Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ehm, nou dit gaat heel raar klinken denk
![]() maar met mijn vriends afgelopen verjaardag gaf ik hem een cadautje en bij dat cadeautje ook nog een kleine knuffelaap (met magneetjes, van de HEMA). En nu is dat beest ongeveer onze mascotte; já, hij gaat ook mee op vakantie ![]() ![]() ![]() haha, dit moet wel ongelooflijk suf klinken als jullie dit lezen ![]() ![]() Andere typische dingen: - Hij noemt me Wenneke, ook waar andere bij zijn ![]() - We zeggen vaak hetzelfde op hetzelfde moment ![]() - We moeten vaak samen om dingen lachen waar anderen niet om lachen / dezelfde dingen vallen ons op. - Als ik bij hem en ik zeg bijv. dat ik 'even naar de wc ga' is zijn standaard antwoord: 20 ct. dat weet je he? en mijn standaard antwoord is dat ik wel in natura betaal. ehm, ik kan nog wel even doorgaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus jullie zijn nog steeds uniek. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wij hebben best vaak stomme toevalligheden.
Toen ik hem net kende had we allebei nieuwe schoenen gekocht, we wisten dat verder niet van elkaar. 's Avonds bleek dat we allebei dezelfde schoenen gekocht hadden (Even voor de duidelijkheid, we dragen allebei 'skateschoenen' ![]() Ik koop een kadootje voor hem omdat we anderhalf jaar hebben, hij heeft precies hetzelfde kadootje gekocht. Sinds kort woon ik op mezelf en op een gegeven moment was ik m'n sleutels kwijt, dat is niet zo uitzonderlijk want ik ben vrij vaak dingen kwijt ![]() ![]() Vroeger blijken we veel hetzelfde speelgoed te hebben gehad en we hadden hetzelfde lievelings voorleesboek. (Over een krokodil die de maan op at, die was echt vet!) Zo zijn er nog wel een paar dingen maar die kan ik zo ff niet bedenken.
|
Wat ook wel echt iets van ons samen is: we kunnen allebei echt gigantisch scheel kijken, hij sowieso als hij z'n lenzen niet in heeft, ik als ik heel erg moe ben. Bij mij vooral m'n linkeroog en bij hem vooral z'n rechteroog maar als je voor elkaar staat is dat dus het tegenoverliggende oog. Dan gaan we altijd discussieren wie van ons er nou scheel kijkt, echt grapipg
![]()
||
Citaat:
en ik had t niet over bezighouden, maar over neplachen en iets dat lijkt op een lachkick. (10 minuten lang!)
||
Gebrek aan vriendin op dit moment, maar ik doe vrijwel alles wat er in dit topic staat (behalve die wedstrijd dingetjes zoals voor stoplicht shirt achterstevoren enzo, maar dat is dan ook wel super uniek xD) en nog een hele zooi meer. Het zit hem bij mij vooral in de woorden of speciale catch-phrases. Voorbeeld:
"Da lijkt, maar da IZ (met zwaaaar overdreven 'z'-klank) nie zo" En na een tijdje wordt dat dus: "Da lijkt..............................." En dan vult vriendin aan met "Da IZ". xD PS: Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Poeh...
Mijn vriend en ik zingen graag samen liedjes vanuit bed, en dan vooral Nederlands talig. Bij voorkeur gooien we de tekstinhoud ook compleet op zijn kop, en geven wij hier onze eigen draai aan, waardoor een 'nieuw' liedje ontstaat. We spelen allebei graag theater, en zijn daarom een eigen entertainment bedrijf begonnen. Regelmatig switchen we ideen uit op het moment dat we nieuwe programma's aan het schrijven zijn, om vervolgens te concluderen dat we gewoon exact het zelfde idee hebben. We verzinnen overal vreemde woordspelingen of benamingen voor. En tegenwoordig heb ik het van hem overgenomen om iedereen Frits of Dirk te noemen; "Joh heb je Frits nog gesproken?" terwijl de persoon in kwestie eigenlijk Jan heet ofzo. "FRITSSSS" -- "Pff, Dirk ga eens aan de kant joh". Als we een schattig kindje zien is het standaard "Kijk, wat een smikkie!" enz. ![]() Verder vullen we elkaar voortdurend aan, stel dat ik mijn zin halverwege stop, dan maakt hij mijn zin af en andersom. Ook zul je ons nooit alleen tegen komen omdat we eigenlijk altijd samen zijn, hebben we geen woorden nodig om te kunnen begrijpen wat de ander denkt/voelt/wil zeggen, vinden we het geweldig om samen te gamen, doen we af en toe uit het niets wat salsa- of danspasjes op hetzelfde moment, en zeggen we bij veel dieren: "Oeh, kom die nemen wij later ook". Goed, en zo zijn er dus tal van dingen meer te noemen. ![]()
|
Hij slaapt in mijn pyjama's, ik in zijn t-shirts.
Als een van ons thuiskomt en de ander zit boven zeggen we 'haaai', zoals Stitch ![]() Als ik iets doms doe, dan doet hij een geit na ![]() Als ik mezelf weer eens stoot dan zegt hij altijd 'oh, gupje!' We rekenen boodschappen tot op de cent nauwkeurig uit, maar we nemen wel elkaar vaak mee uit eten. ![]() We doen vaak de harry potter quiz. Dan stelt een van de twee de ander een moeilijke harry potter vraag. Idem over friends. Als ie vervelend doet dan blaas ik in z'n gezicht, daar kan ie niet tegen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het ergste is nog wel dat we elkaar eigenlijk nooit bij elkaars voornaam noemen, tenzij we tegen iemand anders praten. Echt heel fout, maar we zijn er zo aan gewend dat het heel moeilijk af te leren is ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
we doen zulke rare dingen, laatst stonden we bij de kassa bij de supermarkt, en ik had zelf ook iets gekocht, en stond dus voor hem , ik had betaald, en ik moest nog sigaretten hebben, dus ik zeg tegen mijn vriend, die nog moest afrekenen. Mag dit bij u in de tas? ( we spreken elkaar gewoon voor de lol aan met u ) dus hij zo; waar moet u heen dan?
Ik zo: nou ***wijk hij: ooh daar moet ik ook heen, dus dat kan wel. Ik : oke dan ga ik nog even sigaretten halen, en laat ik mijn drinken hier liggen. Dat meisje achter de kassa en de mensen in de rij keken echt heel raar ons aan, van wtf???? Want in de supermarkt zelf ook liepen we niet bij elkaar ofzo,hij deed zijn boodschappen en ik de mijne, en bij de kassa kwamen we elkaar weer tegen, maar dat was puur per ongeluk zo gegaan, niet express.. Maar je had dat meisje achter de kassa moeten zien haha.. geweldig mooi.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Het is inmiddels uit, maar toen we nog wat hadden liepen we vaak hand in hand. Maar dan altijd op dezelfde manier, anders voelt het niet goed. Verder nog wel wat andere stomme dingetjes. Er waren ergens van die lampen in de stoep verwerkt. *spring* 'Uiiit!! Hahahaha!!'. En dan lig je allebei helemaal dubbel enzo ![]() We werden ook een keer in een cafetje op de pier geholpen door een buitenlands meisje genaamd Batul. En ze deed heel dom en vervelend en had geen zin om ons bedienen. Sindsdien merkten we bij iedereen op die we dom vonden 'hmm, zeker familie van Batul..' :') Ik ben ook langer dan zij is. Dus als we dan ergens op een rustig moment een (rol)trap of een stoeprand ofzo tegenkwamen even omdraaien voor een zoentje op gelijke hoogte ![]()
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 02:30. |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel het echt niet vervelend hoor, maar word je daar wel gelukkig van? Ik hoop dat ik zulke dingen met mijn vriend voor altijd blijf houden. We zijn nu 5 jaar bij elkaar en het is iig niet minder geworden en ik weet ook niet of ik het zonder zou kunnen stellen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar nee, ik word er niet gelukkig van. En hij ook niet. Hij werkt ontzettend veel, ik werk parttime en doe het huishouden en de zorg voor de dieren. Ik heb bijna altijd slechte zin, door dat saaie burgerlijke bestaan. We zijn denk ik gewoon op elkaar uitgekeken, hebben weinig spannends meer te vertellen. We hebben veel kosten, dus veel geld voor leuke dingen is er niet bij. Dat is één van de redenen. Daarbij hebben we de dieren (honden met gedragsproblemen, heel verhaal), en die kunnen we nergens kwijt als we langer dan een dag weg willen. En zo raak je in een sleur... We hebben het vaak over een scheiding, zijn nu bijna 6 1/2 jaar samen waarvan 3 getrouwd, en ons leven was zoveel leuker toen we nog niet samenwoonden. Maarja, 'effe scheiden en de dieren de deur uit' klinkt ook makkelijker dan het is... We nemen ons vaak voor dat we dingen anders gaan aanpakken, maar het gebeurt gewoon niet. Ik weet ook niet of ik het nog wel wil. Ik wil genieten van mijn 'jonge jaren', jammer dat ik daar pas zo laat achter kom. En sorry voor dit hele offtopic- verhaal. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Vampje: Hoe oud ben je dan, als ik vragen mag? En houden jullie nog wel van elkaar dan? Ik bedoel het absoluut niet stom ofzo, laat dat even duidelijk zijn, maar als jullie het vaak over scheiden hebben, kan ik me er niks bij voorstellen dat je nog geniet van je relatie...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We houden wel nog van elkaar, daarom zijn we waarschijnlijk ook nog samen, maar de verliefdheid en alles wat daarbij hoort is weg. Ik geniet er ook echt niet meer van.. Echt een heel moeilijke situatie.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Vampje: Is er dan niets wat je kan doen om het weer even leuk te maken? Van die kleine dingetjes kunnen al zo'n groot verschil maken vind ik altijd. Het hoeven niet eens weekendjes weg te zijn of grote cadeaus. Samen een filmpje kijken thuis met lekkere hapjes, briefjes achterlaten voor elkaar, eens een lief sms'je zonder 'haal jij het gehakt uit de vriezer?' dingen er in, hem verassen met een klein cadeautje, 's ochtends de wekker 10 minuten eerder zetten om even te knuffelen met elkaar.
Er is toch iets waardoor jullie verliefd zijn geworden op elkaar? Dat dat gevoel weg is, wil niet zeggen dat je het zo hoeft te laten en het niet meer terug kan komen? (niet lullig bedoeld allemaal, ik ken natuurlijk de hele situatie niet, maar het lijkt me zo rot voor je) Ontopic: Typische dingen van ons... Stiekem best lastig om daar op te komen! Oh ja, altijd als één van ons weg moet en de ander dat eigenlijk niet wil, beginnen we te zingen: 'Zeg dat je niet hoeft te gaan schat...' van Volumia. Heel fout. ![]() We laten altijd overal briefjes achter voor elkaar. Op de badkamerspiegel, in de agenda, door het hele huis heen, En als hij zegt: 'Ik ga even gamen' zeg ik vaak: 'Daar hou je toch helemaal niet van? Jij vind gamen stom. Jij houdt van lekker roken en HNTM kijken toch?' En als ik ga roken zegt hij vaak: Maar jij wordt ziek van roken, bah, daar hou je helemaal niet van. Jij houdt van gamen!' En we zeggen 'Boekkie lees' als we een boek gaan lezen. En we doen stiekem thuis onze cliënten na en dan raadt de ander over wie je het dan hebt. ![]() En we spreken elkaar aan met onze bijnamen, Nala en Menahem. Of als ik 50 cent in mijn jas vind ofzo, geef ik dat aan hem. En dan doet hij alsof hij helemaal gelukkig is met zijn 'zakgeld' ![]() Hmmmz, we zijn raar (doch prettig gestoord, al zeg ik het zelf) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Studeren |
Enquete voor Communicatie Project Aliss | 1 | 12-09-2009 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |