Advertentie | |
|
![]() |
|
Vandaag bij de psychiater geweest. Ik dacht dat ik een afspraak om half 5 had, maar om 20 over 4 belde ze me met de vraag waar ik bleef. Tis dat ik er al was, anders had ik het gesprek gemist. Ze had niet veel tijd, maar kon nog wel even een kwartiertje missen.
Wat mij het meest is bijgebleven, is dat ik een instabiele identiteit had. Ze verwoorde het heel anders (heel begrijpelijk, opzich wel mooi ![]() Morgenvroeg om 10:00u eindgesprek met een groepstherapeut. Later die dag de laatste groepssessie... afscheid nemen van de anderen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt gigantisch vet om te zien hoe enthousiast iedereen daar is. Ik krijg meteen van iedereen dvd's, mp3's en cd's met daarop ontzettend goede pipebands. De sfeer in de groep sluit goed aan bij wat ik belangrijjk vind, geen groepjescultuur, geen gedoe over hoe je er uit ziet of wat je doet, iedereen kletst gezellig met iedereen en doet leuk en aardig. Maar ze doen niet alleen maar leuk en aardig, ze zijn het ook. En dat is het toffe van dat alles. Alleen al vanwege de mensen wil ik erbij blijven, maar ik vind het drummelen opzich ook echt gigantisch gaaf gewoon. Hoera!
![]() En ja. Shit. Vriend zit niet goed en nu maak ik me zorgen maar ik dekn dattie toch niks vertelt. ![]() |
![]() |
|
Nou, de presentatie is dan uiteindelijk achter de rug en op zich is het wel goed gegaan. Die beoordelingsformulieren worden door je medestudenten ingevuld en soms is het wel raar, de helft van de klas geeft me een vijf voor hoe levendig ik presenteer en de ander juist een tien
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren een dvd mee naar huis gekregen van de Vale of Atholl Pipe Band en ik vind ze ontzettend gaaf! Hoera!
En ik verbaas me er elke kaar over hoe goed nu alles on t algemeen gaat. Tuurlijk, er zijn altijd kleine dingen, maar een kleinigheidje blijf je houden, niet? Relativeren tot en met! Ik heb kriebels want <3 en drummen en pipebands en Seckt (of hoe je het dan ook schrijft) en stage en stageopdrachten en leuke collega's en kerst en oud en nieuw en leuke vrienden. Maar toch zit R. me niet lekker. Bah. Ik wil hem knuffelen en met mijn vingers knippen en dan is alles over! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmpf, m'n pc doet stom. Hij is gisteravond en vanochtend vastgelopen, en het lijkt een klein beetje op de vorige keer dat 'ie kapot was. Maar ik ga dat ding echt niet nog een keer naar de winkel slepen, volgens mij kan dat zo'n ding ook niet goed doen (in zo'n grote AH tas, in de bus). Hoopt dat het 'overwaait'...
![]() College was wel leuk, moest alleen heel hard fietsen van college #1 naar #2 om op tijd te komen. Kom ik precies op tijd aan, blijkt de deur nog dicht te zijn, waardoor we een kwartier later begonnen ![]() Nu ga ik even aantekeningen doornemen en hopen dat de huisarts/ggz belt (zal wel niet, zou wel heel snel zijn) en straks met m'n oude psych bellen.... En oja, een was draaien kan ook geen kwaad. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: m'n buik zeurt, ik denk dat ik niet genoeg gedronken heb gisteren en vandaag, dus dat ga ik maar eens inhalen... ik wil echt niet nog zo'n rare nacht vol krampen en overgeven ![]() |
![]() |
|
Hm, iemand van m'n vaders werk belde net om te vragen of hij m'n vader kon spreken. Maar die is niet thuis, naar één of andere kerstborrel. Hij zou vandaag thuis werken en had geen vrije dag genomen. Hoor je de hele dag thuis te zijn als je thuis werkt? Anders heeft 'ie wel een probleempje denk ik.
![]() Ik heb maar gezegd dat ik niet weet waar hij is en rond etenstijd vast wel weer thuis is. Hm. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: Vakantie ![]() ![]() ![]()
|
Nadat ik dus gisteren had gehoord dat het nog maar de vraag is of ik wel bij de symfora groep aangemeld kan worden, omdat ik niet in de regio woon, heb ik uit pure wanhoop gewoon instellingen opgebeld. Bij de meeste gevallen werd ik keihard afgewezen toen ik vroeg of ze ook mensen aannamen die niet in de regio woonden.
De enige 2 instellingen die open stonden voor mij en die wel met mij willen kijken wat er mogelijk is zijn Scelta in Apeldoorn. En PsyQ (van parnassia) in Amsterdam. Ik heb niet veel hoop, want beide hebben niet de DGT, alleen een deeltijdvorm. Verder heb ik vandaag alleen maar ![]() ![]() en ik ben aangekomen en ik blijf aankomen terwijl ik helemaal niet veel heb gegeten.. (en wordt ik gek omdat ik zovaak op die kutweegschaal moet staan) Kan je echt 1 kilo aankomen als je ongesteld bent/moet worden?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() @ lienepien: GOOD LUCK. Ik ga morgen ook weer, 2x. Laatst gewijzigd op 19-12-2007 om 17:03. Reden: teveel smilies |
![]() |
|
Het is echt genoeg geweest. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ben doodmoe, heb hard gewerkt vandaag en J. ligt op mijn bed te slapen en ik zit hier nog als een gek kerstkaarten te maken en te schrijven, tijdnood. J. heeft de hele dag niks gedaan, waarom komt hij hier als hij hier alleen maar ligt te slapen? ik ben ook moe, ik wil ook slapen, rot op! Echt wat een lul is het ook eigenlijk af en toe.
En verder zit ik er ook volledig doorheen. Ik heb al de hele middag 6 laagjes kleding aan (waarvan ook 3 truien), ja het is echt waar, en ik heb het nog koud. En verder voel ik me overvraagd, al die mensen die van alles van me willen en wat ik allemaal moet doen...ik weet het niet meer hoor. Ik ben het echt zat, echt, echt echt! En mijn moeder en zus heel ziek zijn, daar word ik ook altijd zo vrolijk van ![]() En zij laat niks van zich horen, al 2 maanden niet. Denkt ze soms dat ik het met het GGZ wel vol hou? ik word echt niet goed gewoon. Hoe moet ik het in godsnaam allemaal volhouden? ik ben er zo klaar mee. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me vaak zo gigantisch dom.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@dolce: misschien proberen niet op die weegschaal te gaan staan? En ja, je kan zeker een kilo zwaarder zijn voordat je ongesteld bent, sowieso wisselt je gewicht per moment van de dag/ dag/ week, enzovoort. Bluh mag ik alsjeblieft een paar uurtjes meer tijd om te slapen? Het is zó'n enorme rommel in mijn hoofd, dat is echt vervelend. Ik moet met nieuw groepje (wel toffe mensen maar toch) vóór vrijdag een presentatie in elkaar draaien en nr. 2 en ik zijn het wel eens met elkaar, maar nr. 1 wil per se bij elkaar komen en samen alles typen en uitdenken anders kan zij het niet presenteren en daar word ik echt gek van. Verder ga ik me morgen inschrijven voor een cursus, dat is wel goed ![]() Edit: oja, gatsie, ik durf gewoon nog stééds niet met hem te praten - behalve dat ik er niet echt tijd voor heb nu. Kan iemand me even schoppen? (figuurlijk dan hè ![]()
Laatst gewijzigd op 19-12-2007 om 19:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is niet echt alsof het goed gaat of zo.
Ik moet vrijdag een essay inleveren, en in de tussentijd heb ik nog 2x college en 1x psychafspraak waarvoor ik ook nog een huiswerkopdracht moet doen. En dan heb ik ook nog een mailtje van een vriendin die vindt dat ik toch echt wel ergens een keer tijd moet hebben om met haar thee te drinken, terwijl ik had gezegd dat ik dat gewoon niet red. Ik weet niet wat ik terug moet mailen, ik voel me schuldig dat ik geen tijd heb maar ik weet gewoon niet wanneer ik het moet doen. Het essay is nog niet af en daar zal ik morgen ook nog wel aan moeten werken, vrijdag heb ik eigenlijk geen tijd en het moet dan al af en ingeleverd zijn. Waarom voel ik me nou schuldig dat ik nee zeg tegen haar? ![]() En verder ben ik vandaag 2x de supermarkt ingelopen en er zonder eten uitgekomen, terwijl ik zeker de 2e keer een heel concreet doel had maar niet durfde. En nu baal ik want ik wil eigenlijk heel veel lekkere dingen halen, maar de dichtstbijzijnde supermarkt is dicht en het is waarschijnlijk maar beter ook. Als ik wil afvallen, moet ik es stoppen met al dat stomme gevreet. Ik doe echt stom. Ik wil gewoon niet meer.
||
Hoe ik het ook wend of keer, het is gewoon niet goed. Er komt geen verdriet bij kijken, maar wel woede of zo en in ieder geval teleurstelling. Ik weet niet of het moet slijten, maar daar heb ik verdomme ook geen zin in. Het is klaar nu, afgelopen.
![]() Zo, morgen begint mijn vakantie en dan kan ik rustig bijkomen van alles, leuke dingen doen en natuurlijk ook leren voor tentamens.. Maar nu dus op een andere manier, want het moet er wel een keer van komen (de diploma's). Citaat:
![]() ![]() Ik denk verder ook wat Andijvie zegt. Er is meer dan een studieadviseur en vaak moet je ook zelf het initiatief nemen voor begeleiding of hulp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag had ik een presentatie, het ging wel goed. Vanochtend was ik alleen helemaal gestresst, R. zou me wat sturen, maar het mailtje was niet aangekomen. En we hadden het heel dringend nodig, dus ik flipte bijna. Eerst was ik niet zenuwachtig, maar later was het echt verschrikkelijk. Het ging wel goed, alleen praat ik af en toe veel te snel. En ik gebaar altijd met m'n handen, om het zeg maar te onderstrepen. Dat deed ik nu ook, maar ze vonden het niet zo vervelend. Halverwege wist ik alleen niet meer waar ik gebleven was en toen begon ik bij het verkeerde stukje. Ik werd helemaal rood, dat is echt zo vervelend. Dan denk ik niet rood worden, niet rood worden en dan slaan de vlammen me uit.
Wat moet ik nu met een kansloze liefde die echt écht niet kan. Hij is gewoon nog bezetter dan bezet om het maar zo te zeggen. Maar ik vind hem al tijden zo leuk en het lijkt wel of ik er nooit overheen kom, wat ik ook probeer. En het kan echt niks worden, want hij is ook nog eens 10 jaar ouder dan ik. We kunnen wel heel goed met elkaar overweg en anderen hebben ook wel eens gezegd dat er iets 'hangt' tussen ons. Maar het kan gewoon echt niet. Ik word echt zo gek van mezelf. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |