Mijn broer, as usual!
Ik heb zitten koken, ik was alleen zo stom om, terwijl de paella in de pan lag te koken, naar boven te gaan om eventjes te computeren. Het duurt een kwartiertje ofzo voor die paella klaar is. Nou goed, helemaal verbrand dus als ik weer beneden kom, en ik haal het hoopje dat nog te redden is er gauw uit. Net genoeg voor 2 personen, denk ik, we zijn met zijn 3en.
En dan komt hij beneden en begint te zeiken dat ie nou zo'n honger heeft en weet ik veel allemaal, terwijl hij echt 5 minuten geleden nog ontbijtkoek had gegeten enzo. En ging hij zich enorm aanstellen, en klagen dat als ik niet moet koken ik het hem maar moet laten doen. Like that'll ever happen, hij en koken. En dan ook nog zeiken als we vriendelijk verzoeken of hij de toetjes wil pakken want HET IS MIJN BEURT HELEMAAL NIET!!!! En dan zeg ik, 'Maar ik heb al gekookt, dus zou jij misschien de toetjes willen pakken?' Ja nou dat heb je goed gedaan dan!
Ik heb het niet zo op hem soms. Echt, vervelend klein kind is het. 2 jaar ouder dan ik.