Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik dacht juist dat hij dat nummer ook niet alles vond. |
![]() |
|
hmmsch... ik kan er niet echt zo 1 opnoemen, maar meestal heb ik dat ik maar een paar nummers van een band goed vind. Ill Niño bijvoorbeeld heeft echt hele erge kutnummers, maar what comes around (van mette (mette=K-Cobain), yeeeej!!) vink errug goed...
Maar ik vind Mary-Jane van Alanis Morisette niet echt leuk... Lijkt wel zoown woestijn nummer weetje wel... Denk je er al gelijk een paard bij enzo... Nah ja, je snapt er waarschijnlijk nix van maah boejuh.... *begint weer onzin uit te kramen en bedenkt dat ze maar moet stoppen voor het nog erger wordt*
|
Dat verhaal over dat paard van je vond ik nou juist erg artistiek ghehe...
![]() Ja ik vind behalve mn drie beste bands ook meestal alleen een paar nummers goed... Zoals KoRn, Ill Niño, No Doubt, P.O.D., Papa Roach. Dat zijn dan ook wel vaak echt de kutbands over het algemeen (behalve dus die paar nummers ![]() ![]() (Naja meer dan leuk vind ik de nummers vaak ook niet hoor hehe...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krummeltje |
![]() |
||
Citaat:
WAAAAAAAT....KNOCK ME DOWN SLECHT NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! waarom nou...het is het beste nummer van mother's milk.. mooie manier van zingen koele tekst alles koel...motiveer t ff meneer cobain
||
Citaat:
en territorial pissings is ook retekoel..vet lomp en koel leg uit, plies
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |