![]() |
|
![]() |
Zoals ik al zei, mensen verdiepen zich hier niet in!!!!!
Je kan wel nerds met computers associëren en lompe kleding, maar jullie hebben het gewoon verkeerd! Er waren al nerds voor er computers waren. Lees de link in mijn post en verdiep je erin: http://www.shartwell.freeserve.co.uk.../nerd-geek.htm |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar door deze tv prog. lijkt het voor de rest die dus het jaar erop op vakantie gaan 'gewoon'... TERWIJL HET ABSURT IS!... |
![]() |
|
haha, er zit bij ons op school ook zo'n typische nerd.
- veels te grote bril - hij lacht errug nerdy - hij heeft zo'n vreselijk hoog, schel stemmetje - een ontzettende leerbeer - heeft meestal van die gele houthakkers achtige shirts aan - heeft altijd z'n neus zo raar opgetrokken, net alsof z'n bril er anders afvalt ofzow (echt heel vreemd)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waar de f*ck gaat dit gesprek heen? we haddne het er toch over wat jij onder nerds verstaat, nou ja, dat heb ik er dus neergezet, dus ga me niet op mijn mening aanvallen, en doe nou niet net alsof jij nooit iemand op zijn of haar uiterlijk beoordeeld *ugh* esther heft gesproken
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En dat is mijn mening en ga me daar niet op aanvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(lees bovenstande site eens, een deur van verlichting ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Muhahaha ik moet opeens aan 2 jaar terug denken, toen ik nog die hard Quake2 speelde in een gamecafe had ik altijd m'n configuratiebestandje op diskette bij me. Zo ook een bewuste avond dat we na het spelen naar een discotheek gingen. Bij de deur werd je gefouileerd en moest ik dus de diskette uit m'n jas halen... wordt er nu nog mee gepest
(sorry voor dit offtopic verhaal maar het kwam omdat iem. over diskettes bij je hebben begon) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn maatjes noemen mij altijd computernerd, omdat ik een computer-opleiding volg, en ik de enige ben die wat van computers afweet... Ik heb dus zat sociale-contacten! En ben (al zeg ik het zelf) goed gekleed! Maar op school ben ik een stil-type, en heb ik niet altijd behoefte in een gesprek... Dit omdat ik me niet thuis voel in de opleiding... Haha, dus ik ben voor mijn maatjes een nerd omdat ik met computers werk, en voor klasgenoten een nerd omdat ik liever andere dingen doe
![]() Je ben dus gewoon een nerd als je er buiten valt...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (sorry voor dit offtopic verhaal maar het kwam omdat iem. over diskettes bij je hebben begon) Wat moet je tegenwoordig met diskettes? Damn wat loop je achter dan, dat is niet true hoor. Je moet natuurlijk wel aan de DVD's zitten wil je een beetje k3wL zijn
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
woooooow.. shit heej.. volgens mij hebben de mensjes hier een heel errug verkeerd beeld van mij... das minder... ik ben echt niet oppervlakkig, maar ik heb gewoon een hekel aan dat joch, en ik moest dr ff argumenten bij bedenken (en het scheelt me niks dat ze zuigen) en val dan ook ff de anderen hier aan die hun beeld van een nerd gepost hebben. en niet alleen mij
|
Ik ben zelf nerd. Hárdstikke nerd. En ik draag zwart leren sportschoenen, diepzwarte spijkerbroeken, Lonsdale truien/polo's, een Leren jas en heb een trancegaystekeltjeskapsel. Dus het uiterlijk heeft er niks mee te maken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Nahjah, dat kan toch Esther. Soms vind mezelf ook wel een nerdje hoor. (Nou heb je dus een nerd als vriendin
![]() En trouwens, veel van jullie praten heel minderwaardig over 'nerds'. Jullie zijn echt niet beter hoor, omdat jullie makkelijker contacten maken en er 'beter' uit zien. (Beter tussen aanhalingstekens, want dat is een relatief begrip.)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ging daar dus voor het voetballen naar toe om 250 cd-r's te kopen (dan spreken we over 2 jaar terug) en die stopte ik dus (bovenin) mijn sporttas....kom ik daar bij het voetballen aan....wil ik mijn voetbalschoenen pakken, moet ik eerst 5 spindels cd-s eruit halen....mijn teamgenoten helemaal in een scheur dat ik een pc nerd ben ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bril, kapsel wat rijp is voor de kapper, puisterig hoofd, zwarte vale spijkerbroek in wortelmodel en opgetrokken tot de oksels, fout overhemd of t shirt met groot umbro logo.
Houding lijkt op klokkenluider van de Notre dame, erg schuchter, nog meer als je hem aanspreekt, is in bezit van een schoenmaat 47 ofzo, doet een opleiding waar je veel je computer moet gebruiken, want nerd is niet sociaal. |
![]() |
||
Citaat:
1) Ik ben van school gedropped om m'n eigen Programmeer-bedrijfje te beginnen. 2) Op mijn lijstje staan onderandere de volgende talen: Basic, Delphi (3.0), Visual Basic (5.0), PHP, (My)SQL, HTML, XML, Javascript, C++, ASP, Access, ColdFusion. 3) Ik spendeer MINIMAAL 8 uur per dag achter m'n PC, ik breng in het weekend minimaal 16 uur per dag achter m'n PC door. Ik vind mezelf redelijk nerd.
||
Citaat:
, en ik spreek ook half html
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan trouwens ook Access en VB, yeah! Wiskunde op HBO de gekste! |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Overigens mis ik Java in dat lijstje (dan heb ik het niet over javascript), en dat is toch echt een essentiele taal, de lichtere platformonafhankelijke versie van C++ zeg maar. HBO HI studenten leren dit ook als eerste, in hun laatste jaren beginnen ze pas met C++. Zeer essentiele taal bij het begrijpen van codestructuren. Wat betreft database, MySQL? Niet bepaalt de meest conforme database wat betreft standaard ANSI SQL, compatibiliteit daar gelaten. Probeer eens een volwassen database als PostgreSQL, dat opent nieuwe deuren ![]() Nogmaals, ik val je niet aan en ik beweer ook nergens dat je het niet kan of iets in die richting, maar een zichzelfrespecterend programmeer bedrijfje/programmeur zou zulke dingen in acht moeten nemen. Deze talen die ik er specifiek uit heb gehaald worden namelijk ook de universiteit/hogeschool gehanteerd, en daar gaat een moeizame studieperiode aan vooraf. Zelf ben ik al 4 jaar serieus bezig met de taal, waar ik veel steun heb aan mijn broer (laatste jaars student Tech Inf. @ UT). Met zelf studie kan je ver komen, maar een beetje begleiding kan geen kwaad. Citaat:
Hmmm, nu ik deze reply zo overlees ben ik eigenlijk best wel een nerd... ach, blijft ons geheimpje dan ![]() Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 18:29. |
![]() |
|
nerdie en geekie jongens kujnnen heel leuk zijn, vooral als ze in emoachtige bandjes zingen. ikzelf ben bijvoorbeeld erg gecharmeerd van Rivers Cuomo en die andere mooie jongen met donker haar van Weezer.
|
nerds in negatieve zin vinnik trouwens veel van die metalachtige types, althans, negatief, ik vind hun kleding verschrikkelijk.
zo'n rare vaalzwarte wortelbroek, rare zwarte schoenen of, nog erger, rare gympen van een eng merk, WITTE sokken, een raar zwart t shirt van tristania, satyricon, katafalk of dat soort gekke bandjes met zo'n theatrale naam, en natuurlijk lang haar of juist een mama-maakt-altijd-nog-fijn-een-afspraak-bij-de-kapper- bloempotkapseltje.
|
ach weet je, ik doe eens stoer, ik stel mijn mening bij. Ik bedenk me ineens dat ik juist VOOR vrijheid van meningsuiting in het algemeen ben, ik ben zelfs lid van Loesje..
Zal even mijn best doen *verspilde moeite* om mijn antwoord zo duidelijk en begrijpelijk mogelijk te maken zodat er niemand overstuur kan raken van verkeerde redeneringen en whatsoever (geen woord weet ik). IK vind je een nerd als je mij gaat wijzen op dingen die eigenlijk helemaal niet mogen en die slecht voor je zijn. ZOALS je mag niet oversteken bij rood licht! Bier en alcohol en sigaretten zijn slecht voor je! Ik wil niet dat je dronken wordt waar ik bij ben! Nu ik dit zo neerzet bedenk ik mij een feit dat ik voorheen waarschijnlijk over het hoofd heb gezien (doe maar moeilijk). Wanneer je teveel zeurt ben je een nerd! en het rijmt nog ook.. gegroet!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beauty & de nerd *oma* | 49 | 07-05-2009 14:27 | |
Lifestyle |
Nerds Pan Am | 199 | 03-02-2005 22:11 | |