Oud 12-08-2007, 20:57
Supreme Dutch
Feyenoord zou in de markt zijn voor Jan Koller. Lijkt me behoorlijk fraaie versterking
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2007, 21:05
Verwijderd
ik hoorde juist dat AZ interesse had in hem..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 21:22
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zie Koller eigenlijk niet zo zitten bij Feyenoord, is geen jongen meer voor een basisplaats en qua salaris haal je hem ook niet als pinch-hitter

Daarnaast bekeek ik net even zijn statistieken en vielen die me zwaar tegen eigenlijk.

1994/96 Sparta Praag 29 5 Gambrinus liga
1996/99 KSC Lokeren 97 43 Jupiler League
1999/01 RSC Anderlecht 65 43 Jupiler League
2001/06 Borussia Dortmund 137 59 Bundesliga
2006/08 AS Monaco 32 8 Ligue 1
Totaal - 344 154 -

Zet je dat af tegen bijvoorbeeld Makaay (oke andere orde maar toch) die in honderd wedstrijden meer er ook meer dan 100 doelpunten meer in heeft gelegd in beduidend zwaardere competities, mag Koller niet de titel-goalgetter of breekijzer toch niet echt opgespeld krijgen.
Oud 12-08-2007, 21:42
Verwijderd
sneijder voor 5 jaar naar real

27 miljoen voor ajax

net niet seizoen here we are again!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 21:59
Verwijderd
Koller haal je niet voor de bank. Maar in de Nederlandse competitie zie ik hem nog wel veel scoren. Bovendien is één van de grote kwaliteiten van Makaay onopvallend spelen en toch toeslaan, met Koller als bliksemafleider kan hij optimaal renderen. Makaay is beweeglijker dan veel mensen denken.
Grote maar: Koller moet wel fit blijven om bovenstaand verhaal war te maken, en daar heb ik zéér grote twijfels bij. Denk dat zijn lichaam geen topsport meer aankan.

Sneijder naar Madrid, geen idee hoe Ajax dat moet gaan opvangen. Zie echt niet zo snel wie ze als vervanger zouden kunnen halen. En een eventuele vervanger zou wel eens te laat kunnen worden gehaald om nog in de CL mee te doen...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 23:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-08-2007 @ 22:22 :
Ik zie Koller eigenlijk niet zo zitten bij Feyenoord, is geen jongen meer voor een basisplaats en qua salaris haal je hem ook niet als pinch-hitter

Daarnaast bekeek ik net even zijn statistieken en vielen die me zwaar tegen eigenlijk.

1994/96 Sparta Praag 29 5 Gambrinus liga
1996/99 KSC Lokeren 97 43 Jupiler League
1999/01 RSC Anderlecht 65 43 Jupiler League
2001/06 Borussia Dortmund 137 59 Bundesliga
2006/08 AS Monaco 32 8 Ligue 1
Totaal - 344 154 -

Zet je dat af tegen bijvoorbeeld Makaay (oke andere orde maar toch) die in honderd wedstrijden meer er ook meer dan 100 doelpunten meer in heeft gelegd in beduidend zwaardere competities, mag Koller niet de titel-goalgetter of breekijzer toch niet echt opgespeld krijgen.
Koller doet meer dan alleen aanvallen, in z'n tijd bij Anderlecht was hij evenveel vooraan als achteraan te vinden, constant de man in balbezit opjagen én efficiënt. Z'n kopspel was voor z'n lengte enorm slecht en is er niet veel op verbeterd, maar hij was wel vrij goed in balaanname etc, goed met de rug naar de goal... Als breekijzer echt wel z'n plaats waard in een elftal, zeker met één of twee beweeglijke spitsen rondom hem.
Oud 13-08-2007, 00:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-08-2007 @ 00:38 :
Koller doet meer dan alleen aanvallen, in z'n tijd bij Anderlecht was hij evenveel vooraan als achteraan te vinden, constant de man in balbezit opjagen én efficiënt. Z'n kopspel was voor z'n lengte enorm slecht en is er niet veel op verbeterd, maar hij was wel vrij goed in balaanname etc, goed met de rug naar de goal... Als breekijzer echt wel z'n plaats waard in een elftal, zeker met één of twee beweeglijke spitsen rondom hem.
De Koller van toen is echt niet meer te vergelijken met de Koller van nu, Anderlecht en de eerste 2 jaar Dortmund waren dan ook zijn beste tijd uit zijn carriere, (hij kwam bij Dortmund ook in een geweldig team) en hij was destijds topfit. Maar daarna is hij behoorlijk aan het klooien geraakt met zijn fitheid en hij moet het laatste jaar in Frankrijk een dramatisch seizoen hebben gespeeld (ik volg de Franse competitie niet goed genoeg om er zelf over te oordelen, maar volg de commentaren) en een spits halen van zijn leeftijd kan prima zijn, maar in zijn geval heb ik zwaar mijn twijfels of hij nog iets toe kan voegen op technisch vlak. Zou ik bijvoorbeeld nog eerder proberen 'N Kufo los proberen te weken bij Twente (gelimiteerde transfersom), zelfde type speler maar nooit geblesseerd en een absolute zekerheid qua doelpunten.
Oud 13-08-2007, 09:31
Verwijderd
ajax schijnt bezig te zijn met dhr Motta

gerucht gaat al maanden, maar kwam gisteren bij studio voetbal weer naar voren..

zou fantastisch zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 14:55
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja Motta schijnt de nummer 1 te zijn op het lijstje daar, lijkt me een heel reele transfer. Bovendien nog maar 24 (bijna 25) dus kunnen ze nog een aardige tijd mee door. (Er wordt bij Twente zorgen gemaakt om Engelaar maar die zie ik nog niet zo snel naar Ajax gaan; lang contract en is bovendien een échte Rotterdammer)
Oud 13-08-2007, 15:08
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Motta is uiteraard welkom, maar geen directe vervanger voor Sneijder.
Oud 13-08-2007, 15:27
Verwijderd
miss geen nieuwe sneijder, maar wel een absolute versterking

kon in het seizoen dat barca de CL won toch wel bijna altijd op basisplaats rekenen..

ik zou er erg blij mee zijn iig
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:05
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja je moet ook niet verwachten dat je een speler aan kan trekken die Sneijder direct vervangt, die zijn onbetaalbaar. Motta lijkt me een uitstekend alternatief. (anders kom je op het niveau van bijvoorbeeld een jongen als Riquelme, ik gok dat die zo'n 6 a 7 miljoen per jaar zal eisen > Sneijder heeft (/had) bij Ajax jaarlijks zo'n kleine 2,5 miljoen en zat daarmee redelijk aan het plafond. Dus behalve het sportieve aspect zal zo'n jongen echt niet naar Nederland komen)
Oud 13-08-2007, 19:07
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-08-2007 @ 15:55 :
Ja en is bovendien een échte Rotterdammer)
Ja, zulke dingen zijn heden ten dage nog echt cruciaal zeg :')

wat een jankers trouwens bij PSV over dat Perez filmpje
Oud 13-08-2007, 23:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik geef het alleen aan als een extra punt, bij sommige jongens speelt zoiets sterk mee bij anderen niet (is Boukhari ook geen Rotterdammer?)

Oh leuk feitje; Twente is eindelijk af van zijn grootverdiener! En dat is geen 'N Kufo, Boschker of Engelaar maar het 'uitzonderlijke talent' Anatoli Gerk die jaarlijks een ruime 6 ton (transferbedrag van 800.000 euro) op zijn rekening bij kreeg gestort dankzij maar liefst bijna 10 (9) wedstrijden op het hoogste niveau. Ondanks dat alle grote Europese clubs deze jongen uiteraard graag aan hun selectie toe wilde voegen blijft hij bescheiden en heeft hij niet voor het geld gekozen maar voor zijn carriere: Saturn Moskou
Oud 13-08-2007, 23:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-08-2007 @ 00:27 :
Ik geef het alleen aan als een extra punt, bij sommige jongens speelt zoiets sterk mee bij anderen niet (is Boukhari ook geen Rotterdammer?)

