Oud 14-08-2007, 15:03
WaterRose
WaterRose is offline
Hey, ik heb een vraagje
Ik heb namelijk ooit gehoord dat een condoom niet goed meer kan zijn als je hem te lang in je portemonnee bewaart.
Omdat hij dan warm wordt enzo, is dit waar?

Kortom, kan het kwaad om zo'n condoom te gebruiken?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 15:11
Uice
Uice is offline
Alsof een condoom niet warm wordt als je hem om een lul in een kut stopt. Bovendien stoppen heel veel mensen condooms in hun portemonnee, dus het lijkt me dat het wel bekend zou zijn als het echt schadelijk was.
Oud 14-08-2007, 15:11
Ske*
Ske* is offline
Beter niet gebruiken. Ik zeg wel niet dat hij 100% onveilig is maar het is niet echt te betrouwen
Oud 14-08-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 14-08-2007 @ 16:11 :
Alsof een condoom niet warm wordt als je hem om een lul in een kut stopt.
Ik weet niet hoe lang jij seks hebt, maar over het algemeen bewaar je een condoom iets langer in je portemonnee dan om je lul.

Staat overigens ook gewoon op de verpakking dat je ze het best koel en droog kan bewaren.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 15:19
Ske*
Ske* is offline
lol poggy
Oud 14-08-2007, 15:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Poggy schreef op 14-08-2007 @ 16:18 :
Ik weet niet hoe lang jij seks hebt, maar over het algemeen bewaar je een condoom iets langer in je portemonnee dan om je lul.
Maar hij wordt wel warmer in den vagijn dan in de portemonnee.
Oud 14-08-2007, 15:30
Nona
Nona is offline
Als je hem op een warmere plek bewaart dan kamertemperatuur (dus broekzak etc.) klopt de houdbaarheidsdatum niet meer.
Oud 14-08-2007, 15:42
Midget
Midget is offline
Citaat:
Poggy schreef op 14-08-2007 @ 16:18 :

Staat overigens ook gewoon op de verpakking dat je ze het best koel en droog kan bewaren.
ik weet ook niet hoe lang hij seks heeft, maar ik ben geneigd om voor het gemak uit te gaan van het gemiddelde...

en over het algemeen hebben meisjes ook geen lul, dus die bewaren een condoom denk ik in hun handtas, (waar ze overgens niet hun hand in bewaren) dan ga ik tenminste weer uit van de gemiddelde vrouw..

en koel en droog bewaren staat wel opmerkelijk lijnrecht tegenover warm en nat
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 01:52
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-08-2007 @ 16:30 :
Als je hem op een warmere plek bewaart dan kamertemperatuur (dus broekzak etc.) klopt de houdbaarheidsdatum niet meer.
Maar dan nog is het niet alsof hij ineens binnen vijf dagen totaal desintegreert ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 02:54
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-08-2007 @ 16:30 :
Zo'n ding gaat , wat is het, 5 jaar mee? Dat zal hooguit halveren bij een iets hogere temperatuur. Dus alsnog lang genoeg.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 09:55
Verwijderd
Probleem lijkt mij vooral dat als ie te lang in je portemonnee zit, de buitenkant zo verknooid (vergeef me het Twents ) wordt? Op het moment dat hij kreukelig begint te worden en de verf eraf gaat enzo, weet ik niet hoe goed de binnenkant nog is...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:20
Jones
Volgens mij slaat het verhaal meer op de kleine jochies die op hun 12de verjaardag een condoom er in stoppen en op hun 21ste diezelfde condoom er weer uit te trekken om dan eindelijk te beginnen aan het echte werk. Zolang je dus een goed seksleven hebt is er niks mis met zo'n ding in je portemonnee bewaren.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 15-08-2007 @ 11:20 :
Volgens mij slaat het verhaal meer op de kleine jochies die op hun 12de verjaardag een condoom er in stoppen en op hun 21ste diezelfde condoom er weer uit te trekken om dan eindelijk te beginnen aan het echte werk. Zolang je dus een goed seksleven hebt is er niks mis met zo'n ding in je portemonnee bewaren.
De enige tijd dat ik een condoom in m'n portemonnee heb gehad, was dan ook toen ik nog lang niet aan seks deed
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 14:27
Verwijderd
Als het condoom oud is, wordt het rubber hard en broos. Dan scheurt-ie natuurlijk veel te snel. Op elk condoom staat een houdbaarheidsdatum, na die datum is er een kans dat hij te broos is.
Een condoom kun je gerust een dag in je portemonnee hebben zitten, maar als je hem wekenlang in je portemonnee meesleept is de kans groot dat hij beschadigd raakt en beschadigde condooms zijn ook niet zo succesvol. Dus laat een condoom niet standaard in je portemonnee zitten maar stop hem er pas in als er een kansje is dat je 'm nodig gaat hebben.

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-08-2007 @ 14:59 :
De enige tijd dat ik een condoom in m'n portemonnee heb gehad, was dan ook toen ik nog lang niet aan seks deed
haha jah dat dus!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten