Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
vraagje, ik wil al een tijdje een lippiercing, maar ben aan mijn kaak geopereerd, dus heb het toch nog ff uitgesteld.
Nu heb ik alleen nog slotjes, zowel boven als onder. Vraag: Kan ik nu gewoon een lippiercing laten zetten, (ik wil midden onder) of is het beter om te wachten tot mn slotjes eruit zijn? heeft iemand hier ervaring mee?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vinnut helemaal geweldig ![]() hoe noem je deze 'peircing' ? en ben je zelf op t idee gekomen of loop ik gewoon achter? ( ja zeer nieuwsgierig, vinnut echt kick) |
![]() |
||
![]() |
lolz
http://wiki.bmezine.com/index.php/Microdermal Het idee voor deze specifieke plek kwam bovendrijven nadat m'n handwebpiercing al na 10 dagen uit moest. Citaat:
|
Vraagje, heeft iemand hier ervaring met segmentringen?
Ik heb nu een ball-closure in m'n neus en wil die vervangen voor een kleinere segmentring. Gisteren zeker een uur aan het proberen geweest, tot bloedens toe zitten duwen maar ik krijg 'm dr niet doorheen ![]() Volgens mij is het probleem dat de uiteindes van de segmentring gewoon recht zijn zeg maar. Die van de ball-closure lopen en beetje rond af en die kreeg ik er daarna wel weer vrij gemakkelijk in. Heeft iemand tips/ervaringen? Ik dacht er zelf aan om het ringetje eventueel in te smeren met glijmiddel oid, volgens mij doen ze dat bij een piercingshop ook als je je oor gaan oprekken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
na hoeveel weken moet je ook alweer terug naar de piercer voor een korter staafje? ik heb een rook-piercing maar ben vergeten hoeveel weken t ook alweer was.
![]()
Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 16:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En volgens mij is er niet echt een vast aantal weken te noemen, wanneer het goed genezen is moet het prima zijn lijkt me. Ik gok een maandje ofzo? ![]() edit; handig zo wijzig en quote naast elkaar..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, voor de mensen die het zich nog herinneren. mijn rechterarm is nu al een tijdje af.
http://photos-931.ll.facebook.com/ph...93638_2797.jpg there you go. 13 hours. |
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een tongpiercing laten zetten. Vanaf het moment dat de tongpiercing genezen was had ik 's morgens als ik wakker werd een bepaalde druk op mijn ondertanden. Ik had het idee dat de tongpiercing daar tegen duwde 's nachts. Kan dit komen doordat ik een vrij kleine mond heb? Bovendien heb ik al die tijd moeite gehouden met praten. Soms had ik hier minder last van dan anders. Als ik mijn tong uitstak zag ik dat het bolletje bovenop de tong verder naar achter zat dan het bolletje beneden. Conclusie; de piercing zat dus niet helemaal loodrecht door het oppervlak van mijn tong heen. Hoort dat zo of was de piercing scheef gezet? Inmiddels heb ik de tongpiercing al een aantal maanden niet meer, met als hoofdreden de druk op mijn tanden en het moeilijke praten. Mijn vraag is; Zou iemand die hier verstand van heeft zijn mening kunnen geven over deze situatie? Blijf ik deze problemen houden als ik de piercing opnieuw laat zetten? Alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |