Oud 02-06-2007, 22:51
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 02-06-2007 @ 23:30 :
christopher uit the sopranos

Maar en zijn wel regio 4 dvds die op regio 2 spelers het goed doen. maar meeste haperen enzo.
Disk 1 waar de film op staat is regio 2 en 4, de bonus disk is alleen regio 4. Australië gebruikt gewoon PAL dus in principe werkt het hier gewoon goed. Ik speel normaal mijn films niet af op DVD speler maar op een computer die aan is geloten op een beamer en daar werkt het vlekkeloos op (daarop kijk ik trouwens ook Veronica). Die computer is regio vrij (doormiddel van zo'n bovenstaand programmaatje). Ik zou de Veronica R1 DVDs dus wel op mijn beamer kunnen bekijken maar ik wil deze ook op mijn MacBook Pro kunnen afspelen voor onderweg. Ik wacht nog wel even op de R2 uitgaven denk ik, ik heb alle seizoenen nog dus kan ze kijken waneer ik wil maar wil toch ook de DVDs.
Ben wel jaloers dat jij ze wel hebt. Waar heb je deze eigelijk besteld Amazon?
Oud 02-06-2007, 23:04
Dexter_M
Dexter_M is offline
jah amazon besteld waren erg goedkoop
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 23:05
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 03-06-2007 @ 00:04 :
jah amazon besteld waren erg goedkoop
Ja zeker met die dolar van nu wereld deal
Oud 03-06-2007, 10:43
Blubje
Blubje is offline
WTF?!
20$ voor seizoen 2 en 28$ voor seizoen 1?! OMG zo goedkoop!
Zijn regiovrije spelers duur? En waar zijn ze te koop want ik kan ze echt nooit vinden
Oud 03-06-2007, 13:29
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Blubje schreef op 03-06-2007 @ 11:43 :
WTF?!
20$ voor seizoen 2 en 28$ voor seizoen 1?! OMG zo goedkoop!
Zijn regiovrije spelers duur? En waar zijn ze te koop want ik kan ze echt nooit vinden
Je kan ook proberen je eigen DVD speler regio vrij te maken door het intypen van een speciale code. Ik weet niet precies dé sites maar vond deze snel op Google: http://www.videohelp.com/dvdhacks er zullen vast betere zijn. Denk er wel aan dat als je een regio vrije speler maakt/koopt je de DVDs wel zelf kan afspelen maar je ze niet even aan je vrienden kunt uitlenen.

Nog 1: http://www.dvdhacks.co.uk/hacksearch/hacksearch.asp

S1 en 2 bijelkaar kosten dus:
Live rates at 2007.06.03 12:33:07 UTC
48.98 USD = 36.4176 EUR

Ik wacht alleen nog op S3 en bestel dat de hele zooi in één keer.

Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 14:36
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 03-06-2007 @ 14:29 :

S1 en 2 bijelkaar kosten dus:
Live rates at 2007.06.03 12:33:07 UTC
48.98 USD = 36.4176 EUR

Ik wacht alleen nog op S3 en bestel dat de hele zooi in één keer.

+ douane als je pech hebt dan beb je wat duurder uit.
Maar daar ik bij veronica mars geen last van
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 08:22
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ja echt goedkoop die dvd's. Ik wacht ook op seizoen 3 en dan wordt het marathonnen Hoewel ik de afleveringen ook op mijn pc heb, maarja.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 17:32
Dexter_M
Dexter_M is offline
vanavond weer, met paris hilton
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:30
Breg
Breg is offline
komt het ook op uitzendinggemist te staan? Want heb het gemist
Oud 06-06-2007, 21:32
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Breg schreef op 06-06-2007 @ 22:30 :
komt het ook op uitzendinggemist te staan? Want heb het gemist
Volgens mij staan daar alleen programma's op van de publieke omroep zelf. Ik neem iig aan dat VM niet online mogen zetten. Helaas
Oud 07-06-2007, 00:10
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 06-06-2007 @ 18:32 :
vanavond weer, met paris hilton
Tja het enige dieptepuntje van de serie laten we maar zeggen.
Oud 07-06-2007, 13:06
Cyzor
Cyzor is offline
mmm kijkcijfers zijn gehalveerd:

http://www.kijkonderzoek.nl/kijkcijf...-47-20283-0;fs

100.000 rond. Al zijn de cijfers van het programma daarvoor "UR" ook drastisch minder (85.000).

