Hey!
De topictitel zegt het al, ik ben op zoek naar ideeën of onderwerpen waar ik me de komende 2 maanden mee bezig kan houden. Het zit namelijk zo, ik loop vanaf gisteren t/m ergens in januari, wellicht zelfs februari op krukken en ik wil niet alleen maar wachten tot ik weer normaal kan lopen maar ik wil de tijd een beetje nuttig besteden.
Ik kan alleen maar 1 knie belasten als gevolg van een operatie aan m'n andere knie. En de revalidatie is zo'n 6-8 weken volgens de artsen en ik wil niet alleen maar niks doen.

Deze situatie is btw niet nieuw voor me, ik moest vorige winter ookal van begin december t/m begin maart op krukken lopen als gevolg van een operatie toen aan m'n andere knie. Toen echter zat ik in m'n eindexamenjaar en had ik genoeg te doen qua school.
Dit jaar echter ben ik in oktober met mn huidige opleiding gestopt en als het meezit begin ik in januari met een nieuwe opleiding...
Afgelopen maand heb ik full time gewerkt bij mn baantje, alleen dat kan nu niet meer.
Dus hebben jullie tips om deze tijd te vullen? Ik heb nog van 3 vakanties fotoalbums te plakken en dat was het zo een beetje. Vorige winter heb ik trouwens extreem veel nintendo gespeeld dus ik kan alle parcours van Mario Kart ondertussen ook al uit m'n hoofd.
Ik dacht ook al aan misschien het leren van een instrument of een website leren bouwen of zo? Maar tips zijn welkom!
(Btw ik zet het maar in lifestyle ipv lichaam&geest want denk dat het hier meer bij hoort, oja en leuk feitje, straks heb ik van de afgelopen 14 maanden, er 5 op krukken gelopen

)