Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam er vrij laat achter dat een broek geen spijpen heeft maar pijpen
![]() ![]() En verder het hele bussysteem; ik ging vroeger nooit met de bus en begreep dus niets van strippenkaarten enzo. |
![]() |
|
Ik had een boek waarin stond: 'een broek met bretels'. Ik las dat als bre-tels. Dus de klemtoon op de eerste lettergreep. Ik had geen idee wat bretels waren, ik dacht dat het een soort ribbels waren als in een ribbroek. Ik kende bretels wel (van die broek-ophoud-dingen) maar had me niet gerealiseerd dat dat hetzelfde was...
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen kwam ik er op mijn 19e ofzo achter dat het forum eigenlijk veel leuker was dan het fotoboek. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn zusje had dat met een bepaalde site asice.com. dat is dus as ice (ijs, weet je wel ![]() ![]() dus toen mijn vriend begon over as ice snapte zij er geen tiet van en antwoordde: "wat grappig dat er dan twee van dat soort sites zijn, ik zit altijd op asietsjee" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() moest 3 jaar geleden een paper schrijven over de horeca in duitsland, kon toen geen enkel duits woord voor horeca vinden ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik hoorde met de aanslagen van elf september voor het eerst van ''terroristen''.
Ik was tamelijk verbaasd toen ik op mijn 15e (16e?) ontdekte dat je met jongens eigenlijk ook heel gewoon kan praten. Pas sinds een jaar of twee weet ik het verschil tussen een kroket en een frikadel. (maar goed, ik ben dan ook vegetarisch opgevoed) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat terwijl het de studie sociale geografie is ![]() Niets om je voor te schamen dus ![]()
|
Derde klas: Dat je hoort te leren voor toetsen, ik dacht dus dat een proefwerk gewoon iets was waar je mee testte wat je al wist, niet wat je een dag of twee van tevoren mee bent begonnen om het te leren.
Derde klas: Dat het mogelijk is om te 'blijven zitten', ik snapte nooit wat ze met die term bedoelden. En nog veel meer... zal dr nog wel ff over nadenken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op m'n twaalfde kwam ik erachter dat je gehemelte normaal helemaal glad is. Ik heb daar een bobbeltje zitten en dacht dat iedereen dat had.
Een vriendin van mij kwam er halfverwege de middelbare school achter dat het niet rolze maar roze is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kon pas op mijn 4e een fatsoenlijke paalsteek leggen en hem uitleggen aan groep-achters ("de krokodil komt UIT de vijver, gaat om de boom heen en gaat de vijver weer in. Neehee, niet IN de boom en OM de vijver... *zucht* )
![]() ik kwam er pas op mijn 13e achter dat mijn moeder een nogal uitbundig en gedetailleerd sexleven had. En op mijn 14e dat mijn stiefvader dat NIET had, tot hij mijn moeder ontmoette. ![]() |
![]() |
|
Ik dacht ook dat horeca gewoon een standaard woord was.
Oh, en ik weet ook nog niet zo lang dat het "Onroerend" goed is, en niet OnTroerend. En ik had het altijd over een Kavèl, in de Sims ofzo, in plaats van een kável.
|
ik heb pas dit jaar voor het eerst in een metro gezeten en dat vond ik wel gaaf. Ik wist niet dat er zoveel metro's waren. Dacht dat ze net als bussen op tijden reden ofzo.
||
Citaat:
Het beleid met betrekking tot de twee Nederlandse metrosystemen is simpelweg triest en voor een metrosysteem onacceptabel te noemen. Kon het laten te reageren.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat in Praag waar ik in de metro was, er de hele tijd constant elke minuut een metro ging. En ik dacht dat daar meer tijd tussen zou zitten. Ofzo.
|
Volgens mij komt trophus er op latere leeftijd achter dat het bakkebaarden zijn ipv bakkeRbaarden.
![]() edit: Oh, hij weet het wel ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|