![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=22756 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Orientation filmpje van Dharma.
![]() |
![]() |
|
![]() |
"Lost adds a pair"
http://www.tv.com/story/10076.html?o...dlines;title;2
||
Citaat:
![]() Mijn favo's zijn toch wel Sayid (benen actie idd), Hurley (hij's zo'n goedzak), John, Kate. Charlie dood. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het nieuwe seizoen is weer begonnen! Vergeet niet nadat je de nieuwste aflevering hebt gezien om Lostpedia te checken!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een vette afleveringen, vorig seizoen was het begin juist heel slecht maar dit seizoen is het precies omgedraait
![]() Jack & Locke gaan weer verder met hun eeuwige geruzie ![]() ![]() Hurley is uiteindelijk met Locke meegegaan maar is dan toch van het eiland afgekomen. En wie zijn de andere 3 die van het eiland afgekomen zijn? We hebben Kate, Jack en Hurley. Allemaal vragen die ons bezighouden en die ervoor zorgen dat we de volgende aflevering gewoon MOETEN zien, ik kijk er iig naar uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Vet stoere eerste episode trouwens! ![]() Ik ben echt blij dat t weer terug is...Nu hopen dat die strike ff snel wordt opgelost, anders moeten we over 7 weken weer eeuwen wachten op nieuwe eps.
|
Verwijderd
|
De vragen stapelen zich maar op:
Hoe weten die mensen zoveel van onze eilandhelden? Wat willen die mensen van Ben? Hurley zit bij de John Locke groep maar komt uiteindelijk toch van het eiland af want dat hebben we in de flashfowards kunnen zien. Waarom roept Jack in zijn flashfoward (season final) "we have to go back!"? Bestaat Walt echt op dat eiland of is het gewoon een denkbeeldig persoon van Locke geweest? Wie is Jacob toch? Wat deed Jacks vader in dat huisje in Ep 01, die was toch dood? Wanneer komt Micheal nou weer eens terug? Ik heb hem namelijk wel bij de openingcredits zien staan. Maar zoals we gewend zijn van Lost worden alle vragen uiteindelijk in een heel langzaam tempo beantwoord. Ik vond het wederom weer een geweldige aflevering, een hoop nieuwe personages die mij wel tof lijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
"Cuse Says LOST’s 4th Season Will Be 13 Episodes At Most!! "
http://www.aintitcoolnews.com/node/35574
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|