Haaj, misschien kunnen jullie me helpen. Weet namelijk niet zo goed wat ik moet doen, heb namelijk nog nooit zo`n situatie meegemaakt
Het zit dus zo: ik ben echt héél erg verlegen en erg onzeker. Heb ook problemen met de mensen die eerst mijn vrienden waren, dus zij kunnen mij niet helpen.. maargoed om even verder te gaan. in de pauze zijn er bij de groep waar ik altijd bij ben, een drietal jongens. Allemaal nerds (niet dat ik daar iets tegen heb hoor

). Maar één daarvan vind ik dus wel heel erg lief

. We zeggen eigenlijk vrij weinig tegen elkaar (weet nl niet wát ik moet zeggen enzo), maar áls we praten is hij altijd heel erg aardig tegen me en best wel heel lief. Hij zit in z`n examenjaar (ik niet) en het is bijna examen dus ik moet wel een beetje opschieten. het probleem is dus dat ik, zoals ik al zei, erg verlegen/onzeker (-ook onzeker over uiterlijk trouwens..-) ben, dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen om hem te laten merken dat ik hem wel leuk vind. Heeft iemand raad?
Ik heb hem trouwens ook op msn, maar daar is ie niet zo vaak op & ik weet op msn ook nooit echt wat ik moet zeggen. Via anderen is niet zo`n goed idee, want ik moet het van mezelf echt zélf doen én ik heb liever niet dat mensen weten dat ik iemand leuk vind (ben bang om voor gek te worden gezet

)..
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want het is op zich best wel dringend...

en ik hoop trouwens ook dat er geen domme reacties worden gepost, want voor mij is dit echt een probleem