Oud 26-10-2007, 09:20
Q
Q is offline
Citaat:
De Sims zijn een beetje uitgespeeld zeker?
De sims zijn "op vakantie"
Advertentie
Oud 04-12-2007, 13:29
Sokkenbreier
Sokkenbreier is offline
Citaat:
Ja ik mis ook heel erg wenteltrappen (niet van die torenkamergevallen maar gewoon dat de trap in een halve cirkel loopt). Ik ken bijna niemand met een gewone rechte trap in z'n huis, iedereen heeft een wenteltrap maar de Sims kent dat niet en zo'n rechte trap neemt ontzettend veel ruimte in.
Ooit gehoord van downloaden? Der zijn op verschillende sites wenteltrappen te downloaden
Oud 04-12-2007, 17:45
Q
Q is offline
Citaat:
Ooit gehoord van downloaden? Der zijn op verschillende sites wenteltrappen te downloaden
Daar gaat het niet om, ze stoppen ontzettend veel trappen in dat spel nu ook liften maar geen wenteltrappen. Het zou standaard moeten zijn.
Oud 07-12-2007, 16:02
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daar gaat het niet om, ze stoppen ontzettend veel trappen in dat spel nu ook liften maar geen wenteltrappen. Het zou standaard moeten zijn.
pcies
Oud 08-12-2007, 17:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga even rustig aan doen met de uitbreidingspakketten, ik heb net Nachtleven gekregen voor mn verjaardag, maar nu wil hij niet meer zo heel snel. Misschien dat ik voor sinterklaas of kerst wel zo'n spullenpakket vraag.
Nou, ik heb dus nu "Bon Voyage", en vier van die spullenpakketten erbij.
Allemaal wel leuk en aardig, maar nu is het dus echt vreselijk langzaam, ik kan rustig even koffie zetten en eten koken als het spel moet opstarten.
Oud 08-12-2007, 18:59
Q
Q is offline
Wie weet de volgende uitbreiding te raden?
Oud 08-12-2007, 19:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wie weet de volgende uitbreiding te raden?
Iets met hobbies toch? En dan is de pot met ideetjes weer leeg, en komt de Sims 3.
Oud 08-12-2007, 19:06
Martiño
Martiño is offline
Met natuurlijk weer 35 uitbreidingspakketten.
Oud 12-12-2007, 22:30
Verwijderd
Ik heb weer een Sims vlaag
Veel leuke huisjes gebouwd (allemaal op palen in het water ) en leuke mensen gemaakt Ik hou van Sims-intriges
Alexei versierde razendsnel Marisa, ze trouwden, zij werd zwanger, hij ging vreemd terwijl zij er bij stond, ze trapte hem het huis uit, maar trok al snel weer bij hem in, daar beviel ze van een tweeling (Danone en Wahan, ik kon niets beters bedenken ) en vervolgens vertrok Alexei met Wahan (en Katty, de kat ) en bleef Marisa alleen achter met Danone
Heeerlijk
Oud 13-12-2007, 08:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
knip

whahahahhaha geweldig!
ik ben beniewd naar je huis op palen
heb laatst ook een soort familie gehad..
dylan en marieke trouwde, zij ging vreemd met een of andere docent en werd zwanger, hij ging het huis uit, marieke wilde hem weer terug, ze beviel van een zoontje, marieke en dylan beleefde een wilde nacht. marieke werd weer zwanger, trouwde samen en weer beviel marieke van een zoon. toen dylan naar t werk ging sliep marieke weer met de docent werd weer zwanger.. beviel van een dochter en is nu weer zwanger van dylan

Oud 13-12-2007, 09:02
Marcade
Marcade is offline
Ik vraag me nou af, hoeveel controle jullie op al die vreemdgangers uitoefenen?
Oud 13-12-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me nou af, hoeveel controle jullie op al die vreemdgangers uitoefenen?
Oud 13-12-2007, 11:57
rare kwast
rare kwast is offline
nou dylan heeft hen 1 keer betrapt de tweede keer was t kantje boord.. de docent was nog niet weg of hij kwam terug van zn werk
Oud 13-12-2007, 23:04
Verwijderd
Hihi

Marisa en Danone vermaken zich wel. Danone is naar een private school gegaan, kreeg een mooie studiebeurs en gaat naar de universiteit. Ondertussen probeerde Marisa nog wat met Alexei te beginnen; ze vroeg hem om met haar te trouwen, hij zei keihard nee Vervolgens onmoette ze een man wiens naar ik nogal lastig vind, maar het klikte heel goed, ze trouwden heel snel en ze werd meteen de eerste keer zwanger, daar is ze nu echt goed ziek van (de eerste zwangerschap viel heel erg mee).

Alexei en Wahan wonen lekker rustig samen, binnenkort kan Wahan ook richting universiteit waar hij z'n broer weer ontmoet Hun karakters zijn heel anders; Danone is heel verlegen en serieus, Wahan is echt veel speelser en spontaner. Grappig dat opvoeding daar toch invloed op heeft in het spel Erg leuk

Ik zit telkens weer te gniffelen achter de computer, zo leuk zo'n foute soap
Oud 14-12-2007, 10:08
Marcade
Marcade is offline
Andijvie, je moet echt is een sims omgeving met forummers maken. Lijkt me wel grappig om te lezen met wie Q nou weer dagelijks vreemd gaat en waar die allemaal kinderen bij verwekt.
Oud 14-12-2007, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Andijvie, je moet echt is een sims omgeving met forummers maken. Lijkt me wel grappig om te lezen met wie Q nou weer dagelijks vreemd gaat en waar die allemaal kinderen bij verwekt.
Ik doe dat wel eens met vrienden, heel grappig om ze goed lijkend te maken en dan een beetje hun levens na te doen. Heel grappig om ze dan zo rond te zien wandelen en vervolgens met een docent te laten flirten ofzo
Ik maak ook vaak m'n familie, ook grappig om m'n vader dan zo'n mannetje te maken dat met iedereen wil flirten en een paar buiten echtelijke zwangerschappen (Niet dat dat realistisch is, het is vooral erg grappig; ons leven wanneer we in een soap zouden zitten )
Oud 14-12-2007, 10:57
Q
Q is offline
Citaat:
Dat wil jij niet weten
Oud 14-12-2007, 13:38
rare kwast
rare kwast is offline
andijvie.. geweldig hahaha
Oud 14-12-2007, 13:57
Neko*
Neko* is offline
Argh, nu heb ik ook weer zin om de sims2 te doen, maar m'n laptop trekt dat niet.
Oud 14-12-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Argh, nu heb ik ook weer zin om de sims2 te doen, maar m'n laptop trekt dat niet.
Mijn laptop trekt het gelukkig wel, maar soms hakkelt het eventjes. Ik kan niet wachten op een nieuwe pc Helemaal nu ik besloten heb dat het tijd is voor nog een uitbreiding

Ik ben echt weer eens verslaafd. De tweeling zit nu op de universiteit, Marisa is bevallen van een dochtertje (Mauna) terwijl de keuken in brand stond En vervolgens ging haar man vreemd en trapte ze hem uit huis

Het is eigenlijk gewoon een poppenhuis, maar dan 'levend'
Oud 15-12-2007, 17:06
rare kwast
rare kwast is offline
whahahaha ik ging met dirk dromer ff verder 'spelen' en ik wilde zn wens veranderen..
dus duw hem zo een ding in maar was vergeten dat hij nog geen zilver balkje had.. maar slechts groen.
komt ie dr uit met de wens: tosti!
hahaha
hij wilde met iemand praten over tosti, tosti eten, tosti opdienen en iemand anders de opdracht geven om tosti op te dienen..
lol!
Oud 16-12-2007, 18:34
rare kwast
rare kwast is offline
ik speel nu met dirk dromer en lotte en angela plezant (tweeling)
zijn alle 3 al bestaande figuren
dirk heeft eerst lotte zwanger gemaakt. lotte werkt in de sector luiwammes en is altijd in het zwart met zwarte lippenstift en knal rood haar.. haha
hij is daarna met angela in b ed gedoken en ook zij is zwanger, zij vroeg hem om te verloven..
ze is bij hem ingetrokken en ze zijn getrouwd (zij werkt overigs in de wetenschap sector) ze waren nog amper gesettled of hij ging weer vreemd met haar zusje lotte.
angela dumpte hem daarop en is nu alleen (en nog zwanger)
dirk moest het huis uit, is ergens anders gaan wonen en inmiddels getrouwd met.. lotte!
dirk is crimineel!
Oud 17-12-2007, 14:25
Verwijderd

Ik heb Open for Bussiness 'gekregen', die ga ik zo eens spelen

Ik ben echt precies het soort klant dat EA graag wil zien
Oud 17-12-2007, 21:13
Verwijderd
Hihi, ik had dus Alexei en Marisa, die kregen een tweeling en vervolgens gingen ze uit elkaar, Marisa hertrouwde en kreeg van die man een dochtertje, genaamd Mauna. Nu is Mauna een student en heeft ze een heftige relatie met de bejaarde ex-man van haar moeder
My sick mind
Oud 18-12-2007, 18:58
rare kwast
rare kwast is offline
no your mind doesn't suck
tis beetje anders dan gewoonlijk

maar hej.. dr zijn ook mensen die gtst verzinnen!
Oud 18-12-2007, 19:12
Verwijderd
Nu is er net een man bevallen
Oud 18-12-2007, 20:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nu is er net een man bevallen
ja whahahah had ik laatst ook
en net daarvoor was hij getrouwd met een man
Oud 20-12-2007, 18:11
rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. moet zo naar het theater maar stiekem zou ik liever lekker een avondje the sims spelen (A)
Oud 21-12-2007, 11:18
Q
Q is offline
The Sims 2 Free Time

Now your Sims can rediscover the joys of leisure time! Awaken your Sims' true passions in life as they discover and excel at all-new activities. Whether they're tossing a football with the family, practicing ballet, restoring cars with friends, or building train sets, your Sims now have more ways to build skills, enhance friendships, and make their lives more successful. Craft new, unique items for your Sims to use in their daily lives including clothing, pottery, and more. Your Sims will even unlock secret rewards by mastering their hobbies and advancing all-new careers. Explore a wide variety of new hobbies that will change your Sims' lives!

# Discover your Sims' passion from a wide range of new activity types, from sports to science to arts and crafts. All-new hobbies include basketball, soccer, restoring cars, ballet, even searching for stars and planets!

# Hobbies offer lifetime rewards. As your Sims master new activities they'll unlock aspirations, earn rewards, and uncover secret lots.

# Once your Sims build up their skills, they can sell their arts and crafts or see how they stack up against the competition by entering dance, food, and video game contests!

# All-new group activities are a great way for Sims to spend time with family and friends. There are even special activities for kids and toddlers, including an activity table for drawing and playing with blocks!

# Hobbies can be full of unexpected moments, especially for Sims with low skill levels. Your newbie Sim might sew a bear with one eye, make a lopsided jar on the pottery wheel, get poison ivy while hiking, or who knows what?!
Oud 21-12-2007, 11:21
Q
Q is offline
Citaat:
Iets met hobbies toch? En dan is de pot met ideetjes weer leeg, en komt de Sims 3.
Good job Sherlock.
Oud 21-12-2007, 11:25
Verwijderd
Dat was dan ook al heel lang bekend
Oud 21-12-2007, 11:27
Q
Q is offline
Citaat:
Dat was dan ook al heel lang bekend
Waar had je dat vandaan dan?
Oud 21-12-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Waar had je dat vandaan dan?
't Staat al heel lang op www.thesims.com ...
Oud 21-12-2007, 13:30
Q
Q is offline
Citaat:
't Staat al heel lang op www.thesims.com ...
Ik lees het pas vandaag op www.thesims2.com en heb er al eerder op gezocht, blijkbaar niet goed genoeg als het op onofficiele sites al bekend is.
Oud 21-12-2007, 14:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Good job Sherlock.
Ik weet niet waar ik het vandaan heb, maar zoals andijvie zegt, het is al vrij lang bekend (dat dit uitbreidingspakket er komt, en dat er een Sims 3 komt).
Oud 24-12-2007, 17:10
Q
Q is offline
Ik hoop op een multiplayer optie voor de "The Sims", maar dat zal wel weer niet. Al zou je het met z'n tweeen alleen kunnen doen dan is het spel al zoveel leuker.
Oud 25-12-2007, 14:06
Verwijderd
Hoe ver zijn jullie ooit gekomen met die winkeltjes? Ik heb nu pas een bloemenwinkel geopend maar het is nog best een gedoe om het niveau een beetje omhoog te krijgen, en mijn sims hebben eigenlijk andere levenswensen. Ik vind het altijd zo zielig om ze dan maar een beetje te laten ploeteren voor iets dat ze eigenlijk niet willen. Trekken jullie je iets aan van die levenswensen of totaal niet? Een van mn sims heeft ook als levenswens "20 puppies/kittens laten opgroeien", wtf, daar begin ik dus echt niet aan.

Overigens vind ik het zelf ook heel leuk om ze de hele tijd kinderen van verschillende mannen te laten krijgen enzo, het jammere is dat hun wederhelften dan een beetje gaan staan janken in een hoekje en je niets meer aan ze hebt
Oud 26-12-2007, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Hoe ver zijn jullie ooit gekomen met die winkeltjes? Ik heb nu pas een bloemenwinkel geopend maar het is nog best een gedoe om het niveau een beetje omhoog te krijgen, en mijn sims hebben eigenlijk andere levenswensen. Ik vind het altijd zo zielig om ze dan maar een beetje te laten ploeteren voor iets dat ze eigenlijk niet willen. Trekken jullie je iets aan van die levenswensen of totaal niet? Een van mn sims heeft ook als levenswens "20 puppies/kittens laten opgroeien", wtf, daar begin ik dus echt niet aan.

Overigens vind ik het zelf ook heel leuk om ze de hele tijd kinderen van verschillende mannen te laten krijgen enzo, het jammere is dat hun wederhelften dan een beetje gaan staan janken in een hoekje en je niets meer aan ze hebt

Ik probeer realistische levenswensen te vervullen, maar ik had ook een man die 20 kinderen wilde, nou, sorry, maar nee, dan gaat hij maar mooi iets anders doen Winkeltjes ben ik nog niet begonnen, maar ik heb nu wel iemand die mooi een thuiswinkel kan beginnen met z'n schilderijen, dus dat ga ik gewoon proberen.
Oud 27-12-2007, 12:03
Q
Q is offline
Citaat:

Ik doe alleen maar winkels openen enzo, dat familie gebeuren hoeft voor mij niet Dus ik heb al meerdere malen het hoogste behaald. Een tip, bloemen zelf maken schiet niet op, je verdient er niet zo veel op en het kost een hoop tijd. En personeel inhuren moet je echt alleen doen als het niet anders kan, vanaf rank 6 ongeveer.
Oud 28-12-2007, 09:28
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik hoop op een multiplayer optie voor de "The Sims", maar dat zal wel weer niet. Al zou je het met z'n tweeen alleen kunnen doen dan is het spel al zoveel leuker.
Oud 28-12-2007, 16:52
rare kwast
rare kwast is offline
naaaahh ik ben mn vrouwelijke sim kwijt..
ze ging studeren, wil ik dr in een huis plaatsen is ze ineens verdwenen
Oud 28-12-2007, 19:34
rare kwast
rare kwast is offline
nah dat meisje is gewoon overleden tussen het verlaten van haar ouderlijk huis en het beginnen op de uni..
maar ze is weer terug geroepen door haar moeder (die toevallig in die sector zit) en gaat nu alsnog met knallers van cijfers (af)studeren
Oud 30-12-2007, 12:56
mertentjee
mertentjee is offline
mij lijkt de sims hobbie gebeuren helemaal niet zo leuk
Oud 01-01-2008, 10:52
desperadoz
desperadoz is offline
Binnenkort ook maar eens weer beginnen met de Sims 2 en wat uitbreidingen aanschaffen Heb er wel weer zin in nu ik dit allemaal lees
Oud 03-01-2008, 23:04
Martiño
Martiño is offline
Ik heb een nieuwe pc nodig, want deze trekt al die uitbreidingspakketten niet meer.
Ik ga maar eens wat geheugen bijkopen.
Oud 06-01-2008, 19:55
desperadoz
desperadoz is offline
Vraagje. Mijn Sims 2 heeft altijd gewerkt met alle uitbreidingen. Nu vandaag Bon Voyage gekregen en meteen problemen op mijn knikker... hij doet het introfilmpje wel maar dan loopt hij vast. En dan geeft hij de error :

"Failed to find any DirectX 9.0c compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX9.0c compatible graphics adapter and have installed the latest drivers provided by the manufacturer. The application will now terminate

Mijn driver ( geen verstand van ) zegt Radeon X550/X600 Series als ik rechtermuisknop doe bij instellingen nadat ik op het bureaublad op eigenschappen hebt geklikt. Het is een ATI kaart. Direct X is geinstaleerd , de 9.0c versie..ik hoop dat iemand een oplossing weet
Oud 06-01-2008, 21:25
freakinaround
freakinaround is offline
direct x opnieuw installeren?

ik kreeg die melding ook laatst, maar had sims 2 lange tijd niet gespeeld. direct x opnieuw geinstalleerd en hij deed het weer
Oud 06-01-2008, 21:27
desperadoz
desperadoz is offline
Ook al gedaan Ik voldoe aan de minimale systeemeisen, dus ik snap er niks van..net nu ik simsverslaafd ben
Oud 06-01-2008, 21:38
Marcade
Marcade is offline
Nieuwste driver van internet gehaald? Die opnieuw geinstalleerd? Doen andere directx games het wel?
Oud 07-01-2008, 06:42
desperadoz
desperadoz is offline
Drivers geinstaleerd, andere Direct X games weet ik niet, zal ik vanmiddag thuis eens kijken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten