Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vandaag dus een tentamen gehad en in plaats van leren voor mijn tentamen van vrijdag, aangezien ik morgenmiddag moet werken, heb ik de hele avond lopen ouwehoeren met huisgenoten. Ik ga maar eens aan de Adderall of Ritalin, misschien dat dat helpt.
|
Ik had ook gebeld voor een kamer, want ik had via m'n moeder een nummer gehad van de schoondochter van een man die altijd achter haar zit bij voetbal, en ik was superenthousiast, want het is in het centrum van leiden, groot en nog geen 300 euro... Dacht ik. Blijkt dat de huisbaas de hele etage wil verhuren en niet de losse kamers en ze betaald nu al 360 in de maand, dus dat gaat 'm niet worden.
![]() Nu moet ik 't via de sls proberen, maar de eerstejaars periode begint al in juni, dus ik moet snel zijn en dan betaal ik dubbele huur. ![]() ![]() Maar goed, verder heb ik gearbeid en ik was melig en druk door de koffie en dat was irri.
|
Verwijderd
|
Vandaag gewerkt en daarbij gezelliig ruzie gehad met een veertiger die me wilde meppen,
![]() Daarna naar een pauperdisco gegaan waar bier en shotjes 1 euro waren dus dat was wel prima. Morgen ga ik uitslapen en daarna drinken met een oud studiegenoot,daarna of tivoli of slapen bij mijn vriendin.maar tegen die tijd zien we wel weer wat het gaat worden. |
![]() |
||
Citaat:
ik werd vannacht gewoon wakker van een gast die kkhard stond te kotsen tussen ons blokken en ik was niet de enige. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren een erg lange shift gedraaid en daarna lekker rustig aangedaan en weinig uitgevoerd. Nu werken tot 7 uur en daarna met collegas naar Delft voor een afscheidfeestje van een gozer die weg gaat. Maar aan de andere kant begrijp ik dat eigenlijk niemand in heeft om die reis tte maken als eer ook in Haarlem gezopen kan worden. Dus geen idee wat er eigenlijk vandaag gaat gebeuren.
|
^Same here, alleen dan spss en dat is dus echt (nog steeds) kut en het gaat wel goed enzo en ik kan het wel maar het is zo fckng saaaii.
Gelukkig ga ik vanavond uit en zaterdag ga ik sushi maken/eten en daar heb ik nu al zin in!
|
nou ik heb al drie dagen echt dikke pijn in mijn buik en werd gisteren helemaal flauw op school en moest bijna nekken en toen ging ik naar de dokter en die zei 'nouu volgens mij heb je een spastische darm want je maag rommelt zo' maar dat kwam omdat ik niks gegeten had en bovendien is het waarschijnlijk endometriose omdat ik al veel vaker gezeik heb gehad met eehh 'vrouwelijke probleempjes' . en vanacht kon ik van de pijn niet slapen en niet liggen en ook niet zitten en eigenlijk alleen maar lopen maarja dat slaapt zo kut. 'eisprongcirclepit' is denk ik de officiele benaming.
|
ja bij mij wordt het elke periode erger, ben ook al eens 6 weken aan 1 stuk door ongesteld geweest dus ik denk dat er toch een dikke kans bestaat dat ik maar eens een of ander behandelingetje moet ondergaan
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() gelukkig mag ik van mijn ouders ook nog aan de 'medicinale marijuana' als het de volgende keer weer zo'n pijn doet.
||
Citaat:
ach ik woon in een boerendorp en er zitten misschien 2 islamitische leerlingen op mijn school, veel te vrezen heb ik persoonlijk niet.
||
![]() |
Citaat:
Mmmh... meer iets voor politiek sectie dit... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja precies, daarom zal er vooral gezeik uit het buitenland komen, met die rellen om het rellen had ik het meer over de boze puberjongetjes die gewoon wat te doen zoeken. maar als er iets schadelijks in nederland gebeurt zal dat eerder afkomstig zijn uit het buitenland denk ik.
ach, we zien vanzelf wel of er wat gebeurt of niet... ik maak me geen grote zorgen. als ze wilders omleggen zou ik daar nou niet bepaald rouwig om kunnen zijn al staat het principe me tegen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ach ja... Ik kan me er verder niet erg druk om maken, alle comotie. Ik weet iig wel dat, hoe je ook over Wilders denkt, onze regering heel wat steekjes laat vallen door niet zijn vrijheid van meningsuitting te steunen. Maar dat valt te verwachten met religieus volk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de overheid staat gelijk aan een bende lafbekken in pak. Vaak nog in een lelijk pak ook. Dat doen die Italianen toch beter. En de Fransen. En de Britten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu al die sappige verhalen over 'fitna' ga ik m zo maar eens even uit checken, heb al wat recensies gelezen in de krant en zo te horen is het niet veel soeps, dat amateuristisch knip en plak werkje. Plus er word in de film gesproken over Mohammed B en daar bij een foto laten zien van rapper 'Salah Edin' LOLZ. Gekke wilders. ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik ook maar een snelle tutorial 'Windows Movie Maker' ga doen en een anti-democratie-film op ga nemen. Sjongejonge wat een ophef op een ordinair knip en plak werkje. Het niveau van de gemiddelde foto's-monteren-op-een nummer-en-op-youtube-zetten-filmpjes is nog hoger.
OT: Vannacht met een hele berg vrienden en m'n meissie op stap geweest in Groningen. Voor de zekerheid maar met de auto gegaan zodat ik een stok achter de deur had en nuchter moest blijven. Het was een ietwat matige avond totdat de 90's hits voorbij kwam. 2 Unlimited, Dune, 2 Brothers: Ik trok 't! Nu hartstikke brak op stage. Eind van de middag naar de dokter want m'n hak is verlamd ofzo.
||
Citaat:
Hoofdpijn edit: sjoerd op dinges dr account
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 26-04-2008 06:33 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |