2007, 19:48
Verwijderd
kut kut ik weet nog steeds niet wat ik wil van hem, en ik besef wel dat ik hem aan het lijntje hou zo, maar mijn hoofd staat nu echt naar andere dingen, maar langs de andere kant moet ik echt wel iets laten weten. ik kan op dit moment echt geen beslissing nemen

ik kan gewoonweg niet meer normaal nadenken, veel te veel stress en gedoe en mijn ouders helpen ook niet bepaald
Oud 03-08-2007, 21:24
Lyne
Lyne is offline
Ik vind waarschijnlijk mijn afdelingshoofd (van mijn werk) leuk die ehm 15,5 jaar ouder is.
Oud 03-08-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 03-08-2007 @ 22:24 :
Ik vind waarschijnlijk mijn afdelingshoofd (van mijn werk) leuk die ehm 15,5 jaar ouder is.
goede raad: zet je er zo snel mogelijk over, anders denk je over een half jaar nog steeds aan hem ..
Oud 03-08-2007, 21:27
indigo
indigo is offline
Vers. Net 1.5 week, veel samen geweest en nu ineens ben ik thuis en is hij er niet meer. Ik twijfelde nog vorige week, maar ik ben geloof ik wel om . Nu wil ik hem alleen heel graag heel snel weer zien. Moeilijk te omschrijven, dat mis-gevoel. <33
Oud 03-08-2007, 21:42
Dott
Dott is offline
Ik blijf die 'nieuwe start' doodeng vinden.. hopelijk went het, want zo kan ik ook niet echt genieten

edt: gelukkig is ie wel heel erg lief
Oud 03-08-2007, 22:04
Signy
Signy is offline
Citaat:
Zao schreef op 03-08-2007 @ 15:21 :
Ik mis haar ook, maar eigenlijk mag ik niet klagen, over een week is ze alweer terug. Maar het is best moeilijk, vind ik, en een maat van me zei al, elkaar missen is goed, dan kijk je ernaar uit om elkaar weer te zien. En niets is minder waar ^^
Ja je hebt wel gelijk ..
Reden waarom ik het zei was btw: ik heb een lange afstandsrelatie, en ik zie hem vaak 2 weken niet en dan 3 dagen wel. Nu heb ik hem vorige week 8 dagen achter elkaar gezien ( ) en da's nieuw.
Het was trouwens heel intens eig en we moesten er allebei aan wennen. Nu moet ik weer 14 dg zonder en da's ook weer wennen.
Oud 03-08-2007, 22:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
doezel schreef op 03-08-2007 @ 22:26 :
goede raad: zet je er zo snel mogelijk over, anders denk je over een half jaar nog steeds aan hem ..
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb ongeveer hetzelfde met een collega van me. Hij is zo'n lieve knuffelbeer en heeft nog een goede smaak ook. Ik durfde 'm vandaag amper aan te kijken omdat ik bang was dat hij iets zou merken. Ik kreeg een beetje slappe knietjes van 'm.

En toen was ik net thuis en kreeg ik een bericht van iemand die blijkbaar nog steeds een plek in m'n hoofd/hart heeft en nu ben ik even in de war.

Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 22:10.
Oud 03-08-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-08-2007 @ 23:26 :
Je laat het wel erg kinky klinken

En mja. Ik was eerst volgens mij ook domweg opgelucht, en nu trekt dat een beetje weg en besef ik beter wat het allemaal inhoudt. Ik voel me nog steeds niet echt heel verdrietig, dat is vreemd. Maar er komen wel telkens dingen in me op die ik leuk aan hem vind en dan vraag ik me af of er uberhaupt wel andere jongens zijn die zo veel zulke leuke dingen hebben. Zijn er meer jongens die gaan bellen om te zeggen dat ik uit het raam moet kijken naar de mooie maan? Of die samen willen dansen in de douche? Die helemaal kunnen opgaan in klassieke muziek of met wie ik foute anime kan kijken en dat ze dan toch hip zijn en geen nerds?...

Och, ik hou mezelf maar voor - in de tijd toen ik deze leuk begon te vinden, speelde er nog heel lang de vórige jongen op wie ik verliefd was. Ik heb heel lang gedacht "Ja, deze is leuk, maar niet zoals de vorige." Dus dat zal nu waarschijnlijk ook wel zo gaan - opeens is iemand wél leuker dan de vorige... maargoed.
Ohhhhhhhhhhh zooooooooooooo her ken baar. Ben nu opgelucht nu het uit is maar begin ook idd wat beter te beseffen dat ik weer alleen ben. En ik focking nu al een andere jongen heb ontmoet, die ik kinda leuk vind. grrrrrrrrr verwarring, wil even lekker vrij zijn na 4 jaar
Oud 03-08-2007, 22:56
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
doezel schreef op 03-08-2007 @ 22:26 :
Yeah I know, ik was net klaar met over iemand anders heen komen (uhm 4 maanden) en nu begint dit weer. Hij gaat trouwens ook weg bij ons filiaal dus dat heeft zichzelf al opgelost.
Oud 04-08-2007, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 03-08-2007 @ 23:04 :
Ja je hebt wel gelijk ..
Reden waarom ik het zei was btw: ik heb een lange afstandsrelatie, en ik zie hem vaak 2 weken niet en dan 3 dagen wel. Nu heb ik hem vorige week 8 dagen achter elkaar gezien ( ) en da's nieuw.
Het was trouwens heel intens eig en we moesten er allebei aan wennen. Nu moet ik weer 14 dg zonder en da's ook weer wennen.
Roos en ik zien elkaar voornamelijk de weekenden en voordat ze wegging waren we vier weken lang achterelkaar samen (geweldig <3) en toen ging ze drie weken weg, das raar. Anyway, nog 6 nachtjes En verder bellen/sms/mail en gaat het supergoed <3
Oud 04-08-2007, 08:53
llell
llell is offline
Ik ben heeeel erg verliefd!!!! en bij gebrek aan een dak, schreeuw ik het hier!
Oud 04-08-2007, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-08-2007 @ 23:07 :
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
weet ik been there maar de kans dat het iets wordt is echt heel klein, dus je moet je maar afvragen of je in die illusie wilt blijven leven..
Oud 04-08-2007, 10:26
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Toch wel heel apart wat er allemaal in drie weken gebeurd is. Maar het voelt zo verschrikkelijk goed.
Oud 04-08-2007, 11:24
George
George is offline
Sodeju, ik ben best heel gek op hem maar hij loopt wel erg hard van stapel.
Oud 04-08-2007, 12:04
ST*R
ST*R is offline
Ow hij is zooo leuk.. En hij zegt steeds dat ik zo mooi ben
Ja wat ik voor hem voel is heel anders dan wat ik tot nu toe gevoeld heb.
Oud 04-08-2007, 16:35
Miroir
Miroir is offline
JAAAAA, hij heeft me een smsje gestuurd Eventjes regelen dat ik hem weer zie voor t eind van de vakantie..
Oud 04-08-2007, 16:38
Halflight
Halflight is offline
Eh ja

Gisteravond was het echt heel erg leuk, we zaten gigantisch te lachen en te praten en ik heb ook het gevoel dat we steeds 'closer' worden, maar vandaag deed hij best afstandelijk en sarcastisch blabla en hmm Nu weet ik niet hoe het verder moet.

En hij stond op mijn voicemail samen met een kennis en nu vind ik hem een zak dat hij zijn tijd niet in mij stopt maar haha, dat slaat natuurlijk nergens op

En de railtrip was uitermate vét. Dit weekend rustig aan, welverdiend
Oud 04-08-2007, 19:03
Verwijderd
We zijn net weer in Nederland na twee weken vakantie aan het Gardameer. Het was zó heerlijk en zó leuk en erg gezellig met z'n allen! Het weer kon niet beter en ik ben heerlijk uitgerust.

Vanmiddag om 16.00 uur ben ik vanaf zijn huis naar mijn eigen huis gegaan en hij is daar gebleven. Dat is echt wennen na twee weken bij elkaar zijn. Ik mis hem nu alweer Maar oké, ik heb al bijna 40 uur niet geslapen en ben moe. Dan lijkt alles altijd erger

Oja, en ik vind dat hij zijn mobiel uit de auto van z'n buurjongen moet halen (met hem waren we op vakantie), want die heeft 'ie laten liggen en nu kan 'ie niet smsen. Nu zou ik juist een lief smsje willen

Kortom: ik ben een zeur
Oud 04-08-2007, 19:35
ST*R
ST*R is offline
Ik ben ziek (ik ben nooit ziek, behalve als het mooi weer is natuurlijk) en hij is lief.
Oud 04-08-2007, 19:40
snoopy
snoopy is offline
omg... gisteren een zwangerschapstest gedaan omdat ik al een tijdje ineens heel pijnlijke borsten had en heel moe was en ik was niet zwanger. En toen was ik heel teleurgesteld

Hm.
Oud 04-08-2007, 23:06
Verwijderd
ik voer vandaag in een sloep door het centrum van het pitoresque Haarlem met een zeer mooie (maar collega en bezet) dame tegen mij aan en toen bedacht ik mij dat ik dat nu juist zo mis
Oud 04-08-2007, 23:21
Verwijderd
Ik twijfel of ik contact op neem met mijn ex omdat ik me schuldig voel op de manier van uitgaan.

Verder gaat het prima. Ze is weer terug. Yay.
Oud 04-08-2007, 23:22
brinta
brinta is offline
Ik maak er 'n zooitje van. Als iemand weet waar mijn eigenwaarde is, graag voorzichtig hanteren en naar mij opsturen.
Ik heb weleens een IQ-test gedaan: volgens mij hebben ze de uitslag toen verwisseld met het aardige jongetje met bril dat naast mij zat, want zoals ik nu op relatiegebied handel lijkt het wel alsof mijn IQ niet veel meer bedraagt dan mijn schoenmaat.
Oud 04-08-2007, 23:30
Verwijderd
Lang leve samen met een vriendin de hele middag op het strand flirten met al het aantrekkelijke dat langskomt (en de 'fout' maakt in onze richting te kijken)

En verder zijn alle foute mensen op dit moment nog steeds het land uit of op een andere manier niet in mijn buurt, dus het leven is op dit moment geweldig!
Oud 05-08-2007, 07:46
Verwijderd
Hij moest vroeg beginnen met werk en ik krijg de douche hier niet aan, nogsteeds niet. Na ruim 7 maanden, gosh. Ga het straks maar verder uitzoeken. Hij is echt geweldig sexy als 'ie naar werk vertrekt. Met dat witte overhemd en die bruine krullen *dr00l*(L)

Na 5 weken Bloemendaal aan zee (zonder internet, stromend water en in een tent) weer terug in 'n stad, ookal is het niet "mijn" stad, ik vind het heerlijk. Ik kan naar een bioscoop zonder eerst naar Haarlem te hoeven fietsen en ik heb een bieb op steenworp afstand, en een station. *stadskindje*

Deze vakantie 'n tripje Frankrijk met hem gedaan om zn zus op te halen. was echt super, we kregen niet eens mot (dat is een kunst, we zijn allebei namelijk zo koppig als maar kan), zijn maar 1x verdwaald (als je het einde niet meetelt) en hebben niet extreem grote problemen gehad. Het slapen was wel enorm KUT. Hij wlde het luchtbed op pompen met een balonnenpomp, ik was de echte pomp vergeten. Dus lagen we om half 2 in bed in het koude Bretagne (ik had dus echt niet verwacht dat het ZO koud zou zijn) met truien en jassen aan, en na 3 uur slaap zijn we weer vertrokken naar Nederland.

Laatst gewijzigd op 05-08-2007 om 07:48.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten