Oud 29-11-2007, 12:33
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik heb nog niet gestemd want ik ben weer aan het twijfelen geslagen! Misschien dat ik toch voor lucky ga
edit: Ja ik weet het zeker, ik ga voor lucky ipv Kazet!
Want ik ben nu al bang voor gelijkspel en vind lucky ook verdacht.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix
PixelDansje

Magican
Sherco
Oud 29-11-2007, 13:38
Verwijderd
Nou ja, dan denk ik dat ik ook maar meega voor LL. Hij is 1 van mijn 2 hoofdverdachten op het moment, ik vind zijn gedrag gewoon vreemd. Hij verdenkt iedereen maar en te vaak met een onduidelijke of onbelangrijke reden. Dus:

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix
PixelDansje
Minke

Magican
Sherco
Oud 29-11-2007, 14:25
Yoshimare
Yoshimare is offline
Eentje erbij voor Kazet.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron
Yoshimare

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix
PixelDansje
Minke

Magican
Sherco
Oud 29-11-2007, 14:43
Martiño
Martiño is offline
Ik heb nog steeds geen concrete verdachten, dus ik ga mee met Magican, omdat hij niet scheen te weten hoe hij moest stemmen.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron
Yoshimare

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix
PixelDansje
Minke

Magican
Sherco
Martino87
Oud 29-11-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican

Magican
Sherco

Ik vind ll verdacht omdat hij de nadruk probeert te leggen op de RK stemmers, terwijl hij 'veilig' bij de TopDrop stemmers zat. Vandaar.
Het maakt niet uit waar ik zat. Het is een feit dat er van de 10 stemmen op Rubykuby maar 7 geldig waren, anders had topdrop nooit kunnen winnnen.
Oud 29-11-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Het maakt niet uit waar ik zat. Het is een feit dat er van de 10 stemmen op Rubykuby maar 7 geldig waren, anders had topdrop nooit kunnen winnnen.
Sowieso heeft één van die stemmers niet gestemd (Magican). Verder weten we van een boel mensen niet wat ze gestemd hebben en kunnen mensen ook gelogen hebben.
Oud 29-11-2007, 15:55
Flowtje
Flowtje is offline
Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron
Yoshimare

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix
PixelDansje
Minke
Flowtje

Magican
Sherco
Martino87

Nu heb ik nog geen tijd gehad om het topic goed door te lezen en ik moet er zo weer vandoor, dus stem ik mee op LL.
Oud 29-11-2007, 16:27
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Ik had wel verwacht dat er een TopDrop-stemmer opgegeten zou worden, dat doen de wolven natuurlijk om de Ruby-stemmers extra verdacht te maken. Aangezien LL dit ook al deed, vind ik hem verdacht. Maar goed, ik zal er wel weer om een bullshitreden uitgestemd worden, dus ik zie morgen wel weer.
  1. Dit vind ik dus verdacht. Doen wolven regelmatig namelijk, uitleggen waarom iemand is opgegeten en zeggen dat dat te verwachten was om zodoende ons te hersenspoelen met de niet zo voor de hand liggende theorie.
  2. LL vind ik niet verdacht. Hij speelt nu anders dan toen ie wolf was samen met mij. Toen was hij stiller, en nu is hij actief op zoek naar de wolven (door middel van rare logica, dat wel) of eventueel een verrader, maar die is niet boeiend want alleen schapen hebben daar last van. Het moge duidelijk zijn dat ik geen schaap ben.
  3. Geen idee waarom de wolven nou vlindertje eten. Of ze proberen mij verdacht te krijgen en zijn dus achterlijk (want dan moet je haar niet opeten ), of het is min of meer random gedaan (dan ook een achterlijke keuze natuurlijk, want ze was verdacht), of ze hebben wel nagedacht en proberen Kazet verdacht te krijgen, want Vlindertjuh zou op hem stemmen volgens mij, of Kazet probeerde zelf hiermee van Vlindertjuh af te zijn en is derhalve achterlijk. Ik ga voor optie 4. Kazet is zelf een egocentrisch typeje, dus die doet dat wel.

Correctie: Vlindertjuh zou Kazet stemmen, niet LL.

Laatst gewijzigd op 29-11-2007 om 16:32.
Oud 29-11-2007, 16:32
Verwijderd
Vlindertje wilde Kazet stemmen.

edit: Oh, sorry, dat heb je net ge-edit.
Oud 29-11-2007, 16:34
Yoshimare
Yoshimare is offline
Kazet is toch wel minder schaperig ook dan eerst. Hij komt met een eigen theorie (die niet op veel berust) en trekt zo de hele kudde mee.

Edit: Hij speelt dus anders/verdacht.
Oud 29-11-2007, 16:35
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Kazet is toch wel minder schaperig ook dan eerst. Hij komt met een eigen theorie (die niet op veel berust) en trekt zo de hele kudde mee.
Is dat verdacht of niet?
Oud 29-11-2007, 16:36
Yoshimare
Yoshimare is offline
Dat is überverdacht.
Oud 29-11-2007, 16:38
twinkebel
twinkebel is offline
Dan stem ik ook maar LL.
Oud 29-11-2007, 16:39
Martiño
Martiño is offline
Wat ben jij eigenlijk stil dit spel, Twinkebel.

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron
Yoshimare

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix
PixelDansje
Minke
Flowtje
Twinkebel

Magican
Sherco
Martino87
Oud 29-11-2007, 16:40
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Vlindertje wilde Kazet stemmen.

edit: Oh, sorry, dat heb je net ge-edit.
Eigenlijk vind ik lucky niet zo verdacht meer Ik ga de spelleider pm'en of ik op kazet mag stemmen ipv lucky! Lucky doet gewoon aps voor de 2e keer mee en als wolf was hij heel stil! Dat zei ik eerst ook maar ik kan mezelf vandaag niet goed overtuigen!

Lucky is gewoon een actieve speler en dat vind ik echt de kutste reden om mensen er uit te stemmen. Dus als het nog kan! Stem ik op KAZEt Ipv lucky

(nu geen rare dingen van mij denken, ik heb amper geslapen)

Dark Phoenix
Lucky Luciano

Kazet Nagorra
Femic
Eye of Sauron
Yoshimare
PixelDansje

Lucky Luciano
Kazet Nagorra
x-spekkie-x
Magican
DarkPhoenix
Minke
Flowtje
Twinkebel

Magican
Sherco
Martino87
Oud 29-11-2007, 16:44
Verwijderd
Ik vind Lucky niet 'gewoon een actieve speler', hij strooit met theorieen rond waar vooral veel verwarring door ontstaat. Dat is niet 'gewoon actief', dat is 'op een verdachte manier actief' in mijn ogen. En met deze wisseling van stem vind ik PD eigenlijk ook wel even iemand om in de gaten te gaan houden, omdat ze met deze overstap gelijkspel lijkt uit te lokken...
Oud 29-11-2007, 16:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
ik ga mee stemmen op Kazet, hij sleept iedereen mee met zijn gekke theoriën. Goed wolven of verradersgedrag.
Oud 29-11-2007, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Sowieso heeft één van die stemmers niet gestemd (Magican). Verder weten we van een boel mensen niet wat ze gestemd hebben en kunnen mensen ook gelogen hebben.
Ja, typisch wolvenquatsch
Oud 29-11-2007, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Als wolf zou ik sowieso wel stil zijn. Maar goed, de actieve speler wordt weer eens afgestraft, zo blijkt maar.
Oud 29-11-2007, 16:51
Yoshimare
Yoshimare is offline
Pfft, ouwe cliché uitspraak, ouwe.
Oud 29-11-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
En hiermee ben je voor mij al helemaal verdacht.
Kazet noemt hier gewoon een feit, nl. dat Magican niet gestemd heeft, dus dat dat al 1 stem minder is in dat rijtje. En dat er leugenaars/niet-wolven in het Rubykuby-lijstje kunnen staan is ook gewoon waar, want dat gebeurt wel eens. Makkelijk om het af te doen met 'typisch wolvenquatsch'.
Oud 29-11-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
En hiermee ben je voor mij al helemaal verdacht.
Kazet noemt hier gewoon een feit, nl. dat Magican niet gestemd heeft, dus dat dat al 1 stem minder is in dat rijtje. En dat er leugenaars/niet-wolven in het Rubykuby-lijstje kunnen staan is ook gewoon waar, want dat gebeurt wel eens. Makkelijk om het af te doen met 'typisch wolvenquatsch'.
Ja of Magican is de verrader of wolf.
Oud 29-11-2007, 17:05
Verwijderd
Dark Phoenix
Femic
Kazet
Magican

zijn imo het verdachts, zie eerder dit topic
Oud 29-11-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ja of Magican is de verrader of wolf.
Ja, dat kan absoluut, maar ik kan me daarnaast ook heel goed voorstellen dat hij écht niet wist dat je via PM moest stemmen, dat wist ik nl. in mijn eerste spel ook niet. (en toen stond het zelfs nog in de spelregels, die in dit topic helemaal niet genoemd zijn).
Oud 29-11-2007, 17:08
Yoshimare
Yoshimare is offline
Ach knijtert wist het ook niet toen ik sl was.
Oud 29-11-2007, 17:09
Verwijderd
Ik denk niet dat LL een wolf is, van kazet weet ik het niet maar ik vind hem niet echt verdacht.
Wel vind ik Magican verdacht, het lijkt wel of hij zich dommer voordoet, maar goed, ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel en kijk hoe hij verder speelt, misschien wist hij echt niet hoe hij moest stemmen.
LL en Kazet staan alle twee boven aan het lijstje om opgehangen te worden. Ik vind het zeer verdacht dat Pixeldansje overstapt van LL naar Kazet.

Ik denk dat ik Magican ga stemmen maar ik wacht nog even af tot 8 uur.
Oud 29-11-2007, 17:15
Yoshimare
Yoshimare is offline
Rubykuby + LL
Magican
Dark Phoenix
Kazet Nagorra
Twinkebel
Flowtje

Als LL geen wolf blijkt, dan onthoud ik dit even.
Met als opmerking dat Flowtje en Twinkebel graag lastminutesheep stemmen.
Oud 29-11-2007, 18:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eigenlijk vind ik lucky niet zo verdacht meer Ik ga de spelleider pm'en of ik op kazet mag stemmen ipv lucky! Lucky doet gewoon aps voor de 2e keer mee en als wolf was hij heel stil! Dat zei ik eerst ook maar ik kan mezelf vandaag niet goed overtuigen!

Lucky is gewoon een actieve speler en dat vind ik echt de kutste reden om mensen er uit te stemmen. Dus als het nog kan! Stem ik op KAZEt Ipv lucky

(nu geen rare dingen van mij denken, ik heb amper geslapen)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit vrij vreemd en verdacht vind, want dit is dus al de tweede keer vandaag dat je je stem verandert, nu zelfs nadat je je pm hebt verstuurd.

Zou de spelleider even uitleg willen geven of je eigenlijk wel of niet je stem mag wijzigen nadat je hem hebt doorgestuurd? Ben ik wel benieuwd naar.
Oud 29-11-2007, 18:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Zou de spelleider even uitleg willen geven of je eigenlijk wel of niet je stem mag wijzigen nadat je hem hebt doorgestuurd? Ben ik wel benieuwd naar.
Toen ik spelleider was is dit regelmatig gedaan en daar heb ik nooit een punt van gemaakt. Maar Daboman is mij niet natuurlijk

Dat pixeldansje tot twee keer toe haar stem wijzigt is wel vreemd.
Ik heb een theorietje: pixel is verrader en LL is weerwolf. Maar Pixel is niet zo goed in het onthouden van de namen. (toen ik verrader was moest ik in het begin ook steeds de pm terugzoeken om te zien wie nou ook alweer de wolven waren) Daarom heeft ze per ongeluk LL verdacht gemaakt en daarna haar fout ingezien. Nu hoopt ze dat dus recht te zetten.
Als LL wolf blijkt dan weet ik zeker dat pixel verrader is.
Oud 29-11-2007, 18:38
TopDrop
TopDrop is offline
Offtopic: Hmm.. ik weet niet wat ik ervan moet denken ;\ Ik vind het allemaal maar verdacht!
Oud 29-11-2007, 18:43
Spelleider
Spelleider is offline
Ik heb nog niet alle stemmen binnen. Iedereen heeft tot ongeveer half 9/9 uur de tijd om te stemmen. Ben bezig met het verhaal. Heb al een redelijke indruk van wie er dood gaat maar mocht dit anders lopen dan verwacht na de huidige stemmen dan kan het iets uitlopen omdat ik dat het einde v/h vehaal iets zal moeten wijzigen
Oud 29-11-2007, 18:51
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Toen ik spelleider was is dit regelmatig gedaan en daar heb ik nooit een punt van gemaakt. Maar Daboman is mij niet natuurlijk
Ik verkeerde altijd onder de indruk dat dit niet mocht. Het maakt mij niet zoveel uit, ligt er maar net aan wat jullie als groep het liefste hebben. En zolang het maar voor iedereen duidelijk is wat de regels daarvoor zijn. Zo krijgen mensen die hun stem veranderen, maar dat alleen maar per PM aangaven geen oneerlijk voordeel boven degenen die wel willen veranderen maar denken dat dat niet mag.

Als je het doet, geef duidelijk aan dat het om een verandering gaat, anders kan ik het verzoek misschien niet in behandeling nemen.

Persoonlijk wil ik het veranderen van een stem dus wel toestaan

Groetjes, Daboman
Oud 29-11-2007, 18:56
Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik vind het allemaal best, hoewel het natuurlijk duidelijk etisch onverantwoord is.
Oud 29-11-2007, 18:59
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik vind het allemaal best, hoewel het natuurlijk duidelijk etisch onverantwoord is.
Doe niet zo politiek correct
Oud 29-11-2007, 19:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Persoonlijk wil ik het veranderen van een stem dus wel toestaan
Hm, ik vind het niet netjes. Van mij mag je in het topic duizend keer roepen dat je je stem verandert voor je daadwerkelijk stemt, maar ik vind dat als je een pm stuurt, je definitief besloten hebt, en je dus niet meer kan veranderen.

Maargoed, majority rules.
Oud 29-11-2007, 19:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
etHisch

*verkapte eigenlijk-wil-ik-gewoon-nog-meedoen-post,-maar-ik-mag-niet-meer-spelinhoudelijk-posten-dus-dan-post-ik-dit-maar-post *
Oud 29-11-2007, 19:02
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Hm, ik vind het niet netjes. Van mij mag je in het topic duizend keer roepen dat je je stem verandert voor je daadwerkelijk stemt, maar ik vind dat als je een pm stuurt, je definitief besloten hebt, en je dus niet meer kan veranderen.

Daarom zat ik te denken om maar 1 verandering per hangronde per persoon toe te staan.
Oud 29-11-2007, 19:09
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:

*verkapte eigenlijk-wil-ik-gewoon-nog-meedoen-post,-maar-ik-mag-niet-meer-spelinhoudelijk-posten-dus-dan-post-ik-dit-maar-post *
omg

post maar zoveel je wilt, doe ik ook altijd

Citaat:

In dat geval ben ik ook tegen. (vanaf de eerstvolgende stemronde dat is en ook geldend voor de wolven dan )
Oud 29-11-2007, 19:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daarom zat ik te denken om maar 1 verandering per hangronde per persoon toe te staan.
Ik zal er niet echt om wakker liggen hoor. Jij bent spelleider, dus wat mij betreft doe je maar wat je goed acht.
Oud 29-11-2007, 19:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
post maar zoveel je wilt, doe ik ook altijd
En dat is ook niet zo netjes.
Oud 29-11-2007, 19:12
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
En dat is ook niet zo netjes.
Big fat slashcare. Dit topic is toch al volgespamd.
Oud 29-11-2007, 19:23
Spelleider
Spelleider is offline
Je kan je stem wel veranderen. Maar kom er gewoon niet te laat mee want het is best een gedoe en al HELEMAAL als het de uitkomst van wie doodgaat en niet doodgaat beinvloed (voor het schrijven van het verhaal)
Oud 29-11-2007, 19:24
Spelleider
Spelleider is offline
Tevens wil ik toevoegen dat ik er echt alles aan doe om iedereen in het verhaal aan bod te laten komen

Sterken nog. Ik heb voor het verhaal van vanavond gezorgd dat IEDEREEN een kleine of grote rol heeft
Oud 29-11-2007, 19:33
Yoshimare
Yoshimare is offline
ik heb het verhaal van gister nog niet gelezen
Oud 29-11-2007, 19:50
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
ik heb het verhaal van gister nog niet gelezen
doe maar het verhaal van vandaag word nl. lang
maar het is eindelijk af

Ik steek er toch wel elke dag minstens een uur in ^_^

Over 10 minuten komt ie
Oud 29-11-2007, 19:58
Spelleider
Spelleider is offline
HST V: Mijn Kamp

En grote zwarte bolide van het merk Bentley kwam over het bodpad aanscheuren en kwam met piepende remmen tot stilstand in het midden van het kamp.
Een man in een zwart pak van hip design met een blinkende zonnebril stapt uit en grijnst naar de kinderen.
“Mogge slettuuuuu! Mn naam is trophus! Ik ben jullie kampleiding deze weken! Hebben jullie dr zin in?”
Een onconfortabele stilte volgt. Gevolgd door een woedende Flowtje die stampvoetend richting de kampleider trophus loopt en hem met een enorme vaart een mep midden in het gezicht geeft. De zonnebril valt op de grond.
“what the fuck? Waar was DAT goed voor?” roept de nieuwkomer geirriteerd.
“Een leraar is DOOD. DOOD verdomme, en twee leerlingen zijn gisternacht het bos in gegaan om hulp te halen bij het dichtstbijzijnde dorp en niet meer teruggekeerd. En we hebben geen bereik hier, we kunnen niemand bellen en en en....”
“Ik zal eens vragen of Dabo wat heeft gezien dan” antwoorde de kampleider
Flowtje kijkt hem verbaasd aan “Dabo?”
“Dabo, Daboman. De plaatselijke boswachter. Die houd zijn ogen goed open”
trophus barst in lachen uit
Martino87 is er inmiddels bij komen staan “Wat is er zo grappig?” Vraagt hij, om vervolgens zijn aandacht te richten op Flowtje “deze kerel is vol-ko-men knots. Misschien doen we er beter aan meteen te vertrekken, weg van hier”
Trophus is inmiddels naar zijn auto gelopen en gooit de kofferbak open. Uit deze kofferbak, gevuld met touw, een paar verdacht gelabelde flessen, een aantal zwarte koffers en nog veel meer en haalt er een megafoon uit.
“POTVERDOMME KOM HIER DABO!” roept hij. “ABO! ABO! ABO!” galmt het bos.
“Zo die zal er over 10 minuutjes wel zijn. Now we play the waiting game...”

HST VI: Die Jeugd Van Tegenwoordig

De hele groep besluit om buiten op de boswachter te wachten en in tussentijd bij elkaar te zitten. Met elkaar als steun voor de dood van hun leraar.
Sterrenmeisje en x-spekkie-x zitten naast elkaar over Vlindertje te roddelen. Waarom wilde ze zo nodig met die mafketel Kazet het bos in? “Die jongen is zwaar obsessed met Mickey Mouse en duidelijk in de war”.
Daarnaast zitten Yoshimare, Eye Of Sauron en Twinkebel te roddelen. “Vlindertje is zoooo’n slet” oppert Twinkebel “die laat iedere vent over dr heen gaan”. “Ja” antwoord Eye Of Sauron spottend “Ik ben dr zelf een stuk of 5 keer overheen geweest, ze is echt super easy. Wat vind jij Yoshi?”.
Yosimare zucht “Het zal me een worst wezen. Echt, ik ben wel uitgekeken op de meisjes van onze klas. Zo infantiel, met uitzondering van een enkeling”. Zijn ogen dwalen af naar Minke.
Deze zat op een bankje naast Magican, die ze lichtelijk verveeld aankijkt terwijl hij de meest wilde verhalen over zijn laatste paddotrip vertelt “Er waren echt prachtige dingen, de bomen dansten en het gras wuifde heen en weer op een melodie in mijn hoofd. En er waren patronen op mijn en op de grond, het was zooo mooi. Rubykuby was er ook, het was prachtig nietwaar Ruby?” met zijn rechterhand aait hij Rubykuby over zijn bol. Rubykuby kijkt slechts depressief voor zich uit en knikt, duidelijk oneens met Magican. Maar Magican ziet het niet.
Lisaaah zit op het bankje hiernaast en ziet het wel. “Gut Ruby, ben je nu ALWEER down?” roept ze uit en springt op van het bankje, ze plakt een kusje op Ruby’s wang en zegt “Het komt allemaal wel goed met je. Plak eens een glimlach op je gezicht” Vervolgens stuitert Lisaaah richting een ander bankje waar Dark Phoenix alleen zit. “Hallooo, volgens mij hebben wij elkaar nog niet ontmoet” Zegt ze vrolijk terwijl ze zijn hand vastpakt en wild schudt. “Allo, Iek Dark Phoenix” Antwoord de jongen met een blos op zijn gezicht “Iek niet zo goed die Nederlands” En hij glimlacht.
TRA loopt naar de twee toe “Dark Phoenix is een uitwisselingsstudent uit Salvador. Hij spreekt voornamelijk spaans. Maar hij doet zijn best om nederlands te leren”
“aaah ok” Antwoord Lisaaah met een glimlach op haar gezicht, en ze richt zich meteen weer op Dark Phoenix “Nou lekker ding, welkom in de klas” En na een knipoog huppelt ze terug naar haar eigen bankje. TRA ploft zwijgen naast Dark Phoenix neer en sluit zijn ogen voor een uurtje meditatie.
Pippeloen kijkt dit allemaal aan en lacht luid “majQa' Lisaah!” roept ze. De beeldschone Sherco, die uit luiheid naast haar zit vraagt haar “Wat? Wat zeg je?” “pff” Pippeloen rolt met haar ogen “bIjatlh 'e' yImev!” en ze duwt Sherco van haar af. De Klingon tattoo op Pippeloens arm wordt duidelijk zichtbaar.
“Jezus, triest figuur met je nerderige taaltje, zoek het dan ook zelf maar uit” moppert Sherco en ze gaat naast Sterrenmeisje en x-spekkie-x zitten. Die haar jaloers en vol nijd aankijken en met een geforceerde glimlach begroeten.
“Wow dat was een knap staaltje Klingon” oppert Lucky Luciano naar het brede, gespierde meisje. “Wat moet je van me?” Antwoord Pippeloen “Ben je weer zo’n slijmbar die iets van me wil en er weer vandoor is als ik mijn kont keer? Want ik zeg je. DAAR HEB IK GEEN ZIN IN!”
Geschrokken druipt Lucky Luciano af.
Hij loopt langs Pixeldansje en Femic, die nog bij elkaar aan het uithuilen zijn om de dood van Topdrop.

HST VI ½: Interlude, Als de kat van huis is, komt de muis terug?

Plotseling komt een half huilende, bleke Kazet de groep binnengerend. Iedereen springt op. “wat is er gebeurd?” Vraagt Minke hem. Duidelijk opgelucht dat er weer iets te beleven valt. De klas bevalt haar niet zo, Ze mist haar vriendinnen thuis.
De jongen met de Mickey Mouse oren bloost. “waar is Vlindertje?” Vraagt x-spekkie-x.
“Ik wil nog geen ruige seks!” Roept Kazet en hij barst in tranen uit.
Sterrenmeisje valt lachend op de grond “OH...MIJN...GOD!” roept ze “Dit is TE mooi, dit is...echt..dit is TE mooi”. Huilend van het lachen staat ze op en ze legt haar hand op Kazet’s schouder “Dank je flip. Ik heb al een tijd lang niet zo gelachen”
Kazet weet zich geen houding te geven en veel tijd heeft hij niet. Want plotseling begint de aarde onder de voeten van de kinderen te beven. Steeds harder en harder en harder beeft de grond.....

HST VII: Daboman

De grond beeft. De takken in de bosjes schudden, breken af en/of kraken. Bladeren vallen overal van de bomen. Een boom naast het kamp valt om. Het beven van de grond stopt.
Achter de boom verschijnt het figuur van een brede, grote houthakkerfiguur met een enorme bijl in zijn ene hand en een niet goed zichbaar object bungelend aan zijn andere hand.
“GAHAHAHAHAHA HALLO!!!” Brult de schaduw in de verte. Ve verplaatsing van de wind door zijn stem voelt als een stormwind door de haren van de leerlingen. “IEK BEN DIE DABOMAN! IEK BEN DIE BOSWACHTER!”
Een bulderende lach vult het woud. Vogels vliegen op. “IEK HOORDE HIER IES PROBLEEM! ZEG MIJ DIE PROBLEEM! IEK HELP! IEK KEN DIE WOUD ALS KLAINE DAUMPJE AAN MEIN HAND!”
De brede boswachter Daboman loopt richting de leerlingen.
Hij word nu beter zichbaar. Hij draagt een houthakjkersshirt met groen/bruine ruitjes en een stevige Bruine broek met rode bretels. Als hij dichterbij komt word steeds meer zichtbaar. Deze man is zeker 2 en een half meter groot en breed als een oeroude boom.
Zijn figuur maakt een grote indruk op de kinderen.
Wat nu ook beter zichbaar is is dat zijn bijl druipt van het bloed en het object dat van zijn andere hand bungelt...
De kinderen worden misselijk. Ze krijsen, er heerst chaos in het kamp.

Flowtje, Martino87, Drukknoopje en trophus rennen uit de lerarenhut. “wat is hier aan de hand oh mijn go....” De monden van de leraren vallen open van de schok en van verbazing.
Trophus loopt zuchtend naar voren. “Zoals ik al zei...Daboman is blind”
Het object aan Daboman’s hand is het verminkte hoofd van Vlindertje, die hij aan de haren vast heeft. Zo nu en dan neemt hij een hap uit het hoofd, die hij luid kauwend tot zich neemt.
“WAT? WAT IS DIE PROBLEEM TROPHUS MENIER?”
“Je zit het hoofd van hun klasgenootje Vlindertje op te eten.”
“OH...VERKLAART GEKKE SMAAK VAN DIE PROOI”
Daboman grijnst
“DOES, WAT IS DIE ANDERE PROBLEEM”
“We hebben hier een of ander lijk dat geborgen moet worden”
“OOOOH IES GOED, IEK PAK EN NEEM MEE NAAR DIE MORTOERIOEM IN DIE DORP JA?”
“Ja, prima Dabo, bedankt. En oh, dat meisje die in je val is gelopen. Neem haar er ook maar naartoe”
“OKIEDOKIE, IEK FIX. IEK KOM TEROEG ALS KLAAR IES JA?”
“Prima dabo, tot snel weer”
De brede figuur rent terug het bos in. De aarde beeft wederom steeds zachter en zachter.

Nog niet helemaal bijgekomen van de schrik richt de groep zich op Kazet. “Wat is er gebeurd? Waarom heb je Vlinderte niet beschermd?”
x-spekkie-x slaat de arme jongen in het gezicht “Het is JOUW schuld, als JIJ bij Vlindertje was gebleven was ze niet dood geweest!” Het meisje barst in tranen uit.
Flowtje valt op de grond. “Mijn god, hoe leggen we dit uit aan de ouders. Dit is vreselijk”

Ondertussen heeft niemand op Lucky Luciano gelet. Het is hem allemaal te veel geworden. De afkickverschijnselen van zijn online computerspel. De afwijzing van Pippeloen. Hij was ongemerkt afgedropen en het bos in gevlucht. Hier pakte hij het jachtgeweer wat hij de hele reis mee had gehad uit zijn tas en richte hij het op zijn hoofd.
“Vaarwel wrede wereld” mompelt de jongen met tranen in zijn ogen.
Een harde knal schrikt het bos op....

01) Yoshimare
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah
09) MadameMinke
10) Flowtje
11) Martino87
12) Pippeloen
13) Kazet Nagorra
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x
19) Dark Phoenix
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten

Lucky Luciano is opgehangen. Hij was de jager.[/QUOTE]

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2
1 December: Hangronde #3
2 December: Eetronde #3

Laatst gewijzigd op 29-11-2007 om 20:19.
Oud 29-11-2007, 20:09
Verwijderd
Arme Lucky L.

@verhaal: mooi verhaal maar het is een beetje onduidelijk allemaal... Ik snap er eigenlijk niets van.
Oud 29-11-2007, 20:14
Daboman
Daboman is offline
Oh, my, god@verhaal

Morgen komt het verhaal trouwens pas heel laat, aangezien trophus in het buitenland zit en ik pas half 11 thuis ben van een training. LL, je mag dus iemand afschieten, ik zie het morgen wel in spelleiders PM-box verschijnen. Verder mogen de wolven weer eten, de tovenaar toveren, de heks beheksen en de ziener een visioen oproepen

Uitslag is dus pas beschikbaar 's avonds laat na half 11
Oud 29-11-2007, 21:16
Verwijderd
Ik kon niet stemmen want mijn internet lag er de hele avond uit
en nu nog in spanning afwachten wie LL dood gaat schieten, arme LL

Wat een verhaal trouwens
Klingon tattoo's :')
Oud 29-11-2007, 22:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omg, de jager?!

Dat had ik dus écht niet verwacht... mja, zonde.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten