Oud 10-10-2002, 11:45
Eend
Eend is offline
Ik begin wel

Dit is Eclair, ze is mijn verzorgpaard en staat in Gouda.
Het is een KWPN-merrie van 10 jaar oud.
Ze is heel levendig en lijkt qua gedrag ook veel jonger
Maar ze blijft wel lievvig
Oud 10-10-2002, 12:52
Dark Angel
Dark Angel is offline

Dit is Rowan, mijn Welsh Cob van 4-en-een-half jaar. Op deze foto showed hij zijn nieuwe zadel. Hij lijkt zich ook af te vragen wat die man daar doet met dat gekke flitsende doosje
Oud 10-10-2002, 13:38
Verwijderd

dit is mazlo, mijn hamster van een half jaar oud.
haar officiele naam is mazlo skala. Ik heb haar gekregen voor mijn verjaardag van mn vriendinnen sanne, karin, anne, lisanne en annelies (skala...) Waar mazlo voor staat weet ik niet meer...
Maar t is een hardstikke lief beestje, en ze begint nu zo'n beetje handtam te worden, en ze valt niet meer steeds van het randje van m'n bed

en dit is mijn hond, cubby
nou, eigenlijk is het de hond van mijn zus maarja...
hij is 4 jaar (geloof ik... ) en af en toe is het wel een schatje maar meestal gromt hij naar me
Eigenlijk is hij alleen lief tegen me als mn zus in het ziekenhuis ligt... dat komt ie ineens op mijn slaapkamer, en komt ie bij mij schooien en lief doen ipv bij mn zus...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 01:05
Verwijderd

Lijkt me duidelijk. De Dobermann Pincher is dé hond bij uitstek. Ziet er geweldig mooi uit, is beresterk, superloyaal aan zijn/ahar baasje (en dat is er vaak maar één) heeft een karakter van heb ik jou daar en zijn gruwelijk dominant. Met andere woorden; een échte hond. Als ik later veel tijd over heb wil ik zeker zo'n hond in huis halen.

Verder ben ik erg gecharmeerd van katten. Geen/weinig aandacht nodig, hebben een eigen leven, luisteren voor geen ene meter (i.i.g. niet vergeleken met een hond) en doen wat ze zelf willen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:02
poecilotheria
poecilotheria is offline
Poecilotheria ornata (fringed ornamental)
(foto komt van: www.bighairyspiders.com)
bovenkant:

onderkant:

De poecilotheria ornata is een boom bewonende spinnensoort,
en is ontdekt door Pocock in 1899.
deze soort wordt +/- 7 cm (lichaam) en het is een snelle groeier.
Ze zijn prachtig getekend in verschillende tinten bruin, de onderkant van de twee voorste pootparen citroengeel.
Ze komen uit India en leven daar in holtes van doden bomen.
Daardoor worden de poecilotheria's ook misschien in de Cite's lijsten opgenomen omdat de doden bomen worden gekapt en daardoor onbewust de leefomgeving van de poecilotheria's weggenomen wordt.

Het zijn zeer snelle spinnen en matig agressief daarbij hebben ze behoorlijk sterk gif dus niet bepaald de ideale beginnerspin.

Als behuizing moet een bak van 30x30x40cm (lxbxh) ruim
voldoende zijn zoals bij alle boomspinnen is de hoogte van belang.
Geef ze voldoende klimmogelijkheden doormiddel van een paar takken of een stronkje en in een hoek een stukje boomschors om een schuilplaats achter te maken.
Als bodembedekking +/- 5 cm turfstrooisel (iets anders kan natuurlijk ook).
De luchtvochtigheid moet rond de 70/80 % hangen en de temperatuur rond de 24/26 graden Celsius.

ik heb nu 6 van deze diertjes en nog een bult meer uit hetzelfde genus, het is ook niet voor niks mijn lievelingsgenus....

Al met al is het een prachtige spin!!
Maar geen beginnerspin hij is echt razendsnel en zijn gif is ook niet alles!

Groet Rob
Oud 12-10-2002, 11:21
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Dit is mijn katje.
Oud 12-10-2002, 21:51
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
Poecilotheria ornata (fringed ornamental)
(foto komt van: www.bighairyspiders.com)
bovenkant:
[IMG]foto[IMG]foto[/IMG]

Brrrr ik krijg gewoon rillingen van die fotos brrr
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 12:04
gna
gna is offline
Oud 17-10-2002, 12:55
Shibby
Shibby is offline

Dit is de vader van mijn 2,5 jarig paardje. Aangezien ik geen foto van haar op internet heb staan heb ik haar vader hier neergezet. Een super Quarter Horse Lief, pittig & betrouwbaar.
Oud 17-10-2002, 15:52
Krez
Krez is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Lijkt me duidelijk. De Dobermann Pincher is dé hond bij uitstek. Ziet er geweldig mooi uit, is beresterk, superloyaal aan zijn/ahar baasje (en dat is er vaak maar één) heeft een karakter van heb ik jou daar en zijn gruwelijk dominant. Met andere woorden; een échte hond. Als ik later veel tijd over heb wil ik zeker zo'n hond in huis halen.

WOEHAAA!!! eindelijk nog een Dobermann verslaafde!! zo hoort het!
Oud 17-10-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Krez schreef:
WOEHAAA!!! eindelijk nog een Dobermann verslaafde!! zo hoort het!
Natuurlijk ben ik verslaafd aan mezelf. Narcisme is een mooi iets; maar ik ben mooier
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 10:41
Verwijderd

Dit is dus Muis (mijn avatar ook), ze is nu iets ouder dan 5 maanden, op de eerste twee foto's is ze een maand of drie op de laatste een maand of 4.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 09:09
miro
miro is offline

Een oude en onduidelijke foto van mijn pony Bendor Baccarat.

Het is een kruising tussen een arabier en een new forest. Ik heb m al vanaf dat ie 4 jaar was maar ondertussen is ie 12. Ik heb er lange tijd wedstrijden mee gereden en reed toen Z2 dressuur en Z springen. Ondertussen ben ik gestop met wedstrijden en rijd ik er nog mee voor mijn lol.

Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 09:45.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 09:04
Quiana
Quiana is offline
die spinnen.. gatverrr :\
die andere diertjes zijn wel lieff
*rilt nog na*
Hm.. nouja, k heb zelf een visje,
in een kommetje,
met plantjes, zand ed.
Alleen geen foto
*niet op inet iig*

Mja, uhm, hij
heeft dezelfde vorm als dees,
maar de kleuren zijn
wittiger met roze stipjes..
Oud 25-10-2002, 13:30
Fleur
Fleur is offline

dit is mijn lieve katje, Zoe
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 11:38
Verwijderd
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
dit is mijn lieve katje, Zoe
Lief.

Fleur, 10 weken.

Fleur en Muis samen.

Sorry, voor de grote foto's, ff geen zin ed om te verkleinen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:11
nps
nps is offline

Dit is Dappertje (ja ze kunnen geen namen verzinnen) van de manege waar ik rij. Rij er elke week op. Hij is superlief, heel snel (en dan niet zenuwachtig, maar hij houdt gewoon van lopen) en heel vriendelijk. Altijd oortjes naar voor enzo, echt geen manegepaard eigenlijk.Hier loopt ie aan de longe.

En wow, hier zit ik er zelf op

Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 13:26
H@@i
H@@i is offline
ik zou niet weten hoe je dat doe
Oud 06-11-2002, 13:29
Eend
Eend is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
[img]knip[/img]

Dit is Dappertje (ja ze kunnen geen namen verzinnen) van de manege waar ik rij. Rij er elke week op. Hij is superlief, heel snel (en dan niet zenuwachtig, maar hij houdt gewoon van lopen) en heel vriendelijk. Altijd oortjes naar voor enzo, echt geen manegepaard eigenlijk.Hier loopt ie aan de longe.

[img]knip[/img]

En wow, hier zit ik er zelf op
Mooi beestje

Tuigertje?
Oud 06-11-2002, 17:54
DarkCat
DarkCat is offline
Dit was Bolle. Ik hield van die rotkat.

Oud 06-11-2002, 17:57
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
[img] doberman [/img]

Lijkt me duidelijk. De Dobermann Pincher is dé hond bij uitstek.
Een groot wit litteken op mijn been denkt daar anders over.

Citaat:
Verder ben ik erg gecharmeerd van katten.
purrr
Oud 07-11-2002, 18:23
nps
nps is offline
Citaat:
Eend schreef:
Mooi beestje

Tuigertje?
Yup, word zowel onder het zadel als voor de kar gebruikt
Oud 07-11-2002, 19:29
Bast
Bast is offline

Dit zijn mijn 2 katten. Ze zijn nu ongeveer een jaar oud, en zoals misschien al te zien is zijn het zusjes
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:55
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

http://leonoor.scholieren.com/Elo/200.JPG
http://leonoor.scholieren.com/Elo/49.JPG
http://leonoor.scholieren.com/Elo/310.JPG

Dit is dus Muis (mijn avatar ook), ze is nu iets ouder dan 5 maanden, op de eerste twee foto's is ze een maand of drie op de laatste een maand of 4.
*Eendje word verliefd op leonoor's poesje*

jaloers jaloers... damn wat zou ik graag zon poesie hebbe word nog paar jaartjes wachte voor me denk ik

kwak

verder zijn eendjes ook heeeeel lief , vooral jonge eendjes

[edit]
.....zwijmel zwijmel http://leonoor.scholieren.com/Elo/49.JPG .....

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Bast schreef:
Dit zijn mijn 2 katten. Ze zijn nu ongeveer een jaar oud, en zoals misschien al te zien is zijn het zusjes
lief

Citaat:
Eendje schreef:
*Eendje word verliefd op leonoor's poesje*

Ik heb ook jarenlang gewacht. Op jezelf gaan, dan kan het. (zo is het bij mij gegaan iig, m'n ouders hebben wel lang een kat gehad, maar die is overleden toen ik 15 was oid)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2002, 15:27
Eendje
Eendje is offline
mjah, ik woon nu al tijdje (2 jaar) op kamers... wel met me zus tho wat af en toe wel irritant is... ik zoek nu al tijdje naar een huis voor vriende en ik... ben bang dat ik poesje na een tijdje verwaarloos ook al hou ik veel van poesjes

kwak
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:35
Verwijderd
Dit is mijn nieuwste aanwinst
Hij is half dobbermann half nog iets, maar ik weet niet wat dat iets dan is
Van m'n andere beesten heb ik (nog) geen foto's online, maar die komen later wel

Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 21:57
REIE
REIE is offline
Ik heb geen foto's van mijn zwarte konijnen, ze zullen er wel niet oppassen want ze zijn nogal groot. Ideale beesten, weinig verzorging nodig.

REIE
Oud 09-11-2002, 11:47
Verwijderd

Nee, ze heeft geen lange scherpe nagels.

Lebber.

Ze kunnen wel lief voor elkaar zijn.

(Sorry, voor het verzieken van de layout ).
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 12:06
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
]http://leonoor.scholieren.com/Elo/20.JPG

http://leonoor.scholieren.com/Elo/18.JPG
Lebber.

(Sorry, voor het verzieken van de layout ).
Die bovenste.. cute
(die 2e ook )
(Muis lijkt wel heel veel groter dan Fleur :\ )
Oud 09-11-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef:
Die bovenste.. cute
(die 2e ook )
(Muis lijkt wel heel veel groter dan Fleur :\ )
Lijkt niet alleen zo, het is ook nog zo. Muis is ook iets van 3 maanden ouder dan Fleur, dus ook logisch. Maar het maakt de strijd wel erg oneerlijk tussen die twee (hoewel, Fleur kan heel gemeen blazen en grommen, Muis doet dat niet zo snel en is daardoor soms bang voor Fleur. Muis bijt gewoon en met haar pootjes, ze is veel sterker, daardoor is Fleur soms weer bang voor Muis. Fleur eet wel bijna meer dan twee keer zoveel dan Muis, ze zal d'r dus wel zo ingehaald hebben. ).
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 13:52
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

http://leonoor.scholieren.com/Elo/20.JPG

http://leonoor.scholieren.com/Elo/18.JPG
Lebber.

meer meer meer
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 11:24
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Lijkt niet alleen zo, het is ook nog zo. Muis is ook iets van 3 maanden ouder dan Fleur, dus ook logisch. Maar het maakt de strijd wel erg oneerlijk tussen die twee (hoewel, Fleur kan heel gemeen blazen en grommen, Muis doet dat niet zo snel en is daardoor soms bang voor Fleur. Muis bijt gewoon en met haar pootjes, ze is veel sterker, daardoor is Fleur soms weer bang voor Muis. Fleur eet wel bijna meer dan twee keer zoveel dan Muis, ze zal d'r dus wel zo ingehaald hebben. ).
Maak er een x een filmpje van,
drama soap is het gewoon .
*kijkt uit naar volgende fotosessie *
Oud 11-11-2002, 21:52
Verwijderd
[IMG] http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/2783.jpg [/IMG]

nou dit is jupiter, hij is zo'n 12 jaar oud inmiddels. hij rijd l springe M1 dressuur en L cross en ringrijden (maar de niet zeeuwen zullen vast niet weten wat dat is) en hij is verkocht, gaat in februari weg.. jammer maar....

dit is silvano, en is 3 en een half en hier hang ik er voor het eerst op.. 't was niet zo 'n succes maar inmiddels kan ik er super op stappen draven en galoperen. en hij gaat het maken hoor (heeft heel goed springbloed, afstamming van murano, die loopt internationaal) en als ie goed springbloed heeft kan ie ook super dressuren. wat ik wel al gemerkt heb want hij is nu 2 maanden onder het zadel en ik kan zo in een b proefje ongeveer.. 't is ech een lieverd..

Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 22:08
Dark Angel
Dark Angel is offline
'k kan het niet laten.

Slofteugel ?!?
Oud 11-11-2002, 22:18
Verwijderd
bij jupiter wel, want jupi wilt nooit zo aan de teugel (en dat rijd dan m1 ) maaja..

bij silvano niet, dat is een elastiek om jonge paarden mee te longeren... we hadden elastiek er eigenlijk af moete hale toen ik er op zat.. doen we nu wel altijd en gaat hardstikke goed
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 10:54
nps
nps is offline
Hey, ik rij ook met slofteugel (Al is het niet om 'm naar beneden te krijgen, maar omdat ie anders vrolijk zijn hoofd in de lucht gooit en rond gaat rennen )
Oud 12-11-2002, 16:15
miro
miro is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
bij jupiter wel, want jupi wilt nooit zo aan de teugel (en dat rijd dan m1 ) maaja..
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
(Al is het niet om 'm naar beneden te krijgen, maar omdat ie anders vrolijk zijn hoofd in de lucht gooit en rond gaat rennen )
Goeie oplossing om een slofteugel om te doen als je m zelf even niet aankan

Niet persoonlijk bedoeld ofzo trouwens

Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:43
Dark Angel
Dark Angel is offline
'n slofteugel is een 'easy fix' die het probleem niet verhelpt (vaak zelfs verergerd). Als je paard z'n hoofd omhoog gooit is een losse martingaal een betere oplossing, en lessen om hem zo te leren lopen dat 'ie dat dus niet meer doet. 't is misschien ook de moeite om z'n mond en rug na te laten kijken (hoofd-hoog problemen willen nog wel eens een medische oorzaak hebben)

Aan de teugel lopen betekend dat de drijvende kracht uit de achterhand komt, balans en stelling helemaal goed is en het paard de rugspieren gebruikt. Met een slofteugel trek je alleen z'n hoofd in de houding en blijft de rest achterwege...
Oud 12-11-2002, 17:20
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
'n slofteugel is een 'easy fix' die het probleem niet verhelpt (vaak zelfs verergerd). Als je paard z'n hoofd omhoog gooit is een losse martingaal een betere oplossing, en lessen om hem zo te leren lopen dat 'ie dat dus niet meer doet. 't is misschien ook de moeite om z'n mond en rug na te laten kijken (hoofd-hoog problemen willen nog wel eens een medische oorzaak hebben)

Aan de teugel lopen betekend dat de drijvende kracht uit de achterhand komt, balans en stelling helemaal goed is en het paard de rugspieren gebruikt. Met een slofteugel trek je alleen z'n hoofd in de houding en blijft de rest achterwege...
Mja ach,die van mijn luistert alleen naar de tuigel als ze zin heeft en is altijd supersterk in mijn handen (haflinger)...ze is net 3,5 jaar, dus net onder het zadel. Maar het is wel zwaar klote, maar gebruik geen slofteugel, wel eens 'voor de grap' gedaan, maar ja, vindt het maar niks.
Oud 12-11-2002, 20:45
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
is altijd supersterk in mijn handen (haflinger)...
Mijn vorige paard was zwaar op de hand - ik ben naar western geswitched... Elke keer als 'ie ging hangen gaf ik 'm doodleuk meer ruimte, net zo lang totdat hij leerde te lopen in een goede houding - zonder dat ik z'n hoofd omhoog hield voor hem.

Ik zeg niet dat je western moet gaan rijden, maar het idee van ruimte geven als ze trekt is het proberen waard. Ze komt vanzelf weer omhoog, want lopen met d'r neus op de grond lukt niet zo goed (en zo wel, aandraven die hap). Paarden die echt op het bit leunen gebruiken het vaak om hun balans te vinden, dus oefeningen als buigen, strekken, tempo-overgangen en balkjes lopen helpt om de spieren te ontwikkelen waardoor ze (hopelijk) makkelijker in een goede houding gaan lopen, en het bit niet meer nodig hebben als steun.
Oud 13-11-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:

nee goh.. das nieuw.... maar goed.. mijn pony trek ik ech nie in de krul hoor.. ik zorg eerst dat zijn achterhand eronder zit en dan houdt ik hem voorwaarts en dan moet hij nageven..wat hij dus niet doet omdat hij opgericht moet lopen terwijl hij naar beneden wilt lopen...
en met een slofteugel maak je het echt niet erger hoor.. niet als je er goed mee rijd.. je hebt natuurlijk van die mensen die houden em constand strak.. maar je begint los.. als hij dan niet wil, doe je em strak en als hij na gaat geven geef je em steeds meer slof... daar verpest je hem niet mee hoor.. mijn paard is al verpest toen hij werd ingereden en daar kan ik helaas niets aan doen, ik kan hem alleen helpen door hem nu goed te rijden...

en zeg me niet dat ik hem verkeerd rij want ik heb een goede instructrise
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:24
DaDude
DaDude is offline

Dit zijn mijn huisdieren ----> fretten de witte is digger
en de wildkleur sniper ---> ik heb ze nu twee jaar en ze zijn echt heel ruig
Oud 14-11-2002, 13:07
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Mijn vorige paard was zwaar op de hand - ik ben naar western geswitched... Elke keer als 'ie ging hangen gaf ik 'm doodleuk meer ruimte, net zo lang totdat hij leerde te lopen in een goede houding - zonder dat ik z'n hoofd omhoog hield voor hem.

Ik zeg niet dat je western moet gaan rijden, maar het idee van ruimte geven als ze trekt is het proberen waard. Ze komt vanzelf weer omhoog, want lopen met d'r neus op de grond lukt niet zo goed (en zo wel, aandraven die hap). Paarden die echt op het bit leunen gebruiken het vaak om hun balans te vinden, dus oefeningen als buigen, strekken, tempo-overgangen en balkjes lopen helpt om de spieren te ontwikkelen waardoor ze (hopelijk) makkelijker in een goede houding gaan lopen, en het bit niet meer nodig hebben als steun.
Het rare is dat ze het soms wel doet en soms niet...ik heb het idee dat ze het doet uit etterbuien, als ik haar dan vrij zou laten gaat ze toch heel vaak draven, ik weet het echt niet, want voor de rest is ze toch wel redelijk snel beleerd maar ze is eigenwijs als een weet niet wat...
Oud 14-11-2002, 14:30
nps
nps is offline
Tsja, het is en blijft een manegepaard dus ik heb verder geen inspraak over wat wel en niet mag.

Ik zou zelf liever een martingaal gebruiken of iets dergelijks, iets dat alleen in werking treed als het paard zijn hoofd ook daadwerkelijk omhoog gooit. Ik persoonlijk vind de slofteugel (trouwens, foutje van mij: Ik rij 'm met een Thiedemann.) te dwingend. En ohja, hij leunt niet op het bit, absoluut niet, dus daar ligt het niet aan. Het is gewoon dat ie ongelofelijk veel energie heeft, en heel graag wil lopen, het liefst zo hard mogelijk, en dat ie heel moelijk in toom te houden is zonder hulpmiddel.

Ik heb liever dat het paard waarop ik rij niet aan de teugel loopt, maar wel ontspannen en netjes, dan dat ik hem erin dwing. Bij dit specifieke paard word de thiedemann dus niet gebruikt om m naar beneden te krijgen, maar om te zorgen dat ie het bit niet tussen de kiezen neemt, zijn hoofd de lucht in gooit en je de controle verliest. Als ik m gewoon netjes rond maak in de voltes en hem verder redelijk vrijlaat, buigt ie vanzelf dieper door en verliest de Thiedemann zijn druk. Ik vind de thiedemann ook eigenlijk niet geschikt, maarja, ik ben maar een meisje dat het paard 1 uurtje in de week (soms meer als ik vrijrijd) rijd........

Bla

Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 09:57
Folklore
Folklore is offline

De wolf (hier een Witte wolf)
Wil ik nog is zien

Zijn er ook wel wat van in Nederland.

en ik heb nog wel meer favoriete dieren, maar dan word mijn post zo groot.
Oud 17-11-2002, 16:50
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Folklore schreef:
[wolfje]
De wolf (hier een Witte wolf)
Wil ik nog is zien
Beautiful..

Tot nu toe had iedereen het over zijn eigen dieren, niet over dieren in het algemeen..

Hier, dit vind ik echt zwaar mooie katten:

...in ieder geval mooier dan deze man:

(ik snap niet waarom mensen de neiging hebben katten te fotograferen op lappen felgekleurde glimmende stof. Het zijn katten, geen oorbellen)
Oud 17-11-2002, 17:08
Folklore
Folklore is offline

Ik vind katachtige ook wel mooi, maar dan geen huisdieren.
Zoals bijv. de Lynx.
Oud 17-11-2002, 19:25
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Folklore schreef:
http://www.umt.edu/discovery/images/lynx.gif
Ik vind katachtige ook wel mooi, maar dan geen huisdieren.
Zoals bijv. de Lynx.
weet je zeker dat dit een lynx is trouwens? ik dacht atltijd dat ze veel kleiner waren
ik had trouwens gehoord dat lynx heel erg waren als je ze in het wilt tegen zou komen (en ze vallen je aan) je moet dan op je hurken gaan zitten en je armen naar voren uitsteken en dat poesje het oplaten vreten/open laten krabben totdat ze er geen zin meer heb/totdat je hulp krijgt... want als je probeerd iets terug te doen, haalt ze met 1 slag je buik ofzoiets open... das tog iets minder?
Oud 17-11-2002, 20:56
Folklore
Folklore is offline
Citaat:
Eendje schreef:
weet je zeker dat dit een lynx is trouwens? ik dacht atltijd dat ze veel kleiner waren
ik had trouwens gehoord dat lynx heel erg waren als je ze in het wilt tegen zou komen (en ze vallen je aan) je moet dan op je hurken gaan zitten en je armen naar voren uitsteken en dat poesje het oplaten vreten/open laten krabben totdat ze er geen zin meer heb/totdat je hulp krijgt... want als je probeerd iets terug te doen, haalt ze met 1 slag je buik ofzoiets open... das tog iets minder?
Ik denk dat als je ze in het wild tegen komt. Dat ze wel wat beters te doen hebben dan je aan te vallen. Of je moet de Lynx achterna gaan, want als dieren zich in het nauw gedreven voelen, vallen ze aan.
Die beesten zijn eerder bang van jouw.
En idd ze zijn niet zo groot het is ook maar een foto, daarop kan je het niet zien hoe groot het is.

Dus maak je niet druk, je komt ze toch hier niet tegen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten