Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en hoe denk je als je jongens zo snel weer opzij schuift, en zo makkelijk naar de volgende hopt in godsnaam ooit een relatie te krijgen? Sorry maar jezes... ![]() ot: mja ik wacht ongeduldig af ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weinig voor-/achteruitgang te melden. Ik heb een paar keer de verleiding moeten weerstaan om hem te smsen. Maar ik zie hem morgen sowieso, dus ik ben benieuwd hoe hij dan doet ![]() Oh en ik maak me heel veel zorgen om m'n ex. Hij ging net heel ziek naar huis en volgens mij gaat het de laatste tijd echt niet goed met 'm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Saaiheid
![]() ![]() Maar in het kader van SOG heb ik opgeteld wie de meeste posts in deze serie heeft en heb ik een top 15 gemaakt ![]() Morgan 1042 I C U 975 Daydream-ster 811 Loontjuh 668 Orpheo 647 x-spekkie-x 616 ST*R 614 Secret Agent 601 Nala 565 snoopy 562 Qimm 544 Cytherea 543 WolterB 484 Skyblue 475 stout! 470
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Oh en die jongen had me gebeld, gister, gewoon gebabbeld en op een gegeven moment hij zo van oke dan ik spreek je wel weer. Hij heeft dus niet voorgesteld om iets te gaan doen, en ik ook niet, nou ja ik heb volgende week vrijdag pas weer tijd. Dus ik denk dat ik tegen dan wel weer wat van me laat horen.
||
Het gaat prima, geen relatie maar wel tijd voor veel feestjes en andere leuke avonden. Als je een relatie hebt, laat je sommige dingen toch schieten al dan niet bewust. Ik heb echt geen zin om een vriendje op sleeptouw te nemen.
Het is alleen wel een beetje erg koud 's nachts, ik moet maar een nieuwe deken kopen. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Whoehoe! Ik ben een goede tweede
![]() ![]() Hij heeft geen inet de komende tijd ![]() ![]()
|
deel 76 maar volgens mij de eerste keer dat ik dit topic beantwoord
![]() ik voel me nu héél goed op relationeel gebied omdat ik mijn vriendje zaterdag weer zie (en dit keer zonder dat ik direct weer terugmoet naar DK ![]() en in januari samenwonen, spannend!
|
Haha, hij is lief
![]() ![]() ![]() Aan de andere kant halen m'n vrienden echt een kutstreek uit. Ik heb al anderhalf jaar een vriendengroep met z'n vijven waarin ook m'n vriend en m'n ex-vriend zitten. Nou hoorde ik dus van m'n vriend dat die overige drie tien dagen met z'n allen naar Vlieland gaan maar ons vragen ze niet eens mee ![]() ![]()
|
Ik ben heel erg benieuwd. We hebben afgesproken voor dinsdag. Gaan iets eten in de stad en daarna poolen. Lekker veilig dus, met genoeg mogelijkheden om te gaan als t niet loopt... Hij wilde deze week wel al afspreken, maar daar heb ik nee op gezegd. Dat vind ik stiekem wel goed van mezelf. Ook ga ik morgen niet naar zijn optreden waar hij me ook subtiel op wees, daar komen nog kansen genoeg voor. Ik weet dat het eigenlijk nog niet goed is om hem te zien, dus ga ik ook niet helemaal van stapel lopen. Ik probeer het echt te zien als een eenmalig iets, iig geen aanleiding om het contact weer helemaal op te pakken. Dus ondanks dat ik me niet helemaal aan mijn afspraken hou, denk ik wel dat ik al iets vooruit ben gegaan
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: woei, zie dr straks weer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat ze het achter jullie ruggen om geregeld hebben is natuurlijk niet zo netjes, maar ik kan me wel voorstellen dat de situatie een beetje moeilijk is. Vorig jaar kon het omdat je toen met je ex vriend samen was, maar vooral omdat er toen dus nog geen spraken was van exen in de groep. Heeft niets met stoken te maken. |
![]() |
|
Hahaha. Ja. Grappig dit. Ik denk dat ik me gewoon maar niet meer ga voornemen om haar Gewoon als een Leuke Collega te zien. Maar goed, het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik haar voor de verandering weer eens mailde... Maar ZIJ vroeg waarom ik niet even langs kwam om te kletsen toen ik langsging op haar afdeling en haar vervolgens compleet negeerde omdat ik nou eenmaal een idioot ben. En toen zei ik dat ik vond dat ik haar al genoeg lastig viel. En toen zei ze, jij niet hoor, NOOIT. En toen moest ik Big Smilen waarna ik me ineens bedacht dat dat wel eens sarcastisch zou kunnen zijn. En nu ben ik een beetje paranoide. Hmm.
||
Citaat:
562 keer in 76 topics? ![]() ![]() OT: goedgoed, hij had weer gekookt vandaag, erg lief van hem!
|
Ik spui hier mijn frustratie ook maar eens een keer. Hoor opeens helemaal niks meer van hem
![]() ![]()
|
Ik sprak net zijn beste vriend en bovendien een goeie vriend van mij die dus in Amerika zit. <3 Goh echt fijn om er echt even met iemand over te praten zeg. Sowieso fijn om hem te spreken. Ik ben een beetje opgelucht en ik ga nu hard leren voor mijn tentamens! Sociaal leven komt volgende week weer wel!
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 |