Oud 12-12-2007, 13:30
stout!
stout! is offline
6 dagen . En we hebben nu niet zoveel contact want druk/internet ligt er af/niet zoveel behoefte, maar kreeg net wel een liefs smsje, of ik wel wist dat hij me miste.
Ik hem ook, ik wil hem weer zien.
Maar ik moet me concentreren op mijn paper.
Oud 12-12-2007, 13:37
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Die 6 dagen zijn zo voorbij

OT: Vandaag mijn kerstcadeautje geboekt, een hotelarrangement bij het Sanadome! Ik heb er zoveel zin in, en hij ook. Gister hem gezien en was vet leuk, hij is zo lief. Vanavond zie ik hem niet maar hij komt wel nog even een trustekusje brengen <3.
Oud 12-12-2007, 15:22
Tink*
Tink* is offline
Huhu we hadden even crisis, dat kwam door mij natuurlijk. Maar na gisteren gepraat te hebben zijn we erover uit wat het probleem is en we begrijpen elkaar nu meer. Alleen hij wil juist dat ik hem met dingen belast als ik ergens mee zit, terwijl ik hem juist probeer te ontlasten, gewoon omdat. En dat moet anders enzo. Ik moest hem meer vertrouwen en bla. Ik vind dat ik hem al heel veel vertrouw, maar ik zit gewoon anders in elkaar wat dat betreft. Maar verder gaat het wel weer goed geloof ik.
Oud 12-12-2007, 16:01
Qimm
Qimm is offline
Echt écht goed! Wij kunnen geloof ik samen alles <3
Oud 12-12-2007, 16:18
Poepkind
Poepkind is offline
pff mijn date was zoooooo een lieverd. Ben meegeweest met hem naar zijn gala, was die dag heel erg ziek. Dus echt rot gezelschap, en hij had ook nog eens alles betaald. En hij ging heel vroeg weg om mij weg te bregen, en daardoor miste hij het feest. En de volgende dag ook nog eens boodschappen voor me gedaan. Terwijl ik stiekem hem niet zo heel leuk vind. buh
Oud 12-12-2007, 17:22
Halflight
Halflight is offline
Al bijna twee maanden, erg raar.
Beetje matig dat hij een paar dagen naar Parijs gaat zonder mij maar oke.

Hmm en verder zijn mijn vrienden fantastische mensen.
Rustig goed
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 17:49
stout!
stout! is offline
Citaat:
pff mijn date was zoooooo een lieverd. Ben meegeweest met hem naar zijn gala, was die dag heel erg ziek. Dus echt rot gezelschap, en hij had ook nog eens alles betaald. En hij ging heel vroeg weg om mij weg te bregen, en daardoor miste hij het feest. En de volgende dag ook nog eens boodschappen voor me gedaan. Terwijl ik stiekem hem niet zo heel leuk vind. buh
hoeveel gala's heb jij gemiddeld per maand?
Oud 12-12-2007, 18:42
I C U
I C U is offline
Mjah God, soms zijn die groepsprojecten zo frustrerend! Echt hé. Alleen wel grappig dat ik toch elke x opmerkingen krijg over die ene klasgenoot Hihi
Oud 12-12-2007, 19:09
Verwijderd
Nee, ik hoef me echt niet anders te gedragen, en hij lost het zelf wel op. Mooi, mooi, ik mag lief doen zonder dat hij er meteen iets achter zoekt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 19:59
Aurora
Aurora is offline
Ehm, ja, ik denk dat ik gewoon maar weer normaal ga doen enzo.

Hopelijk is ze niet ineens SuperLeuk als ik haar morgen voor mezelf heb in de pauze.
Oud 12-12-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Jullie doen dus alsof er niks aan de hand is?
Als dat is wat jij ervan maakt/waar jij gelukkig van wordt, dan doen we alsof er niks aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 20:58
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
wat stout! zegt

en hoe denk je als je jongens zo snel weer opzij schuift, en zo makkelijk naar de volgende hopt in godsnaam ooit een relatie te krijgen? Sorry maar jezes...

ot: mja ik wacht ongeduldig af
Oud 12-12-2007, 22:25
woezel
woezel is offline
ik zag net een supermooie jongen en interessant ook en hij is collega van mn schoonbroer en ik wil hem
(maarik kan em toch nie tkrijgen)
Oud 12-12-2007, 23:00
***ailá***
***ailá*** is offline
het gaat goed tussen ons echt heel blij mee. We hebben wel regelmatig problemen (discussies) maar we komen er altijd uit lijkt het
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ga je 'm zoenen zodat ie voortaan wel durft?
Als ik dat toch eens zou durven...

Weinig voor-/achteruitgang te melden. Ik heb een paar keer de verleiding moeten weerstaan om hem te smsen. Maar ik zie hem morgen sowieso, dus ik ben benieuwd hoe hij dan doet

Oh en ik maak me heel veel zorgen om m'n ex. Hij ging net heel ziek naar huis en volgens mij gaat het de laatste tijd echt niet goed met 'm
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 00:01
Verwijderd
Vooruitgang! En we zijn allebei constant aan het giechelen, wat een verliefde pubers. :] <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Echt écht goed! Wij kunnen geloof ik samen alles <3
ja dit want we hebben net alweer de derde opdracht van deze periode samen afgemaakt en die is vet geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 01:39
Verwijderd
We hebben elkaar al twee weken niet gezien? Te bizar voor woorden, geen idee wat ik er nu van moet denken.
En: vriendinnetje. (L)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 07:15
stout!
stout! is offline
Citaat:
wat stout! zegt

en hoe denk je als je jongens zo snel weer opzij schuift, en zo makkelijk naar de volgende hopt in godsnaam ooit een relatie te krijgen? Sorry maar jezes...
Ok hier sluit ik me niet bij aan . Misschien is ze niet op zoek naar een relatie?
Oud 13-12-2007, 11:01
Luna
Luna is offline
gister date en dat was leukkk
Oud 13-12-2007, 11:05
WolterB
WolterB is offline
Saaiheid

Maar in het kader van SOG heb ik opgeteld wie de meeste posts in deze serie heeft en heb ik een top 15 gemaakt

Morgan 1042
I C U 975
Daydream-ster 811
Loontjuh 668
Orpheo 647
x-spekkie-x 616
ST*R 614
Secret Agent 601
Nala 565
snoopy 562
Qimm 544
Cytherea 543
WolterB 484
Skyblue 475
stout! 470
Oud 13-12-2007, 11:45
Luna
Luna is offline
haha dit gaat wel ver.
Oud 13-12-2007, 11:55
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
hoeveel gala's heb jij gemiddeld per maand?
Dat gala was de 4e dit schooljaar, en ik ga vrijdag weer naar een gala. Maar met een vriendinnetje, omdat ik de jongen uit die galacommissie goed ken

Citaat:
wat stout! zegt

voor de duidelijkheid, ik ben net een paar maandjes uit een relatie van 4 jaar. Mag ik effe rondkijken ja!? En dan nog, ik zie wel. Je reactie slaat in elk geval nergens op.

Oh en die jongen had me gebeld, gister, gewoon gebabbeld en op een gegeven moment hij zo van oke dan ik spreek je wel weer. Hij heeft dus niet voorgesteld om iets te gaan doen, en ik ook niet, nou ja ik heb volgende week vrijdag pas weer tijd. Dus ik denk dat ik tegen dan wel weer wat van me laat horen.
Oud 13-12-2007, 13:05
Verwijderd
@ Wolter; woow, jij verveelde je echt Enne, Loontjuh, die heeft al een poos (iig niet onder die nick) gepost, spammerd was dat zeg

OT dan nog maar ff; errug goed! Bijna Edinburgh!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 14:01
Verwijderd
@ Wolter: lekker confronterend: ik post hier te vaak

En oh, ik baal dat m'n vriendinnetje er net niet bij was, want zij had dit moeten zien Hij deed echt heel... ja, hoe deed hij? Ik weet het allemaal niet. En of ik 'm vanavond zie weet ik óók al niet. Heel fijn
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 14:08
Iduna
Iduna is offline
Het gaat prima, geen relatie maar wel tijd voor veel feestjes en andere leuke avonden. Als je een relatie hebt, laat je sommige dingen toch schieten al dan niet bewust. Ik heb echt geen zin om een vriendje op sleeptouw te nemen.
Het is alleen wel een beetje erg koud 's nachts, ik moet maar een nieuwe deken kopen.

Citaat:
Saaiheid

Maar in het kader van SOG heb ik opgeteld wie de meeste posts in deze serie heeft en heb ik een top 15 gemaakt

Morgan 1042
I C U 975
Daydream-ster 811
Loontjuh 668
Orpheo 647
x-spekkie-x 616
ST*R 614
Secret Agent 601
Nala 565
snoopy 562
Qimm 544
Cytherea 543
WolterB 484
Skyblue 475
stout! 470
Hmm, dat had ik niet helemaal zo verwacht.. Als je weer eens niks te doen hebt, kun je ook per jaar kijken door wie er hoeveel gepost is.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Saaiheid

Morgan 1042
I C U 975
Daydream-ster 811
Loontjuh 668
Orpheo 647
x-spekkie-x 616
ST*R 614
Secret Agent 601
Nala 565
snoopy 562
Qimm 544
Cytherea 543
WolterB 484
Skyblue 475
stout! 470
Ik moet hier duidelijk minder posten. Volgens mij ben ik een kletskous.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 14:39
Rob
Rob is offline
Ik sta er niet eens in!
Oud 13-12-2007, 14:42
I C U
I C U is offline
Whoehoe! Ik ben een goede tweede Hihi. Wat een half jaar geen studie al niet met je postaantal kan doen

Hij heeft geen inet de komende tijd Balen, want dat betekent dat ik 'm voor de vakantie niet meer veel zal spreken en dan ben ik dus twee weken weg. Grrr. Nou ja, ik schuif 'm m'n telefoonnmmr dan wel toe, vooruit maar weer
Oud 13-12-2007, 14:46
luchtballon
luchtballon is offline
Ik ga bij hem slapen vanavond
Oud 13-12-2007, 14:51
Fantôme
Fantôme is offline
deel 76 maar volgens mij de eerste keer dat ik dit topic beantwoord

ik voel me nu héél goed op relationeel gebied omdat ik mijn vriendje zaterdag weer zie (en dit keer zonder dat ik direct weer terugmoet naar DK ) en we hebben al weer allemaal leuke plannen gemaakt voor wat we nog kunnen gaan doen (een langer weekend naar Praag, concert van Anouk...
en in januari samenwonen, spannend!
Oud 13-12-2007, 15:05
Verwijderd
Allebei stapelstapelverliefd, waaaaah <333
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 15:12
Verwijderd
whoehoe.. 2e ' date' . Eerst ff bier drinken en daarna nog ff tv kijken bij hem. En hij zoent zo lekker
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 15:28
Verwijderd
Hij heeft z'n haar geknipt (van heel lang tot iets over de oren) En JEZUS dat staat goed<3 Volgensmij ben ik nu heel irritant met het vertellen dat ik 't zo mooi bij m vind, want zelf vindt ie t niks,maar toch. T is leeeeuuk
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 15:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, hij is lief Gisteren was hij echt heel bezorgd en lief enzo omdat ik me niet zo lekker voelde en al een paar dagen buikpijn had enzo. Tis goed om te merken dat ik met hem ook een serieus gesprek kan voeren. En zijn moeder had gevraagd of ik vanavond nog kwam, haha, zijn moeder Zijn ouders vinden het dus blijkbaar echt niet erg dat ik daar ben en gaan er al aan wennen dat ik er zo eens in de week een avondje ben, wel tof Voelt echt goed.

Aan de andere kant halen m'n vrienden echt een kutstreek uit. Ik heb al anderhalf jaar een vriendengroep met z'n vijven waarin ook m'n vriend en m'n ex-vriend zitten. Nou hoorde ik dus van m'n vriend dat die overige drie tien dagen met z'n allen naar Vlieland gaan maar ons vragen ze niet eens mee En dat terwijl ik vorige week wel nog een mailtje kreeg of we wat af konden spreken om te vergaderen of we nog eens met z'n vijven een weekendje weg konden (hebben we vorig jaar ook gedaan en was tof). Ik snap het niet, waarom kan het wel toen ik nog met m'n ex-vriend samen was en nu ineens niet meer? Ik weet zeker dat het niet m'n ex is die zit te stoken.
Oud 13-12-2007, 15:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Allebei stapelstapelverliefd, waaaaah <333

leuk
Oud 13-12-2007, 15:50
metallica
metallica is offline
Ik ben heel erg benieuwd. We hebben afgesproken voor dinsdag. Gaan iets eten in de stad en daarna poolen. Lekker veilig dus, met genoeg mogelijkheden om te gaan als t niet loopt... Hij wilde deze week wel al afspreken, maar daar heb ik nee op gezegd. Dat vind ik stiekem wel goed van mezelf. Ook ga ik morgen niet naar zijn optreden waar hij me ook subtiel op wees, daar komen nog kansen genoeg voor. Ik weet dat het eigenlijk nog niet goed is om hem te zien, dus ga ik ook niet helemaal van stapel lopen. Ik probeer het echt te zien als een eenmalig iets, iig geen aanleiding om het contact weer helemaal op te pakken. Dus ondanks dat ik me niet helemaal aan mijn afspraken hou, denk ik wel dat ik al iets vooruit ben gegaan
Oud 13-12-2007, 16:06
George
George is offline
Citaat:
Ja ik ben er ook zo blij mee. Ik had me al helemaal ingesteld op verhuizen naar de randstad maar dit is zoveel beter. En nu gaan we toch naar de stad
En de baan is echt gaaf volgens hem <3
@George we kijken in de wijk stadsveld, kun je daar een beetje wonen?
Ik heb er zelf gewoond, vond het een heel fijne buurt vergeleken met waar ik daarvoor woonde. Gezellige mensen, veel kinderen, lekker centraal winkel'centrum', niet al te ver van het centrum.

OT: woei, zie dr straks weer.
Oud 13-12-2007, 16:52
Rob
Rob is offline
Stadsveld woont wel fijn, ja. Tenminste, van wat ik zie wanneer ik er doorheen fiets en in stadsveld boodschappen doe.
Oud 13-12-2007, 19:01
Neko*
Neko* is offline
Hmm, zometeen eens lekker even vriendlief bellen, en daarna slapen. Maar eerst Sex and the City kijken, want voor 't einde van dat programma heeft mams de telefoon echt nog niet neergelegd.
Oud 13-12-2007, 19:06
Verwijderd
Morgen is het alweer vrijdag
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:07
Verwijderd
Ow wacht, het moest die juichende smilie zijn. Even voor de goede orde. Want dan zie ik hem eindelijk weer!!!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Aan de andere kant halen m'n vrienden echt een kutstreek uit. Ik heb al anderhalf jaar een vriendengroep met z'n vijven waarin ook m'n vriend en m'n ex-vriend zitten. Nou hoorde ik dus van m'n vriend dat die overige drie tien dagen met z'n allen naar Vlieland gaan maar ons vragen ze niet eens mee En dat terwijl ik vorige week wel nog een mailtje kreeg of we wat af konden spreken om te vergaderen of we nog eens met z'n vijven een weekendje weg konden (hebben we vorig jaar ook gedaan en was tof). Ik snap het niet, waarom kan het wel toen ik nog met m'n ex-vriend samen was en nu ineens niet meer? Ik weet zeker dat het niet m'n ex is die zit te stoken.

dat ze het achter jullie ruggen om geregeld hebben is natuurlijk niet zo netjes, maar ik kan me wel voorstellen dat de situatie een beetje moeilijk is.

Vorig jaar kon het omdat je toen met je ex vriend samen was, maar vooral omdat er toen dus nog geen spraken was van exen in de groep. Heeft niets met stoken te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:44
Lilium
Lilium is offline
Volgens een studievriendin van me zijn we schattig omdat we vaak naar elkaar kijken.
Oud 13-12-2007, 19:59
Verwijderd
Het wordt steeds leuker om samen valse roddels over on te bedenken. Dit is echt een ontzettend goede, stevige vriendschap aan het worden. Oh, wat een fijne jongen is het toch.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 20:15
Qimm
Qimm is offline
Ik kan zó trots zijn dat iedereen met hem weg loopt, als zijn collega's en meerderen zijn zo tevreden met hem! makes me proud
Oud 13-12-2007, 20:22
Aurora
Aurora is offline
Hahaha. Ja. Grappig dit. Ik denk dat ik me gewoon maar niet meer ga voornemen om haar Gewoon als een Leuke Collega te zien. Maar goed, het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik haar voor de verandering weer eens mailde... Maar ZIJ vroeg waarom ik niet even langs kwam om te kletsen toen ik langsging op haar afdeling en haar vervolgens compleet negeerde omdat ik nou eenmaal een idioot ben. En toen zei ik dat ik vond dat ik haar al genoeg lastig viel. En toen zei ze, jij niet hoor, NOOIT. En toen moest ik Big Smilen waarna ik me ineens bedacht dat dat wel eens sarcastisch zou kunnen zijn. En nu ben ik een beetje paranoide. Hmm.
Oud 13-12-2007, 21:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Saaiheid

Morgan 1042
I C U 975
Daydream-ster 811
Loontjuh 668
Orpheo 647
x-spekkie-x 616
ST*R 614
Secret Agent 601
Nala 565
snoopy 562
Qimm 544
Cytherea 543
WolterB 484
Skyblue 475
stout! 470

562 keer in 76 topics? Dan reageer ik dus op elk topic 7 keer ofzo? Wel veel. Nou ja.
OT: goedgoed, hij had weer gekookt vandaag, erg lief van hem!
Oud 13-12-2007, 21:14
ecrivaine
ecrivaine is offline
Ik spui hier mijn frustratie ook maar eens een keer. Hoor opeens helemaal niks meer van hem . Hij is plotseling gaan leren voor zijn tentamen en dat moet hij natuurlijk vooral doen. Alleen heeft hij daardoor naar eigen zeggen geen tijd meer om mij te zien, want dat tentamen moet na al die tijd toch maar eens gehaald worden. Maar dan is het toch niet zo moeilijk om ook maar íets van je te laten horen: eens antwoord geven op een smsje, een keer een belletje… En na dat tentamen ga ik een week op vakantie, moet hij naar zijn ouders en dan duurt het tot januari voor we elkaar weer zien. Vindt ie dat best ofzo? En nu reageert hij weer niet op smsjes, mail, neemt de telefoon niet op… Damn, terwijl ik juist van plan was om mijn twijfels de deur uit te doen.
Oud 13-12-2007, 21:29
Fayette
Ik sprak net zijn beste vriend en bovendien een goeie vriend van mij die dus in Amerika zit. <3 Goh echt fijn om er echt even met iemand over te praten zeg. Sowieso fijn om hem te spreken. Ik ben een beetje opgelucht en ik ga nu hard leren voor mijn tentamens! Sociaal leven komt volgende week weer wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten