Oud 05-12-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
We vertalen altijd nederlandse spreekwoorden heel letterlijk naar het engels "Are you leading me around the garden?", "are you stabbing the dragon with me?!"
Nouhou, en ik maar denken dat wij uniek waren met onze nederlands engelse gesprekken. " Yes yes, joe laaik ijskriem?"
"Yes yes, I laaik ijskriem verry muts!! It is mai veeforite foot!"
Of als hij een irritante bui heeft en ik vraag of hij wat voor me wil doen bijvoorbeeld koffie maken.. Dan zet hij een pak aroma rood voor mijn neus neer. "Gemalen en al!"
Of hij begint te neplachen en ik moet dan echt lachen, dan gaat hij nog meer neplachen en dan moet ik nog harder lachen. Dat gaat meestal wel een minuut of tien door.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2007, 15:37
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Of hij begint te neplachen en ik moet dan echt lachen, dan gaat hij nog meer neplachen en dan moet ik nog harder lachen. Dat gaat meestal wel een minuut of tien door.
dat zonder een jointje vantevoren?
Oud 05-12-2007, 16:01
Verwijderd
Citaat:
dat zonder een jointje vantevoren?
Ja. Het is gewoon een kwestie van interactie. Ik vind het grappig dat hij neplacht, hij doet het weer en ik moet weer lachen. Daar zijn geen drugs voor nodig lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 16:03
Fantôme
Fantôme is offline
ehm, nou dit gaat heel raar klinken denk

maar met mijn vriends afgelopen verjaardag gaf ik hem een cadautje en bij dat cadeautje ook nog een kleine knuffelaap (met magneetjes, van de HEMA). En nu is dat beest ongeveer onze mascotte; já, hij gaat ook mee op vakantie maar als we het ergens niet over eens zijn pakt één van ons die aap om zn mening op te dringen. dus bijv. als ik die aap pak, dan praat ik in apenstem : Nee Maurice, Wendy heeft gelijk, we moeten het zo en zo doen...! (bijv.) alsof hij dus de derde is die het laatste woord heeft
haha, dit moet wel ongelooflijk suf klinken als jullie dit lezen

Andere typische dingen:
- Hij noemt me Wenneke, ook waar andere bij zijn
- We zeggen vaak hetzelfde op hetzelfde moment
- We moeten vaak samen om dingen lachen waar anderen niet om lachen / dezelfde dingen vallen ons op.
- Als ik bij hem en ik zeg bijv. dat ik 'even naar de wc ga' is zijn standaard antwoord: 20 ct. dat weet je he? en mijn standaard antwoord is dat ik wel in natura betaal.

ehm, ik kan nog wel even doorgaan
Oud 05-12-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Nouhou, en ik maar denken dat wij uniek waren met onze nederlands engelse gesprekken. " Yes yes, joe laaik ijskriem?"
Nou, dat doen we niet hoor! Het is meer een spelletje om zoveel mogelijk spreekwoorden letterlijk naar het engels te vertalen die dan totaal niet meer kloppen.. in een echt gesprek gebruiken we ze eigenlijk nooit.

Dus jullie zijn nog steeds uniek.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 16:46
Magican
Magican is offline
Citaat:
Nou nee, je bewijst gewoon weer eens dat je gewoon een clueless pubertje bent met een grote waffel.
Jouw waffel daarentegen
Oud 05-12-2007, 17:10
Anika
Citaat:
ehm, nou dit gaat heel raar klinken denk

maar met mijn vriends afgelopen verjaardag gaf ik hem een cadautje en bij dat cadeautje ook nog een kleine knuffelaap (met magneetjes, van de HEMA). En nu is dat beest ongeveer onze mascotte; já, hij gaat ook mee op vakantie maar als we het ergens niet over eens zijn pakt één van ons die aap om zn mening op te dringen. dus bijv. als ik die aap pak, dan praat ik in apenstem : Nee Maurice, Wendy heeft gelijk, we moeten het zo en zo doen...! (bijv.) alsof hij dus de derde is die het laatste woord heeft
haha, dit moet wel ongelooflijk suf klinken als jullie dit lezen
He dat doen wij ook, maar dan met het pelikaantje dat je bij de bloedbank krijgt als je bloeddonor wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Is dat Brabants ofzo? Limburgs?
antwerpse kempen
dus niet antwerpen, maar wel provincie antwerpen. tegen limburg
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 19:55
Quantes
Quantes is offline
we nemen elkaars woordjes over
we praten vaak vlaams

lastig dit
Oud 05-12-2007, 19:56
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ja. Het is gewoon een kwestie van interactie. Ik vind het grappig dat hij neplacht, hij doet het weer en ik moet weer lachen. Daar zijn geen drugs voor nodig lijkt me.
knap hoor, helemaal 10 minuten lang
Oud 05-12-2007, 20:21
Verwijderd
gamen na de seks
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 20:44
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
antwerpse kempen
dus niet antwerpen, maar wel provincie antwerpen. tegen limburg
Offtopic: Nu je het zegt, ik hoor het Tom Boonen het zo zeggen Ik ben zelf van Antwerpen (stad) en ik vind het kempense dialect geweldig!
Oud 05-12-2007, 21:21
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
He dat doen wij ook, maar dan met het pelikaantje dat je bij de bloedbank krijgt als je bloeddonor wordt.
serieus
Oud 05-12-2007, 21:24
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Wij hebben best vaak stomme toevalligheden.

Toen ik hem net kende had we allebei nieuwe schoenen gekocht, we wisten dat verder niet van elkaar. 's Avonds bleek dat we allebei dezelfde schoenen gekocht hadden (Even voor de duidelijkheid, we dragen allebei 'skateschoenen' )

Ik koop een kadootje voor hem omdat we anderhalf jaar hebben, hij heeft precies hetzelfde kadootje gekocht.

Sinds kort woon ik op mezelf en op een gegeven moment was ik m'n sleutels kwijt, dat is niet zo uitzonderlijk want ik ben vrij vaak dingen kwijt Toen ik ze teruggevonden had heb ik meteen een paar extra laten maken, een voor mezelf en een als verassing voor m'n vriend. Blijkt hij dus m'n sleutels te hebben 'gejat' om er een voor zichzelf bij te maken zodat ie me een keer kon verassen

Vroeger blijken we veel hetzelfde speelgoed te hebben gehad en we hadden hetzelfde lievelings voorleesboek. (Over een krokodil die de maan op at, die was echt vet!)

Zo zijn er nog wel een paar dingen maar die kan ik zo ff niet bedenken.
Oud 06-12-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
knap hoor, helemaal 10 minuten lang
Ja goed he, dat wij elkaar tien minuten bezig kunnen houden zonder hulpmiddelen. Ik ben zo blij dat ik geen emotieloze robot ben.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 09:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat ook wel echt iets van ons samen is: we kunnen allebei echt gigantisch scheel kijken, hij sowieso als hij z'n lenzen niet in heeft, ik als ik heel erg moe ben. Bij mij vooral m'n linkeroog en bij hem vooral z'n rechteroog maar als je voor elkaar staat is dat dus het tegenoverliggende oog. Dan gaan we altijd discussieren wie van ons er nou scheel kijkt, echt grapipg
Oud 06-12-2007, 15:02
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ja goed he, dat wij elkaar tien minuten bezig kunnen houden zonder hulpmiddelen. Ik ben zo blij dat ik geen emotieloze robot ben.
niet zo onzinnig zijn, als emotieloze robot zouden we totaal geen problemen hebben in t bestaan.
en ik had t niet over bezighouden, maar over neplachen en iets dat lijkt op een lachkick. (10 minuten lang!)
Oud 06-12-2007, 15:40
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
gamen na de seks
ik wil ook zo'n vriend!!!
Oud 06-12-2007, 17:22
Volk
Volk is offline
Hele gesprekken voeren zonder ook maar 1 woord te gebruiken. Alleen maar geluiden, en het dan nog snappen ook.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 18:25
Armoed
Armoed is offline
Gebrek aan vriendin op dit moment, maar ik doe vrijwel alles wat er in dit topic staat (behalve die wedstrijd dingetjes zoals voor stoplicht shirt achterstevoren enzo, maar dat is dan ook wel super uniek xD) en nog een hele zooi meer. Het zit hem bij mij vooral in de woorden of speciale catch-phrases. Voorbeeld:

"Da lijkt, maar da IZ (met zwaaaar overdreven 'z'-klank) nie zo"

En na een tijdje wordt dat dus:

"Da lijkt..............................."

En dan vult vriendin aan met "Da IZ". xD

PS:

Citaat:
Magican schreef:
blahblah
Laat topics verneuken aan mij over, kan ik beter dan wannabe alpha assholes.
Oud 06-12-2007, 19:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gebrek aan vriendin op dit moment
Sinds wanneer? Tijdje terug had je het nog over "m'n vriendin" namelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:06
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Sinds wanneer? Tijdje terug had je het nog over "m'n vriendin" namelijk.
Sinds ergens in de zomervakantie, mevrouw neukte een ander op vakantie. Best kansloos (en jammer ook wel eigenlijk, was een heel leuk meisje), waren eerst fuckbuddies maar ik 'vond haar eigenlijk toch wel heel leuk' en zij begon met dat hele ikwilmeer-gedoe. Ik eigenlijk ook wel, dus ok. 3,5 maanden later neukt ze een ander op vakantie had het dan gewoon bij FWBs gelaten.
Oud 06-12-2007, 20:36
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:

Dus jullie zijn nog steeds uniek.
Nee hoor, mijn vriend en ik praten ook vaak expres in gebrekkig Engels.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 20:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nee hoor, mijn vriend en ik praten ook vaak expres in gebrekkig Engels.
Doen wij ook
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 22:42
Magican
Magican is offline
Citaat:
Nee inderdaad, moet je gewone wannabe's laten doen.
Oud 06-12-2007, 23:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
gamen na de seks
hehe
Oud 07-12-2007, 18:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Poeh...

Mijn vriend en ik zingen graag samen liedjes vanuit bed, en dan vooral Nederlands talig. Bij voorkeur gooien we de tekstinhoud ook compleet op zijn kop, en geven wij hier onze eigen draai aan, waardoor een 'nieuw' liedje ontstaat.

We spelen allebei graag theater, en zijn daarom een eigen entertainment bedrijf begonnen. Regelmatig switchen we ideen uit op het moment dat we nieuwe programma's aan het schrijven zijn, om vervolgens te concluderen dat we gewoon exact het zelfde idee hebben.

We verzinnen overal vreemde woordspelingen of benamingen voor. En tegenwoordig heb ik het van hem overgenomen om iedereen Frits of Dirk te noemen; "Joh heb je Frits nog gesproken?" terwijl de persoon in kwestie eigenlijk Jan heet ofzo. "FRITSSSS" -- "Pff, Dirk ga eens aan de kant joh".
Als we een schattig kindje zien is het standaard "Kijk, wat een smikkie!" enz.

Verder vullen we elkaar voortdurend aan, stel dat ik mijn zin halverwege stop, dan maakt hij mijn zin af en andersom. Ook zul je ons nooit alleen tegen komen omdat we eigenlijk altijd samen zijn, hebben we geen woorden nodig om te kunnen begrijpen wat de ander denkt/voelt/wil zeggen, vinden we het geweldig om samen te gamen, doen we af en toe uit het niets wat salsa- of danspasjes op hetzelfde moment, en zeggen we bij veel dieren: "Oeh, kom die nemen wij later ook".

Goed, en zo zijn er dus tal van dingen meer te noemen.
Oud 07-12-2007, 23:29
snoopy
snoopy is offline
Hij slaapt in mijn pyjama's, ik in zijn t-shirts.

Als een van ons thuiskomt en de ander zit boven zeggen we 'haaai', zoals Stitch

Als ik iets doms doe, dan doet hij een geit na

Als ik mezelf weer eens stoot dan zegt hij altijd 'oh, gupje!'

We rekenen boodschappen tot op de cent nauwkeurig uit, maar we nemen wel elkaar vaak mee uit eten.

We doen vaak de harry potter quiz. Dan stelt een van de twee de ander een moeilijke harry potter vraag. Idem over friends.

Als ie vervelend doet dan blaas ik in z'n gezicht, daar kan ie niet tegen.
Oud 07-12-2007, 23:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Of als hij een irritante bui heeft en ik vraag of hij wat voor me wil doen bijvoorbeeld koffie maken.. Dan zet hij een pak aroma rood voor mijn neus neer. "Gemalen en al!"
Oh, dat doen wij ook, sorry! Maar dan met zo'n ushi van dijk accentje.
Oud 08-12-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Gebrek aan vriendin op dit moment, maar ik doe vrijwel alles wat er in dit topic staat (behalve die wedstrijd dingetjes zoals voor stoplicht shirt achterstevoren enzo, maar dat is dan ook wel super uniek xD) en nog een hele zooi meer. Het zit hem bij mij vooral in de woorden of speciale catch-phrases. Voorbeeld:

"Da lijkt, maar da IZ (met zwaaaar overdreven 'z'-klank) nie zo"

En na een tijdje wordt dat dus:

"Da lijkt..............................."

En dan vult vriendin aan met "Da IZ". xD

PS:

Sinds 't Limburgse exvriendje doe ik ook 'da is!'. Of 'dajis', zelfs.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 18:38
Droomz
Droomz is offline
Wij miauwen naar elkaar
Oud 08-12-2007, 18:49
Verwijderd
Ik ben zo vrijgezel als de tering, maar ik moet toch even kwijt dat ik elke keer als ik de tt zie staan, ik zie: Typische dingen van jullie als sletje.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Wij miauwen naar elkaar
Oh, nu je het zegt, we hebben heel veel rare dingen als we met z'n tweetjes zijn. We miauwen met regelmaat, ik maak vaak een soort 'meh'-geluid (wat betekent dat ik aandacht wil, klinkt kinderachtiger dan het is ) en we hebben wel meer van dat soort dingen. We hebben woorden die we alleen bij elkaar gebruiken, dingen als 'nachtvacht' voor 'pyjama' bijvoorbeeld.
Het ergste is nog wel dat we elkaar eigenlijk nooit bij elkaars voornaam noemen, tenzij we tegen iemand anders praten. Echt heel fout, maar we zijn er zo aan gewend dat het heel moeilijk af te leren is Het is zelfs heel raar als we elkaar bij de voornaam noemen, dat klinkt heel formeel
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat doen wij ook, sorry! Maar dan met zo'n ushi van dijk accentje.
Iets doet me denken dat ik die nouhou er niet bij had moeten zetten. Met zes miljard mensen op de planeet en zo'n zeventien miljoen die dezelfde cultuur delen valt het ook wel te verwachten dat je gedrag niet bepaald uniek is.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 08:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Iets doet me denken dat ik die nouhou er niet bij had moeten zetten. Met zes miljard mensen op de planeet en zo'n zeventien miljoen die dezelfde cultuur delen valt het ook wel te verwachten dat je gedrag niet bepaald uniek is.
Ik voelde me ook niet ongelooflijk schuldig hoor
Oud 15-12-2007, 16:04
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
we doen zulke rare dingen, laatst stonden we bij de kassa bij de supermarkt, en ik had zelf ook iets gekocht, en stond dus voor hem , ik had betaald, en ik moest nog sigaretten hebben, dus ik zeg tegen mijn vriend, die nog moest afrekenen. Mag dit bij u in de tas? ( we spreken elkaar gewoon voor de lol aan met u ) dus hij zo; waar moet u heen dan?
Ik zo: nou ***wijk
hij: ooh daar moet ik ook heen, dus dat kan wel.
Ik : oke dan ga ik nog even sigaretten halen, en laat ik mijn drinken hier liggen.

Dat meisje achter de kassa en de mensen in de rij keken echt heel raar ons aan, van wtf????
Want in de supermarkt zelf ook liepen we niet bij elkaar ofzo,hij deed zijn boodschappen en ik de mijne, en bij de kassa kwamen we elkaar weer tegen, maar dat was puur per ongeluk zo gegaan, niet express..
Maar je had dat meisje achter de kassa moeten zien haha.. geweldig mooi..
Oud 15-12-2007, 16:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind dit allemaal echt ontzettend schattig, en ik mis de tijd dat mijn man (toen nog vriend) en ik ook nog helemaal happy in love waren, en van die knusse dingen deden. Maar ja, das war einmal....
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
we doen zulke rare dingen, laatst stonden we bij de kassa bij de supermarkt, en ik had zelf ook iets gekocht, en stond dus voor hem , ik had betaald, en ik moest nog sigaretten hebben, dus ik zeg tegen mijn vriend, die nog moest afrekenen. Mag dit bij u in de tas? ( we spreken elkaar gewoon voor de lol aan met u ) dus hij zo; waar moet u heen dan?
Ik zo: nou ***wijk
hij: ooh daar moet ik ook heen, dus dat kan wel.
Ik : oke dan ga ik nog even sigaretten halen, en laat ik mijn drinken hier liggen.

Dat meisje achter de kassa en de mensen in de rij keken echt heel raar ons aan, van wtf????
Want in de supermarkt zelf ook liepen we niet bij elkaar ofzo,hij deed zijn boodschappen en ik de mijne, en bij de kassa kwamen we elkaar weer tegen, maar dat was puur per ongeluk zo gegaan, niet express..
Maar je had dat meisje achter de kassa moeten zien haha.. geweldig mooi..
Haha, zoiets hebben wij ook eens gedaan. Ik ging boodschappen doen, hij zou me bij de supermarkt ontmoeten. Dus ik had afgerekend en stond op het punt m'n boodschappen in te pakken, stapt hij naar voren;'Zal ik u even helpen?' Ik schrok want ik had hem niet gezien, dus ik stamelde een beetje, was echt heel grappig hoe mensen naar ons keken. Helemaal toen hij een tas met boodschappen ging dragen en vroeg waar ik woonde 'Ik loop wel met u mee. Misschien mag ik daarna een glaasje van uw cola!'
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 00:17
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
elkaars haar doen onder de douche laatst waren we adolf en heidi.
Oud 18-12-2007, 02:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vind dit allemaal echt ontzettend schattig, en ik mis de tijd dat mijn man (toen nog vriend) en ik ook nog helemaal happy in love waren, en van die knusse dingen deden. Maar ja, das war einmal....
Nu dan niet meer?

ot: Het is inmiddels uit, maar toen we nog wat hadden liepen we vaak hand in hand. Maar dan altijd op dezelfde manier, anders voelt het niet goed.

Verder nog wel wat andere stomme dingetjes. Er waren ergens van die lampen in de stoep verwerkt. *spring* 'Uiiit!! Hahahaha!!'. En dan lig je allebei helemaal dubbel enzo En sindsdien doe je dat steeds als je zoiets tegenkomt.

We werden ook een keer in een cafetje op de pier geholpen door een buitenlands meisje genaamd Batul. En ze deed heel dom en vervelend en had geen zin om ons bedienen. Sindsdien merkten we bij iedereen op die we dom vonden 'hmm, zeker familie van Batul..' :')

Ik ben ook langer dan zij is. Dus als we dan ergens op een rustig moment een (rol)trap of een stoeprand ofzo tegenkwamen even omdraaien voor een zoentje op gelijke hoogte

Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 02:30.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 08:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Nu dan niet meer?
Nee
Nu zijn we een gezellig stel bejaarde huismussen.
(á la: 'De koffie is klaar schat!', 'wat eten we vandaag?', 'zullen we maar eens naar bed gaan?' -om te slápen dus he, zo rond 22.00 uur...- en 'het was weer stressen op het werk..').
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 10:45
Signy
Signy is offline
Citaat:
Wij miauwen naar elkaar
herkenning.
Oud 18-12-2007, 12:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee
Nu zijn we een gezellig stel bejaarde huismussen.
(á la: 'De koffie is klaar schat!', 'wat eten we vandaag?', 'zullen we maar eens naar bed gaan?' -om te slápen dus he, zo rond 22.00 uur...- en 'het was weer stressen op het werk..').

Ik bedoel het echt niet vervelend hoor, maar word je daar wel gelukkig van? Ik hoop dat ik zulke dingen met mijn vriend voor altijd blijf houden. We zijn nu 5 jaar bij elkaar en het is iig niet minder geworden en ik weet ook niet of ik het zonder zou kunnen stellen...
Oud 18-12-2007, 12:21
Verwijderd
Daar ben je toch zelf bij? Niks mis met burgerlijk zijn hoor, maar als je er zelf niet tevreden mee bent, kom dan van die bank af en doe er wat aan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Ik bedoel het echt niet vervelend hoor, maar word je daar wel gelukkig van? Ik hoop dat ik zulke dingen met mijn vriend voor altijd blijf houden. We zijn nu 5 jaar bij elkaar en het is iig niet minder geworden en ik weet ook niet of ik het zonder zou kunnen stellen...
Ik had het ook niet verkeerd opgevat

Maar nee, ik word er niet gelukkig van. En hij ook niet.
Hij werkt ontzettend veel, ik werk parttime en doe het huishouden en de zorg voor de dieren.
Ik heb bijna altijd slechte zin, door dat saaie burgerlijke bestaan. We zijn denk ik gewoon op elkaar uitgekeken, hebben weinig spannends meer te vertellen.

We hebben veel kosten, dus veel geld voor leuke dingen is er niet bij. Dat is één van de redenen.
Daarbij hebben we de dieren (honden met gedragsproblemen, heel verhaal), en die kunnen we nergens kwijt als we langer dan een dag weg willen.

En zo raak je in een sleur...

We hebben het vaak over een scheiding, zijn nu bijna 6 1/2 jaar samen waarvan 3 getrouwd, en ons leven was zoveel leuker toen we nog niet samenwoonden.

Maarja, 'effe scheiden en de dieren de deur uit' klinkt ook makkelijker dan het is...

We nemen ons vaak voor dat we dingen anders gaan aanpakken, maar het gebeurt gewoon niet. Ik weet ook niet of ik het nog wel wil. Ik wil genieten van mijn 'jonge jaren', jammer dat ik daar pas zo laat achter kom.

En sorry voor dit hele offtopic- verhaal.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 13:04
Verwijderd
@Vampje: Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? En houden jullie nog wel van elkaar dan? Ik bedoel het absoluut niet stom ofzo, laat dat even duidelijk zijn, maar als jullie het vaak over scheiden hebben, kan ik me er niks bij voorstellen dat je nog geniet van je relatie...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 13:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
@Vampje: Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? En houden jullie nog wel van elkaar dan? Ik bedoel het absoluut niet stom ofzo, laat dat even duidelijk zijn, maar als jullie het vaak over scheiden hebben, kan ik me er niks bij voorstellen dat je nog geniet van je relatie...
Ik ben 22, hij 30....
We houden wel nog van elkaar, daarom zijn we waarschijnlijk ook nog samen, maar de verliefdheid en alles wat daarbij hoort is weg. Ik geniet er ook echt niet meer van.. Echt een heel moeilijke situatie..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 13:39
Verwijderd
@Vampje: Is er dan niets wat je kan doen om het weer even leuk te maken? Van die kleine dingetjes kunnen al zo'n groot verschil maken vind ik altijd. Het hoeven niet eens weekendjes weg te zijn of grote cadeaus. Samen een filmpje kijken thuis met lekkere hapjes, briefjes achterlaten voor elkaar, eens een lief sms'je zonder 'haal jij het gehakt uit de vriezer?' dingen er in, hem verassen met een klein cadeautje, 's ochtends de wekker 10 minuten eerder zetten om even te knuffelen met elkaar.
Er is toch iets waardoor jullie verliefd zijn geworden op elkaar? Dat dat gevoel weg is, wil niet zeggen dat je het zo hoeft te laten en het niet meer terug kan komen?
(niet lullig bedoeld allemaal, ik ken natuurlijk de hele situatie niet, maar het lijkt me zo rot voor je)

Ontopic: Typische dingen van ons...

Stiekem best lastig om daar op te komen!
Oh ja, altijd als één van ons weg moet en de ander dat eigenlijk niet wil, beginnen we te zingen: 'Zeg dat je niet hoeft te gaan schat...' van Volumia. Heel fout.

We laten altijd overal briefjes achter voor elkaar. Op de badkamerspiegel, in de agenda, door het hele huis heen,

En als hij zegt: 'Ik ga even gamen' zeg ik vaak: 'Daar hou je toch helemaal niet van? Jij vind gamen stom. Jij houdt van lekker roken en HNTM kijken toch?'
En als ik ga roken zegt hij vaak: Maar jij wordt ziek van roken, bah, daar hou je helemaal niet van. Jij houdt van gamen!'

En we zeggen 'Boekkie lees' als we een boek gaan lezen.

En we doen stiekem thuis onze cliënten na en dan raadt de ander over wie je het dan hebt.

En we spreken elkaar aan met onze bijnamen, Nala en Menahem.

Of als ik 50 cent in mijn jas vind ofzo, geef ik dat aan hem. En dan doet hij alsof hij helemaal gelukkig is met zijn 'zakgeld'

Hmmmz, we zijn raar (doch prettig gestoord, al zeg ik het zelf)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 15:53
Verwijderd
Hehe, Nala, dat klinkt wel gezellig

Wij kunnen ruzie maken en dan beginnen te lachen omdat het zo absurd is waar we ruzie over hebben.
We maken grapjes, kijken samen televisie, gaan samen naar concerten, werken samen (op dinsdag dan) en het is allemaal heel gezellig
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 20:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ben 22, hij 30....
We houden wel nog van elkaar, daarom zijn we waarschijnlijk ook nog samen, maar de verliefdheid en alles wat daarbij hoort is weg. Ik geniet er ook echt niet meer van.. Echt een heel moeilijke situatie..
Dan ben je al op je 19e getrouwd?

Citaat:
@Vampje: Is er dan niets wat je kan doen om het weer even leuk te maken? Van die kleine dingetjes kunnen al zo'n groot verschil maken vind ik altijd. Het hoeven niet eens weekendjes weg te zijn of grote cadeaus. Samen een filmpje kijken thuis met lekkere hapjes, briefjes achterlaten voor elkaar, eens een lief sms'je zonder 'haal jij het gehakt uit de vriezer?' dingen er in, hem verassen met een klein cadeautje, 's ochtends de wekker 10 minuten eerder zetten om even te knuffelen met elkaar.
Er is toch iets waardoor jullie verliefd zijn geworden op elkaar? Dat dat gevoel weg is, wil niet zeggen dat je het zo hoeft te laten en het niet meer terug kan komen?
(niet lullig bedoeld allemaal, ik ken natuurlijk de hele situatie niet, maar het lijkt me zo rot voor je)
Ja, hier zitten wel goeie ideetjes tussen vind ik Als je inderdaad in zo'n sleur zit, zou je kunnen proberen eens wat dingen compleet anders te doen. Ik weet ook uiteraard niks van jullie situatie, maar misschien maakt dat het wat leuker.. For the time being.
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten