Oud 13-05-2008, 12:15
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Vandaag laatste rijles gehad. Poeha. Nu stress ik hem.
Advertentie
Oud 14-05-2008, 11:02
Lauwie101
Lauwie101 is offline
IK BEN GESLAAAAAAAAAAGD!!!

WOEHOE! Lauwie rijbewijs.
Oud 14-05-2008, 11:42
Verwijderd
Haha, gefeliciteerd
En nu sparen voor een autootje?
Oud 14-05-2008, 12:33
Lauwie101
Lauwie101 is offline
zo zekers wel.. voorlopig in de lease auto van m'n paps rijden.
Oud 14-05-2008, 12:34
Verwijderd
Wel ff uitzoeken of je wel verzekerd bent als jij er alleen in rijdt. Dat is vaak niet het geval namelijk. Leasemaatschappijen doen daar vrijwel altijd moeilijk over.
Oud 14-05-2008, 12:35
Lauwie101
Lauwie101 is offline
handig. maar volgens mij hadden we dat al uitgezocht, toch nog maar ff controleren..
Oud 14-05-2008, 13:08
lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
IK BEN GESLAAAAAAAAAAGD!!!

WOEHOE! Lauwie rijbewijs.
super vet! en zeker netjes in één keer!
Oud 14-05-2008, 13:56
Verwijderd
Citaat:
handig. maar volgens mij hadden we dat al uitgezocht, toch nog maar ff controleren..
Check, check, double check Het kan geen kwaad iig, onverzekerd rondrijden en dan iets gebeuren (ook als het niet jouw schuld is), is erg zuur!
Oud 14-05-2008, 20:31
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Check, check, double check Het kan geen kwaad iig, onverzekerd rondrijden en dan iets gebeuren (ook als het niet jouw schuld is), is erg zuur!
Jup, toevallig pas iemand die ik goed ken die naar haar weten gewoon verzekerd was, wat niet zo bleek te zijn.
Stonede knakker knalt tegen haar, zij heeft ook meteen een hoop gezeik
Uitkijken met die shit
Oud 15-05-2008, 11:02
Verwijderd
ik moet maandag voor de eerste keer op..
heb vanmiddag en morgen nog een dubbele les staan (dus nog 4 uur)
die heb ik ook hard nodig want eigenlijk vind ik dat het nog helemaal niet zo goed gaat
en dat terwijl ik nu toch al 44 uur heb gehad... (ik kom dus sowieso aan de 48 uur).
Er is natuurlijk veel dat 'wel aardig' kan, maar teveel dingen zijn gewoon niet goed genoeg.
ik voel me vooral erg onzeker in de auto. Ik ben dan ook erg zenuwachtig voor elke les (en nu al voor het examen!) Ook schat ik veel situaties verkeerd in zodat ik dingen fout doe of erg twijfelachtig rij, wat ook niet bevordelijk is voor de verkeersveiligheid.
Voorbeeldje; als ik van de ene autosnelweg naar een andere moet die er haaks op staat, dan heb je dus een hele lange scherpe bocht die dan overgaat in die andere snelweg.. Ik rij in het begin met een snelheid dus van rond de 120 (in de 5) maar ik vind het erg moeilijk in te schatten hoe er ik moet remmen.. waar ik naar terug moet schakelen etc..

Kortom, meer mensen die er zoveel moeite mee hebben? En misschien tips voor het (afrijden)? En wat te doen tegen de zenuwen..? Zijn er verder nog meer mensen die in Nijmegen hebben gelest en afgereden? Vind het Keizer Karelplein namelijk ook wel erg lastig...
Oud 15-05-2008, 11:07
lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Kortom, meer mensen die er zoveel moeite mee hebben? En misschien tips voor het (afrijden)? En wat te doen tegen de zenuwen..? Zijn er verder nog meer mensen die in Nijmegen hebben gelest en afgereden? Vind het Keizer Karelplein namelijk ook wel erg lastig...
Ik moet voor elke kruising in de goede versnelling zitten en de juiste snelheid hebben, dus ik zou zeggen net voor die bocht al zeg 50 rijden (in zn 3?) Maarja ik kan je over snelweg niet zo veel vertellen want die hebben we hier toch niet, dus hoef ik ook niet te doen op mn examen

