Advertentie | |
|
![]() |
|
hoe het zal zijn als er helemaal niets is (geen aarde, geen maan geen zon, helemaal niets)
hoe het zal zijn als ik zelfmoord pleeg hoe het zal zijn als 1 van mijn ouders / broertje/zusje omkomt bij een ongeluk hoe het zal zijn als ik een marsmannetje op zou moeten voeden ![]() ![]() ![]() of hoe ik als holbewoner zal leven ![]() offuhm... nahja, de meest domme dingen eigenlijk ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-> Hoe het zou zijn als ik over zou gaan op wraak
-> Hoe het zou zijn als ik weg zou lopen -> Hoe het zou zijn als ik mijn karakter ging veranderen en heel hard van me af ging bijten. Of mensen me dan meer zouden waarderen en zo. -> Of het de moeite waard is om aan je eigen beslissing te twijfelen. Of die ooit fout kan zijn. -> Hoe het zou zijn als ik qua karakter+ideeen totaal het tegenovergestelde zou zijn. -> En over duizend en één dingen meer... |
![]() |
|
alles echt alles
meest recente vraag is het hoe het zou zijn als een vriendin van mij zelfmoord zou plegen(is een kans namelijk) waarom ik bang ben vermoord te worden?? hoe iemand binnen korte tijd over een dood heen kan komen(kan ik me nameklijk niet voorstellen) waarom er zo veel depri mensen om mij heen zijn??? hoe het zou zijn om in een derde wereld land te wereken en dara met zoveel problemen te zien die je hier niet hebt wat mensen in nederland toch te klagen heeft waarom iedereen zo rechts is ineens waarom ik me altijd zoveel dingen bezighouden hoe het zal gaan als ik moet optreden over 2 weken of ik nou geschikt zou zijn voor en psychologisch onderzoek waarom mensen doe en denken wat ze doen wat er in mijn vriendengroep gebeurt waarom ik liever op de cahtergrongd sta maar dan wel met een show vol op meedoe wie mijn echte vrienden zijn wie te vertrowuen zijn waarom ik altijd bij de foute jongens uitkom...niet altijd maar wel heel erg vaak hoe het zou zijn als ik mijn zus weer eens zou zien...maar dat gebeurd pas over 6,5 maanden... dit soort dingen... |
![]() |
|
laatst kwam ik erachter dat ik eigenlijk best vroeg ben begonnen met soort filosoferen. waarom leven we eigenlijk enzo. mja kan het niet zo goed uitleggen. maar daar denk ik nog wel es vaker (zo 1x in het jaar
![]()
|
Ik denk wel 'es na over wat er zou gebeuren als ik ineens dood zou gaan... en dan vooral wat er zou gebeuren met iedereen die hier achterblijft. Ik bedoel, wat zouden ze doen... hoeveel mensen zou het écht wat interesseren? Zouden ze me over een paar maanden allemaal vergeten zijn? :/
Best vaag, maar dat houdt me soms wel eens bezig...
|
Ik fietste gisterenavond in het donker naar huis, en toen bedacht ik hoe het zou zijn als ik nu de sloot in zou rijden, en nooit meer thuis zou komen , en hoe mijn moeder zich dan zou voelen.
Wat ook vaag is is dat ik me nogal eens afvraag hoeveel mensen op een bepaald moment bv een bepaalde film zien, of hoeveel mensen er op dat moment 'het' doen, of hoeveel mensen er naar muse luisteren, Op een bepaald moment. En wat ik niet echt raar vind is dat ik veel over het leven nadenk; waarom gebeurt dit, had dit anders kunnen lopen, hoe zou het zijn als... enz...
|
Ik denk oook altijd over veel rare dingen na. Ik zal mijn allerraarste dingen maar niet vertellen. Een ing war ik nu heel erg mee bezig ben is wie er op mijn begrafenis zou komen als ik dood ga. Klinkt best stom, maar welke leraren en welke kinderen van school of van mijn clubs zouden komen. Best gaar maar dit is wara ik me mee bezig ben en het stomme is ook nog dat ik het heel graag nu zou willen weten maar toch niet echt dood wil!
|
![]() |
|
![]() |
wat dr is als ik dr niet meer ben en wat dr edan van mij over is.. lijkt me gewoon zo vaag dat je t ene moment gewoon normaal kan denken enzo, en t volgende moment alles weg is..
