Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd, Moon!
![]() OT: Ik weet niet waar ik mee bezig ben, maar het gaat niet helemaal lekker. Gister zwemwedstrijd, daarna uit eten geweest met z'n allen, en toen was ik moe en had ik geen zin meer dus ben ik naar huis gegaan in plaats van naar het feest. En toen was ik thuis en ging ik huilen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Moon gefeliciteerd!!
![]() Lalalalalalalala. Gister was ik niet zo lekker. Beetje brak van de rose en wiet van vrijdag waarschijnlijk. Heb zes afleveringen van vuurzee op internet gekeken, wat een vette serie zeg. Toen J.'s vriendin weg was hebben we samen gegeten en op de bank gehangen. Eerst voetbal gekeken, daarna nog een filmpje opgezet. Fijn, het is zo fijn. Ik lag onder een dekentje, de hond aan de ene kant naast me, J. aan de andere kant. Het was echt gezellig. We zijn zulke goede vrienden. We kunnen gewoon tegen elkaar aanzitten en we leggen soms ons hoofd op de schouder van de ander en het is goed. Want we verwachten er allebei niets van, er ontstaan geen verwarrende gevoelens, we weten waar we aan toe zijn. We zijn dikke vrienden en dat is zo veel beter dan een relatie. We hebben een betere band dan we ooit hebben gehad. We praten over alles, ik heb minder gene bij hem dan ik had toen we nog wat hadden. Dat is toch raar? We woonden acht maanden samen en pas nu durf ik echt helemaal mezelf te zijn. Nu hoef ik mezelf niet meer gek te maken met gedachtes als 'zou hij me echt wel mooi vinden?' 'zou hij dit niet raar/stom vinden?' Nu ben ik lekker helemaal mezelf en we praten over alles en doen veel samen en het is geweldig. Zijn vriendin is ook aardig, ik vind het echt wel knap van haar. Ik zou er denk ik niet zo heel blij mee zijn als mijn nieuwe vriendje zijn ex elke dag ziet, bijna elke dag met zijn ex eet en hangt en zo close zijn. Maar als zij bij hem is vraagt ze zelfs of ik ook even langs kom om wat te drinken enzo. Hoe cool. Gister heel netjes maar drie glazen rose gehad, ook op tijd naar bed gegaan. Vanmorgen werd ik wakker en ooh, mijn uitzicht is zo mooi. Ik heb nog geen gordijnen en er staan een aantal bomen voor mijn raam en de ochtendzon die de bomen een beetje verlicht en de rust die mijn kamer uitstraalt. Ik word elke ochtend zo vrolijk wakker, als de zon schijnt tenminste. Dus trui aan, kopje thee zetten, J. klopte alweer op mijn deur om wat te vragen. Met thee en hond naar beneden gaan, naar buiten. Hond lekker spelen op ons plein (jaja, we hebben een heus plein voor het huis, leuk om in een oude school te wonen), ik op het trapje een kopje thee drinken. De bomen zijn groen en geel, de zon, er komen mensen langs die groeten, sommige bejaarden die langskomen maken een praatje met je omdat zij vroeger op de school hebben gezeten waar ik woon, ooh hoe kan je een ochtend mooier beginnen? Een zondag ochtend? Ja, met een gekookt eitje en lekkere broodjes en jus d'orange, maar ik voel me zo goedgoedgoed. Haa, ik vind mezelf cool. De laatste tijd alleen maar positieve posts hier, lange dingen vol onzin maar wel nuchter en positief. ![]()
|
@redhair: Wauw.