En bij twijfel, stoppen iig niet voorgaan, heb ik wel geleerd
dus als je ook onzeker bent, bij een kruising of hoe bedoel je precies. Je kan beter net ff te lang wachten dan te kort denk ik altijd maar.. alleen sommige achter je kunnen daar wel eens anders over denken
Oud 15-05-2008, 11:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Voorbeeldje; als ik van de ene autosnelweg naar een andere moet die er haaks op staat, dan heb je dus een hele lange scherpe bocht die dan overgaat in die andere snelweg.. Ik rij in het begin met een snelheid dus van rond de 120 (in de 5) maar ik vind het erg moeilijk in te schatten hoe er ik moet remmen.. waar ik naar terug moet schakelen etc..
De meeste bochten bij een splitsing van snelwegen zijn met 80/90 km/u best te doen. Soms staan er adviessnelheden, als het een scherpere bocht betreft.
Je kunt aan je instructeur vragen of hij je de laatste paar lessen een route wil laten rijden waar je diverse dingen in tegenkomt die je lastig vindt, zoals zo'n splitsing van autosnelwegen enzo.

Citaat:
Vind het Keizer Karelplein namelijk ook wel erg lastig...
Ik laat Tomtom altijd een alternatieve route berekenen, onder geen beding ga ik met de auto over het Keizer Karelplein . Dus daar heb je niks aan.
Oud 15-05-2008, 12:08
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Die bochten leer je vanzelf kennen als je wat vaker rijdt, dan weet je precies welke snelheid je bij welke bocht het beste aan kunt houden.
Je kan beter iets te langzaam aan komen rijden en dan wat gas bijgeven als veel te hard aan komen rijden en dan vol op de rem moeten trappen (of de bocht uitvliegen).

Bij splitsingen die ik niet ken let ik er altijd op of het een afrit betreft, of echt een splitsing van snelwegen (groen/witte bord).
Bij die laatste ben ik er nog geen tegen gekomen waar je langzamer moest dan 80 als veilige snelheid, de meeste doe ik gewoon met 120 Maar je kan beter 80 aanhouden op je examen denk ik
Bij afritten is het inderdaad lastig in te schatten, als ik een afrit niet ken probeer ik altijd af te remmen tot 70/80 vlak voor de bocht. Hoe dichter je er op komt hoe makkelijker het wordt om die bocht goed in te schatten, je kan dan makkelijk verder afremmen of weer optrekken, afhankelijk van de bocht natuurlijk

Ik denk niet dat ze je daarop laten zakken overigens, mits je niet gevaarlijk rijdt. Examinator weet ook wel dat je die bochten leert kennen naarmate je wat vaker gaat rijden, dan gaat het vanzelf steeds soepeler

Dat je zenuwachtig bent lijkt me erg vervelend, had ik gelukkig geen last van. Misschien dat je dit goed van te voren aan kan geven aan je instructeur? Dat je op het examencentrum misschien nog even kan chillen, even op het gemakje kennismaken met de examinator.
Ik was wel wat zenuwachtig natuurlijk, maar bij het voorgesprek bleek die gozer gewoon een relaxte kerel te zijn, legde alles prima uit wat er ging gebeuren. Dat alles onder het genot van een colaatje en echt al m'n zenuwen waren weg

Nog een tip voor het examen: Denk er aan dat het begint zodra je de deur uitloopt richting de auto, kijk ook dan goed, loop niet als een kip zonder kop naar de auto. Zelfde geldt als je terugkomt, het examen is pas afgelopen als je weer binnen zit, let op met het opengooien van je deur etc.

En nog een, wat mijn instructeur bij mij deed: Bij een andere instructeur rijden. Hij zei toen enkel waar ik heen moest rijden, een soort oefen examentje. Hij gaf me toen wat goede feedback en wat puntjes waar ik even op moest letten bij het examen, heb ik nog best wat aan gehad

In ieder geval succes ermee, gaat vast goedkomen. En mocht je zakken, het is niet het einde van de wereld... Het kost je misschien iets meer geld, maar als je kijkt wat zo'n rijbewijs sowieso al kost zijn die kosten ook bijna te verwaarlozen

[edit] whoops, sorry voor dat lange verhaal, was toch langer dan ik dacht
Oud 15-05-2008, 12:10
MTpower
MTpower is offline
Nog een trouwens: Als je bijzondere verrichtingen niet lukken, geen paniek. Ik ben het nog nooit tegengekomen dat iemand daarop zakte. Wat wel belangrijk is dat je het veilig doet, goed kijken etc.
Ik verneukte het fileparkeren ook op m'n examen, hoefde het niet opnieuw te doen en het enige dat hij na afloop zei was dat het niet zo soepel ging, maar dat dat vanzelf wel zou komen als ik wat meer rijervaring op zou doen. Wat waar is overigens, nu parkeer ik hem zonder moeite overal tussen
Oud 15-05-2008, 18:35
Balance
Balance is offline
Same here, ik verknalde ook m'n fileparkeren. Ik reed achteruit de stoep op en ik ging gewoon door. Toen zei m'n examinator heel nukkig: ja stop maar hoor.
Maar achteraf bleek het dus helemaal niet erg.

Oh en ik kan nog steeds niet fileparkeren
Maar ach, paar keer steken is ook geen ramp.

@Lauwie101: gefeliciteerd!
Oud 15-05-2008, 19:34
luchtballon
luchtballon is offline
Mijn fileparkeren lukte ook al niet op examen
Toen heb ik gevraagd of ik het nog een keer mocht doen, maar we gingen wel wat anders doen.
Dat was *tumtumtum*: recht achteruit rijden! . Waarbij ik nog braaf gestopt ben voor een aankomende fietser en was alles prima.

oh en fileparkeren heb ik na mn examen nooit meer geprobeerd Evenals het Keizer Karel plein en keren op de weg.
Oud 15-05-2008, 19:46
Verwijderd
Fileparkeren kan ik ook niet meer maar dat heb je toch niet zo vaak nodig en anders rij ik wel wat verder
Op mijn examen deed ik het ook fout. De auto stond wel in het vak maar ik reed te ver door naar achteren dus was het nog niet goed
Oud 15-05-2008, 21:08
TopDrop
TopDrop is offline
Heb ik me gister toch even een flinke deuk in mn vaders auto gereden En hij is nu op vakantie. Leuke verrassing voor als ie terugkomt
Oud 15-05-2008, 21:14
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Heb ik me gister toch even een flinke deuk in mn vaders auto gereden En hij is nu op vakantie. Leuke verrassing voor als ie terugkomt
Is ie all-risk?
En watskeburt?
Oud 16-05-2008, 09:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
hmm
Ik heb ook eens met m'n vaders auto gestaan op de dag dat ik hen op moest halen. Zodra ik de auto startte schoot de toerenteller tot z'n max en deed hij niks meer. Ook leuke verrassing voor hem bij thuiskomst

Oh en over fileparkeren. Voor mijn huis hebben we enkel vakken met fileparkeren, maar het stomme is dat die vakken links van de weg zitten. Dat had ik dus nog nooit geoefend tijdens de lessen. Best vreemd dat je alleen rechtse vakken leert.
Oud 16-05-2008, 11:55
Verwijderd
Bedankt voor de reacties!

mijn rijlessen van vandaag en gisteren gingen helaas niet super.. maakte toch een aantal flinke fouten waarbij het vooral lag aan mn verkeersinzicht; het ver vooruit kijken en goed inschatten wat je moet doen.
Gelukkig had ik ook periodes dat het wel lekker ging. Ik heb nu wel het gevoel dat het erin zit, maar ook dat ik heel erg gefocused moet blijven en heel goed moet letten op alle borden/signalen uit de omgeving..
Maandag wordt nog spannend, het kan goed gaan maar als ik een moeilijke situatie tegenkom kan het zijn dat ik toch de fout in ga...
We zullen zien!
En wat MTpower zegt, misschien heel jammer op dat moment maar niet het einde van de wereld.. en duur is het toch al...
Oud 16-05-2008, 22:17
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Shit zeg... Ik hoop dat er nog wat vergoed wordt door de verzekering. Is het zijn eigen auto of een lease-auto?
Oud 20-05-2008, 07:04
Lauwie101
Lauwie101 is offline
@Lord_ralf: wilde je nog een verslagje? Dan kan ik je wel pm-en ofzow?

@Liene: hoe is het gegaan?

Donderdag m'n rijbewijs ophalen, en 's avonds in de auto van m'n paps proberen te rijden
Oud 20-05-2008, 09:14
Verwijderd
Het verslag mag je ook wel hier posten hoor
Oud 22-05-2008, 09:14
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb hem al ge-pmd. Het was nogal een lulverhaal

En.. vandaag m'n rijbewijs opgehaald!! Vanavond voor het eerst rijden. Woehoe.
Oud 22-05-2008, 17:11
Abi
Abi is offline
Gefeliciteerd Louwie,

Ik ben 12 november vorigjaar begonnen en omdat mijn rijinstructeur met zwangersschapverlof ging moest ik op mijn 21ste les stoppen. Na 4 WEKEN kon ik van iemand anders les krijgen. Ik heb vanochtend mijn 24 ste les gehad van de 25 lessen. Maar het ging slecht omdat het allemaal een beetje was weggezakt.

Mijn instructeur is zo aardig en gaf me wel kritiek, zoveel in één keerdat ik het niet kon inhouden. Ik werd zo emotioneel dat ik begon te huilen.

Ik vraag me af was mijn rij instructeurgaat doen. Gaat hij me soms laten afrijden ofzo...
Oud 24-05-2008, 16:13
Balance
Balance is offline
Ik snap je niet.

Je instructeur is aardig, maar geeft je wel zoveel kritiek dat je er van moet huilen?
En nou denk je dat ie je op laat gaan, terwijl hij je duidelijk nog niet goed vindt?

Ik zou in die 4 weken al zijn overgestapt op een andere rijschool en nu helemaal, want een instructeur die zo bot kritiek geeft (ga ik dan maar vanuit, omdat je moest huilen) vind ik niet prettig en vind ik m'n 40 euro per uur echt niet waard.
Oud 25-05-2008, 01:27
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik snap je niet.

Je instructeur is aardig, maar geeft je wel zoveel kritiek dat je er van moet huilen?
En nou denk je dat ie je op laat gaan, terwijl hij je duidelijk nog niet goed vindt?

Ik zou in die 4 weken al zijn overgestapt op een andere rijschool en nu helemaal, want een instructeur die zo bot kritiek geeft (ga ik dan maar vanuit, omdat je moest huilen) vind ik niet prettig en vind ik m'n 40 euro per uur echt niet waard.
Moeten huilen kan er ook op duiden dat je huid niet dik genoeg is of dat je gewoon labiel bent.
Oud 25-05-2008, 10:35
Abi
Abi is offline
Ik heb namelijk een pakket van 25 lessen + een practijk examen. Ik denk niet dat ik mijn geld terug ga krijgen.. Voor dat ik overstapte op mij nieuwe instructeur, was ik best wel goed in rijden . Omdat ik een pauze had gehad van 4 weken is mijn rijgedrag achteruitgegaan. Maar het is dus niet mijn schuld dat ik nu slecht rij.

Oja Mephisto
Voelde me echt onzeker worden en werd emotioneel ( gebeurd vaak) , was omdat hij op een gegeven moment echt gewoon te veel druk op me zette. Het leek alsof hij me schuld gevoelens gaf terwijl het eigelijk niet mijn schuld was dat ik achteruit ben gegaan.
Oud 26-05-2008, 14:58
Martine1986
Martine1986 is offline
Vanmorgen mn theorie gehaald, 1 foutje maar
Ik heb inmiddels al ong. 30 lessen gehad en begin nu eindelijk het idee te krijgen dat het wel gaat lukken.. Ben benieuwd hoe lang ik nog nodig ga hebben.
Oud 26-05-2008, 19:40
Verwijderd
Dat is beter dan mijn score op de theorie destijds Gefeliciteerd
Oud 27-05-2008, 06:25
Zwoek
Zwoek is offline
Gefeliciteerd Martine!

Ik heb 24 juni tussentijdse toets en het begint nu wel erg dichtbij te komen
Oud 13-06-2008, 23:04
KIET
KIET is offline
Ik heb vandaag meegedaan met die Trialsdag Was erg leuk, echt een aanrader voor de mensen in de betrokken provincies. Onderdelen waren o.a. leren rijden in een vrachtwagen om de nadelen van zo'n ding in te zien, noodstop (zonder en met ontwijken) en noodstop op nat wegdek/slippen (zonder en met ontwijken). Dat laatste mag ook gewoon in je eigen auto, wordt zelfs aangeraden. Ik vond het erg leuk en leerzaam

En je krijgt er nog eens ter beloning 2 schadevrije jaren bij je autoverzekering bij (bij Univé, althans), wat die 50 euro al meer dan waard is

Tevens ben ik begonnen met mijn E achter B
Oud 14-06-2008, 00:51
Verwijderd
Ja, in de truck rijden is best vet, al zou ik er niet mijn werk van kunnen maken. Zijn dat van die ANWB cursussen?
Oud 14-06-2008, 18:02
freakinaround
freakinaround is offline
Omg, donderdag me theorie, im nervous. heb tegen die tijd een weekje geleerd. nog niet eens. maar ik ken het redelijk tot nu toe.
Oud 14-06-2008, 23:19
KIET
KIET is offline
Citaat:
Ja, in de truck rijden is best vet, al zou ik er niet mijn werk van kunnen maken. Zijn dat van die ANWB cursussen?
Ik zou zelfs wel zo ver willen gaan om groot rijbewijs te behalen (als het financieel kon), maar ik zou het ook niet voor mijn werk willen doen hoor

Trials is niet verbonden aan de ANWB. Het werkt samen met de provincies en de verzekeringsmaatschappijen, die met z'n tweeën de rest van de kosten op zich nemen. Daarom kost het de deelnemers maar 50 euro. ANWB is aanzienlijk duurder Ik weet ook zo niet of zij ongeveer hetzelfde aanbieden als Trials. Trials is echt basistechniek en het bieden van wat inzicht. Een onderdeel duurt hoogstens een uur.

Vandaag met mijn ouders op en neer geweest naar de Nürburgring; 750 km gereden in een Ford Ka Uiteraard wel een rondje gereden.
Oud 16-06-2008, 15:38
KiMZz
KiMZz is offline
Whoehoe ik heb ook eindelijk mijn rijbewijs =) Alles in één keer gehaald en in totaal 34 uur gelest.
Had al rijexamen op 4 april overigens maar k ben er nog steeds trots op

*Liene*: Je moet je niet te zenuwachtig maken tijdens het rijden. Bij het verlaten van de ene snelweg naar de andere kun je gewoon in z'n 5 blijven rijden, want ook 70 of 80 in z'n 5 kan gewoon, bovendien is dat milieubewust rijden (zoals je waarschijnlijk ook leert nu), op de afrit gas loslaten en vertragen tot de snelheid die jou geschikt lijkt, insturen en als je in de bocht zit een beetje gas bij geven zodat de auto je de bocht door 'trekt' als het ware. En daarna zo snel mogelijk weer naar de 120!

Succes iig iedereen!
Oud 18-06-2008, 16:39
Lynne
Lynne is offline
Ik had vandaag mn tussentijdsetoets, en die ging opzich wel goed. Ik heb de vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen binnen!

Ik moest omkeren en stoppen, en dat ging goed. Voor de rest.. die man die zei dat het voor een tussentijdsetoets goed ging, maar dat ik verder nog wel even goed de puntjes op de i moet gaan zetten. Ik moet nog wat consequenter worden enzo. Maar ben wel hiermee iig. Merkte wel dat ik door de zenuwen (ookal telt het niet echt mee, was wel een beetje zenuwachtig) beter ging rijden, ik keek echt veel beter dan in de lessen enzo.

10 Juli moet ik afrijden, eeeek! Nog 3 weken om het spits te krijgen. Komt hopelijk wel goed. .-.
Oud 18-06-2008, 19:26
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik had vandaag mn tussentijdsetoets, en die ging opzich wel goed. Ik heb de vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen binnen!
Vrijstelling voor het eerstvolgende examen, mocht je zakken, mag je ze gewoon fijn opnieuw doen

Heb je speciaal voor zo'n TTT gekozen?
Ik vraag me altijd af waarom mensen zoiets zouden doen
Oud 18-06-2008, 21:07
Lethe
Lethe is offline
Ik vraag me dat ook af, want het kost (bijna) net zo veel als een echt examen.
Oud 18-06-2008, 21:41
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik vraag me dat ook af, want het kost (bijna) net zo veel als een echt examen.
Inderdaad... en echt veel meerwaarde heeft het niet
Ik vond de bijzondere verrichtingen tijdens m'n examen juist fijn, stukje rust. Plus dat je voor je bijzondere verrichtingen eigenlijk niet kan zakken, mits je ze veilig uitvoert. Is toch weer tijd waarin je niet hoeft te rijden, waarbij je weer makkelijker fouten maakt waarop je kunt zakken
En een echt examen kost inderdaad maar 2 tientjes meer ofzo...
Oud 18-06-2008, 21:55
Lethe
Lethe is offline
Ik denk dat het vooral voor de rijscholen zelf is, dat er meer eerstgeslaagden zijn of zo, want TTT telt niet als examen maar is wel een goede oefening. Maar goed, voor de kandidaat heeft het idd niet echt een meerwaarde en daarom snap ik ook niet waarom mensen het willen.
Oud 19-06-2008, 01:03
Lynne
Lynne is offline
Bij mij zat de TTT gewoon in m'n pakket, zegmaar. Had echt een goede deal daarvoor, ik les bij een kleine rijschool en heb na een les of 3 als aanbod gekregen om de gehele rijopleiding inclusief TTT en zoveel examens als ik nodig heb, en zoveel lessen als ik nodig heb, voor een vast bedrag, zegmaar. Ergens in de 2k euro, voor alles.

Vind t wel erg fijn om zo eens geoefend te hebben, nu weet ik gewoon hoe het tijdens het examen straks gaat, scheelt in ieder geval iets in de zenuwen. En die vrijstelling voor omkeeropdracht/stopopdracht/parkeeropdracht is wel fijn want dan kan ik nu tijdens de lessen echt focussen op wat ik écht nog moet verbeteren, en hoef ik me daar niet meer druk om te maken. ^^
Oud 19-06-2008, 15:36
Zwoek
Zwoek is offline
Lynne goed dat je die bijzondere verichtingen hebt afgesloten, dan hoef jeje daar niet meer op te richten. Ik heb dinsdag die TTT maar ben de oproep van het CBR kwijt. Bij mij zat die TTT ook in mijn pakket en het lijkt me ook wel fijn als je het een keer hebt geoefend en weet hoe het een beetje gaat.
Ik heb 11 juli examen en hoop dat het allemaal een beetje lukt
Oud 19-06-2008, 18:48
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Bij mij zat de TTT gewoon in m'n pakket, zegmaar. Had echt een goede deal daarvoor, ik les bij een kleine rijschool en heb na een les of 3 als aanbod gekregen om de gehele rijopleiding inclusief TTT en zoveel examens als ik nodig heb, en zoveel lessen als ik nodig heb, voor een vast bedrag, zegmaar. Ergens in de 2k euro, voor alles.

Vind t wel erg fijn om zo eens geoefend te hebben, nu weet ik gewoon hoe het tijdens het examen straks gaat, scheelt in ieder geval iets in de zenuwen. En die vrijstelling voor omkeeropdracht/stopopdracht/parkeeropdracht is wel fijn want dan kan ik nu tijdens de lessen echt focussen op wat ik écht nog moet verbeteren, en hoef ik me daar niet meer druk om te maken. ^^
2000 euro?
Ik had met 1100 euro het pasje op zak.
Van theorie tot pasje dus
Oud 19-06-2008, 21:12
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Lynne goed dat je die bijzondere verichtingen hebt afgesloten, dan hoef jeje daar niet meer op te richten. Ik heb dinsdag die TTT maar ben de oproep van het CBR kwijt. Bij mij zat die TTT ook in mijn pakket en het lijkt me ook wel fijn als je het een keer hebt geoefend en weet hoe het een beetje gaat.
Ik heb 11 juli examen en hoop dat het allemaal een beetje lukt
Oh veel succes ermee! Het gaat vast goed.
En ik heb 10 Juli examen haha, ook alvast succes met jouw examen!
Oud 19-06-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
2000 euro?
Bij mij ging het richting de 3000.
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo snel / natuurtalentjes.
Oud 20-06-2008, 11:08
lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Oh veel succes ermee! Het gaat vast goed.
En ik heb 10 Juli examen haha, ook alvast succes met jouw examen!
allebei succes ik heb mn praktijk op 8 juli, heb dan in totaal 31 lessen (van 60 min) gehad en geen ttt.
Oud 20-06-2008, 15:55
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
allebei succes ik heb mn praktijk op 8 juli, heb dan in totaal 31 lessen (van 60 min) gehad en geen ttt.
Jij ook succes!
Oud 21-06-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
2000 euro?
netjes, ik was al 1200 euro kwijt toen ik de eerste keer zakte
daarna zijn er nog 17 lessen en twee examens bij gekomen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic