Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
2:00 naar bed gegaan en tsja
toen kreeg ik een droom dat ik wakker werd en dat het al 17:00 was ![]() Echt verwarrend ![]()
||
Citaat:
Twee uur hè. ;x ![]()
|
Ik ging naar bed rond half 12, maar toen ging ik nog met mn vriend praten en blaahh en toen gingen we ergens een keer slapen. Ik werd een keer in de nacht wakker en zag dat mn vriend er nog steeds was
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor welk bedrijf werk je dan? En ik was blij dat ik voor ik ging slapen nog even in mijn agenda had gekeken, want ik dacht dat ik om half 8 moest werken maar het was gelukkig pas half 1 ![]() |
![]() |
|
Ik ging om 3 uur slapen en om 10 uur werd ik wakker gemaakt door mijn moeder, maar toen ben ik weer in slaap gedommeld tot 11 uur. Ik heb heel slecht geslapen, doordat ik aan het piekeren ben over alles. Gelukkig heeft mijn moeder net al een zorg weggenomen en voor een ander ding hoop ik woensdag een oplossing te hebben.
|
Mijn nacht, vorige nacht dus, niet deze, was een beetje eng. Er waren namelijk agressieve jongetjes op straat! En toen hebben we niet geslapen of een half urutje misschien en ga ik nu ook weer te laat slapen eigenlijk. Maar dat maakt niet uit want morgen is 't nog vakantie.
|
12 uur naar bed
Ik droomde over iemand die engels sprak die ik moest begeleiden en we moesten de trein voor haar terug naar huis vinden op het station in nijmegen, welke er wel heel raar uit zag. En het koste een enorme moeite van het ene naar het andere perron te komen maar dat hebben we wel zo'n 4 keer achter elkaar op en neer gerend. 5 treinen gemist volgens mij. En toen hadden we eindelijk de trein, hij ging naar duitsland dus hoe ze thuis zou komen geen idee ![]() 8 uur gewekt door m'n zusje die wa tmoest hebben 9 uur opgestaan
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Om 3 uur gaan slapen en ik droomde over mijn moeder, ik weet nog dat ze raar deed, maar wat ze precies deed ben ik vergeten. En iets voor 11 uur belde m'n vader me wakker om te vertellen dat ze terug waren van vakantie en dat hij 130 van de ruim 150 tv-zenders kwijt was
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk literaire werk staat er momenteel op jouw "to read" lijst? trophus | 76 | 20-01-2008 15:57 | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
de wind die jouw ogen sloot - voor frederik RIP - CyWu | 1 | 23-01-2005 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Nacht Regenboog! | 5 | 12-06-2004 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Naar jouw denken doen (welke manier is beter geschreven???) Secreet | 5 | 25-04-2003 14:51 | |
De Kantine |
Jouw recentste onvergetelijke nacht Mr.Oizo | 62 | 24-07-2002 01:33 |