Paranoide schreef:
Nee, ik heb het net als jij gewoon in 't tweede jaar. Maar ik heb 4 jaar filosofie gehad op de middelbare school van een nogal gedreven docent, dus ik ben relatief bekend met het verschijnsel.
Plus dat ik zelf uit interesse 't een en 't ander gelezen heb.
Ah, ja. Net als ik.
[Reageren]
drukknoopje 13:23 08-10-2007
Ik heb niet echt één handschrift, schrijf elke dag compleet anders en als ik tekst terugzie, herken ik het vaak niet als mijn eigen geschreven tekst. Soms schrijf ik heel netjes en schuin en aan elkaar, soms heel bol en los en soms nogal hakkerig.
Maar ik heb nog nooit iemand zo raar zien schrijven als mijn vriendje en als ik een scanner oid had zou ik het met jullie delen.
[Reageren]
Cherry Springs 15:18 08-10-2007
Oh mijn handschrift op de basisschool was echt onleesbaar. Ik was echt veel te ongeduldig om al die letters mooi aan elkaar te schrijven en goed een kant op te laten leunen. Dus ik heb mijn eigen handschrift en ik voeg steeds andere dingen toe. Mijn g lijkt meer op zo'n times new roman g, dus een bolletje met een omgekeerde c eraan. En mijn kleine d is een griekse kleine delta. En ik probeer me aan te leren om een computer-a te schrijven, de a, dus.
En zo nog meer. Ik ga wel een scan maken als ik weer een scanner heb.
Oh en ik vind Juice z'n handschrift leuk.
[Reageren]
Verwijderd 15:27 08-10-2007
Oeh, nu heb ik zin om weer heel netjes te gaan leren schrijven. Zo'n groep-3-juffen schrift, dus nog niet aan elkaar, maar van die mooie, rechte letters..
*pakt vulpen en schriftje*
[Reageren]
Verwijderd 15:42 08-10-2007
Wat is er mis met mijn handschrift, Soija?
[Reageren]
Verwijderd 16:10 08-10-2007
Ik kan het niet lezen ;x en tis lelijk.
[Reageren]
Verwijderd 16:18 08-10-2007
Ik heb ook wetenschapsfilosofie gehad, maar dat was op de middelbare school.
Hier doen we daar niet meer zo aan. Zo'n beetje alleen het existentialisme van Sarte komt hier aan bod.
Maar dit geheel terzijde...
Ik zal straks thuis eens een foto van mijn handschrift maken en dan later posten.
Verder komen de handschriften van Tink en van Juice heel goed overeen met wat ik van ze verwacht had.
[Reageren]
Ik vind Paranoides handschrift gaaf. ;x
Ik schrijf heel lelijk, maar het verschilt ook nogal per moment. Soms schrijf ik redelijk netjes en leesbaar en dan een uur later schrijf ik weer heel lelijk. Mijn handschrift is ook heel onregelmatig. Even kijken of ik nog iets kan vinden.
[Reageren]
Dr. Korsakov 16:27 08-10-2007
Emg noes! We hebben Tink*'s handschrift gezien!! Jeej!
[Reageren]
Verwijderd 16:28 08-10-2007
Bij mijn ouders hebben we wel een scanner, die ligt te verstoffen. Ik zal het binnenkort eens proberen of ik iets in kan scannen. Want OMG dat wil iedereen zien.
[Reageren]
Verwijderd 16:32 08-10-2007
Verwijderd 16:34 08-10-2007
Verwijderd 16:51 08-10-2007
Hanneke schreef:
Ik schrijf heel lelijk, maar het verschilt ook nogal per moment. Soms schrijf ik redelijk netjes en leesbaar en dan een uur later schrijf ik weer heel lelijk. Mijn handschrift is ook heel onregelmatig.
[Reageren]
drukknoopje 17:44 08-10-2007
Ik heb verschillende soorten handschriften, soms gebruik ik die allemaal door elkaar.
[Reageren]
Verwijderd 18:06 08-10-2007
Woh, zwierige D. Een beetje zo'n populaire-meisjes-D!
[Reageren]
Spacemonkey 18:32 08-10-2007
Ik schrijf nog steeds aan elkaar en heel kriebelig. Kan het zelf prima lezen maar andere mensen hebben er vaak wel moeite mee

.
Ik kan ook wel netjes schrijven maar dat kost me te veel moeite en tijd.
[Reageren]
Bob the Bear 19:31 08-10-2007
Ik schrijf tegenwoordig een combinatie van los en aan elkaar iets wat op de basisschool uiteraard niet mocht maar ik ben naarmate ik ouder ben geworden wel beter gaan schrijven.
Edit: En mijn letters veranderen ook wel eens, de g gaat wel eens op een q lijken en mijn t verandert elk half jaar ongeveer.
[Reageren]
PixelDansje 19:35 08-10-2007
Ik leerde op de baissschool niet schrijven omdat ik de enige linkshandige van mijn groepje was

!! Dus leerde ik schrijven van mijn broer, die dat helaas super lelijk doet, omdat hij vroeger heel ziek is geweest trilt hij heel erg.
Ik kan dus nog steeds niet normaal netjes schrijven.
[Reageren]
Verwijderd 19:37 08-10-2007
Ik heb maar besloten om hier niets te posten
[Reageren]
Cherry Springs 20:06 08-10-2007
Ja!
En ik vind het wel grappig dat de vriend van drukknoopje kleine en hoofdletters een beetje door elkaar gebruikt, dat deed ik vroeger ook altijd.
[Reageren]
fizzle-fluffy 20:53 08-10-2007
Vroeger schreef ik aan elkaar, maar omdat alle meisjes in mijn klas heel rond en regelmatig schreven en ik een beetje als een jongetje ging ik ook rond schrijven, en los. En nu schrijf ik nog steeds rond en los maar dan aanelkaar. Het is een beetje een lijn, met lusjes en ophalen en puntjes erop en erboven.
[Reageren]
Verwijderd 21:51 08-10-2007
Ifeellikerain schreef:
Woh, zwierige D. Een beetje zo'n populaire-meisjes-D! 
Ik had op de basisschool een supermooie D maar die hebben ze eruit gestampt
[Reageren]
Waarom doet iedereen zo interesant met wetenschapformules stop to show off people

Jammer dat ik geen scanner hebt anders had ik ook wetenschaptekst gepost.
Ik schrijf anders dan ik geleerd heb. Het is een combinatie van los schrijven en aan elkaar. Als ik aantekeningen maak schrijf ik in die letterstyle en zoals ik het heb geleerd op de basisschool vast aan elkaar dus. Om te onderscheiden wat belangrijk is en wat niet.
edit: mijn handschrift lijkt een beetje op die van bob the bear maar dan. Maar toch weer heb ik andere letters.
[Reageren]
Verwijderd 22:17 08-10-2007
Wel een beetje snelschrift, ik kan netter!
[Reageren]
Verwijderd 23:21 08-10-2007
mijn vriend schrijft precies zo als het vriendje van drukknoopje!! *verdacht*
[Reageren]
Verwijderd 07:38 09-10-2007
Als ik netjes schrijf doe ik dat met een handschrift dat erg veel wegheeft van wat ik op de basisschool had moeten leren. Als ik niet netjes schrijf, schrijf ik op zich ook 'aan elkaar' maar dan lijkt het nergens op.
En ik heb geen scanner.
[Reageren]
Cherry Springs 07:56 09-10-2007
Sylph heeft ook een leuk handschrift. Ik ga toch echt eens een scan maken maar mijn scanner hier is stom!
[Reageren]
gaming champion 10:04 09-10-2007
Uice, ik zal wanneer ik tijd heb(wordt den ik pas vrijdag)
Zqal ik even mijn schrift scannen, dan zul je wat zien
(ik hoop dat de scanner het doet

)
[Reageren]
drukknoopje 19:36 09-10-2007
sterrenmeisje schreef:
mijn vriend schrijft precies zo als het vriendje van drukknoopje!! *verdacht* 

[Reageren]
gaming champion 10:17 10-10-2007
Meer aantekeningen. Wat hier mooi te zien is, is dat ik soms tijdens het schrijven van een woord als ik op driekwart zit geen zin meer heb om het af te maken, en er maar wat krabbels achter zet.
En als er iets uitgelegd wordt over een wetenschapper dat ik al weet, ga ik tekeningen maken van de wetenschapper.
[Reageren]
Verwijderd 10:54 10-10-2007
Anders. Ik heb mezelf dat zo snel mogelijk afgeleerd, verschrikkelijk. Mijn handschrift is hartstikke onleesbaar, ik moet daar wel op letten. Dat was met schoolschrift helemaal erg, nu gaat het nog wel. Tenzij ik snel wil schrijven, dan kan niemand er meer iets van maken. Ook op stage, als ik moet rapporteren krijg ik vaak commentaar dat het niet leesbaar is. Ik moet echt moeite doen wil ik leesbaar schrijven.
[Reageren]
Verwijderd 11:23 10-10-2007
Uice schreef:
Meer aantekeningen. Wat hier mooi te zien is, is dat ik soms tijdens het schrijven van een woord als ik op driekwart zit geen zin meer heb om het af te maken, en er maar wat krabbels achter zet.
[afbeelding]
En als er iets uitgelegd wordt over een wetenschapper dat ik al weet, ga ik tekeningen maken van de wetenschapper.
Afschuwelijk.
[Reageren]
Vlindertje 11:39 10-10-2007
Die tekeningen zijn grappig.
Ik schrijf ook anders. Volgens sommige mensen schrijf ik heel duidelijk en mooi, maar zelf vind ik het maar lelijk. Misschien heb ik nog ergens ingescande aantekeningen staan. Ik zal zo eens zoeken.
[Reageren]
Verwijderd 11:47 10-10-2007
Vlindertje schreef:
Die tekeningen zijn grappig.
[Reageren]
Verwijderd 11:54 10-10-2007
Waarom maken mensen eigenlijk überhaupt aantekeningen? Ik heb dat echt niet één keer gedaan.
[Reageren]
drukknoopje 12:16 10-10-2007
gaming champion 12:38 10-10-2007
drukknoopje schreef:
Wat heb jij hier nou mee te maken?
Die rij heeft iemand ergens is gepost en is in mijn hoofd blijven hangen, die was ook
IK kan ECHT NIET mooi schrijven, believe me
[Reageren]
Verwijderd 13:49 10-10-2007
Kazet Nagorra schreef:
Waarom maken mensen eigenlijk überhaupt aantekeningen? Ik heb dat echt niet één keer gedaan.
Handig bij het tentamen? Ik heb colleges zonder 'overkoepelende' boeken, dan moet je het van de collegestof hebben. Heb ik liever aantekeningen om achteraf nog uit te leren.
Op de middelbare school deed ik het trouwens niet of nauwelijks, maar dan had je altijd lesboeken.
[Reageren]
Verwijderd 14:52 10-10-2007
Kazet Nagorra schreef:
Wat Morgan zegt, inderdaad; voor sommige vakken heb ik geen boeken/readers/hand-outs, of alleen maar heel summier, dan zijn aantekeningen echt wel nodig. En bij andere vakken heb ik wel een boek, maar is het toch ook nog handig aantekeningen te maken ter ondersteuning; vaak wordt er bij de colleges een beetje buiten de boeken om gegaan, dus veel informatie die je zeker voor een tentamen nog even wil doornemen.
Op de middelbare school deed ik het alleen als ik gedwongen werd
[Reageren]
Verwijderd 14:56 10-10-2007
Kazet Nagorra schreef:
Tja, niet iedereen doet van die makkelijke studies.
[Reageren]
Verwijderd 19:22 10-10-2007
Et voilà.
Mijn liefdesbrief aan u allen, in schoolschrift.
Maar dit is natuurlijk niet mijn gebruikelijke handschrift, dat is dit:
[Reageren]
Verwijderd 19:23 10-10-2007
wow jeetje, wat ontzettend regelmatig!
(en wat een geweldige foto die eerste

)
[Reageren]
MadameMinke schreef:
Et voilà.
Mijn liefdesbrief aan u allen, in schoolschrift.
[afbeelding]
En ik maar denken dat jouw tekst toen orgineel was.
Jouw handschrift vind ik overigens wel bij je passen.
[Reageren]
Verwijderd 19:25 10-10-2007
Ik vind het handschrift van Bob the Bear (geen idee wiens uc dat is

) veel mooier en regelmatiger.
[Reageren]
Verwijderd 19:25 10-10-2007