| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Niet hoe klote het toen allemaal was. Het is kloteweer hier, maar des te beter voor een spelletje Catan met z'n vijven  . DUs dat gaan we nu ook doen. Ik heb wel weer zin om te werken morgen. En ik ga niet naar college, ha! Sounds all good to me. Ik heb weer zo'n mooi liedje gevonden  .Eigenlijk ben ik best gelukkig nu. Het is beter nu iedereen gezegd heeft wat ie wil zeggen. En dat er dus ook dingen gebeuren nu eindelijk. En die stomme moeder, die vies zit te stinken thuis. I remember that time that you told me, you said: Love is touching souls, surely you touched mine. Cause part of you pours out of me, in these lines from time to time. I could drink a case of you.  | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Hè, ik zit bij mijn ouders en mijn vriendje bij zijn eigen familie maar eigenlijk wil ik daar zijn want daar is het veel leuker. 

En ik heb geen zin om naar huis te gaan zo. Was het maar vast vakantie, dan hoefde ik niet meer na te denken over werkstukken en presentaties.  
	 | 

| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

ontopic: Ik ben nu heel ziek. Ik koop straks een ticket van fucking 400 dollar en vlieg terug naar Cusco. En daar kijken of ik me kan laten opnemen. Het zij zo. En ik weet al precies van wie ik in NEderland allemaal afscheid ga nemen. En ik kan er niet eens om rouwen.  | 
	|
| 

| 

|
| 

Morgen gezinsgesprek en ik zie er heeel erg tegen op  

![]() Vandaag vroeg weer iemand of ik zwanger was. NEE ik ben niet zwanger. Ik kom alleen maar aan van mijn medicijnen en mijn gekloot met eten. Ik moet nu volgens mijn schema 1300 per dag eten. Dat is niet eens veel, aarom lukt het me dan niet??? En waarschijnlijk ga ik daar ook nog van afvallen, iig blijft mijn gewicht dan stabiel. Ipv mijn methode de ene dag uitermate weinig eten en de andere dag meer. Daarvan kom ik aan.  | 
	|
| 

| 

|
| 

De hele dag niks gedaan. Nouja, tijdschrift gelezen, voetballoting live gezien, schaatsen gekeken, daarna nog wat gezapt, spelletje met vriendje gedaan en wéér verloren (soort monopoly) en nu wilde ik nog wat gedichten gaan schrijven, maar ik vrees dat ik geen inspiratie heb. 

En wat een rotweer vandaag zeg, gelukkig is het hier nu droog en hebben we het ergste gehad. Hoop dat morgen de zon weer even doorbreekt, even wat licht in huis.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

jeeej, mij-powerrr  

*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--* 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Gister plotseling weer zo gehuild om haar.  

Vandaag naar de fokkers geweest van de honden waar we een pup uit gaan krijgen. 7 honden en 2 katten hadden ze en ik was er niet meer van weg te slaan. De hele horde goldens kwam in 1 keer aanstuiven en ik lag meteen op de grond. Ik zat op een gegeven moment op de grond en er gingen 3 honden lief naast me zitten en eentje hing in mijn haar. Het was geweldig!! Het voelde alsof ik sinds maanden weer adem kon halen, alsof ik eindelijk weer wat lucht kreeg, weer kon leven. Ik heb vooral Noeska gemist de afgelopen maanden, maar ik heb ook een hond en dan met name een golden opzich gemist. Ik voelde me zo gelukkig toen ik weer even met goldens kon spelen en knuffelen. Het is lastig om nu weer thuis te zitten, want dat voelt alsof ik weer langzaam aan het sterven ben. Pas eind april krijgen we een pup uit het nest, wat duurt dat nog vreselijk lang. 

wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje) 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Jajaja nog drie dagen en dan isset Sinterklaas, nog vijf dagen en ik word zeventien. <3 Eng aan de ene kant, beter dan zestien aan de andere kant.  

En mn vriendje moet over anderhalf uur weg en dat is kut, maar gelukkig komtie een hele dag eerder dan gewoonlijk!   Op donderdagavond al, wat een luxe.   En nu lekker nog een halfuur met m onder de douche staan. Oh en ik heb lenzen en ze zijn gaaf. <3 En mn zusje kwam daarnet steeds binnenlopen terwijl ik sinterklaascadeautjes aan het inpakken was en ze gelooft nog. :x Lekker is dat. Ze had me gisteren gelukkig niet helemáál herkend als zijnde haar zus, dat was wel beter. Ik geloof dat ik nog steeds onder de zwarte schmink zit. Maargoed. (a) En mn vriendje heeft een teringhete trui van de H&M die ik m heb aangesmeerd. <33 

Veel lopen, langzaam water drinken. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

Nu ben ik weer enigszins bij bewustzijn en kan ik weer fatsoenlijk denken. Vandaag was echt een rotdag. Vanmiddag op de bank in slaap gevallen ofzo en ik werd nog brakker wakker dan ik al was, strompelde echt half wankel de trap op om boven wat dingen te pakken die weer mee terug moesten naar mam, maar ik wist echt niet wat ik aan het doen was. Een warme douche helpte net gelukkig goed. 

Ben wel nog behoorlijk emotioneel enzo, want vannacht was dus echt heftig, met al die gedachten. 

Stop living in the past, live for the future! 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Na al het 'gedoe' van vorige week was het weekend eigenlijk nog best goed. Het was goed om niet alleen thuis te blijven zitten. 

Qua studie ben ik natuurlijk niet zover gekomen als ik wilde, maar ik stel waarschijnlijk ook te hoge eisen. Morgen wordt ben ik bang een stress middag (opgaven inleveren - heel snel naar het centrum fietsen - waarschijnlijk iets te laat voor m'n afspraak - hopen dat het zo snel mogelijk afgelopen is - snel terugfietsen naar de faculteit in de hoop dat ik het laatste deel van het college nog bij kan wonen, of in ieder geval aantekeningen kopieren). En niet vergeten Gilmore Girls op te nemen!!!! En ik heb een paar sinterklaascadeautjes gekocht, ondanks dat we het thuis niet vieren. Het hoort er toch een beetje bij. Nou nog 'even' 2 gedichten maken....  | 

| 

| 

|
| 

Godsamme, heb ik zó hard aan school gewerkt vandaag en nóg niets af. Ja, met PWS lopen we, als we morgen hard doorwerken, eindelijk weer bij: dat heb ik dit weekend gedaan. Maar boekverslag af? Nope. Natuurkunde PO af? Nope. Scheikunde af? Nope. Biologie? Nope. Al die andere belangrijke dingen? Nope. 

Nog goed hard doorwerken komende dagen, misschien loop ik nog in. Wel goed van mezelf dat ik heb doorgezet en weinig heb gelambald; normaal doe ik dat veel meer. Hm, al met al toch wel redelijk tevreden, want het was op zich een productief weekend. En lijstjes opschrijven helpt echt voor ruimte in mijn hoofd. Ik denk dat ik een planning ga maken van wat ik allemaal moet doen tot aan de volgende toetsweek, over zo'n vier weken. Dat helpt denk ik voor ruimte en duidelijkheid en dat ik alles een beetje op tijd af heb. Go motivatie. En nu hoofdpijn & lezen & slapen.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Nog 3 weken... Ik wil vrij en slapen en lezen en tot drie uur 's middags in bed blijven en tekenfilmpjes kijken!!! 

I like my new bunny suit 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic |