Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Allemaal wel leuk en aardig, maar nu is het dus echt vreselijk langzaam, ik kan rustig even koffie zetten en eten koken als het spel moet opstarten. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb weer een Sims vlaag
![]() Veel leuke huisjes gebouwd (allemaal op palen in het water ![]() ![]() ![]() Alexei versierde razendsnel Marisa, ze trouwden, zij werd zwanger, hij ging vreemd terwijl zij er bij stond, ze trapte hem het huis uit, maar trok al snel weer bij hem in, daar beviel ze van een tweeling (Danone en Wahan, ik kon niets beters bedenken ![]() ![]() ![]() Heeerlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
whahahahhaha geweldig! ik ben beniewd naar je huis op palen ![]() heb laatst ook een soort familie gehad.. dylan en marieke trouwde, zij ging vreemd met een of andere docent en werd zwanger, hij ging het huis uit, marieke wilde hem weer terug, ze beviel van een zoontje, marieke en dylan beleefde een wilde nacht. marieke werd weer zwanger, trouwde samen en weer beviel marieke van een zoon. toen dylan naar t werk ging sliep marieke weer met de docent werd weer zwanger.. beviel van een dochter en is nu weer zwanger van dylan ![]()
|
Verwijderd
|
Hihi
![]() Marisa en Danone vermaken zich wel. Danone is naar een private school gegaan, kreeg een mooie studiebeurs en gaat naar de universiteit. Ondertussen probeerde Marisa nog wat met Alexei te beginnen; ze vroeg hem om met haar te trouwen, hij zei keihard nee ![]() Alexei en Wahan wonen lekker rustig samen, binnenkort kan Wahan ook richting universiteit waar hij z'n broer weer ontmoet ![]() ![]() ![]() Ik zit telkens weer te gniffelen achter de computer, zo leuk zo'n foute soap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik maak ook vaak m'n familie, ook grappig om m'n vader dan zo'n mannetje te maken dat met iedereen wil flirten en een paar buiten echtelijke zwangerschappen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben echt weer eens verslaafd. De tweeling zit nu op de universiteit, Marisa is bevallen van een dochtertje (Mauna) terwijl de keuken in brand stond ![]() ![]() Het is eigenlijk gewoon een poppenhuis, maar dan 'levend' ![]() |
![]() |
|
whahahaha ik ging met dirk dromer ff verder 'spelen' en ik wilde zn wens veranderen..
dus duw hem zo een ding in maar was vergeten dat hij nog geen zilver balkje had.. maar slechts groen. komt ie dr uit met de wens: tosti! hahaha hij wilde met iemand praten over tosti, tosti eten, tosti opdienen en iemand anders de opdracht geven om tosti op te dienen.. lol!
|
ik speel nu met dirk dromer en lotte en angela plezant (tweeling)
zijn alle 3 al bestaande figuren dirk heeft eerst lotte zwanger gemaakt. lotte werkt in de sector luiwammes en is altijd in het zwart met zwarte lippenstift en knal rood haar.. haha hij is daarna met angela in b ed gedoken en ook zij is zwanger, zij vroeg hem om te verloven.. ze is bij hem ingetrokken en ze zijn getrouwd (zij werkt overigs in de wetenschap sector) ze waren nog amper gesettled of hij ging weer vreemd met haar zusje lotte. angela dumpte hem daarop en is nu alleen (en nog zwanger) dirk moest het huis uit, is ergens anders gaan wonen en inmiddels getrouwd met.. lotte! dirk is crimineel!
|
Verwijderd
|
Hihi, ik had dus Alexei en Marisa, die kregen een tweeling en vervolgens gingen ze uit elkaar, Marisa hertrouwde en kreeg van die man een dochtertje, genaamd Mauna. Nu is Mauna een student en heeft ze een heftige relatie met de bejaarde ex-man van haar moeder
![]() ![]() My sick mind ![]() |
![]() |
|
The Sims 2 Free Time
Now your Sims can rediscover the joys of leisure time! Awaken your Sims' true passions in life as they discover and excel at all-new activities. Whether they're tossing a football with the family, practicing ballet, restoring cars with friends, or building train sets, your Sims now have more ways to build skills, enhance friendships, and make their lives more successful. Craft new, unique items for your Sims to use in their daily lives including clothing, pottery, and more. Your Sims will even unlock secret rewards by mastering their hobbies and advancing all-new careers. Explore a wide variety of new hobbies that will change your Sims' lives! ![]() # Discover your Sims' passion from a wide range of new activity types, from sports to science to arts and crafts. All-new hobbies include basketball, soccer, restoring cars, ballet, even searching for stars and planets! # Hobbies offer lifetime rewards. As your Sims master new activities they'll unlock aspirations, earn rewards, and uncover secret lots. # Once your Sims build up their skills, they can sell their arts and crafts or see how they stack up against the competition by entering dance, food, and video game contests! # All-new group activities are a great way for Sims to spend time with family and friends. There are even special activities for kids and toddlers, including an activity table for drawing and playing with blocks! # Hobbies can be full of unexpected moments, especially for Sims with low skill levels. Your newbie Sim might sew a bear with one eye, make a lopsided jar on the pottery wheel, get poison ivy while hiking, or who knows what?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe ver zijn jullie ooit gekomen met die winkeltjes? Ik heb nu pas een bloemenwinkel geopend maar het is nog best een gedoe om het niveau een beetje omhoog te krijgen, en mijn sims hebben eigenlijk andere levenswensen. Ik vind het altijd zo zielig om ze dan maar een beetje te laten ploeteren voor iets dat ze eigenlijk niet willen. Trekken jullie je iets aan van die levenswensen of totaal niet? Een van mn sims heeft ook als levenswens "20 puppies/kittens laten opgroeien", wtf, daar begin ik dus echt niet aan.
Overigens vind ik het zelf ook heel leuk om ze de hele tijd kinderen van verschillende mannen te laten krijgen enzo, het jammere is dat hun wederhelften dan een beetje gaan staan janken in een hoekje en je niets meer aan ze hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik probeer realistische levenswensen te vervullen, maar ik had ook een man die 20 kinderen wilde, nou, sorry, maar nee, dan gaat hij maar mooi iets anders doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nah dat meisje is gewoon overleden tussen het verlaten van haar ouderlijk huis en het beginnen op de uni..
maar ze is weer terug geroepen door haar moeder (die toevallig in die sector zit) en gaat nu alsnog met knallers van cijfers (af)studeren
|
Vraagje. Mijn Sims 2 heeft altijd gewerkt met alle uitbreidingen. Nu vandaag Bon Voyage gekregen en meteen problemen op mijn knikker... hij doet het introfilmpje wel maar dan loopt hij vast. En dan geeft hij de error :
"Failed to find any DirectX 9.0c compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX9.0c compatible graphics adapter and have installed the latest drivers provided by the manufacturer. The application will now terminate Mijn driver ( geen verstand van ) zegt Radeon X550/X600 Series als ik rechtermuisknop doe bij instellingen nadat ik op het bureaublad op eigenschappen hebt geklikt. Het is een ATI kaart. Direct X is geinstaleerd , de 9.0c versie..ik hoop dat iemand een oplossing weet |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|