Oh leuk feitje; Twente is eindelijk af van zijn grootverdiener! En dat is geen 'N Kufo, Boschker of Engelaar maar het 'uitzonderlijke talent' Anatoli Gerk die jaarlijks een ruime 6 ton (transferbedrag van 800.000 euro) op zijn rekening bij kreeg gestort dankzij maar liefst bijna 10 (9) wedstrijden op het hoogste niveau. Ondanks dat alle grote Europese clubs deze jongen uiteraard graag aan hun selectie toe wilde voegen blijft hij bescheiden en heeft hij niet voor het geld gekozen maar voor zijn carriere: Saturn Moskou
Je kan er mee lachen, maar die kerel was 'n jaar of 6 geleden één van de grootste talenten, kon naar Real etc... Koos voor Anderlecht, botste daar op Vercauteren en vele blessures en dat was 't voor hem...
Oud 13-08-2007, 23:35
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 14-08-2007 @ 00:31 :
Je kan er mee lachen, maar die kerel was 'n jaar of 6 geleden één van de grootste talenten, kon naar Real etc... Koos voor Anderlecht, botste daar op Vercauteren en vele blessures en dat was 't voor hem...
Achja zulke dingen gebeuren maar ik zat even te rekenen en zulk soort jongens zijn dramatisch voor een club als Twente

snelle rekensom;

Overigens heeft hij ook 1 van die 9 wedstrijden helemaal uitgespeeld! (..) Laten we zeggen dat hij zo'n 7x 90 minuten gespeeld heeft;

Totale kosten; 2x 600.000 + 800.000 = 2 miljoen

delen we dat door zo'n 7 wedstrijden heeft hij ons die 7 geweldige wedstrijden maar 30.000 euro gekost

Oud 14-08-2007, 00:48
Master of Puppets
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-08-2007 @ 19:05 :
Ja je moet ook niet verwachten dat je een speler aan kan trekken die Sneijder direct vervangt, die zijn onbetaalbaar. Motta lijkt me een uitstekend alternatief.
Niet dus. Motta is een verdedigende middenvelder, geen echte 10.
Oud 14-08-2007, 08:33
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-08-2007 @ 00:35 :
Achja zulke dingen gebeuren maar ik zat even te rekenen en zulk soort jongens zijn dramatisch voor een club als Twente

snelle rekensom;

Overigens heeft hij ook 1 van die 9 wedstrijden helemaal uitgespeeld! (..) Laten we zeggen dat hij zo'n 7x 90 minuten gespeeld heeft;

Totale kosten; 2x 600.000 + 800.000 = 2 miljoen

delen we dat door zo'n 7 wedstrijden heeft hij ons die 7 geweldige wedstrijden maar 30.000 euro gekost

Anderlecht heeft denk ik een miljoen euro als transfergeld betaald 6-7 jaar geleden, was één van de duurste tieners ooit toen... En 4-5 jaar een vrij dik contract gegeven... Echt jammer want ik heb 'm een paar keer zien voetballen en dat was fantastisch, speelde echt heel goed...
Oud 14-08-2007, 10:19
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Alsjeblieft niet Motta, goeie speler hoor maar geen type Sneijder.

Ik moet er niet aan denken, een middenveld met Gabri, Davids en Motta.
Oud 14-08-2007, 11:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-08-2007 @ 00:35 :

Dat moet natuurlijk 300.000 zijn
En wat Motta betreft; spelverdelers van niveau Sneijder kan Ajax niet aantrekken dus moeten ze blij zijn met een topspeler als Motta. Als Ten Cate bovendien weer 4-3-3 gaat spelen is er niks mis met een middenveld met Davids, Gabri en Motta
Oud 14-08-2007, 14:34
wendyrulez
wendyrulez is offline
14/8/2007 - Sport: Ajax biedt zes miljoen op Riera

Volgens de Spaanse krant Sport heeft Ajax een bedrag van zes miljoen euro geboden op de aanvaller Albert Riera van Espanyol. Henk ten Cate zou Riera er heel graag bij willen hebben. De verwachting wordt dan ook uitgesproken dat Ajax snel het bod zal verhogen. Espanyol wil Riera echter helemaal niet laten gaan en de club zou minimaal 15 miljoen euro willen vangen. Riera speelt als vleugelaanvaller of linkermiddenvelder bij Espanyol. De naam van Riera werd al op het forum genoemd als gerucht.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 21:19
Verwijderd
Ik weet het, hoort hier niet thuis, maar Everton staat bij rust met 3-1 voor uit bij Tottenham Dit gaat een geweldig seizoen worden, wat een goede ploeg hebben we Ik moest het gewoon even kwijt
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 23:42
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-08-2007 @ 22:19 :
Ik weet het, hoort hier niet thuis, maar Everton staat bij rust met 3-1 voor uit bij Tottenham Dit gaat een geweldig seizoen worden, wat een goede ploeg hebben we Ik moest het gewoon even kwijt
maak een internationaal voetbaltopic
Oud 22-08-2007, 22:27
GruttePier
GruttePier is offline
22 Augustus 2007
Robben van Chelsea naar Real

Real Madrid heeft een akkoord bereikt met Chelsea over de overname van Arjen Robben.

Robben moet zelf nog met de Madrilenen tot een akkoord komen en een medische keuring ondergaan. Volgens de BBC-radio betaalt de Koninklijke 36 miljoen euro voor de vleugelspits.

bron: nos

is dat een record?

real begint wel belachelijk veel nederlanders te krijgen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
GruttePier schreef op 22-08-2007 @ 23:27 :
22 Augustus 2007
Robben van Chelsea naar Real

Real Madrid heeft een akkoord bereikt met Chelsea over de overname van Arjen Robben.

Robben moet zelf nog met de Madrilenen tot een akkoord komen en een medische keuring ondergaan. Volgens de BBC-radio betaalt de Koninklijke 36 miljoen euro voor de vleugelspits.

bron: nos

is dat een record?

real begint wel belachelijk veel nederlanders te krijgen
Een record voor Real? Natuurlijk niet. Pak de opstelling van 2002 erbij...

Een record voor Chelsea? Shevchenko zat richting de 60 miljoen. Maar misschien qua verkochte spelers... Zou zo snel niet weten wie er voor meer geld is vertrokken.

Een record voor Nederlandse voetballers? Ik dnek het wel. Denk dat Van Nistelrooij met 32 miljoen Euro van PSV naar Manutd de duurste was.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 22:52
GruttePier
GruttePier is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-08-2007 @ 23:48 :
Een record voor Real? Natuurlijk niet. Pak de opstelling van 2002 erbij...

Een record voor Chelsea? Shevchenko zat richting de 60 miljoen. Maar misschien qua verkochte spelers... Zou zo snel niet weten wie er voor meer geld is vertrokken.

Een record voor Nederlandse voetballers? Ik dnek het wel. Denk dat Van Nistelrooij met 32 miljoen Euro van PSV naar Manutd de duurste was.
ja record voor nederlanders bedoelde ik uiteraard

best vreemd dat robben dan nu de duurste nederlander ooit is
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
GruttePier schreef op 22-08-2007 @ 23:52 :
ja record voor nederlanders bedoelde ik uiteraard

best vreemd dat robben dan nu de duurste nederlander ooit is
Ja idd

twee jaar geleden had ik het me nog goed kunnen voorstellen toen was hij echt een wereldster. Nu is het teveel een gebleseerde jankerd en te weinig een effectieve razendsnelle kap- en draaimachine met neusje voor de goal.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 22:58
GruttePier
GruttePier is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-08-2007 @ 23:55 :
Ja idd

twee jaar geleden had ik het me nog goed kunnen voorstellen toen was hij echt een wereldster. Nu is het teveel een gebleseerde jankerd en te weinig een effectieve razendsnelle kap- en draaimachine met neusje voor de goal.
ja idd ik dacht altijd dat als hi zich nog even ontwikkelde hij echt een hele grote kon worden
maar die ontwikkeling kwam niet echt behalve de ontwikkeling heel veel op de grond liggen :/
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 23:19
Spelvout
Spelvout is offline
Overmars is volgens mij nog altijd de duurste Nederlander ooit. Voor 40 miljoen euro van Arsenal naar Barcelona.
Oud 23-08-2007, 21:46
Escapism
Escapism is offline
ik geloof dat het wel het record voor dit seizoen tot nu toe is.
Oud 23-08-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 23-08-2007 @ 00:19 :
Overmars is volgens mij nog altijd de duurste Nederlander ooit. Voor 40 miljoen euro van Arsenal naar Barcelona.
Mja, het ging toen om ongeveer 100 miljoen gulden voor zowel Emmanuel Petit als Marc Overmars. Dat is 45 miljoen euro. Petit zou op ongeveer 10 miljoen euro geschat worden, de rest voor Overmars zou dus ongeveer 35 miljoen euro zijn. Ze zullen elkaar niet veel ontlopen.

Maar ik was die transfer inderdaad wel vergeten
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 01:14
knijtert
knijtert is offline
Volgens VI.nl is overmars iig nog de duurste.
Oud 24-08-2007, 07:27
Rioto
Datum: 23-08-2007

--------------------------------------------
------------------------------------
Podolski in belangstelling Feyenoord

Lukas Podolski (Bayern Munchen) staat in de belangstelling van Feyenoord. Dit meldde de verslaggever op ARD tijdens de wedstrijd Engeland-Duitsland.

Dit zou gaan om een huurcontract voor een jaar. Vandaag zal een delegatie van Feyenoord (waaronder Roy Makaay) afreizen naar Munchen om de puntjes op de ’i’ te zetten.

Het zou wel een opmerkelijke transfer zijn, want na de 2 vaste spitsen Klose en Toni zou Podolski de 3e man zijn.

En Bayern zit niet al te breed in zijn spitsen, naast de 3 genoemde spitsen hebben ze alleen nog Schlaudraff en eventueel Sosa nog voor de spitsen

Bron voetbalcenter.nl
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 11:35
Master of Puppets
Lijkt mij heel sterk.

Maar mocht het waar zijn dan heeft Feyenoord een dodelijk aanvalsduo.
Oud 24-08-2007, 11:57
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Hadouir woedend na afketsen transfer

Anouar Hadouir is woe_dend op het bestuur van Willem II. De Tilburgse club sloeg gister_morgen na twee dagen bedenktijd opnieuw een bod van Roda JC af. De Limburgse club zou naar ver_luidt een half miljoen euro voor de aanvaller neer willen tellen. „Wij hebben zorgvuldig afgewo_gen wat Hadouir waard is. We vra_gen een marktconforme prijs. Die wil Roda JC niet betalen. Als we een goede speler van de hand doen dan moet de kopende partij ons in staat stellen een gelijkwaar_dige speler aan te trekken”, zo mo_tiveerde Andries Jonker, belast met het samenstellen van de selec_ties, het standpunt vanWillem II. Dat Hadouir aan het eind van het seizoen transfervrij weg kan, ver_anderde niets aan het standpunt. ,,We gaan geen sinterklaas spelen. We houden nog een seizoen met Hadouir een prima speler. Je weegt ook de prijs en het rende_ment dat hij kan hebben voor de groep tegen elkaar af.”

Roda JC kondigde aan zich op al_ternatieven te gaan richten. Het is nog maar de vraag of de Limburg_se club die heeft. Daar waren de laatste weken alle ogen gericht op Tim Jansen (RKC) en Hadouir. Misschien klopt Roda Jc voor 31 au_gustus nog voor een vierde keer aan bijWillem II. Hadouir kreeg het nieuws gisteren voor de middagtraining te horen van zijn zaakwaarnemer. „ Het is schandalig dat het niet doorgaat”, zei hij. „Roda JC heeft meer dan een half miljoen euro geboden en nog is het niet goed.” H adouir heeft zelf al lang overeen_stemming met de club over een vierjarig contract. ,,Ik dacht echt dat ik richting Kerkrade in plaats van naar Tilburg zou rijden”, zegt Hadouir. „Het is werkelijk onge_looflijk dat Willem II niet mee werkt. Ze ontnemen me een stap in mijn carrière, terwijl ik me al_tijd correct heb opgesteld.

” Tijdens de training gaf Hadouir uiting aan zijn ongenoegen. ’ Laat me gaan’, riep hij tegen trainer Dennis van Wijk. „Tegen Heeren_veen was ik geen basisspeler en het ziet ernaar uit dat ik ook tegen Sparta niet mag beginnen. De trai_ner heeft aangegeven dat ik niet speel zolang er nog transferperike_len zijn.” Tot 31 augustus kan het nog onrustig blijven. Want vol_gens Hadouir heeft zich nu ook Sparta bij zijn zaakwaarnemer ge_meld. Volgens Jonker bestaat er – nu Ro_da JC is afgehaakt – geen concrete belangstelling meer voor spelers van Willem II. „In het informele circuit horen we ook wel dat KC Mechelen interesse zou hebben voor Imschoot en dat El Ham_daoui in de belangstelling zou staan. Maar concreet heeft zich geen club gemeld. Maar het zou me niet verbazen als er nog wat gaat gebeuren. Steeds meer men_sen hebben financieel belang bij snelle roulaties in het spelerscir_cuit.”

Bron: Brabants Dagblad

Dit blijft ook maar doorsukkelen. Al zal hij toch nog wel naar het Zuiden verhuizen voor de 31e.
Oud 25-08-2007, 16:37
Evisukiller
Evisukiller is offline
albert lugue naar ajax !!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 11:55
Master of Puppets
Juich nog maar niet te vroeg, die jongen heeft de afgelopen 2 jaar praktisch niks klaar gespeeld.
Oud 26-08-2007, 16:33
Strever
Strever is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 26-08-2007 @ 12:55 :
Juich nog maar niet te vroeg, die jongen heeft de afgelopen 2 jaar praktisch niks klaar gespeeld.
Inderdaad
Oud 28-08-2007, 19:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Solskjær beëindigt zijn carrière

Ole Gunnar Solskjær heeft besloten zijn voetbalcarrière te beëindigen. De 34-jarige Noorse spits kampt al geruime tijd met ernstige knieproblemen.

Solskjær was sinds 1996 bij Manchester United actief, vaak als 'supersub',maar soms ook in een prominentere rol. Zo had hij een belangrijk aandeel in de winst van de Champions League (1999), toen hij tegen Bayern München vlak voor tijd de winnende treffer (2-1) maakte.

De Noor won met de Mancunians in totaal zes landstitels en twee keer de FA Cup. United wil de 76-voudig international opnemen in de technische staf.

Jammerlijk einde van een prachtspeler
Oud 28-08-2007, 19:47
one.
one. is offline
Citaat:
Sevilla-verdediger Antonio Puerta (22) overleden

28/8/2007 16:30

Antonio Puerta is niet meer bijgekomen uit zijn coma. Drie dagen na zijn optreden tegen Getafe is de verdediger van Sevilla op 22-jarige leeftijd overleden.

Puerta's situatie was al kritiek geworden vanwege een gebrek aan zuurstof in zijn hersenen. De enkelvoudig international werd sinds zaterdag in een coma gehouden na in de eerste helft van het duel met Getafe onwel te zijn geworden.

Puerta was zaterdag tegen Getafe ingestort. Zowel op het veld als daarna in de kleedkamer kreeg de linkspoot hartaanvallen, waarna hij in het ziekenhuis op de intensive care werd opgenomen en sindsdien kunstmatig in coma werd gehouden.

Puerta was een kind van de club Sevilla, waar hij zijn hele voetballeven acteerde. Hij won vijf titels met de Andalusische club, waaronder twee keer de UEFA Cup.

Onduidelijk is of Sevilla vanavond tegen AEK Athene in actie zal komen. De Spanjaarden strijden in Griekenland voor een plaats in de Champions League. Vrijdag moeten ze als winnaars van de UEFA Cup in Monaco aantreden in de Europese Super Cup.
In de categorie jammerlijke eindes.
Oud 28-08-2007, 20:00
PV
PV is offline
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 20:04
baas
baas is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 26-08-2007 @ 12:55 :
Ik heb er ook niet veel vertrouwen in.
Oud 29-08-2007, 17:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Been blijft waarschijnlijk langer bij NEC, Molhoek mag niet naar NEC, verhalen over Kluivert en Musampa lijken me onzin, dus heb ik geen idee welke kant NEC op wil in de laatste twee à drie dagen van de transferperiode. Ik denk dat we nog wel een spits en ervaren controlerende middenvelder kunnen gebruiken.

In other news: Boekhoorn staat weer open voor investeringen in de club en schijnt zelfs donderdag en vrijdag nog bereid te zijn de portemonnee te trekken! Wat daar van waar is weet ik ook niet.
Oud 29-08-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
In de categorie jammerlijke eindes.
Zie je dit ook als een transfer?

en ja in een zieke manier kun je het als een transfer zien.. maar niet degene die we met dit topic bedoelen

en ontopic:

CSABA FEHÉR TERUG BIJ NAC
29-08-2007

Csaba Fehér keert na drie jaar PSV terug bij NAC Breda. Hij tekent een contract voor één jaar.
Fehér begon in 2000 bij NAC Breda. Toenmalig NAC-trainer Henk Ten Cate kende hem uit Hongarije, net als Gabor Babos en Tamas Petö. In vier seizoenen kwam de Hongaar 118 keer uit voor NAC, terwijl hij vijftien keer scoorde.

In de zomer van 2004 jaar stapte Fehér over naar PSV, waar hij afgelopen seizoen niet veel aan spelen toekwam. Wel deed hij het uitstekend in de belangrijke Champions League-wedstrijd van PSV tegen Arsenal. Maar een basisplaats kon Fehér niet afdwingen bij PSV dat hem in de afgelopen drie jaar twee keer uitleende, aan Willem II en aan Újpesti TE.

Technisch directeur Earnest Stewart ziet de 33-voudige Hongaarse international als een versterking van het middenveld van NAC. Als de hernieuwde samenwerking bevalt, heeft NAC een optie om het contract te verlengen. Csaba Fehér is transfervrij overgekomen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:21
Rioto
Feyenoord is, in de zoektocht naar een nieuwe vleugelaanvaller, terecht gekomen in Zuid-Korea. Volgens RTV Rijnmond hebben de Rotterdammers verregaande interesse in 71-voudig international Chun-soo Lee, die momenteel onder contract staat bij het Zuid-Koreaanse Ulsan Hyundai. Feyenoord wilde het nieuws over de 26-jarige niet officieel bevestigen.

Lee is al jaren één van de beste spelers van Zuid-Korea. Zo was hij in 2002 één van de drijvende krachten in de succesvolle WK-ploeg van Guus Hiddink, die uiteindelijk pas in de halve finale onderuit ging. Vorig jaar maakte hij bovendien het winnende doelpunt in de wedstrijd tegen Togo, op het WK in Duitsland.

Mocht Lee naar Feyenoord komen, dan wordt dat niet zijn eerste Europese avontuur. Eerder speelde hij ook, zonder veel succes, voor Real Sociedad en Numancia. Hij werd hiermee de eerste Zuid-Koreaan ooit in de Spaanse Primera Divison.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:38
Verwijderd
Kluivert naar Lille en Koevermans naar PSV.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 13:36
one.
one. is offline
Citaat:
Zie je dit ook als een transfer?

en ja in een zieke manier kun je het als een transfer zien.. maar niet degene die we met dit topic bedoelen
Nee. Maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten.
Oud 31-08-2007, 13:47
Rioto
Feyenoord en Ulsan Hyundai hebben overeenstemming bereikt
Datum: 31-08-07 - Praat mee op het forum!

Feyenoord hoopt vandaag de Zuid-Koreaanse international Chun-Soo Lee aan de selectie toe te voegen. De Rotterdamse club heeft al een akkoord bereikt met diens club Ulsan Hyundai, maar moet er in de laatste uren voor het sluiten van de transfermarkt nog uitkomen met de speler zelf. Ook moet de 26-jarige Lee nog medisch worden gekeurd. De aanvaller zou aanvankelijk gisteravond in Nederland arriveren, maar kort voor vertrek kwam de transfer op losse schroeven te staan. Vanmorgen om vier uur Nederlandse tijd kwamen Feyenoord en Ulsan Hyundai toch nog tot overeenstemming.

Chun-Soo Lee arriveert vandaag nog niet op Nederlandse bodem. De medische keuring zal zodoende, gezien het sluiten van de transfermark in de nacht van vrijdag op zaterdag, worden uitgevoerd in Seoul. De contractbesprekingen zullen per telefoon en fax worden gevoerd, ten einde de transfer op tijd te kunnen beklinken. Technisch directeur Peter Bosz: ‘We hebben hem dus nog niet vastgelegd. Gisterochtend kregen we te horen dat de transfer van de baan was, waardoor hij niet in het vliegtuig stapte. Maar daarna kwam er weer een opening. Zijn club wilde weer praten, wat vannacht resulteerde in een akkoord. We gaan er nu alles aan doen om er uit te komen.’

Chun-Soo Lee moet de gewenste versterking zijn in de voorhoede. De Zuid-Koreaan heeft al ervaring met het Europese voetbal. Eerder speelde hij voor het Spaanse Real Sociedad en Numancia. Hij kwam op twee WK’s in actie. Feyenoord had hem al lang op het lijstje met beoogde versterkingen staan. Na het afketsen van de transfer van Luque verlegde Feyenoord zijn interesse meteen naar Lee. Bosz: ‘We volgen hem al langer en hebben hem uitgebreid gescout. We hebben ook met Pim Verbeek en Dick Advocaat, die allebei bondscoach zijn geweest bij Zuid-Korea, gepraat. Ze waren zeer positief. Daarnaast gaven ze ook als mens en professional een positieve mening over hem.’ Ook Giovanni van Bronckhorst gaf te kennen gecharmeerd te zijn van Lee.

Bron: Feyenoord.nl
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:00
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Anouar Hadouir uiteindelijk toch van Willem II naar Roda JC
Oud 31-08-2007, 16:26
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Tim Janssen alsnog naar NEC. Driejarig contract met een optie op nog twee jaar

En nog een zeer talentvolle Hongaar met de naam Krisztian Vadocz voor één jaar. Rechtsbenige middenvelder van 22 jaar. Goed werk

Niet dat we nu ineens kampioen worden, maar Tim Janssen vind ik een heel nette aankoop. Eén linie in ieder geval redelijk in orde. Een linie die de afgelopen paar jaar zwaar onderbezet was.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten