![]() |
|
![]() |
Nou het is zover verstappen is foetsie:
Dus toch Frentzen? Zoals we al vaker hebben aangegeven: we gaan liever niet in op geruchten en speculaties, we brengen feiten op de nieuwspagina. Maar af en toe kunnen we onze trouwe bezoekers en fans bepaalde zaken niet onthouden. En zijn we ook graag de eerste met het 'nieuws'. Zojuist werden we door een zeer betrouwbare bron ingelicht over het feit dat Heinz-Harald Frentzen aankomende donderdag bij Arrows gepresenteerd gaat worden als coureur naast Enrique Bernoldi. Let wel, het is nog niet van officiële kant bevestigd, maar hier moeten we nu toch terdege rekening mee gaan houden. Nadere bijzonderheden volgen zo snel mogelijk. Bron: www.verstappen.nl jammer maar als ut nu zelfs op z'n eigen site staan oh ja je kan misschien niet of moeilijk op de site komen omdat door de drukte de server daar overbelast is... en op www.sport.nl staat dit: STUTTGART (DPA) - De positie van Jos Verstappen bij Arrows lijkt met de dag onzekerder te worden. Vandaag meldde het Duitse persbureau DPA dat Heinz-Harald Frentzen woensdag op het circuit van Valencia voor Arrows testwerk zal verrichten. Daarmee lijkt de overgang van de Duitser naar Arrows zo goed als zeker. Zowel Arrows als de manager van Frentzen wil deze berichten niet bevestigen. Volgens een Duits autosportblad heeft de 34-jarige autocoureur vrijdag een contract met enkele aanmerkingen teruggestuurd naar Arrows-manager Tom Walkinshaw. De Braziliaan Enrique Bernoldi is al aangemeld als eerste coureur voor Arrows. Verstappen tekende afgelopen zomer al een contract voor 2002 bij de Britse renstal, maar het lijkt vooralsnog de vraag hoeveel dat papier waar is. Arrows test van woensdag tot vrijdag in Valencia. [Dit bericht is aangepast door rickert (05-02-2002).] [Dit bericht is aangepast door rickert (05-02-2002).]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat lijkt mij ook wel fijn ja ![]() ze zijn toch 'vrienden'...? mare jos brengt gewoon niet genoeg geld mee, dat is zijn probleem. |
![]() |
|
![]() |
Gastenboek op de site van Jos Verstappen
1e Bericht van verstappen: Jongens, bedankt voor de steun, maar het komt echt goed, let maar op! - Tuesday, February 05, 2002 at 12:15:56 (CET) 2e bericht uurtje later: Tot mijn spijt moet ik jullie zeggen dat het voor dit jaar niet gelukt is om mijn stoeltje te kunnen behouden. Mijn collega H-H gaat het dit jaar proberen langs Bernoldi. Nogmaals bedankt !! - Tuesday, February 05, 2002 at 13:34:38 (CET)
|
![]() |
Ten eerste: Het enige wat je nu verder zit te verspreiden zijn geruchten. Geen feiten.
Ten tweede: Er is vooralsnog niets veranderd aan de situatie. Frentzen heeft gewoon de grootste kans om bij Arrows te komen. Frentzen heeft gewoon veel meer gepresteerd dan Verstappen. Conan... die weet dat Walkinshaw (te) goed in zaken in de racerij doen is |
![]() |
|
![]() |
Och maar het heeft ook zo zijn voordelen. Eindelijk zijn we van die Walkinshaw af. Maarja daar hebben we niet veel aan als hij gewoon NIET rijdt. En dat rest contract bij Ferrari lijkt me niet zo logisch. Ze hebben al 2 test coureurs. Dan maar naar Toyota. Krijg ik toch nog gelijk
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar staan bijna nooit onzin verhalen op, en zeg nou zelf waarom zouden ze op de site van verstappen.nl zeggen dat hij weg gaat, als dat helemaal NIET zo zou zijn.... Nee dit is is het echt lijkt me.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De teksten in dit gastenboek komen geheel voor rekening van de bezoekers van de site. In dit gastenboek worden geen berichten geplaatst door de redactie van de Jos Verstappen Info Page, noch door Jos Verstappen, zijn management of het team waar hij voor rijdt. Snappie, dus wat die iemand daar gezegd heeft is nonsons...! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vreemd nederlands btw, die laatste zin... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb weer wat nieuws gevonden het zijn wel weer geruchten maar ik meld het ff:
bron www.formule1.nl 6 feb - Heinz-Harald Frentzen toont zich onzeker over zijn positie in het komend seizoen. Hoewel de Duitse pers volop speculeert over een mogelijke testsessie van de coureur voor Arrows, erkent de Duitser in een interview dat hij zich inmiddels voorbereid op het slechtste scenario. "Ik moet me zo langzamerhand gaan afvragen wat ik zal doen als het niet gaat lukken", aldus Frentzen in een openhartig gesprek met Auto Bild Motorsport. Het Duitse blad verhaalt blijkbaar op gezag van Frentzen over de ontwikkelingen. Volgens dat verhaal heeft Walkinshaw een bod van een jaarsalaris van 3,5 miljoen dollar verlaagd naar 1,5 miljoen. In plaats daarvan zou Frentzen een premie per wk-punt kunnen verdienen. Frentzen ontkent dat hij een sponsor mee kan brengen naar Arrows. Dat is volgens de Duitser 'geen thema'. In Formule 1-kringen wordt wel gespeculeerd over rechtstreekse onderhandelingen van Arrows met een Duitse sponsor. Het ongebruikelijk openlijke geflirt met de coureur past in dat scenario. Frentzen verklaart in het interview zoals gezegd dat hij een aangepaste versie van het conceptcontract heeft teruggestuurd naar Tom Walkinshaw. Hij zegt in de eerste helft van deze week nog geen beslissing te verwachten. Eerder deze week maakte de Verstappen-site echter bekend dat Frentzen op donderdag naast Bernoldi bevestigd zal worden als tweede coureur. Arrows zwijgt intussen nog steeds in alle talen, terwijl ook Verstappen zelf nog geen uitsluitsel heeft gekregen. en op www.raceplanet.net Volgens de site arrows.rivals.net heeft een van de Nederlandse sponsors van Arrows, Trust, nog geen besluit genomen voor de sponsoring voor het nieuwe seizoen. Trust was vanaf eind vorig seizoen sponsor en wacht nu het besluit af of Verstappen blijft of niet. Arjan Schreuder van de PR van Trust zegt hierover het volgende: "Trust is in de eerste plaats sponsor van Jos Verstappen en daardoor ook van Arrows. Als Arrows besluit om een andere coureur dan Jos aan te nemen, dan neemt de kans af dat wij doorgaan met het sponsoren van Arrows. En dit geldt natuurlijk niet alleen voor ons." Dit zou er volgens arrows.rivals.net op kunnen duiden dat er meer Nederlandse sponsors zijn die afwachten. Chello en Lost Boys zouden dus best eens nog steeds Arrows willen blijven sponsoren als Jos blijft. Schreuder zegt verder nog: "Aan de keuze tussen Frentzen en Verstappen kunnen wij verder weinig doen. Trust kan alleen maar afwachten tot er een beslissing genomen is. Het is iets tussen het team en Jos Verstappen en Trust kan niet beslissen of Jos blijft of niet. Laten we onze vingers gekruist houden en hopen op het beste." ik zelf denk nu dat Walkinshaw gewoon kijkt met wie hij het meeste geld binnenkrijgt met HH of Jos oftewel het gaat hem weer om het geld maar jah het zijn allemaal geruchten, morgen weten we wat waar is want dan zou HH mogelijk geprestenteerd worden....... [i]
|
![]() |
|
![]() |
De berichten van Frentzen, zijn alleen maar politieke hulp middelen om Walkinshaw onder druk te zetten. Frentzen geeft aan naar iets ander uit te kijken, om zo toch bij arrows uit te komen. Zo simpel is dat. Maar persoonlijk geloof ik niet dat er veel verschil in talent tussen bijde coureurs is, dus het is dan ook logisch dat Tom naar het geld gaat kijken. Frentzen brengt dit jaar geen grote sponsers mee. Deutsche post en Puma zitten nog altijd aan Jordan vast. Jos heet daar in tegen wel nog enkele sponsors. En deze stilte is mogelijk ook een manier om Nederlandse sponsors over te halen om Jos en Arrows wat geld toe te stoppen.