![]() Ik voel me echt kut nu. Gister een feestje waar bijna al mijn middelbare schoolvriendinnetjes waren. Maar ik voelde me daar zo alleen. Net of ik er niet meer bijhoorde. De anderen zien elkaar nog best veel, maar ik ben tot nu toe elke weekend weg geweest. Als ik zei: "Oh, nieuwe horloge?" Zeiden ze: "Nee. Oh, maar ik heb jou natuurlijk al tijden niet gezien, dus ja." Net of er wat aan kon doen. Ik mail ze, sms ze, maar ik krijg amper wat terug. Twee waren gister geinteresseerd in hoe het met mij ging, jeej. Maar dat zijn ook altijd de twee die ook met uitgaan lekker met mij in een cafe gaan zitten als ik weer eens geweigerd wordt omdat ik nog geen 17 ben. Ik ben 1,5 maand niet met ze uitgeweest en het kon ze helemaal niets boeien dat ik weer eens niet met hen mee kon. Jesus, ga ik eens uit, laten ze me nog in de kou staan. Op het feestje en met uitgaan ben ik dus lekker met anderen gaan praten, mensen die ik nog niet echt kende. Veel leuker en interessanter. Het lijkt ook wel alsof ik de enige ben van de paar die nu ook studeren, die het studentenleven bekijkt. Ik ga naar borrels, feesten en ben actief met m'n groepje en doe commissies. De anderen zitten nog liever hier thuis en gaan met hun oude vriendinnen om. Bah, daar pas ik niet echt meer tussen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Gisteren was een rare dag. Vanalles vergeten, maar uiteindelijk is alles toch goedgekomen. Ik heb alleen nog geen nieuw batterijtje in mijn horloge, maar dat moet hier bij een juwelier ook wel lukken. En lukt het niet, dan gebruik ik gewoon een poosje mijn oude horloge. Daar kan ik ook de tijd op zien ![]() Ik nam gisteren de auto weer mee, bleek er weer eens iets kapot te zijn. Ik word daar zo moe van. Ik vraag me dan echt af hoe dom de mensen zijn die er de afgelopen tijd wel in gereden hebben ![]() Eenmaal thuis hebben we nog een uur tv gekeken, lekker knus samen op de bank. Eigenlijk veel te laat gemaakt, maar het was zo fijn. En daarna lekker tegen elkaar aan in slaap gevallen <3 Sorry, weer een lijstje, maar anders vrees ik dat er te weinig van komt: - 4 lessen voorbereiden - casussen pedagogiek maken - strijken - koken voor morgen: nasi (omdat ik daar morgen geen tijd voor heb) Dit zijn de 'moeters', verder zijn er nog een aantal 'kunners', maar dat zie ik wel weer als dit af is. |
![]() |
|
@ Moon gefeliciteerd! Probeer van vandaag te genieten.
Gisteren een hele leuke dag gehad. Alleen niet veel gedaan, maar daar gaan we vandaag verandering in brengen. En allereerst door te beginnen met een doe lijstje te maken. - Toets anatomie leren - De laatste stukjes behang uit de gang afhalen Nou voorlopig houd ik het maar op dit lijstje, er zullen vast nog wel meer dingen zijn die ik kan doen. Maar dat zie ik wel als ik tijd over heb. Oh ja, wie kan mij vertellen hoe ik dingen op het forum in de tekst kan doorstrepen?
Laatst gewijzigd op 14-10-2007 om 18:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd, moon! Maak er toch een fijne dag van
![]() Pff, ik voel me zowaar goed ![]() |
![]() |
|
Pff ik ben moe. Maar ik probeer door te gaan. Denk dat ik toch wel heel erg ga balen als ik m'n tentamen niet haal
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ Duivelaartje: toen ik ging studeren, had ik redelijk intensief contact nog met een paar klasgenoten, maar nu helemaal niet meer. Leg je er maar bij neer, dat dat soort vriendschappen toch vaak verwateren. Maar daar komen hele nieuwe contacten voor in de plaats. Jij verandert, zij ook.
Soms is dat jammer, ja. Maar soms ook maar beter. |
![]() |
|
hooooooi ik ben gaar want ik had feest en wilde toen ik heel moe was naar huis maar ik ging bij mijn ex logeren en na een paar keer zeuren van ooooooh gast is dit nou je laatste biertje/jointje, dan gaaaaaaaaaaaan we. en toen hahahaha, vond iedereenn het grappig dat ie nog steeds zo onder de plak zat, en toen moest hij natuurlijk bewijzen dat hij dat niet zat dus dat duurde veeeeeeeeeeeeeeeel te lang en nu ben ik moe, erg moe. Maaaaaaar het was gezellig en ik sliep netjes op de grond! joehoee. Jaa geen geflikflooi meeer, nope. En nu ben ik misselijk wan tik heb ik iets heel vies gegeten ( "groningener koek"), en nu ehmmmmmmmm ga ik even met de hond wandelen denk ik. En morgen netjes mijn school doen, en gaap gaap gaap, even denken............MIjn verslag in leveren dat ik net getypt heb, en het nest ongedierte van mijn kamer uitroeien?!!!!!! DUss of tewel , ik moet een gast regelen die mij helpt.
||
Citaat:
Och ja, kerstkaarten. Ik zal in de herfstvakantie (oeh, nog 1 weekje stage en school en dan is het vakantie! <3 ) ook eens kijken hoeveel en wat voor kerstkaarten ik nog heb. Ik ben vrolijk vandaag, al moet ik nog veel doen. Het zonnetje schijnt lekker en dan ziet onze woonkamer er super mooi en vrolijk uit ![]() |
![]() |
|
Pff ik ben het zat. Geen zin meer. Ken nog niet alles, zal het ook vast niet halen, maar ben er morgen iig vanaf en dan ga ik leuke dingen doen en ontspannen. En zorgen dat ik komend tentamen wel haal...
Echt zo gehad. En ik had lekker de hele dag bij m'n oma kunnen zijn in het bos, met de hond en lekker weer en en en dat is stom ![]() ![]()
|
![]() |
kutdag.
Ik heb het gehad met mezelf en met niet weten wat ik wil en dus ook niks doen. En met me ok voelen zolang ik bezig ben met leuke dingen, maar zodra die afgelopen zijn me weer rot voelen. Ik heb het helemaal gehad met hem zo missen en weten dat ik hem straks een weekje zie en dat dat niet genoeg is. Ik heb het gehad met me er aan storen dat hij zo ver weg is terwijl ik hem nu heel erg nodig heb en ik vind het stom dat ik hem nodig heb. Ik wil eens een keer blij zijn met de dingen die ik doe, weten waar ik het voor doe en lekker in mijn vel zitten. |
![]() |
|
pff die dag is voorbij.. daar kan je zooooo tegenop zien en kan nou achteraf niet zeggen dat ie meegevallen is ofzo..
maar goed, dierentuin dag met de hele familie.. jeej volgende keer laat ik ze daar achter.. passen ze goed nu ben ik gesloopt dus ga naar bed.. morgen maar weer eens werken.. ik zal maar niet in herhaling vallen dus stop even hier
|
Verwijderd
|
Knuffel voor Rare Kwast.
![]() Ik ben weer kalm. Wankel, maar kalm. Vreemde dag. Tranen, tranen, nog meer tranen, en ik weet niet precies waarom. Soms lijkt het zo moeilijk om gewoon te leven, lijk ik zo anders dan de andere mensen die ik ken, en niet in positieve zin. Pff. Morgen begint mijn nieuwe vak. Geen zin. Ik had vandaag met mijn scriptie bezig gewild, maar ja. Een andere keer dan maar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb haar net op de trein gezet en elke week voelt het hetzelfde, is het hetzelfde. En ik háát het als ze huilt maar aan de andere kant laat het ook zien hoe goed het zit<3 En ondanks dat we al bijna een jaar elkaar voornamelijk in de weekenden zien wordt het wel steeds fijner, nóg fijner. En dat is gaaf, dat het kan!
![]() All is full of love. En het nieuwe album van Alter Bridge is wéér liefde<3 |
![]() |
|
![]() |
Hihi, iedereen weet er alweer van dus. Maar dat is helemaaal niet erg want zo leeft ze er nu eenmaal naartoe en ik vind het best, zolang ze zich er maar fijn door voelt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoo, wat kan mijn leven in een paar dagen veranderen zeg.. ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Nog vele jaren" was een tekst die ik vandaag veel hoorde en niet zo goed kon hebben, maar verder heb ik niets (op het missen van mijn hond nog na) te klagen. Het was een leuke verjaardag! B. is ook nog geweest en heeft alle kastjes, laatjes etc. opengetrokken. Mijn fam. vond haar echt lief en grappig, maar ze vonden het wel knap van me dat ik zo goed met haar om kan gaan, want ze is niet de makkelijkste. Fijn dat mijn zus er 's ochtends nog fftjes bij kon zijn, fijn dat mijn oma er bij was. Ja....fijne dag! Ik heb o.a een digitalefotocamera gehad, ik had er namelijk nog een uit de prehistorie...zo eentje waarbij je zelf de flits in moest stellen, door een klein hokje moest kijken en aan een wieltje moest draaien om het rolletje door te spoelen ![]() ![]() Maar goed, kortom...het was wel leuker dan ik verwachtte van te voren. ![]()
|
Gefeliciteerd, moon!
![]() Zaterdag ben ik richting mijn 'Ouderlijk Huis' gegaan. Ik had met mijn stiefma afgesproken om een gesprek te houden. Naar alle verwachting ging dit best goed. We hebben beiden onze eigen kant van het verhaal verteld, fouten opgenoemd en zodoende begrip voor elkaar gekregen. Het was uiteindelijk een samenhang van factoren: ik was depressief; zij kwam als het ware in een cultuurshock (als extravert persoon bij 3 introverte); mijn vader had hier en daar een aantal steken laten vallen op het gebied van opvoeding... en zo nog wel een paar dingen. Ik ben erg blij met het resultaat ![]() Naast dit gesprek heb ik samen met mijn vader, als verjaardagscadeau, een begin gemaakt aan een nieuw bureaublad voor op mijn kamer. Ik stelde voor dat we dit samen zouden vervaardigen... ook weer een manier om de band met mijn vader te versterken (niet dat die band nog niet goed genoeg is, maar dat terzijde ![]() Diezelfde avond ben ik met mijn broer richting Roermond gegaan. Geert, mijn beste vriend, moest daar met zijn bandje optreden in een café. Het was een redelijk goed optreden en ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad ![]() Vandaag is er nog wat familie langs geweest, naar aanleiding van mijn vaders verjaardag en de mijne. Het was alweer een tijdje terug dat ik voor het laatst de familie van mijn pa's kant heb gezien, dus we hadden genoeg gespreksstof. Al met al een top weekend gehad! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Klinkt goed Ruudje!
Hihi J. was bij spuiten en slikken en dat was wel grappig want hij zat achter sophie dus was steeds in beeld. En een vriendje van mij kwam hier kijken samen met een huisgenootje van me en die jongen is wel leuk. Hij was aan het begin van de avond ook al bij me. Volgens mij vind hij mij ook wel leuk want voor we elkaars naam wisten kwamen we elkaar regelmatig tegen op straat en maakten we altijd een praatje. Ooh ik vind zo veel vage vriendjes van me tegenwoordig leuk. Al mijn krakervriendjes, vrienden kan ik ze niet noemen, maar ze zijn meer dan kennisen. Maar ze gebruiken allemaal met regelmaat drugs en dat is niet goed want dan ga ik dat ook weer doen als ik veel met ze om ga maar een beetje flirten is nooit verkeerd. Oeeh vrijgezel zijn is leukleuk, beetje flirten, beetje ouwehoeren, geen gezeik. Alleen J. vind dat ik weer te veel blow en ziet het als een terugval. Nee, het is geen terugval, ik ben gewoon gestopt met stopen met blowen. Eerst blowde ik om te slapen en shit te vergeten en nu blow ik af en toe gewoon omdat het lekker is, en ik blow alleen als ik de volgende dag niet naar school hoef. Maar verder is alles cool en mooi en morgen ga ik met mama ons weekendje berlijn boeken, over twee weken is dat whooeee wat is alles toch fijn. Morgen moet ik alleen echt naar school, ben de hele week niet geweest maar nu is het uit met de vrijheid, school is belangrijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder tof dat het goed gaat. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ze hebben godver gewoon ingebroken in mijn appartement. Televisie, camera en portemonnee weg. Geen geld, Ipod lag er ook nog, maar gewoon wéééér. En nu moet ik leven op 150 sol (40 euro) want mijn bankpasjes zijn ook pleite, en eer die in Peru aankomen...En ik voel me klote in mn appartement nu. En dit weekend ben ik met de collega´s naar Aguas Calientes geweest, en naar de Machu Picchu. Heel gezellig, totdat er boven op de berg iets in mij knapte na wat quasi grappige opmerkingen over mijn lengte en gewicht. Moet ik mij dan echt verantwoorden tegenover mensen waarom ik ben zoals ik ben? Ik weet het zelf niet eens, want afvallen lukt simpelweg niet. En ik ben daar dag in dag uit mee bezig. En dan nog moeten mensen op je hart gaan staan.
En ik moet dringend slapen nu want het gaat anders helemaal niet goed. Even kijken of er nog een telefoontje komt straks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik wil wel het topic vol maken maar ik weet niet hoe ik dan in het nieuwe teruglink naar het oude, hahaa... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110 Yana | 25 | 03-10-2007 22:57 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |