Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb net 'n overval gepleegd met behulp van de ME.
![]() Had 59% en 60% van het balbezit, ondanks 'n rode kaart van 'n CM na 31 minuten... Methuus Boys Spelersrapport en ploegopstelling Type wedstrijd normaal Tactiek centrumaanval Tactische vaardigheid uitstekend Middenveld waardeloos (hoog) Rechterverdediging waardeloos (laag) Centrale verdediging slecht (heel hoog) Linkerverdediging waardeloos (laag) Rechteraanval waardeloos (hoog) Centrale aanval zwak (heel hoog) Linkeraanval zwak (laag) brekebeentjes Spelersrapport en ploegopstelling Type wedstrijd (verborgen) Tactiek counteraanval Tactische vaardigheid uitstekend Middenveld rampzalig (heel hoog) Rechterverdediging matig (laag) Centrale verdediging redelijk (heel laag) Linkerverdediging matig (laag) Rechteraanval zwak (heel hoog) Centrale aanval slecht (heel laag) Linkeraanval zwak (heel laag)
|
Nieuwe stats worden door iedereen gebruikt tegenwoordig hoor.
![]() Enkel mijn middenveld en centrale verdediging zijn hoger dan zijn middenveld en centrale aanval, voor 't overige is zijn verdediging véél sterker dan mijn aanval en zijn aanval redelijk sterker dan mijn verdediging... Echt héél vreemd dat ik dit kan winnen. ![]()
|
Ik heb één SE gehad, maar die heb ik gemist, hij heeft maar één van z'n drie zichtbare counters kunnen afmaken... En ik zat érg ver van zijn stats af.
![]()
|
Trainingsrapport gehad van de jeugd: die Vandenbroucke is nog maar 15 jaar dus ik ga m'n training voorlopig wat op hem afstellen: spelmaken trainen (aangezien ik nog 2 klasse-spelertjes heb op spelmakengebied) en vleugelspel (zodat m'n aanvallers ook nog training krijgen), daarna ga ik overschakelen op korte pass en spelhervatting...
![]() Matt Sanchez 37 jaar Dit zijn de notities van Matt Sanchez tijdens deze wedstrijd: Hoe gaat het ermee? Deze week was het misschien niet aan zijn spel te zien, maar Justin Vandenbroucke zou wel eens onze speler kunnen zijn waar het meeste inzit. Probeer de jongens gerust uit op verschillende posities, maar ik vind wel dat je Xavier Peeters ook wat op Spelhervatting moet trainen. Ik kan je melden dat de vaardigheden van verschillende spelers deze week verbeterd zijn. Vooral Frederik Defays heeft duidelijk veel Passen bijgeleerd. Xavier Peeters beweert dat hij in de jeugdacademie niet meer kan verdergroeien! En eerlijk gezegd denk ik dat hij wel eens gelijk kan hebben... Nelis Herrygers was jarig deze week en zijn moeder had een enorme taart gebakken voor ons. Ze was nog lekker ook! Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!
|
TSI:
+950/-440 Vorm: +6/-5 Conditie: +2/-0 Scoren; +3/-0 Je trainer, Lionel Kurth, heeft het volgende nieuws voor je: Leo Hau: Hij heeft duidelijk flink wat scoren bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van waardeloos naar slecht. Jacques Meulders: De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn redelijk scoren mag nu goed genoemd worden. Achim Scheweck: De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn redelijk scoren mag nu goed genoemd worden. Twee trainees die eindelijk poppen en dus vanaf morgen op de TL gezwierd worden. Eén klaverjasser die de moeite niet waard is jammer genoeg. ![]() Voor de rest wat vormverschuivingen in m'n A-kern waardoor ik dit weekend met 'n andere opstelling dan normaal ga spelen... ![]()
|
Na de transfervergelijking eens te hebben bekeken, ga ik gewoon de jongste in de etalage zetten en als ik hem voor niet meer dan 50k verkocht krijg, ga ik die oudste gewoon bijhouden en doortrainen naar uitstekend... Zouden allebei ipv de 90-100k die ze vroeger waard geweest waren, nu nog maar 45-55k waard zijn.
![]()
|
Dambacher --> redelijk --> goed
Moe --> reusachtig --> buitenaards (vleugelspel) Dambacher ga ik verkopen (komt uit jeugd) Eduard Dambacher (185944712) 17 jaar en 91 dagen, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en rechtvaardig is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Technisch Volgende verjaardag: 01-02-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 690 Loon: 290 €/week Eigenaar: Iron Dragon United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: goed Verdedigen: matig Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht voor niks erop!
|
Nog heel jonge goede spits te koop, vraagprijs: €45 000!
Achim Scheweck [playerid=185206317] 18 jaar en 3 dagen, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos. Volgende verjaardag: 29-04-2008 Nationaliteit: Deutschland Total Skill Index (TSI): 620 Loon: 444 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: matig Keepen: rampzalig Spelmaken: slecht Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zal je wel laten weten wanneer 't gaat voor mij. ![]() ![]()
|
Woehoe, transfervergelijking toont weer normale prijzen voor m'n speler, tussen 85k en 112k en omdat hij 18 en nog geen week oud is bij verkoop zal 't wel rond de 100k liggen hopelijk.
![]()
|
17 Jaar en goed, denk dat je wel op 100k mag rekenen... Maar veel meer zal 't niet worden aangezien hij al ver in z'n 17 zit en idd niets van bijstats heeft.
![]()
|
M'n eerste degelijke pull uit de jeugdacademie:
Arne Demeyer (189237509) 17 jaar en 101 dagen, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 24-01-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 630 Loon: 310 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: matig Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Verdedigen[Vorm=Hoog]=6.64 Verdedigen[Vorm=Gemiddeld]=6.7 Verdedigen[Vorm=Laag]=6.76 Verdedigen[Loon]=6.23
|
Veel te veel.
![]() Geeeeen idee eigenlijk, vooral omdat ik Hattrick terwijl ik andere dingen doe als forumen en studeren en internetten en... ![]()
|
Jij hebt natuurlijk wel het voordeel dat je je team al vrij goed op orde hebt en dat je niet héél veel meer moet leren, in 't begin heb je toch wel wat tijd nodig om alles degelijk te leren kennen.
![]()
|
Ik heb maar 5-1 gewonnen tegen 'n botteam, hoe verklaar je dat?
![]() ![]()
||
Citaat:
Normaal gezien ben ik de 30e vrij. ![]()
|
Bah bidwar verloren op een trainee.. nu eentje voor vanacht gevonden die ik moet en zal hebben
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
1. Fc Real Racing Club 3e in VIII.1145 maar op de weg omhoog
![]() hele lichting met jonges spelers ingekocht, dus ik zou nog 8 jaar met alleen dit team doorkunnen ![]() had ff een vraagje, hoeveel verdienen jullie per thuiswedstrijd in VII of hoger? Ik verdien namelijk iets van 120000 aan kaartjes en elke week 60000 aan sponsors, maar t komt er zo traag bij. Ga mn stadion iig uppen, maar dat kost ook weer een half miljoen dat ik niet heb ![]() |
![]() |
|
Heb geen idee.. sinds 2003
![]() ![]() Ik heb nog 2 seizoenen kunnen profiteren van de oude markt (briljante verdediger zonder bijstats voor 1,3 miljoen verkopen) maar daarna storte alles in en heb ik stapje voor stapje mijn team opgebouwd..
|
Verwijderd
|
ik zie nogal op tegen de stap die nu moet gaan maken, dat je spelers contracteert die 10000 of meer aan salaris willen hebben. Drom ben ik zo blij dat ik een jong team heb, goedkoop (16000 aan salaris in totaal) en trainingsgericht. Alleen zal ik toch een keer die stap moeten maken, maar ik heb het geld niet. Dus moet ik maar mn stadion uitbreiden, en een half miljoen vangen per 2 weken
![]() ![]() |
![]() |
|
TSI:
+1410/-120 Vorm: +11/-2 Conditie: +5/-0 Loon: +20/-0 Scoren: +1/-0 Yvon Siemons: De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua scoren zijn gestegen van redelijk naar goed. Enorm goede traingingsupdate! Pardo staat dan ook nog eens op poppen naar uitstekend en De Munter gaat volgende week normaal gezien naar goed poppen! ![]() En vanaf dan ga ik vier weken afwisselend passen en spelhervatten trainen, dus dan ga ik tactisch wat kunnen wisselen... ![]() Ik speel Hattrick sinds eind augustus 2007 en ik verdien maximaal 101k per vol huis, maar dat heb ik nog niet gehaald, hoop de komende twee thuiswedstrijden echter van wel. ![]() ![]() Salaris schommelt bij mij trouwens rond de 13k. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn nieuwste trainee-aanwinst, voor €17 000:
Casemiro Ulhoa [playerid=189527415] 17 jaar en 89 dagen, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap rampzalig. Specialiteit: Technisch Volgende verjaardag: 10-02-2008 Nationaliteit: Brasil Total Skill Index (TSI): 380 Loon: 396 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: slecht Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig Geen slechte aankoop denk ik! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-01-2008 om 20:57. |
![]() |
|
En wat denk je dan van mijn wedstrijd? Beste stats ooit, maar ik win slechts met 0-4...
![]() 5 Kansen gemist, ongelooflijk gewoon. ![]() ![]() Goeie nieuws is wel dat ik met dit team vrij ver kan geraken in vrij veel VIIIe-reeksen, dus dat zit wel goed. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
k ga op weg naar de tweede plaats in VIII, dus nog niet promoveren,maar dat hoeft ook nog niet, eerste jaar altijd ff handhaven, t gaat al bovengemiddeld.
Ik heb trouwes een speler met goed verdedigen, goed vleugel en goed passen, en voorderest matige bijstats ongeveer. Iets van 7000 TSI, maar ik kan m eigeluk weinig gebruiken, k heb liever een goede verdediger met uitmuntend+ ofzo. Wat kan ik voor die speler vangen, en wat kan ik daar in de verdedigende hoek voor halen denken jullie? |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij is 20 (bijna 21) maar iig wil ik mn verdediger uitmuntend+ dan ook weer in die leeftijdscategorie, voor de continuiteit
![]() tomattrick gaf aan dat ik 700000 ofzo voor m kon vangen, maar voor mn enige uitmuntende verdediger kan ik volgens t zelfde systeem 1.1 mil vangen naja, ik zie t wel, eerst mn stadion uppen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|