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 14:10
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Hmm, jammer. Was er misschien iets speciaals gister? Het was wel lekker weer dus misschien zaten er minder mensen binnen tv te kijken.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 00:49
veronica-mars.n
veronica-mars.n is offline
Heb jij altijd al een vraag gehad aan Michael Muhney (Sheriff Don Lamb in Veronica-Mars) maar nooit de kans gehad om die te stellen? Dan kan dat nu!

Je mag maar 1 vraag stellen. Let dus goed op wat je stuurt. Alleen de 10 leukste vragen worden gesteld aan Michael Muhney. De vraag mag je helemaal zelf verzinnen. het kan dus over Veronica-Mars gaan het kan over vroeger gaan, acteer tips of nog heel iets anders. Het is aan jou!

De vraag aan Michael Muhney kun je voor 7 juli 2007 sturen naar: interview@veronica-mars.nl. Nogmaals probeer je vraag zo orgineel mogelijk te maken. Heb je nog vragen dan kan je die ook emailen naar interview@veronica-mars.nl. Succes!

Meer informatie over deze top serie kun je vinden op www.veronica-mars.nl de fansite over Veronica Mars! Er komen natuurlijk nog veel meer leuke acties dus hou die site goed in de gaten!

Verder kun je er nog heel veel meer leuk dingen vinden zoals funstuff voor school, boekenleggers info over de serie alles over de cast in Veronica Mars en nog veel meer!

Check dus www.veronica-mars.nl
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 12:12
Carn
Carn is offline
wat Dohring nieuws:

"Josef, the ancient vampire originally played by 60-year-old Croatia native Rade Serbedzija, will now be played by 25-year-old Ohio native Jason Dohring on CBS' new fall series “Moonlight.”

Dohring previously played Logan Echolls, troubled teen spawn of movie stars, on all three seasons of “Veronica Mars.”

This marks the second major recent cast change for “Moonlight.” Britisher Sophia Myles (“Underworld Evolution,” “Art School Confidential”) very recently replaced Texan Shannon Lucio (“The O.C.”) as the series’ female lead.

“Moonlight,” the tale of a vampire private detective who falls for a young mortal woman, boasts as its new showrunner “Angel” co-creator David Greenwalt."
Oud 01-07-2007, 20:53
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Mmmm, JD als vampier. I like it.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 21:24
Ette
Ette is offline
Hai mensen,

Ik volg Veronica Mars op BNN en ik vind het echt geweldig. Na ff googelen kwam ik deze discussie tegen. Ik kan niet wachten om de rest van de serie te zien en heb geen zin om weken te wachten. Kan iemand me vertellen waar ik de serie het beste kan downloaden? Ik heb hem zien staan bij tv-rage.com, is dit een goede site of kan ik hem beter ergens anders downloaden? Ik weet dat er veel over geschreven is op dit forum maar dan moet ik 18 pagina's door en lees ik informatie over komende afleveringen en dat wil ik liever niet want het is leuker als dat een verassing blijft.

Wie helpt me?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 21:41
Carn
Carn is offline
je kan de seizoenen gewoon downloaden met torrents
Oud 18-07-2007, 21:43
Ette
Ette is offline
Ok thanx.
Ik zal ff aan mn vriend vragen of hij het voor mij wil doen, ben nl niet zo thuis in dit soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 21:51
Carn
Carn is offline
die wil dat vast braaf op een DVDtje branden voor je
Oud 18-07-2007, 21:53
Flowtje
Flowtje is offline
En dan marathonnen.
Oud 18-07-2007, 21:54
Ette
Ette is offline
ja, hij doet het vast tenzij hij zich realiseert dat ik dan een aantal dagen niet aanspreekbaar zal zijn.....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 22:03
Ette
Ette is offline
Ja, ik (hij eigenlijk) ben aan het downloaden, nu wachten....zucht.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:18
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Ette schreef op 18-07-2007 @ 23:03 :
Ja, ik (hij eigenlijk) ben aan het downloaden, nu wachten....zucht.
Awww, hoop dat het een beetje opschiet! Maarja, het is iig niet zo lang wachten als elke woensdag een klein stukje. Succes!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2007, 08:43
Ette
Ette is offline
IK heb seizoen 3 bijna binnen. Seizoen 1 en 2 gingen verkeerd dus ben met die overnieuw begonnen. Ik moet minstens nog een week wachten....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 15:15
Cyzor
Cyzor is offline
http://community.tvguide.com/blog-en...roes/800020672

Niet in Lost maar wel in Heroes, Kristen Bell (aka Veronica Mars) is gecast voor een "key multiepisode arc" in het tweede seizoen van deze NBC serie.

Citaat:
Lost's loss is the Heroes gang's gain. Veronica Mars star Kristen Bell has been cast in what is being pegged as a "key multiepisode arc" for the second season of Heroes. Per Variety, Bell will first appear in October as Elle, "a sexy, mysterious young lady who (spoiler alert) has ties to the supposed death of Peter, H.R.G.'s past and Claire's future. Landing the in-demand actress "was not easy to pull off," Heroes creator Tim Kring tells the trade. "But since we're an ensemble show, with many arcs playing out through the year, we found a way to jump into a small window in (Bell's) schedule."

Unreliable sources say Bell's Heroes alter ego has the power to utterly destroy a person with a witty retort.
Oud 16-09-2007, 01:01
Verwijderd
Ik zag toevallig een ep vannacht/vanochtend/daarnet en ik vond het wel leuk.
Mss dat ik dit jaar nog begin met downloaden.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 23:18
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vroeg me laatst nog af of het eigenlijk nog wel op tv kwam en bij welke aflevering ze dan zouden zijn. Binnenkort maar weer eens seizoen 1 herkijken.
Oud 17-09-2007, 23:37
Dexter_M
Dexter_M is offline
jah zaterdagavond meestal rond uur of 12 gelijk 2 afleveringen. zijn bijna bij het eind van seizoen 1 ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 07:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
jah zaterdagavond meestal rond uur of 12 gelijk 2 afleveringen. zijn bijna bij het eind van seizoen 1 ongeveer.
Oh echt? Op die tijd? Dus niet meer op woensdagavond om 21u ofzo? Dan zal het hier niet zo'n succes zijn geweest denk ik...
Ik snap niet dat de serie zo weinig gewaardeerd wordt, zowel in Amerika als in NL. Het is toch echt geen slechte serie (duh).
Oud 19-09-2007, 18:07
Flowtje
Flowtje is offline
Nja, ik snap het ook niet, maar dat heb ik wel bij meer series die al vrij snel gecancelled worden. Ik vraag me trouwens ook af na hoeveel afleveringen de serie naar de zaterdagavond rond 12uur is geplaatst.
Oud 29-10-2007, 12:27
Carn
Carn is offline
VM-FBI pilot. . i want more!

Laatst gewijzigd op 29-10-2007 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 16:36
Verwijderd
ik wil meer, wil weten hoe het afloopt
waarom hebben ze dit gecanceld.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 20:10
Blubje
Blubje is offline
AAAHHH!!
OMG hoe kunnen ze deze pilot verwerpen?!
I miss V
Ik ga snel nog maar eens vanaf seizoen 1 kijken...
Oud 29-10-2007, 23:01
Carn
Carn is offline
dat ze die boxen eens releasen in NL.
Oud 29-10-2007, 23:30
Flowtje
Flowtje is offline
Ik mis VM. Dat ze de serie hebben kunnen cancelen snap ik nog steeds niet overigens.

Over +/- een half uur heb ik s3 binnen en dan ga ik een flinke VM marathon houden.
Oud 29-10-2007, 23:55
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
VM-FBI pilot. . i want more!

[filmpje]

[filmpje]
waar heb je dit vandaan en komt de hele aflevering nog online oid?
Oud 30-10-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
waar heb je dit vandaan en komt de hele aflevering nog online oid?

stond op dvd van seizoen 3. hele aflevering is nooit gemaakt alleen 15 minuten voor presentatie
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 01:12
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ah ok wel tof iig. vooral het begin was erg tof. vroeg me echt af wtf er aan de hand was dat ze een kindje zou hebben
Oud 30-10-2007, 09:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
dat ze die boxen eens releasen in NL.
Nou idd. Ik kan geen R1 dvd's afspelen, dus ik moet t doen met de gedownloade eps van s1 t/m 3, dat is iig iets, maar ik wil gewoon de originele dvd's!
Oud 30-10-2007, 15:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
ah ok wel tof iig. vooral het begin was erg tof. vroeg me echt af wtf er aan de hand was dat ze een kindje zou hebben
hehe ja.

"What is that!?"
Oud 11-11-2007, 17:48
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=diYMqi5OBZU

bloopers seizoen 3
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 22:33
Cyzor
Cyzor is offline
Net die Veronica FBI filmpjes gezien, na zo een lange tijd merkt je pas hoe je een serie kan missen. Ben ik net aan het afkicken van een Buffy marathon wordt ik er nu weer aan herinnerd wat deze serie had kunnen worden. Ik mis die scherpe schijf stijl, humor, sarcasme, ed. van zowel Buffy als Veronica op mijn scherm. Al moet ik zeggen Veronica met een pistool, niet zo mijn smaak, alleen de rest was weer zo goed.

Ik kijk daarom heel erg uit naar Dollhouse, de nieuwe serie van Joss Whedon met Eliza Dushku in de hoofdrol en als producer. Voor de mensen die het niet weten Joss is het genie achter onder andere Buffy, Angel en Firefly. Eliza speelde onder andere de rol van Faith in Buffy en Angel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dollhouse_%28TV_series%29

Laatst gewijzigd op 11-11-2007 om 23:04.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 22:50
Flowtje
Flowtje is offline
Die bloopers blijven geweldig. <3 Ik mis VM.

Maar Dollhouse klinkt wel tof, al is het alleen maar omdat Eliza de hoofdrol speelt.
Oud 12-11-2007, 00:19
Verwijderd
ging een paar dagen geleden ook gericht dat spike uit buffy, mee zou gaan doen met dollhouse.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 00:41
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
ging een paar dagen geleden ook gericht dat spike uit buffy, mee zou gaan doen met dollhouse.
Ja ook gelezen, Joss wou dit liever niet, omdat hij fris wil beginnen en niet een Buffy 2 wilt maken. Maar Eliza die ook producer is sloot het niet uit.
Oud 12-11-2007, 00:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Net die Veronica FBI filmpjes gezien, na zo een lange tijd merkt je pas hoe je een serie kan missen. Ben ik net aan het afkicken van een Buffy marathon wordt ik er nu weer aan herinnerd wat deze serie had kunnen worden. Ik mis die scherpe schijf stijl, humor, sarcasme, ed. van zowel Buffy als Veronica op mijn scherm. Al moet ik zeggen Veronica met een pistool, niet zo mijn smaak, alleen de rest was weer zo goed.

Ik kijk daarom heel erg uit naar Dollhouse, de nieuwe serie van Joss Whedon met Eliza Dushku in de hoofdrol en als producer. Voor de mensen die het niet weten Joss is het genie achter onder andere Buffy, Angel en Firefly. Eliza speelde onder andere de rol van Faith in Buffy en Angel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dollhouse_%28TV_series%29
en net zo belangrijk, Tim Minear.
Oud 12-11-2007, 00:52
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
en net zo belangrijk, Tim Minear.
Maar natuurlijk! Met deze mensen zou het een super serie kunnen gaan worden. Als de schrijvers nu even het geld krijgen wat ze willen/verdienen kan er tenminste begonnen worden.
Oud 14-11-2007, 06:05
Carn
Carn is offline
S1 en S2 zijn nu allebei $14,99 op Amazon..wie koopt daar wel eens iets en wil mij helpen?
Oud 14-11-2007, 23:11
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
S1 en S2 zijn nu allebei $14,99 op Amazon..wie koopt daar wel eens iets en wil mij helpen?
Heb je ouders/vrienden met een Credit Card? Daarna werkt het eigelijk het zelfde als BOL, account aanmaken, artikelen in wikelmandje en bestellen. Houd er wel rekening mee dat het regio 1 DVDs zijn.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten