![]() |
|
Te koop aangeboden: Sony DSC-P51 digitale fotocamera
- 5 weken oud - Onbeschadigd (dus geen énkel krasje!) - Garantie t/m 16-09-2003 - Aankoopsbon aanwezig Technische specificaties: · 2 miljoen megapixels (goed voor afdruk op 10x15 formaat) · 2 x optische zoom · 6 x digitale zoom · Maximale resolutie: 1600 x 1200 · USB aansluiting · Mogelijkheid tot maken van filmpjes · Foto’s maken in verschillende stijlen: negatief, sepia, enz. enz. · Oplaadbare batterijen hebben een levensduur van 3 uur! Standaard accessoires (lader, 2 oplaadbare batterijen, gebruiksaanwijzingen, USB-kabel, software, 16 MB memory-stick) meegeleverd. Naast de 16 MB memory-stick wordt een 128 MB memory-stick (t.w.v. € 130,-) meegeleverd. Hiermee kunt u wel zo’n 1500 foto’s nemen op de laagste resolutie en zo’n 240 op de hoogste resolutie. Erg veel dus! Daarnaast krijgt u ook nog een klein maar goed cameratasje t.w.v. € 20,-! Reden van verkoop is aankoop Canon S40. In totaal heeft mij dit gekost: Camera € 450,- 128 MB memory-stick € 130,- Cameratasje € 20,- Totaal € 600,- U mag deze camera overnemen voor maar € 499,-. Let wel: hij is maar enkele keren gebruikt, het is een hele goede camera wat prestaties betreft en hij is nog zo goed als nieuw! Voor foto's, zie http://members.lycos.nl/michielv66/Camera%20Pics/ Succes met bieden!
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 12:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Oeps, vergeten te vermelden dat € 475,- de vraagprijs is.
Ja, echt waar! Maar ga nou niet met lage boden aan komen zetten want volgens mij kijkt iedereen alleen maar naar hoeveel de camera nu kost, maar er zit ook nog een 128 MB memorystick bij die je ongetwijfeld nodig gaat hebben en een tasje die ook handig is.
||
Citaat:
![]() Begin maar 's met 300 euro.
|
Ok, jij bent duidelijk niet geinteresseerd. Lees eerst even voordat je wat zegt man! Hou je buiten deze thread! Je krijgt er namelijk ook nog een memorystick van 128 MB bij t.w.v. 130 euro en een tasje a 20 euro. Duidelijk?
Duidelijk? Ok, alleen nog mensen die vanaf 300 euro bieden. Mensen die hier niets te zoeken hebben gaan maar naar Onzin. Anders plaats ik een topic in Feedback! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Evewn uittellen Nieuw: Cam: 275,- Memstick : 130,- Tasje: 20,- ------------- totaal: 425,- 2e hands: cam: 165,- Memstick: 85,- Tasje: 10,- --------------- totaal: 260,- Dit lijkt eerder op een redelijke prijs [2e hands hardwrae levert ongeveer 60% van nieuwwaarde op] |
![]() |
||
Citaat:
|
Als je nou even goed leest dan zou je doorhebben dat ik dat al gedaan heb, probleem is dat de boden veel te laag zijn en het daarmee z'n vruchten nog niet heeft afgeworpen.
Nog steeds te koop!
|
S40? - je bent helemaal verslaafd geraakt aan fotografie?
![]() ow, btw... ik zoek nog steeds digicam... nja, zoeken... denk erg sterk over aankoop van Powershot A40. Die is beter dan sony DSC-P51 en ik koop hem nieuw met batterijen en CF voor €400. (ok zonder tasje ![]() totdat het onder de €300 duikt overweeg ik hem niet eens. Bovendien koop ik hem pas 3 weken voor ik hem "nodig" heb in de hoop dat alles goedkoper is op dat moment. - Maar dat is misschien 10 december. - maar je had al een hoger bod dus deze post bevat alleen onzin ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 16:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|