of doodgaan pijn doet... hoe t zou zijn zonder mij.... hoe k van de vriend van mn moeder af kasn komen. kweet, ben neit echt aardig nu maar k haat em echt... hoeveel rolletjes plakband je nodig hebt voor je hele lichaam?? waarom msn nu zo n irri geluidje heeft wanneer de vriend van mn moeder eindelijk weg gaat |
![]() |
|
heel veel dingen eigenlijk
![]() ![]() oa over *hoe het zou zijn om iemand te (moeten) doden, *hoe het zou zijn om in oorlog te leven, *hoe ik zou reageren als mijn moeder dood zijn gaan, *over de mogelijkheid dat mijn vader eigenlijk helemaal niet dood is maar gewoon nog ergens rond loopt (op een of andere vage manier), *over hoe het is om dood te zijn, *of je dat eigenlijk wel merkt, *hoe groot het heelal is en hoe klein ik daarbij vergeleken ben, *hoe onbelangrijk mensen zijn als je kijkt naar de geschiedenis van de wereld, *welke waarde mijn leven heeft als je kijkt naar de geschiedenis van de wereld, *hoe het zou zijn als ik mn hele leven alleen blijf, *hoe het zou zijn om te mislukken, *hoe je persoonlijkheid ontstaat, waar ie vandaan komt dus eigenlijk, etc etc... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Over hoe het zou zijn als mijn "vader" en moeder op een ander tijdstip met elkaar naar bed zouden zijn gegaan, dan want ze hebben gedaan en waar ik het resultaat van was. Als één van de twee met een ander naar bed zou zijn geweest, of als ze op een andere dag met elkaar naar bed zouden zijn geweest, dan was er een andere zaadcel met een andere eicel bevrucht, en was ik er dus niet geweest. Of tenminste niet zoals ik nu ben.......maar goed, dit is allemaal maar vaag gedoe, ik kan het toch niet meer veranderen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet niet of ik het iets "gaars" moet noemen, maar ik denk nogal veel na over wat er zou gebeuren als mijn huis zou afbranden. Ik heb ook al de nodige maatregelen genomen:
1. ik kan blindelings door mijn hele huis lopen, zonder tegen iets aan te stoten. 2. ik heb geen enkele emotionele waarde bij mijn spullen, omdat ik die toch maar zou missen als het huis zou afbranden. Nou, is dat gaar of niet? |
![]() |
|
![]() |
- Hoe het zou zijn als mijn vriendin nu hier zou zijn
- Hoe het ook alweer voelde om haar te kussen - Nog meer over mijn vriendin ![]() - Hoe het zou zijn, als onze droomwereld werkelijkheid zou zijn - Hoe onze droomwereld eruit zou zien - Hoe ik mensen zou vermoorden - Hoe ik zou reageren als op bepaalde momenten een of andere gek mijn kamer binnen zou komen lopen en me zou willen vermoorden/ een dief zou zijn (denk aan james bond achtige acties hierop ![]() - Hoe het zou zijn om te kunnen vliegen (zoals bij DBZ) - Hoe het zou zijn om super sterk te zijn - Hoe het zou zijn om andere super krachten te hebben (telekinese, weet ik wat) - etc. Ja, eigenlijk denk ik aan een heleboel dingen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat zou schrikken zijn... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
als er niks is na de dood en je zou wel een ziel hebben en blijven.
hoe zou het zijn om in een mijlenverstrekkend vreemd gebied alleen wakker te worden. waaom bepaalde mensen niet kunnen begrijpen waarom ik mijn principes zo raar instel en waar ik ze vandaan haal. waarom mensen niet harmonieus samen kunnen leven als een team. en nog veel meer.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind het vaag om over het heelal na te denken
![]() ![]() ![]() Soms denk ik wel vaag na over hoe het zal zijn als de 3de wereld oorlog echt ooit eens uitbreekt. Hoe zou het dan zijn op de weg waarover ik dagelijks fiets?
||
![]() |
Citaat:
|
Hoe ik een perfecte moord kan plegen..........hoe dan mijn slachtoffers leven weg zal sijpelen......en of ik dan ooit eens gepakt zal worden.
Heb er af en toe nachtmerries over......lang leve de wrok en moordlust. ![]()
|
![]() |
Ik denk best vaak na over hoe mijn begrafenis eruit zou zien, als ik bijvoorbeeld in een ongeluk overlijd.
Wie zouden er komen ? Welke mensen zouden echt verdriet om me hebben ? Wie zou er iets over me zeggen, en wat ? Wat voor 'n muziek zullen ze draaien ?
||
Citaat:
|
waar k vaak aan denk is
dood zijn denke aan hoe het is om als geest verder te leve en hoe mijn begravenis er uit ziet en mijn grafkist en steen benk al aan het bedenke maar ja is nie boeient *zucht* dark bloody kisses Bleeding Princess
|
![]() |
wat er gebeurd als ik met mn hele gezin in de auto zit en een ongeluk krijg. en dat als we dan zegmaar total-loss en halfdood daar liggen mn moeder onze namen noemt en vraagt hoe het gaat, en dat er dan 1 geen antwoord geeft, en de paniek die je dan voelt. en dan hoe verschrikkelijk depressief ik zou worden als diegene zou overlijden, hoe mn vrienden er op zouden reageren. blablaablaa. en dernet nog, wat er zou gebeuren als ik me voor een auto zou gooien, zo dat ik niet dood ga maar wel naar het ziekenhuis moet, of mn ex zou komen, me zou zoenen, me zou vertellen dat ie me toch mist en dat ie weer bij me terug wil komen, en dan weer beter en gelukkig worden.. *
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Meeroken is niet zo heel erg ongezond. Verwijderd | 60 | 17-09-2004 10:07 | |
Liefde & Relatie |