Leeftijd: 26
Geslacht: V
Beroep/opleiding: student onderwijskunde
1. Ik bezoek af en toe musicals.
2. De combinatie van zang, dans, spel, decor, muziek, enz. vind ik het meest interessant (anders had ik bv. ook naar een toneel- of dansvoorstelling of opera of operette kunnen gaan ofzo).
3. Ik ben naar Elisabeth, Aida, Saterday Night Fever en naar Mamma Mia! geweest (en misschien nog één, maar dat ben ik dan vergeten, iets in het Engels, geloof ik...

). Elisabeth was 'mijn eerste musical' en was daarom speciaal. Aida was erg mooi (de beste die ik in het echt gezien heb), de hoofdrolspelers konden enorm goed zingen en het verhaal is ook mooi. Saterday Night Fever vond ik vrij weinig aan, de zang was niet goed en het toneelspel ronduit slecht. Mamma Mia! vond ik ook vrij goed, leuke nummers ed.

Ook ben ik naar Goa geweest, dat was echt heel bijzonder.

Er was ooit een vervolg, maar die optredens werden plotseling afgelast.

Dat vond ik echt balen. De combinatie van muziek, zang en de paarden (!) vond ik heel bijzonder. Ook de sfeer er om heen was erg bijzonder.

Als je dat ook bedoeld: op tv/dvd/video heb ik The Sound of Music, Annie en Sister Act I en II tig keer gezien, al zijn dat meer musical films.

Vroeger vond ik The Sound of Music en Annie helemaal geweldig (vind ze nog steeds wel aardig), nu vind ik Sister Act helemaal geweldig (elke keer als ik kijk weer opnieuw

).
4. Dat is verschillend, soms mond-op-mond reclame, soms iets op tv of gewoon het idee dat ik het wat zou vinden.
5. Nee, omdat ik niet kan zingen, niet kan dansen, niet toneel kan spelen en niet tig avonden in de week van huis zou willen zijn.
6. Ik heb geen flauw idee, daar houd ik me niet mee bezig.
7. Wel grappig, maar geen must oid. ‘Wie wordt Tarzan’ heb ik niet gekeken, ‘Op zoek naar Evita’ keek mijn man en aangezien we samen in een huis wonen heb ik het ook regelmatig gezien.