Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
uh. denken dat ik nog steeds wel kan..(hoe heet dat?) dat je op een rekstok zit met aan elke kant een been en dan rondjes draait. Het ging maar nét goed :/
en soortement van out gaan en op lowlands door een ambulance ontvoerd worden. Is gelukkig beide al jaren geleden, tegenwoordig ga ik alleen een beetje looser pokeren -_-; Eet je stiekem wel eens een hele dag geen groente of fruit, en alleen maar ongezonde zooi? |
![]() |
|
nee, want ik heb altijd komkommer op mijn brood. als dat er niet is, en er zijn ook geen appels, dan eet ik meestal van raphaels banaan (de vrucht, niet iets sexueels!
![]() en als er echt niets is dan eet ik dus niet stiekem slecht. Gebrek aan vitamines is slecht voor mijn conditie en stem. :goudenkeeltje: wat was vroeger jouw droom, en wie heeft die bruut verbroken en wanneer en waarom? |
![]() |
|
Altijd al? Geen idee. Ik denk met mijn werk in het Louvre hangen. Of in het rijksmuseum.
![]() Waar ben jij heul tuttig over? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke forumer vind je, voor diegene met een partner m.u.v. je partner, aantrekkelijk?
|
lekkere vraag dit.
euhmm.. Vlindertje uiteraard. en die andere vier... Aukje van Ginneken, Natalie Portman, Scarlett Johansson en Liv Tyler Welk bier vind jij het lekkerst?
|
Toch wel een dikke 8 aangezien ze na een relatie van meer dan 4 jaar mij vraagt over bedverhalen van EoS en mij, terwijl het net een maand uit was toen. Ik kan sowieso met haar alles bespreken en dus ook over hoe EoS in bed is
![]() Op wie ben jij verliefd?
|
momenteel op niemand
echte liefde is iets complex een emotionele band die mensen slechts kunnen hebben door een klik i.c.m. innerlijke chemie die in realiteit pas bevestigd kan worden na een stuk of wat dates IRL ![]() ![]() That's my opinion and I'm sticking to it ![]() Noema 3 forumers waar jij wel een orgie mee zou willen hebben ![]()
|
Ohw ik ben in een biecht bui dus je krijgt een eerlijk antwoord.
Ik kan me niet in jou inleven, alles wat jij zegt en doet is precies wat ik niet zou doen. Ik vind je een beetje kortzichtig in jouw doen en denken. Maar ik ken je niet en je mag denken dat ik het fout heb en dat je een geweldig persoon bent, graag zelfs. Wat voor aanbiedingen heb jij de laatste tijd gehad waar je echt niet op in wilt gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ohw.. jeetje, opzich zoen ik niet, nooit en met niemand dus het is heel hypothetisch.
Ik zou sterrenmeisje zoenen omdat zij een meisje wil zoenen, trophus omdattie gek is en dp omdat omdat k em ken :-) als je nu 1000 euro kreeg om cadeau te doen aan iemand, maar niet aan naaste familieleden. wie gaf je het?
|
Veel is een relatieve term
![]() ![]() Als je leven zoals ie nu is radicaal faalt en je hebt niets meer. Wat zou je dan gaan doen? (aka wat is je alternatieve levensplan?)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Missy | 500 | 24-09-2008 17:55 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Verwijderd | 499 | 14-07-2008 21:56 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Dit of dat? #3 Evil Monkey | 500 | 06-08-2007 01:35 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 |