Mischien zijn de kansen van Jos nog niet eens zo slecht als iedereen denkt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat op de verstappen site staat was pure speculatie...
www.formula1.com/news/headlines02/02/s8365.html Gelukkig maar ![]() |
![]() |
|
![]() |
toch neem ik www.verstappen.nl serieuzer dan dit site hoor ze gaan op de site van verstappen echt niet zo iets negatiefs neerzetten hoor..... ik kan daar tenminste geen reden voor vinden
Ik geloof dit eigenlijk niet zo gewoon speculaties allemaal net zo als op verstappen.nl jah, maar dit dus ook...
|
Verwijderd
|
En wat dacht je van Olaf Mol, zou die ook mee doen aan het speculaas???
Is lees nu net dit: http://www.formule1.nl/home/content.html 6 feb - Jos Verstappen is niet alleen met Michael Schumacher op vakantie geweest maar er was nog een andere grootheid uit het Ferrari-kamp met Jos en Michael op vakantie: teambaas Jean Todt. Dat meldt het Formule 1-blad RaceReport in de uitgave die vanaf donderdag 7 februari in de winkel ligt. RaceReport heeft daarin natuurlijk veel aandacht aan de perikelen rond Jos Verstappen. Het blad geeft aan aantal voorbeelden van het soms onbehoorlijke gedrag van Arrows-baas Tom Walkinshaw. Die het bijvoorbeeld Arrows-fysiotherapeut Simon Jones verbood om met Jos te gaan trainen. RaceReport vermoedt dat een van de belangrijkste redenen voor de vertraging in het testprogramma van Arrows werd veroorzaakt door problemen met de windtunnelmodellen. Arrows had afgelopen zomer geen geld om die modellen te laten maken. Zou die vakantie misschien iets goed voor onze jos beteken? WIe weet ![]() |
![]() |
|
![]() |
'k hoop ut
als ik moet kiezen tussen Jos een jaartje dr uit en dan weer teemgenootje van Micheal Schumacher Of verstappen die rest van carrierre bij arrows blijft dan liver het 1e! Maar ja verstappen dit jaar in arrows en volgend jaar ferrari is ut best! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Conan... die betwijfelt of Ferrari veel aan een eventueel testavontuur van Jos zal hebben |
![]() |
|
Walkin$haw did it again.
HHF is overigens op z'n eerste rondje in Valencia meteen van de baan gespind. Het meest trieste van deze situatie is op dit moment het grote Deja Vu van vorig jaar. Jos en Huub wisten van niets en moesten het nieuws van de Arrows site halen. Tommie, zo ga je niet met mensen om die al 3 jaar voor je team (overstatement?) rijden. Shame on you uncle Tom!
||
![]() |
Citaat:
Conan... denkt dat Jos blij moet zijn met z'n afkoopsom |
![]() |
|
![]() |
wat nou het is over. Onderhand mag je toch wel weten dat die Totengather Jos steeds weer terug brengt in de F1. Waarom zou het niet nog eens kunnen?? Mischien, daar gaan we weer, via een test contract met Toyota. en dan McNish vervangen. Dit is mijn verwachting. maar ben benieuwd hoe julli daar over denken.
|
G*dverdomme!!!!!
Die *CENSUUR* van een Walkingshaw!!!! Hij doet het weer he, echt een onbetrouwbare lul die gozer!!!!!!! Als hij nu voor stond schoot ik hem af! Ik hoop dat die rechtzaak geld opleverd maar als ik Jos was zou ik niet eens meer in die Arrows willen rijden! Nu maar hopen op een test zitje ergens en misschien net als De la Rosa ergens in rollen midden in het seizoen ofzo. Ik hoop dat Ferrari een 3de test coureur wil maar dat zit er niet in waarschijnlijk. En anders Toyota. Kut Tom!!!!!!!!!!!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerder dan toyoya en dan een optie voor volgend seizoen om te racen ![]() Beter gezegd, wanneer McNish niet zijn best doe komt Jos ervoor in de plaats ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|