Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en ik heb me stuk geergerd aan die DOMME geiten die daar ook werken. Morgen nog 1 dag en dan werk ik verder 4 ever alleen. Als ik er al blijf werken. In mijn mantelpakje.
|
Mijn radioheadremix is af en nu ben ik aan het bedenken wat ik straks ga eten. Ik heb eigenlijk geen zin om te koken dus ik denk dat ik langs de frituur ga want dat doe ik niet vaak genoeg.
|
yay ik heb mijn vote gegeven en ik heb de andere remixes niet gehoord en het einde van de jouwe ook nog niet maar ik vind hem te gek
![]() ![]()
|
Dankje, tof.
![]() OT: Oh, damn, is het al zo laat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanacht veel te laat gaan slapen waardoor ik pas om half 2 ineens wakker werd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
nou ik keek weer drie afleveringen lost. ohja en ik ging ook naar school en daar leerde ik de techniek voor de marmersoort napoleon gris. en ik maakte een aquarel. boeiend, boeiend, interessant.
|
Verwijderd
|
ik heb zometeen een presentatie ofzo. nouja, het was meer zo dat je een poster moest maken over een bepaald onderwerp, en dat ze zometeen allemaal vragen op je af gaan vuren. en ik weet helemaal niets, dus ik ga dat nu nog maar eens even doorlezen. daarna samenvattingen uitprinten uit pure wanhoop, want ik heb gewoon geen tijd meer om m'n boeken te lezen, haha. daarna maar eens alleen avondeten, want dan weet ik zeker dat ik daarna ga leren. oh, en ik wil zomer, NU.
|
![]() |
|
^ ik wil ook zomer ja, en als ik zo naar buiten kijk heb ik zin in rosebier en terrasjes. maar ik zit binnen en moet aan m'n scriptie. ik vind al m'n muziek stom en drgiohdjkfnsdkl
vanavond zwemmen met vriendinnetjes, en nu dus maar verder met 'ontwikkelen van een corporate identity' like, BOEIEND.
||
Citaat:
hmm gister college gevolgd over zuurbranden en alles over slokdarmen. vandaag ben ik vrij, maar ik werd vroeg wakker, ik word nooit vroeg wakker uit mezelf ![]()
||
Citaat:
![]() maar eerst mijn brood met honing opeten mm. vanavond uit maar ik weet nog niet waarheen en wat ik aan moet.
||
Citaat:
![]() Nou, ik heb vandaag ook school gedaan en er kwamen bouwvakkers en die hebben de keuken en dr wc eruit gesloopt. Het ziet er nu al mooier uit, vind ik. Net ook maar even een nieuw baantje gezocht en gevonden en straks kookt mijn huisgenoot ook nog voor mij ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben neurologie aan het leren, cerebellum & neuronen/axonen, dat soort dingen. best interessant, en ik weet al best veel, dus dat valt weer gigantisch mee
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
omgaawd ben al drie weken bezig met een verslag obver de corporate identity van BrabantWater, waaaarom waaaarom bedenken mensen idiote dingen als een corporate identity. ot: ik reed mee met een vriendin met auto en ze reed nog op het schoolplein tegen een trekhaak, haha ![]()
||
Citaat:
![]() ot: gister deed ik mee aan de voorrondes van een Barista-cup waar ik totaal geen zin in had en het ging best ok tot op het laatst. nu ben ik benieuwd wat de uitslag wordt. vanochtend heb ik uitgeslapen en toen naar college geweest in amsterdam, nu ben ik bij mn ouders en ga zo kijken naar t optreden van n vriend van me. Ohja, ik heb vandaag met mn vriendje n ticket naar budapest geboekt en een ticket van zagreb terug naar NL, voor in augustus. ![]()
|
Verwijderd
|
![]() ik heb vijfffffff uur gesport vandaag echt omg ik word nog fanatiek. straks ga ik een hartige taart maken voor morgen voor zo'n alom geliefde gouter die men vaak organiseert in frankrijk en het recept is van mn gastmoeder maar mn gastbroertje zegt dat het vies is maar ik durf geen nee meer tegen haar te zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou ik vind het knap hoor. ik zou het niet eens kunnen, ik kom net aan de 3 uur vrije tijd per dag, inclusief avondeten.
|
Ik had vanmorgen viewing, Vlaamse Engels gesproken semi-lesbische vampierfilm, haha. Was weer mooi. En toen gestudeerd en duizend keer pauze want de zon scheen! En ´savonds weer viewing maar nu voor recensie, Psycho. Daarna natuurlijk nog even naar de kroeg en straks lekker slapen en morgen weer studeren en date met mijn vriendje.
![]()
|
Gisteravond met vriendin+vriendje naar een krakershol geweest waar ze vegavoer hadden moeten hebben. Moesten eerst wachten op het station, want vriendin was laat, dus toen ging ik met 'r dude maar een hamburger halen, want alleen groenten eten ging er bij ons niet in. Toen bleken we te vroeg voor de gig en was er geen voer, dus gingen we nog meer hamburgers halen en koffie drinken in een of ander cafeetje.
Terug naar het kraakpand gegaan en dat was w0wz0rz. Een grote ruimte met overal banken en bier voor 50 cent! En beneden in een kamer van 3 bij 3 speelde een Engels bandje met een dikke DJ+ukelele, trompet en kinderpianootje. Pleurisherrie was het resultaat, maar het was wel cool. Vandaag arbeid en dat was vrij saai. En saaiheid=niet goed, want dan ga ik te veel koffie drinken met versgebakken dingies erbij. Morgen weer. zzzz.
|
Verwijderd
|
haha, ik heb zometeen echt iets HEEL belangrijks op school, en wij dachten dat het allemaal wel mee viel, dus niemand heeft zich echt voorbereid. nu lees ik het net even door (lekker optijd), en er klopt gewoon helemaal NIETS van ons draaiboek and all
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik werd wakker van die alleraardigste mannen die onze keuken + wc er uit aan het slopen zijn. Ik heb ze nog steeds niet gezien, maar ze schijnen heel dom te zijn en zo te ruiken roken ze heel veel zware sjek. Straks even langs de ah voor cookies en sigaretten en ontbijt en dan heel snel mn essay afmaken bij mn huiswerkhomie. Als ie ook vandaag de moed op kan brengen om de deur open te doen.
||
Citaat:
Ontopic Ik heb vandaag college gehad en net even in park gehangen. Zometeen nog college en vanavond chillen met de homies in de flat.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 02-04-2008 20:28 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |