![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1688874
'Reden dat ik vraag is dat t via google te vinden is en ik mezelf graag zo anoniem mogelijk hou' haha, fotoboek, geboortedatum, opleiding, mailadres staat allemaal in z'n profiel :') |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hun leven draait om het geld vrijhouden voor sigaretten, zeuren dat het steeds duurder wordt, het inplannen van rookpauzes, het zeuren over willen stoppen maar het niet kunnen en het in mijn richting uitblazen van rook.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en we verwachten natuurlijk wel foto's. Citaat:
![]() en rook je die hasj dan puur? anders neem ik eerdere woorden terug ![]() en science thank you mijn geld staat op m'n rekening ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar helaas kan ik momenteel de discipline er niet voor opbrengen maar ik verwacht in de toekomst wel. Dat is een lame rokersexcuus maar ik kan het er serieus even niet bij hebben om daar mee te stoppen. maar ik ben hard bezig om mijn leven op te knappen dus ik verwacht dat ik niet nog jaren zal roken/blowen. |
![]() |
|
Ik moet mijn kamer opruimen maar ik kan mezelf er niet toe zetten.. Net in een halfuur alle papier van de grond gehaald, kleren in was/kast gedumpt en nu moet ik alle boeken nog uitzoeken en op een geschikte plek leggen, alles stofzuigen (wat resulteerd in het verschuiven van mijn bed, kast, bureau en andere kast, en dat is pokkewerk) en bed afhalen. Bah.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 18:10 | |
De Kantine |
L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219 Cherry Springs | 500 | 27-05-2008 15:02 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 21:53 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 |