Oud 08-04-2008, 14:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag werd ik bruut gewekt door het geboor bij de buren en kreeg ik spontaan ontiegelijke buikpijn, waardoor ik tot ergens in de middag triestig op bed heb gelegen met een doos paracetamol en een fles die diende als kruik.
Nu gaat het weer ok, en geniet ik van het zonnetje dat door m'n raam schijnt en van harde muziek die uiten m'n boxjes galmt. Straks nog een poging doen tot niet SOGen en vanavond naar een of ander krakershol met een vriendin en haar dude, want daar speelt een bandje en ze hebben er voer.
Oud 08-04-2008, 15:53
Verwijderd
Citaat:
het regent en volgens mij is het in nederland mooi weer echt wtf
ik zit hier met de airco aan. helaas zit ik wel hele dagen in de bieb te typen dus krijg ik er maar weinig van mee.

ik heb dus ook vandaag de hele dag in de bieb gezeten, een essay geschreven over disneyland hong kong en de mao pakjes, dat was nog best ok. daarna iemand geinterviewd en net HNTM gekeken want ik ben door m'n series heen, en tosti's gegeten want mijn vader had kaas meegenomen. straks ga ik skypen en morgen weer de hele dag bieb meh.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 17:32
vilein
vilein is offline
Citaat:
Haha, D. voor de gastenlijst?
Nee, B. Ga jij ook?

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en ik heb me stuk geergerd aan die DOMME geiten die daar ook werken. Morgen nog 1 dag en dan werk ik verder 4 ever alleen. Als ik er al blijf werken. In mijn mantelpakje.
Oud 08-04-2008, 18:52
botulismf
botulismf is offline
Mijn radioheadremix is af en nu ben ik aan het bedenken wat ik straks ga eten. Ik heb eigenlijk geen zin om te koken dus ik denk dat ik langs de frituur ga want dat doe ik niet vaak genoeg.
Oud 08-04-2008, 19:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yay ik heb mijn vote gegeven en ik heb de andere remixes niet gehoord en het einde van de jouwe ook nog niet maar ik vind hem te gek
Oud 08-04-2008, 20:11
botulismf
botulismf is offline
Dankje, tof. Ik ben uiteindelijk juist vooral met het einde blij haha, er zit een soort meditatieve groove in.

OT: Oh, damn, is het al zo laat. Dan ga ik nu maar naar de frituur, oei. Ik moet zo alweer gaan slapen.
Oud 08-04-2008, 20:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
happy gilmore is op tv(L)
Oud 08-04-2008, 21:30
Verwijderd
Citaat:
ik dacht al dat ik jou zag
@ waterfront?

Vanacht veel te laat gaan slapen waardoor ik pas om half 2 ineens wakker werd Keek ik op mijn telefoon staat er dat ik om 4u een afspraak heb bij de orthodontist, dus moest ik ook nog eens gaan haasten, gatverdamme! Bij mijn ouders gegeten en dat was wel gezellig, aangekomen in rotterdam word ik ineens gebelt door mn lover van jaa waar ben je, dus ik zo ja ik ben bij station blaak, sta te wachten op mn tram, zegt hij zo van jaa ik sta op het perron op centraal op je te wachten gvd kk HUHU. Nou goed toen heeft hij me alsnog thuis gebracht en hebben we een bakkie gedaan. Wil ik dus net gaan douchen, is het water kk koud, heb er serieus 1 minuut onder gestaan want trok het dus echt niet he Nu ben ik dus kk boos want heb heel de dag op die heerlijke warme douche gewacht, wat dus een enorme domper was Nu wachten op warm water...... zzzzzz Morgen school, kk school kkkkkkkkkkkkkkk/
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 21:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou ik keek weer drie afleveringen lost. ohja en ik ging ook naar school en daar leerde ik de techniek voor de marmersoort napoleon gris. en ik maakte een aquarel. boeiend, boeiend, interessant.
Oud 09-04-2008, 07:26
Verwijderd
ik heb zometeen een presentatie ofzo. nouja, het was meer zo dat je een poster moest maken over een bepaald onderwerp, en dat ze zometeen allemaal vragen op je af gaan vuren. en ik weet helemaal niets, dus ik ga dat nu nog maar eens even doorlezen. daarna samenvattingen uitprinten uit pure wanhoop, want ik heb gewoon geen tijd meer om m'n boeken te lezen, haha. daarna maar eens alleen avondeten, want dan weet ik zeker dat ik daarna ga leren. oh, en ik wil zomer, NU.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 09:04
idontcare
idontcare is offline
^ ik wil ook zomer ja, en als ik zo naar buiten kijk heb ik zin in rosebier en terrasjes. maar ik zit binnen en moet aan m'n scriptie. ik vind al m'n muziek stom en drgiohdjkfnsdkl

vanavond zwemmen met vriendinnetjes, en nu dus maar verder met 'ontwikkelen van een corporate identity' like, BOEIEND.
Oud 09-04-2008, 09:20
kuik
kuik is offline
Citaat:
^ ik wil ook zomer ja, en als ik zo naar buiten kijk heb ik zin in rosebier en terrasjes.
aah, me too. (L)

hmm gister college gevolgd over zuurbranden en alles over slokdarmen. vandaag ben ik vrij, maar ik werd vroeg wakker, ik word nooit vroeg wakker uit mezelf . zometeen maar eens een COO maken als voorbereiding op het snijzaalpracticum van morgen.
Oud 09-04-2008, 11:29
malle pietje
malle pietje is offline
Zometeen een heerlijk nutteloze training op werk, beter hebben ze een instructievideo the office style, en daarna even terug naar m'n hometown. En de zon schijnt, dus dat wordt een zeer chill dagje .
Oud 09-04-2008, 12:32
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
^ ik wil ook zomer ja, en als ik zo naar buiten kijk heb ik zin in rosebier en terrasjes
humf ik zit tot zes uur gekluisterd in de boeien van mijn kantoor en nu erger ik me zelfs aan de rotzooi in de kastjes dus die ga ik maar eens opruimen ORDNUNG MUSS SEIN kjgsbfffgggg

maar eerst mijn brood met honing opeten mm. vanavond uit maar ik weet nog niet waarheen en wat ik aan moet.
Oud 09-04-2008, 12:32
botulismf
botulismf is offline
Ik heb mijn nieuwe telefoon binnen en ik vind hem spannend!
Oud 09-04-2008, 12:34
*oma*
*oma* is offline
Ik heb net even in de tuin gezeten, echt heerlijk. In de zon en uit wind. Vandaag laatste tentamen gehad, joepiejeej.
Oud 09-04-2008, 14:34
655321
655321 is offline
IK HEB MIJN RIJBEWIJSSSS.

Dat en verder heb ik hard geleerd. Of medium hard. En straks gaat m'n huisgenootje koken voor ons en daarna moet ik nog meer leren. Lerenlerenleren.

MAAR IK HEB WEL MIJN RIJBEWIJS!!!
Oud 09-04-2008, 15:04
idontcare
idontcare is offline
^ gefeliciteerddd
Oud 09-04-2008, 15:47
vilein
vilein is offline
Citaat:
IK HEB MIJN RIJBEWIJSSSS.

Dat en verder heb ik hard geleerd. Of medium hard. En straks gaat m'n huisgenootje koken voor ons en daarna moet ik nog meer leren. Lerenlerenleren.

MAAR IK HEB WEL MIJN RIJBEWIJS!!!
whooee

Nou, ik heb vandaag ook school gedaan en er kwamen bouwvakkers en die hebben de keuken en dr wc eruit gesloopt. Het ziet er nu al mooier uit, vind ik. Net ook maar even een nieuw baantje gezocht en gevonden en straks kookt mijn huisgenoot ook nog voor mij .
Oud 09-04-2008, 16:33
Verwijderd
ik ben neurologie aan het leren, cerebellum & neuronen/axonen, dat soort dingen. best interessant, en ik weet al best veel, dus dat valt weer gigantisch mee nu ga ik weer verder, yeah. omdat ik komende tijd geen leven heb ga ik zondag naar de kinderboerderij geloof ik, hoe GAAF! baby geitjes and all, nu al zin in
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Om een of andere reden heb ik van een uitzendbureau waar ik al een tijd niet voor heb gewerkt WEER geld gekregen!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
'ontwikkelen van een corporate identity' .

omgaawd ben al drie weken bezig met een verslag obver de corporate identity van BrabantWater, waaaarom waaaarom bedenken mensen idiote dingen als een corporate identity.

ot: ik reed mee met een vriendin met auto en ze reed nog op het schoolplein tegen een trekhaak, haha
Oud 09-04-2008, 18:53
Verwijderd
ik heb weer de hele dag getypt maar het einde van het eerste verslag komt in zicht nu is het stervensbenauwd en ga ik een poging tot slapen doen. en uitslapen. hopelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 19:16
Luna
Luna is offline
Citaat:
Haha, D. voor de gastenlijst?

En Luna, ja, zij is die van de NRC-NEXT. Iedereen vindt haar altijd bizar grappig maar ik vind het wel meevallen. Was trouwens ook bij Shane Shu.
Ik heb dus alleen het stuk gelezen dat ze over de CC schreef en ik vond het echt tenenkrommend. Plaatsvervangende schaamte had ik voor hoe hard zij probeerde grappig te zijn en het totaal niet was.

ot: gister deed ik mee aan de voorrondes van een Barista-cup waar ik totaal geen zin in had en het ging best ok tot op het laatst.
nu ben ik benieuwd wat de uitslag wordt.
vanochtend heb ik uitgeslapen en toen naar college geweest in amsterdam, nu ben ik bij mn ouders en ga zo kijken naar t optreden van n vriend van me.
Ohja, ik heb vandaag met mn vriendje n ticket naar budapest geboekt en een ticket van zagreb terug naar NL, voor in augustus.
Oud 09-04-2008, 19:27
Verwijderd
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een 10, 9.3, 8.4, 8.3 en twee keer 7,4 heb gehaald voor mijn laatste tentamens
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:00
Verwijderd
@ shoarm!!

ik heb vijfffffff uur gesport vandaag echt omg ik word nog fanatiek. straks ga ik een hartige taart maken voor morgen voor zo'n alom geliefde gouter die men vaak organiseert in frankrijk en het recept is van mn gastmoeder maar mn gastbroertje zegt dat het vies is maar ik durf geen nee meer tegen haar te zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:18
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Vijf uur? Wtf.

-

Ik heb een uur gesport, foto's gemaakt in een paranoide park en straks ga ik Paranoid Park kijken.
Oud 09-04-2008, 20:42
nps
nps is offline
Citaat:
@ waterfront?

/
jup
Oud 09-04-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Vijf uur? Wtf.

-

Ik heb een uur gesport, foto's gemaakt in een paranoide park en straks ga ik Paranoid Park kijken.
Ja bij nader inzien heb ik me vergist en was het 4,5 uur maaaar toch he!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:56
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dat is toch niet gezond lijkt me...
Oud 09-04-2008, 21:04
Verwijderd
De hele dag gephotoshopt en mijn eerste foto serie is dan ook bijna af. Ik voel me goed en voldaan.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:05
Verwijderd
Ik zie niet in waarom niet. Ik bedoel anorexia is bij mij veeer te zoeken . Het was drie uur volleybal + 1,5 uur fitness en het is voor mij echt één van de beste manieren om te ontspannen, sporten
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:15
Verwijderd
dat je dat volhoudt ik hou een uur met moeite vol.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:18
Verwijderd
Citaat:
dat is toch niet gezond lijkt me...
Goed eten en niet forceren en dan is het geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
voilà
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

nou ik vind het knap hoor. ik zou het niet eens kunnen, ik kom net aan de 3 uur vrije tijd per dag, inclusief avondeten.
Oud 09-04-2008, 22:20
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Volleybal, zonde van je tijd.
Oud 09-04-2008, 22:21
Drez
Drez is offline
Ik had vanmorgen viewing, Vlaamse Engels gesproken semi-lesbische vampierfilm, haha. Was weer mooi. En toen gestudeerd en duizend keer pauze want de zon scheen! En ´savonds weer viewing maar nu voor recensie, Psycho. Daarna natuurlijk nog even naar de kroeg en straks lekker slapen en morgen weer studeren en date met mijn vriendje. .
Oud 09-04-2008, 22:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteravond met vriendin+vriendje naar een krakershol geweest waar ze vegavoer hadden moeten hebben. Moesten eerst wachten op het station, want vriendin was laat, dus toen ging ik met 'r dude maar een hamburger halen, want alleen groenten eten ging er bij ons niet in. Toen bleken we te vroeg voor de gig en was er geen voer, dus gingen we nog meer hamburgers halen en koffie drinken in een of ander cafeetje.
Terug naar het kraakpand gegaan en dat was w0wz0rz. Een grote ruimte met overal banken en bier voor 50 cent! En beneden in een kamer van 3 bij 3 speelde een Engels bandje met een dikke DJ+ukelele, trompet en kinderpianootje. Pleurisherrie was het resultaat, maar het was wel cool.

Vandaag arbeid en dat was vrij saai. En saaiheid=niet goed, want dan ga ik te veel koffie drinken met versgebakken dingies erbij. Morgen weer. zzzz.
Oud 10-04-2008, 06:54
Verwijderd
haha, ik heb zometeen echt iets HEEL belangrijks op school, en wij dachten dat het allemaal wel mee viel, dus niemand heeft zich echt voorbereid. nu lees ik het net even door (lekker optijd), en er klopt gewoon helemaal NIETS van ons draaiboek and all dus dat wordt lekker improviseren. komt vast wel goed. daarna de rest van de dag neurologie en onderzoek & statistiek leren, yay.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 09:23
Nonaj
Nonaj is offline
Ik ging om half 9 opstaan en mijn boek lezennn en die heb ik nu bijna uit en zojuist was ik zeer geschokt toen bleek dat Trimm een nieuwe avatar heeft
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 10:00
vilein
vilein is offline
Ik werd wakker van die alleraardigste mannen die onze keuken + wc er uit aan het slopen zijn. Ik heb ze nog steeds niet gezien, maar ze schijnen heel dom te zijn en zo te ruiken roken ze heel veel zware sjek. Straks even langs de ah voor cookies en sigaretten en ontbijt en dan heel snel mn essay afmaken bij mn huiswerkhomie. Als ie ook vandaag de moed op kan brengen om de deur open te doen.
Oud 10-04-2008, 11:30
Verwijderd
kenker, ik hoor net dat dude die ik ken na het stappen in een schacht van 5 meter is gevallen en misschien nooit meer kan lopen omdat meerdere wervels eruit geschoten zijn , zijn hak verbreizeld is en zijn enkels aan gort zijn.

Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 11:54.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat je dat volhoudt ik hou een uur met moeite vol.
ach, ligt aan intensiteit me dunkt.
Oud 10-04-2008, 13:08
malle pietje
malle pietje is offline
Citaat:
Terug naar het kraakpand gegaan en dat was w0wz0rz. Een grote ruimte met overal banken en bier voor 50 cent! En beneden in een kamer van 3 bij 3 speelde een Engels bandje met een dikke DJ+ukelele, trompet en kinderpianootje. Pleurisherrie was het resultaat, maar het was wel cool.
Heb je het over Sub071? Wel vette shit daar namelijk.

Ontopic
Ik heb vandaag college gehad en net even in park gehangen. Zometeen nog college en vanavond chillen met de homies in de flat.
Oud 10-04-2008, 13:47
Verwijderd
hoe geef je een map een wachtwoord?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 13:52
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
kenker, ik hoor net dat dude die ik ken na het stappen in een schacht van 5 meter is gevallen en misschien nooit meer kan lopen omdat meerdere wervels eruit geschoten zijn , zijn hak verbreizeld is en zijn enkels aan gort zijn.
Wtf, wie dat dan?
Oud 10-04-2008, 15:05
Verwijderd
Fuckkk, ik heb morgenochtend een tentamen en ik moet nog zo fuckin veel leren, dat gaat nooit lukken. Verder doe ik vandaag niets, behalve pasta eten, leren, thee drinken en leren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Wtf, wie dat dan?
pm.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:58
Metal
Metal is offline
Damn. Fucked up zeg.
Reageren