Oud 22-08-2007, 00:01
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-08-2007 @ 23:48 :
Wat maakt dat nou weer voor verschil? VMBO sletjes die pijpen voor een hamburger doen dat ook bewust voor die vergoeding. Het is allebei seks tegen betaling, en daarom prostitutie.

Misschien moet je op VMBO sletjes erger neerkijken dan andere hoeren omdat ze zo'n achterlijk laag tarief rekenen, en zichzelf daarmee klaarblijkelijk zo weinig waard vinden.
Ze hadden het ook over bijlmerchicks die dit zouden doen. Nou echt half zuid-oost heeft moeten lachen om deze crap, het wordt namelijk zo zwaar opgeblazen. Ik ben wel bekend in de buurt en ik heb nog nooit zoiets gehoord op enkele onbetrouwbare vergelijkbare verhaaltjes na. Je moet niet vergeten dat straatschoffies graag opscheppen , .
Ja wellicht had je paar chicks die met jongens wipte en daarna een hamburger kregen. Maar het is niet zo dat ze die hamburger zo lekker vinden , dat ze het seks maar voor lief nemen. Dan zouden ze het wel met jan en alleman doen puur voor die hamburger, het feit dat ze hun partner kiezen maakt wel degelijk het verschil, dat bepaald enigzins het karakter van het motief...
Wat dat betreft is er toch een wezenlijk verschil met sommige hoeren die het puur voor het geld doen met jan en alleman.
Oud 27-08-2007, 16:09
Verwijderd
kost dat ?
Oud 28-08-2007, 15:58
Supreme Dutch
Ik heb pas wel stiekem op internet gekeken of er in mijn omgeving ergens prostituees actief zijn.

Tsjah, als mensen betaalde sex willen hebben met iemand waarmee simpelweg iedereen (dus ook alle mogelijke smerige figuren die op deze planeet rondlopen) sex kan hebben, dan moeten ze dat vooral doen. Als je al 2 jaar geen sex hebt gehad, maar je voelt dat het gewoon even moet, en er zijn geen andere mogelijk.. Sure, go ahead..
Oud 05-09-2007, 19:20
Magican
Magican is offline
Citaat:
Ik heb pas wel stiekem op internet gekeken of er in mijn omgeving ergens prostituees actief zijn.
Dus je bent voorstander van Bush, een halve Geert Wilders aanhanger en nou ook nog een hoerenloper? Goh
Oud 05-09-2007, 21:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Fleet Admiral kon toch ook nooit scoren.
Oud 05-09-2007, 21:50
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dus je bent voorstander van Bush, een halve Geert Wilders aanhanger en nou ook nog een hoerenloper? Goh
Thank thee for thy ontopic.
Oud 06-09-2007, 13:07
Supreme Dutch
Citaat:
Ja, dan doe ik mijn Geert-pruik op, trek ik mijn mooiste trainingspak aan, schiet ik in mijn slippers, en dan ga ik even naar die negerin op de hoek.. Achteraf moet ik dan toch wel een beetje omdat ik er dan toch weer een halve maand WW doorheen heb gejaagd..

Nee, maarehm.. Ik was gewoon benieuwd of zulke praktijken hier ook in de buurt plaatsvinden.. Is dat heel gek?
Oud 06-09-2007, 14:08
Nona
Nona is offline
Kunnen we politieke voorkeur hier even buitenlaten? Tenzij je een grootschalig onderzoek wilt beginnen naar het stemgedrag van hoerenlopers is het vrij ongepast.
Oud 06-09-2007, 14:47
ilse
ilse is offline
Hell no
Oud 06-09-2007, 16:01
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Ik weet nog goed hoe me nichtje dat deed in haar jonge jaren(BreeZaH die tijd). Die liet jongens voor haar drankjes betalen de hele avond, maar die deed er niks voor terug, O jah een dansje. Uit frustratie van die jongens wordt ze hoer en slet genoemd, juist omdat ze niet krijgen wat ze willen en alleen maar aandacht geeft voor de free drinks. Dat is ook best een beetje laag omdat te doen als meisje, maar ook als jongen zijnde.
Haha, zo laag vind ik dat niet, die gasten krijgen alsnog meer dan ze verdienen
Oud 07-09-2007, 12:58
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Kunnen we politieke voorkeur hier even buitenlaten? Tenzij je een grootschalig onderzoek wilt beginnen naar het stemgedrag van hoerenlopers is het vrij ongepast.
Haha, dat zou nog best een interessant sociologisch onderzoek kunnen zijn . Zie de advertenties al voor me: Gezocht: hoerenloper met uitgesproken politieke visie voor diepteinterview. .
Oud 07-09-2007, 14:08
Supreme Dutch
Moet je even een oproep op hookers.nl doen denk ik.. Dat zijn iig hoerenlopers die kunnen schrijven
Oud 07-09-2007, 16:49
Bascross
Bascross is offline
Hoeren zijn ook mensen, athans de meeste dan. Mensen hebben geld nodig om in hun dagelijkse behoefte te kunnen voorzien, wie ben jij om hun leven te gaan boycotten en te zeggen dat je geen sex met ze wil als er een bloedmooi hertje voor je staat van Oost-Europese afkomst? Hoewel ze misschien niet "de kat krabt de krullen van de trap" kan zeggen, kan ze waarschijnlijk enorm goed vodka drinken. Valt wat voor te zeggen toch?
Jij lekker neuken voor een kwartje bij zo'n geil mokkel, en zij kan weer lekker kopje thee halen bij de lokale pub. Voor eten kan je haar altijd doorsturen naar de kerk voor een hosti 3 maal daags.

De meeste prostituees zijn van allochtoonse afkomst. Dus "nee" zeggen tegen hoeren is hetzelfde als "nee" zeggen tegen onze heden ten daagse multiculturele samenleving.

Conclusie:

Ben je tegen prostitutie, ben je een cultuurbarbaar en een rascist.
Oud 07-09-2007, 17:32
Uice
Uice is offline
Meen je dat nou allemaal serieus?
Oud 07-09-2007, 18:16
Bascross
Bascross is offline
Citaat:
Meen je dat nou allemaal serieus?
Ja, hoezo niet?
Oud 07-09-2007, 18:19
Uice
Uice is offline
Omdat het volslagen belachelijk is. Naast taalfouten als 'allochtoonse' en 'heden ten daagse' is de redenering absurd. De meeste hoeren zijn volgens jou allochtoon, dus als je tegen prostitutie bent, ben je tegen de multiculturele samenleving.

Vergelijkbare redenering: de meeste moslimsfundamentalisten zijn allochtoon, dus als je tegen moslimfundamentalisme bent, ben je tegen de multiculturele samenleving.

Verder is 'tegen de multiculturele samenleving zijn' natuurlijk niet hetzelfde als racist of cultuurbarbaar zijn.
Oud 07-09-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
raScist.
:')
Oud 07-09-2007, 18:35
Bascross
Bascross is offline
Citaat:
Omdat het volslagen belachelijk is. Naast taalfouten als 'allochtoonse' en 'heden ten daagse' is de redenering absurd. De meeste hoeren zijn volgens jou allochtoon, dus als je tegen prostitutie bent, ben je tegen de multiculturele samenleving.

Vergelijkbare redenering: de meeste moslimsfundamentalisten zijn allochtoon, dus als je tegen moslimfundamentalisme bent, ben je tegen de multiculturele samenleving.

Verder is 'tegen de multiculturele samenleving zijn' natuurlijk niet hetzelfde als racist of cultuurbarbaar zijn.
Taalfouten?

Tegen de multiculturele samenleving zijn maar geen rascist is hetzelfde als Sinterklaas die reclame maakt voor Gilette. Zijn gewoon 2 tegenpolen. Als je tegen de multiculturele samenleving bent, duld je dus eigenlijk gewoon geen buitenlandse culturen in je nabije omgeving. Wat is daar niet rascistisch aan? Je hoeft het niet openlijk je gal te spuien voordat je als racist bestempeld kan worden.
Citaat:
:')
Weisneus.
Oud 07-09-2007, 18:41
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Hoeren zijn ook mensen, athans de meeste dan. Mensen hebben geld nodig om in hun dagelijkse behoefte te kunnen voorzien, wie ben jij om hun leven te gaan boycotten en te zeggen dat je geen sex met ze wil als er een bloedmooi hertje voor je staat van Oost-Europese afkomst? Hoewel ze misschien niet "de kat krabt de krullen van de trap" kan zeggen, kan ze waarschijnlijk enorm goed vodka drinken. Valt wat voor te zeggen toch?
Jij lekker neuken voor een kwartje bij zo'n geil mokkel, en zij kan weer lekker kopje thee halen bij de lokale pub. Voor eten kan je haar altijd doorsturen naar de kerk voor een hosti 3 maal daags.

De meeste prostituees zijn van allochtoonse afkomst. Dus "nee" zeggen tegen hoeren is hetzelfde als "nee" zeggen tegen onze heden ten daagse multiculturele samenleving.

Conclusie:

Ben je tegen prostitutie, ben je een cultuurbarbaar en een rascist.
Jeetje, ik was al zwaar verbaasd over de belachelijke reactie die je gaf op het "wat is jouw turn on" topic, maar dit slaat echt alles...
Oud 07-09-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Taalfouten?

Tegen de multiculturele samenleving zijn maar geen rascist is hetzelfde als Sinterklaas die reclame maakt voor Gilette. Zijn gewoon 2 tegenpolen. Als je tegen de multiculturele samenleving bent, duld je dus eigenlijk gewoon geen buitenlandse culturen in je nabije omgeving. Wat is daar niet rascistisch aan? Je hoeft het niet openlijk je gal te spuien voordat je als racist bestempeld kan worden.

Weisneus.
Racisme slaat op rassen, niet op culturen. En sowieso slaat de rest van jouw mening ook nergens op.
Oud 07-09-2007, 19:07
Bascross
Bascross is offline
Citaat:
Racisme slaat op rassen, niet op culturen. En sowieso slaat de rest van jouw mening ook nergens op.
Discriminatie op basis van cultuur is net zo goed rasicme als op basis van afkomst wijsneus.
Weetje wat, "cultuurrasicme" dan.

Waarom slaat mijn mening nergens op? Goed onderbouwde mening heb je. Chapeau!
Oud 07-09-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Discriminatie op basis van cultuur is net zo goed rasicme als op basis van afkomst wijsneus.
Het staat in je citaat: er staat bij dat 'anderen bezwaar tegen die term maken omdat het buiten de feitelijke definitie valt'. En daar ben ik één van. Ik heb dus evengoed gelijk.

Edit: nu heb je je citaat weggehaald. Waarom?

Laatst gewijzigd op 07-09-2007 om 19:18.
Oud 07-09-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom slaat mijn mening nergens op? Goed onderbouwde mening heb je. Chapeau!
Om hier even op in te gaan:

Als je tegen de multiculturele samenleving bent, betekent het nog niet per definitie dat je andere culturen als minderwaardig beschouwt, maar slechts dat ze niet samen kunnen leven zonder problemen. Dat is dus wat anders dan 'racist' zijn.

Bovendien, als je 'nee' zegt tegen een hoer (of 'njet' of 'no'), heeft dat niks te maken met jouw acceptatie van haar aanwezigheid in dit land, maar slechts met het feit dat je niet met haar wilt neuken. Vandaar dat ik jouw mening nergens op vind slaan.
Oud 07-09-2007, 19:27
Verwijderd
Die gast zit gewoon te kutten.
Oud 07-09-2007, 19:27
Bascross
Bascross is offline
Citaat:
Het staat in je citaat: er staat bij dat 'anderen bezwaar tegen die term maken omdat het buiten de feitelijke definitie valt'. En daar ben ik één van. Ik heb dus evengoed gelijk.

Edit: nu heb je je citaat weggehaald. Waarom?
Omdat daarin staat dat ik ongelijk heb, duuh.
Citaat:
Om hier even op in te gaan:

Als je tegen de multiculturele samenleving bent, betekent het nog niet per definitie dat je andere culturen als minderwaardig beschouwt, maar slechts dat ze niet samen kunnen leven zonder problemen. Dat is dus wat anders dan 'racist' zijn.

Bovendien, als je 'nee' zegt tegen een hoer (of 'njet' of 'no'), heeft dat niks te maken met jouw acceptatie van haar aanwezigheid in dit land, maar slechts met het feit dat je niet met haar wilt neuken. Vandaar dat ik jouw mening nergens op vind slaan.
Je hebt me bekeert.
Oud 07-09-2007, 19:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Taalfouten?

Racisme, het veroordelen van mensen op hun huidskleur, is heel iets anders dan tegen een samenleving zijn waarin meerdere culturen zich mengen. Het is allebei verwerpelijk, maar het is heel iets anders.

Citaat:
Weisneus.
Oud 08-09-2007, 00:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zegt het woord mensenhandel je iets? Wil je daar medeplichtig aan zijn?
Oud 08-09-2007, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Zegt het woord mensenhandel je iets? Wil je daar medeplichtig aan zijn?
een mensenhandelaar moet ook leven
Oud 09-09-2007, 21:47
Verwijderd
Als je het kan: Seks hebben met een vreemde zonder daar problemen mee te hebben, misschien zelfs heel soms er van te genieten, en er nog voor betaald krijgen ook, dan mag je dat van mij lekker doen. Al snap ik soms niet waarom je er dan niet flink voor zou laten lappen. Je hoort soms prijzen, waarvan ik dan denk: da's wel heel goedkoop. Maar verder is het een verschrikkelijk makkelijke manier om veel geld te verdienen.
En als jij iemand bent die bereid bent te betalen voor seks, dan moet je dat ook lekker doen. Zolang je het maar veilig doet en beseft dat het puur en alleen voor de seks is.

Maar persoonlijk moet ik meer hebben met iemand om seks met hem te hebben dan alleen een afspraak over geld.
Oud 10-09-2007, 00:45
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Hallo!

Ik ben nog nooit naar een hoer geweest. Maar ken wel een aantal meisjes in de prostitutie. En snap je wel dat er een redelijke groep meisjes/vrouwen ook hier in Nederland tegen hun zin in, betaalde sex verrichtten. Er is ook een groep die dit nood gedwongen moet doen om bijvoorbeeldt geld te verdienen voor haar kind. Heb je weleens door de ogen van een prostituéé gedacht. hoe zou jij je voelen als je sex zou hebben met iemand die je niet leuk vindt bijvoorbeeldt, of niet aantrekkelijk.?
Oud 10-09-2007, 02:16
Verwijderd
Citaat:
Hallo!

Ik ben nog nooit naar een hoer geweest. Maar ken wel een aantal meisjes in de prostitutie. En snap je wel dat er een redelijke groep meisjes/vrouwen ook hier in Nederland tegen hun zin in, betaalde sex verrichtten. Er is ook een groep die dit nood gedwongen moet doen om bijvoorbeeldt geld te verdienen voor haar kind. Heb je weleens door de ogen van een prostituéé gedacht. hoe zou jij je voelen als je sex zou hebben met iemand die je niet leuk vindt bijvoorbeeldt, of niet aantrekkelijk.?
Even afgezien van het feit dat het nogal moeilijk is om door de ogen van een prostituée te dénken, kan zij ook gewoon een baantje nemen waarbij ze haar kleren aan mag houden.
Oud 10-09-2007, 17:54
Nikneem
Nikneem is offline
Voor mij is het niets ben ik achter. Heb 2 pogingen gedaan, en ik vond het niets aan. Niet erotisch, werd niet opgewonden, het idee dat ze het alleen om geld doet en niet écht geniet, tijdsdruk, nee helemaal niets.

Heb nu sex met een hele lieve goede vriendin, en dat is zooooooo veel beter en lekkerder en fijner
Oud 10-09-2007, 22:10
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Citaat:
Even afgezien van het feit dat het nogal moeilijk is om door de ogen van een prostituée te dénken, kan zij ook gewoon een baantje nemen waarbij ze haar kleren aan mag houden.
Jaja, maar stel dat je een kind moet verzorgen, je bent 18/19/20 jaar, denk je dan dat je genoeg geld verdiend om dat te kunnen doen.
ik denk het niet
Oud 11-09-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Jaja, maar stel dat je een kind moet verzorgen, je bent 18/19/20 jaar, denk je dan dat je genoeg geld verdiend om dat te kunnen doen.
ik denk het niet
Ik denk het wel. Sterker nog, ik ken toch zeker zo'n 5 meiden die het allemaal flikken, sommigen met wel meer dan 1 kind. En ze hebben zoals N00dles al zei, een baan waarbij ze hun kleren aanhouden. En nee, die kindjes komen niets te kort. Zo breek ik spreekwoordelijk altijd mijn nek over al het speelgoed als ik daar kom.
Oud 11-09-2007, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar als een mooie dame mij zou willen betalen dan zie ik het probleem niet.
Oud 11-09-2007, 12:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ik denk het niet
Natuurlijk wel. Het vraagt alleen nadenken en boekhouden waartoe sommige mensen niet in staat zijn. Economisch gedwongen prostitutie niet in Nederland. Wat N00dles schreef is de enige juiste constatering.
Oud 11-09-2007, 13:29
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Citaat:
Natuurlijk wel. Het vraagt alleen nadenken en boekhouden waartoe sommige mensen niet in staat zijn. Economisch gedwongen prostitutie niet in Nederland. Wat N00dles schreef is de enige juiste constatering.
Je hebt ook wel gelijk. Dat het niet nodig is, omdat het in nederland economisch niet slecht is. Maar ik doelde ook meer op mensen, die niet zo in de maatschappij staan dat ze dat kunnen. Het maakt niet uit, ik wou een beetje discussie en die is er
Oud 16-09-2007, 17:40
le_mug
le_mug is offline
je kunt beters een breezer lime kopen en daarmee die hossel zetten bij die ''du$hii's''
Oud 16-09-2007, 23:49
Supreme Dutch
Je kunt ook gewoon Winston bellen
Oud 17-09-2007, 01:17
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Je kunt ook gewoon Winston bellen
Oh God nee, niet dat ik er niet steeds kom, maar jij hébt al een reputatie.
Oud 17-09-2007, 08:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Het is trouwens wel een byzondere ervaring.. heel anders dan je gewoon met een meisje het bed in duikt, behalve dat je hiervoor betaalt, is het toch veel professioneler en alleen het condoom omdoen is al speciaal doen ze met hun mond.
Ja, want seks behoort ook echt professioneel te zijn

Er is zooooveel gratis seks te 'krijgen' als je daar behoefte aan hebt, dus waarom zou je ervoor gaan betalen dan??
Oud 17-09-2007, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Maar word een stuk lastiger rondkomen als ze bijvoorbeeld ook nog met een voltijd-HBO opleiding bezig is. Dan hou je weinig 'werktijd' over. Maar goed.
Oud 17-09-2007, 17:48
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ja, want seks behoort ook echt professioneel te zijn

Er is zooooveel gratis seks te 'krijgen' als je daar behoefte aan hebt, dus waarom zou je ervoor gaan betalen dan??
Het is niet voor iedereen even gemakkelijk om gratis seks te 'krijgen'. Voor iemand die vanwege zijn handicap moeite heeft op op een "normale" manier contact te leggen met vrouwen zijn prostituees wat dat betreft een uitkomst.
Oud 17-09-2007, 18:43
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als je getrouwd bent met een verschrikkelijke bitch die niet voorziet in bepaalde behoeftes, maar nog net niet klaar bent om te scheiden en je hele gezin kapot te maken, is de keuze snel gemaakt.
Oud 17-09-2007, 20:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Het is niet voor iedereen even gemakkelijk om gratis seks te 'krijgen'. Voor iemand die vanwege zijn handicap moeite heeft op op een "normale" manier contact te leggen met vrouwen zijn prostituees wat dat betreft een uitkomst.
Dat is absoluut waar.
Oud 17-09-2007, 20:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Als je getrouwd bent met een verschrikkelijke bitch die niet voorziet in bepaalde behoeftes, maar nog net niet klaar bent om te scheiden en je hele gezin kapot te maken, is de keuze snel gemaakt.
Ja, maar ik vind persoonlijk, dat als je op een gegeven moment aan zulke dingen toe bent, dat je dan toch eerst moet gaan scheiden. Is wel zo eerlijk.
Oud 17-09-2007, 21:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

dan nog kun je toch wel gratis vreemdgaan?
Oud 17-09-2007, 21:54
Nona
Nona is offline
Als ik oud en rijk ben zou ik trouwens weleens een tienertje als dubbelfris in een vakantieland willen betalen voor een goede beurt.
Oud 18-09-2007, 11:15
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja, maar ik vind persoonlijk, dat als je op een gegeven moment aan zulke dingen toe bent, dat je dan toch eerst moet gaan scheiden. Is wel zo eerlijk.
En als je er nog net niet aan toe bent om je gezin uit elkaar te trekken en in sommige gevallen de helft van je bezittingen en in veel gevallen je kinderen te verliezen?
Citaat:
dan nog kun je toch wel gratis vreemdgaan?
Hoeveel vrouwen vinden het helemaal fantastisch om een relatie puur voor de seks te hebben met een getrouwde man? Als je organisaties als stichting De Rode Draad mag geloven is wat ik hierboven schreef de grootste reden dat mensen naar de hoeren gaan. Wat voor mensen denk je dat er naar homo ontmoetingsplaatsen gaan? Ook voor een aardig deel mensen die vastzitten in een sociaal gewenst plaatje van vrouw en kinderen, maar er achteraf achter komen dat ze homoseksueel of biseksueel zijn. Nou, probeer dan maar eens te scheiden.
Wat Mathfreak schreef is volgens dezelfde organisatie overigens een kleine minderheid.
Oud 18-09-2007, 11:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
En als je er nog net niet aan toe bent om je gezin uit elkaar te trekken en in sommige gevallen de helft van je bezittingen en in veel gevallen je kinderen te verliezen?
Dan sta je voor een moeilijke keuze, maar is het toch oneerlijk om je heil alvast maar ergens anders te gaan zoeken.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten