Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2008, 16:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee! Vond het zeker niet jammer, die spelen dit jaar echt verschrikkelijk slecht en waren 2x achter elkaar echt de mindere ploeg. Genoten van Arsenal mooie ploeg is dat, misschien nog wat te jong en onervaren om kanshebber te zijn maar je weet het nooit; Ajax '95... met Van Persie en Adebayor als Kluivert en Kanu, ik zie gelijkenissen haha
Oud 15-04-2008, 14:02
Methuselah
Methuselah is offline
ManU-Barça en Liverpool-Chelsea... Mooie affiches, maar ik heb totaaaaal geen idee van wier er de beker met de grote oren mee naar huis mag nemen...
Oud 15-04-2008, 15:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ajax van '95 dat was schoonheid idd. Maar die waren stukken verder dan het hedendaagse Arsenal, die hadden Liverpool van de mat geveegd. Daarnaast was het mooier omdat ze met eigen opgeleide spelers deden, op een uitzondering na.

Maar goed, het boeit me niet zoveel meer de CL. Allemaal té commercieel en niemand speelt meer alsof ze niks te verliezen hebben en telkens weer dezelfde namen.
Oud 15-04-2008, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ajax van '95 dat was schoonheid idd. Maar die waren stukken verder dan het hedendaagse Arsenal, die hadden Liverpool van de mat geveegd. Daarnaast was het mooier omdat ze met eigen opgeleide spelers deden, op een uitzondering na.

Maar goed, het boeit me niet zoveel meer de CL. Allemaal té commercieel en niemand speelt meer alsof ze niks te verliezen hebben en telkens weer dezelfde namen.
Hmm, volgens mij ben je dan supporter van de verkeerde club, iig dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 10:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Hmm, volgens mij ben je dan supporter van de verkeerde club, iig dit seizoen.
Volgens mij praat jij de media na. Hoeveel minuten NAC heb je dit seizoen gezien?
Oud 16-04-2008, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij praat jij de media na. Hoeveel minuten NAC heb je dit seizoen gezien?
Alle wedstrijden tegen Ajax + Vitesse uit + uiteraard de samenvattingen.

NAC speelt dit seizoen gewoon vanuit een gesloten defensie, ook in thuisduels. Gewoon een goal erin prikken en daarna de nul houden. Niets mis mee, maar klaag dan ook niet over andere clubs op een hoger niveau die dezelfde speelwijze erop na houden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Alle wedstrijden tegen Ajax + Vitesse uit + uiteraard de samenvattingen.

NAC speelt dit seizoen gewoon vanuit een gesloten defensie, ook in thuisduels. Gewoon een goal erin prikken en daarna de nul houden. Niets mis mee, maar klaag dan ook niet over andere clubs op een hoger niveau die dezelfde speelwijze erop na houden.
Omdat die clubs ook moeten overleven? Vechten tegen fallisement?
Oud 16-04-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Omdat die clubs ook moeten overleven? Vechten tegen fallisement?
Nee, omdat die clubs resultaten moeten behalen en dat makkelijker gaat met verdedigend dan aanvallend voetbal.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:05
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Nee, omdat die clubs resultaten moeten behalen en dat makkelijker gaat met verdedigend dan aanvallend voetbal.
En als ze die resultaten niet behalen dan is het mogelijk falliet te gaan. Ze zijn 2 seizoenen geleden nog op het punt van degradatie geweest, maar hebben zich ternauwernood, maar dan ook echt ternauwernood weten te redden. In het achterhoofd hebbende dat degradatie een fallissement of een wegzakking zoals Go Ahead Eagels, etc. zou hebben?
Oud 17-04-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
En als ze die resultaten niet behalen dan is het mogelijk falliet te gaan. Ze zijn 2 seizoenen geleden nog op het punt van degradatie geweest, maar hebben zich ternauwernood, maar dan ook echt ternauwernood weten te redden. In het achterhoofd hebbende dat degradatie een fallissement of een wegzakking zoals Go Ahead Eagels, etc. zou hebben?
Huh?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:54
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Huh?
Liverpool heeft de mogelijkheden om aanvallend voetbal te spelen door te investeren in spelers, een club als NAC niet ( het maximale bedrag dat we op tafel kunnen leggen zal ongeveer een half miljoen zijn ), het gaat bij NAC om gezond worden door het behalen van resultaten.

Daarnaast zien spelers Liverpool als eindstation, wat het ook nog eens makkelijker maakt.
Oud 21-05-2008, 22:37
WolterB
WolterB is offline
Zo, wát een finale zeg

Het had echt alles, prachtig voetbal in de eerste helft met wonderbaarlijke reddingen en missers, maar ook met een heerlijk doelpunt (Ronaldo) en een verchtdoelpunt (Lampard), een mindere de tweede helft, met veel strijd. De strijd die harder en harder wordt naarmate het einde van de wedstrijd nadert en zoch doorzet in de verleningen waar uit Terry, de held uit de eerste helft, ManU weer terug in de race brengt.
En dan van der Sar lachend de laatste strafschop stoppen

Laatst gewijzigd op 22-05-2008 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 23:00
Verwijderd
Klote voor Terry. Eén van de betere spelers van de wedstrijd en dan door zo'n klote grasmat uitglijden.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 23:24
kalinho
kalinho is offline
Wat ík gek vond is dat ze die kleine zwarte met die dreadlocks 1 min voor tijd in de verlening inbrachten. Naar wat iedereen verwacht, voor de penalty's....en dan laten ze 'm de 6e pas nemen?
Oud 22-05-2008, 12:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Anderson meen ik, ja dat was wel vreemd, maar waarom zou je het ook niet doen? Hij heeft nog een wissel over en 5 zekerheden heeft hij er nog in staan.. Dan doe je dat gewoon nog even. Was wel een Neeskensje van hem zeg :/
Oud 22-05-2008, 16:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ronaldo mist, ik vrolijk. Edwin stopt, ik ook vrolijk.
Oud 22-05-2008, 20:42
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ronaldo mist, ik vrolijk. Edwin stopt, ik ook vrolijk.
Ja ik had ook iets vreemds vond het niet erg dat Ronaldo miste, wel erg dat Terry miste, maar was uiteindelijk weer blij dat Chelsea won.. das weird
Oud 22-05-2008, 21:20
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ja ik had ook iets vreemds vond het niet erg dat Ronaldo miste, wel erg dat Terry miste, maar was uiteindelijk weer blij dat Chelsea won.. das weird
Ja ik was ook heeeeeeeel blij dat Chelsea won
Oud 23-05-2008, 12:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
woops, ManU uiteraard

kan je nagaan, ik ben er nog van in de war!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten