Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zet je je hoed op, dan trek ik mijn leren broek aan! en we gespen natuurlijk onze revolvers aan onze koetjesrepen. (en dan heb ik het niet over die chocoladedingen maar echte repen koe!) of bedoelde je dat niet met pikken? ![]() wanneer ga je eigenlijk? wij zijn nog hard aan het rallyen om iedereen zo ver te krijgen dat ze woensdag vrij hebben, maar dat is nog niet helemaaaaaaal gelukt (ik moet bijvoorbeeld werken tot 18:30 ![]() maar dat gaat nog wel goedkomen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik hoop dat de mensen met wie ik ga ook vrij hebben kunnen krijgen, anders dan heb ik dat helemaal voor niks gedaan (en ergens een klotenplaats op de camping, maar ja ![]() en uhm, weet je 't zeker? lara croft? if anything, you would only attract more attention to what you are doing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zou liever ron zijn persoonlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ tonsillitis: de tent die ik wilde hadden ze niet meer en was ook niet meer leverbaar. Waarom ze 'm dan niet uit de etalage halen weet ik niet, heb ik al een paar keer gehad bij de kijkshop. ![]() Ik ga straks of morgen terug en dan kijk ik nog naar een andere die er mooi uitzag maar waar geen afmetingen bijstonden. Misschien is dat wat. Anders weet ik het niet, dan ben ik bang dat het weer de tent van vorig jaar wordt.
||
Citaat:
![]() het hoeft echt geen supertent van the north face ofzo te zijn. ik ben tenslotte geen prinses op de erwt. maar waterdicht is toch wel mooi meegenomen hahahaha ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mmm, ik moet misschien ook ergens een gasstel vandaan halen... maar ik ga zo ook inkopen doen dus dat komt na dat en aankleden en ontbijten en dergelijken ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Accessoires *oma* | 83 | 29-09-2008 17:46 | |
Muziek |
Beste optredens 2007. botulismf | 54 | 10-12-2007 09:32 | |
Muziek |