Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik sluit me aan bij back door man en botulismf. ik vond tool wel heel erg gaaf, maarja, een beetje laz0r laat mij al gauw tevreden zijn.
maar man man man, arcade fire vond ik wel echt het vetst. gevolgd door een sublieme en voor hun doen zeer publiekgerichte cocorosie en daarna een uiterst schattige hanne hukkelberg. en ik ben niet eens zo heel brak. en fuckie shit dat vuurwerk allememachies. ![]()
|
vuurwerk ja ^^
Arcade Fire, anders ga alles ff drummen incl. helm... ![]() Tussendoor, hebben jullie iets meegekregen van lowlands en Foo Fighters? We hebben namelijk daar iets van opgepikt maar weten niet als dit waar is.
||
Citaat:
![]() Het vuurwerk was idd vet en ik vond dat het festival als geheel veel sneller leek te gaan dan voorgaande jaren. En ik vond M.I.A. trouwens ook erg gaaf. En ik vond de nummerkeuze van tool best goed, maar had wel graag pushit gehoord. En idd wat is er met de foo fighters en waarom is het boeiend?
|
ohja MIA was ook vet. ik was bij tool al niet meer in staat om een mening te vormen over de gekozen nummers, ik vond het alleaal allang kicken dat ze er stonden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond dat ze verkeerde actie's uitvoerde die totaal niet op hun plaats waren. Iedereen deed maar wat en vaak was het niet op elkaar afgestemt, wat je toch wel mag verwachten als je met een grote groep op het podium staat. Verder was de sfeer in het publiek, en dat was vrij vooraan heel erg simpel.
Edit: een zooitje ongeregeld op een podium waarbij het hoogtepunt was hoe mensen met drumsticks op willekeurige dingen gingen rammen en als dat het hoogtepunt is, is het niet goed !
Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 14:14. |
![]() |
|
Ik snap niet wat je bedoelt met 'verkeerde acties'.
![]() Verder vraag ik me af of je hun muziek uberhaupt kende van tevoren, want de nummers klonken live echt niet zo anders dan op plaat, dus ik zie niet in wat er zo slecht op elkaar afgestemd was. En je laatste zin is geen zin. Prima verder als het jouw muziek niet is en als je het daarom niet gaaf vond, maar ik vind je argumenten maar raar. Edit: het rammen op 'willekeurige dingen' vond ik zeker niet het hoogtepunt, waarom zou dat het hoogtepunt zijn?
Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 14:19. |
![]() |
|
ik vond the noisettes echt geweldig. vreemde combinatie ook
![]() Verdere hoogtepunten : Biffy Clyro, Arcade fire en Funeral for a friend. Ik kwam eigenlijk voor the smashing pumpkins, echt heel goed optreden, maar ik denk dat het alleen leuk is voor de echte fan.
|
Ben ook nog de laatste dag van Pukkelpop kunnen gaan (kwam dag ervoor terug van vakantie) en ik was bijzonder verrast door kings of leon (ik kende er namelijk maar 1 liedje van) en Tool was uiteraard geweldig !
![]() Vuurwerk vond ik tof tot ik vlak onder zo'n vonkjesfontein door liep en het vuurwerk van dichtbij op mijn huid mocht ervaren ![]() Wel jammer dat ik the Smashing Pumpkins heb moeten missen .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder was Pukkelpop wel een mooi feestje. Hoogtepunten voor mij waren Nine Inch Nails, Dizzee Rascal, Dinosaur Jr. en ...And you will know us by the trail of dead in een half lege tent omdat ze tegelijk met Sonic Youth geprogrammeerd stonden.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |