Oud 13-05-2008, 21:57
Verwijderd
Ik heb nog niet uitgebreid naar Allure's posts gekeken want ik ben aan het eten (achter de computer ja ) maar voor zo ver ik tijdens mijn vluchtige bladertocht kon zien kunnen we er weinig uit halen.

Maar CS, wat EoS zei klopt in alle algemeenheid wel: uit de posts die hij citeerde blijkt inderdaad dat je het enigszins veilig speelde en makkelijk met mensen meeging. Dat is best wolvig. Maar het is inderdaad vreemd dat hij niet teruggreep naar eerdere theorieën over jou, vooral omdat daar ook dingen tussen zitten die zijn theorie tegenspreken. Dat hoeft echter niet verdacht te zijn, want misschien ging hij er van uit dat die theorieën inmiddels 'algemene kennis' zijn, of heeft hij simpelweg niet goed opgelet/meegelezen. Dat laatste is zelfs best waarschijnlijk, want hij post best weinig. Bovendien was Vlinder gisteren jarig en wie weet waar hij verder nog mee bezig is.

Ik vind je argumentatie dus niet heel overtuigend.

Wat ik wél verdacht vind aan EoS, is dat hij in dit spel bij uitstek de meest ervaren speler is. Dus als er iemand is die in drie eetrondes zowel de ziener als de tovenaar aan kan wijzen dan is hij het wel.

Als wolf zou hij enorm gevaarlijk zijn. Maar als hij aan onze kant staat, is zijn dood een enorm verlies. Met de tovenaar dood en waardevolle ziener-informatie verloren kunnen we zulke verliezen eigenlijk niet riskeren.

Ik kan me eigenlijk wel vinden in wat Lisaaah zegt, dat CS of EoS een wolf is.

Dus ik ga deze ronde denk ik voor één van hen. De vraag is alleen: welke van de twee?
Advertentie
Oud 13-05-2008, 22:00
Verwijderd
EoS vind ik, net zoals Paranoide, niet echt verdacht. Hij heeft een risico genomen met zijn post om niet op Elbows te stemmen, want als hij een wolf was had hij denk ik wel in de massa opgegaan.

Elbows wees vlak voordat hij opgehangen werd nog snel even Missy en Light Fighter aan, enkel maar omdat ze niet veel hebben gepost. Maar hier kan ook niet te veel uit halen omdat hij net een dag in dit spel zat. (Ikzelf niet veel langer, maar ik heb wel het idee dat ik het beter snap dan hij deed.)

Zelf zit ik nu te twijfelen tussen CS en Dun Hout.

Citaat:
Ik heb definitief op Elbows gestemd, ik denk, ik zeg het nu alvast in plaats van dat ik dat later kan roepen en mensen denken "Ja dat komt mooi uit dat je dat nu kan zeggen he! "
Beetje vreemd dat ze wel vertelt dat ze op hem stemt, maar niet de reden vertelt.

Dun Hout zit ik al vanaf het begin mee. Nu al helemaal na zijn heftige reactie van mijn mislukte grap.

edit: ik lees nu beter en zie dat CS haar reden al eerder heeft gegeven. Toch zit het me niet lekker.
Oud 13-05-2008, 22:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dun Hout zit mij ook niet lekker, nee. Ik heb zijn posts even vlug doorgelezen, en zo te zien heeft hij (in tegenstelling tot mij, huhu.) helemaal niets nieuws ingebracht. Ook geen theorieën of wat dan ook, hij zei alleen dat hij Evilblue verdacht vond maar gaf daar geen reden voor, en stemt nu, ook zonder echte reden, op matige-muis.
Ik denk dat ik voor hem ga, of voor EoS. En ik weet inderdaad dat die theorie niet echt overtuigend is. Paranoide heeft inderdaad gelijk dat EoS heel ervaren is en die goede functies aan zou kunnen wijzen. Moeilijk, moeilijk.

Ik wacht het nog even af, dan kan ik misschien mijn eigen hachje nog redden morgen.
Oud 13-05-2008, 22:22
Verwijderd
Ik heb op Missy gestemd.
Oud 13-05-2008, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op Missy gestemd.
Ehh... waarom?
Oud 13-05-2008, 22:37
Verwijderd
Ik heb gewoon iemand gekozen.
Oud 13-05-2008, 22:40
Cherry Springs
Het lijkt mij een beetje te laat om nu nog om willekeurige mensen te stemmen.

overigens kan ik mij herinneren dat Elbows, de weerwolf, mijn reverse-reverse-psychology theorie vergezocht noemde. UIt die theorie werd Elpida verdacht. Misschien dat Elpida wolf is, en dat Elbows probeerde ons te doen geloven van niet door mijn theorie proberen te ontkrachten. Hij vroeg daarna ook nog "of is dat normaal?", wat waarschijnlijk hoorde bij zijn onschuldige-groentjes-act. Misschien.
Dus daarom vind ik Elpida ook verdacht. Moeilijk hoor!
Oud 13-05-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon iemand gekozen.
Je hebt eerder ook al tweemaal willekeurig op AllureV gestemd en als ik het me goed herinner ook een keer willekeurig op Lisaaah. Ik wilde er de vorige stemronde al wat van zeggen, want het is best vreemd om dit te (blijven) doen. Ik las in het wsz-topic dat je best een ervaren speler bent, dus ik ben wel benieuwd naar je redenen om in dit stadium van het spel nog 'gewoon iemand te kiezen'?
Oud 13-05-2008, 23:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben zo trots op jullie, weerwolfjes
Oud 13-05-2008, 23:11
Verwijderd
hmmm... ik denk inderdaad dat er wel een grote kans is dat óf eos of cs wolf is door de manier waarop ze tegen elkaar ingaan, maar als eos geen wolf is zou zijn dood wel een verlies zijn inderdaad. daarom voel ik er wat dat betreft meer voor om voor cs te gaan. dat is wel lullig though, dus ik weet het nog niet. eos blijft op zich mijn hoofdverdachte... al heb ik ook twijfels bij andere spelers. actieve mensen zijn best stil dit spel, en de meer afwachtende mensen opeens heel aanwezig, dat valt me op iig
Oud 13-05-2008, 23:13
Flowtje
Flowtje is offline
^ Wat Paranoide zegt, het is vrij raar gedrag om nu nog random iemand te kiezen.

Morgen zal ik alles eens goed doornemen, ik weet niet helemaal wat ik met Elbow's last minute verdenkingen moet.
Oud 13-05-2008, 23:17
Verwijderd
Ik vind het moeilijk om iemands gedrag als 'verdacht' te gaan bestempelen. Negen van de tien keer vind men mij ook 'verdacht', en ben ik gewoon dorpeling. Op dit moment volg ik gewoon nog mijn gevoel en neig ik daarbij naar Missy, Flowtje en Eye of Sauron, maar hé, ik heb ook werkelijk geen flauw idee.

Edit: Als ik van mijn eigen ervaring als weerwolf-zijnde uitga, zou ik alleen kunnen zeggen dat ik dan eerder voor een stil iemand zou gaan, omdat ik me dan altijd geremd voelde om ook maar iets te zeggen. Ik was altijd bang dat dat wat ik zei gemaakt over zou komen... En daarbij is het wel gevaarlijk als iedereen zegt op wie hij/zij gaat stemmen, want dan moeten de wolven ook een standpunt innemen.
Oud 13-05-2008, 23:18
***ailá***
***ailá*** is offline
ik ga voor dun hout
Oud 13-05-2008, 23:19
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
ik ook! (of moet je met een spelleider account onpartijdig zijn? ) maar ik vond het wel zielig voor AllureV, arme tovenaar!
oww en dit verhaal heb ik een beetje in elkaar geflanst, sorry had het echt ontzettend druk op school vandaag.
(fantome)
Oud 13-05-2008, 23:22
***ailá***
***ailá*** is offline
nou, de weerwolven doen het iig beter dan vorige keer xdxd en toen was EoS ook wolf. En Hanneke en DP en Pippeloen en nja, zowat alle ervaren spelers die er toen meededen. En toen was het een gigantische weerwolf-fail. Dus daarom til ik er niet zo zwaar aan of iemand ervaren is. Het kan iedereen zijn
Oud 13-05-2008, 23:24
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
QFT

Was getekend

De niet meespelende alpha wolf
Oud 14-05-2008, 09:46
Verwijderd
Niet hier posten als je niet meedoet, stelletje verraders

Mkay, ik ga nu alvast stemmen, want ik ben de rest van de dag niet online
Ik heb er gisteravond voor het slapen gaan over nagedacht en ik zie dat er geen nieuwe opzienbare posts staan, dus mijn stem gaat vandaag naar Elpida. Ik vond het al vreemd dat ze inmiddels voor de vierde keer random heeft gestemd, terwijl er onderhand wel wat thoerieen en verdachten zijn, en deze post van gisteravond vond ik nogal vreemd:
Citaat:
Ik heb op Missy gestemd.
Waarom zou je om half elf de avond vóór de hangronde al definitief je stem uitbrengen? De enige verklaring is dat ze vandaag helemaal niet online is, maar dan zet je dat er meestal toch bij? Misschien was het gewoon een ongelukkige formulering, omdat ze helemaal niet hoeft te stemmen..
Ok, het is een long shot, maar bij twee andere spelers die momenteel worden genoemd als verdachten, EoS en CS, heb ik allebei niet echt rinkelende alarmbellen, en die spelen leuk en (relatief) actief, dus dan stem ik vele malen liever op iemand die een week nadat het spel begonnen is nog random stemt. Dus. Kusje.

Elpida
Katje
Oud 14-05-2008, 11:14
Verwijderd
Neh ik geloof niet dat elpida iets is, of misschien in een later stadium van het spel dat we daar iets mee moeten. Op dit moment wil ik echt kiezen tussen EoS en CS. Ik neigde eerst naar EoS maar nu hoor ik meer voor CS eigenlijk
Oud 14-05-2008, 11:25
Verwijderd
Nou ik moet zeggen dat mijn stem nu ook meer neigt naar CS. Ook omdat ze pas echt op Elbows stemde toen er al een lijstje stond, terwijl ze wel een mooie theorie had.

Dan komen mijn andere verdachten de volgende ronde wel.
Oud 14-05-2008, 11:55
Evilblue
Evilblue is offline
Op wie moet ik stemmen...

Elpida is raar aan het doen, gewoon iemand uit de pot graaien is nu (na verlies van twee goeie functies) nutteloos, maar, dat hoeft niet perse wolvig te zijn, kan ook gwn stom zijn.

Wie is dan verdacht? Lisa is gwn fel, maar dat is haar stijl, Paranoide post veel (niet altijd goed inhoudelijk), en dat is ook een stijl. Bij mij zijn twee mensen verdacht, Aila en Elpida. Aila vanwege haar...uit het niks komende stem op dun hout, en elpida met die vroege willekeurige stem.
Oud 14-05-2008, 12:11
Verwijderd
Waarom zou het willekeurig stemmen zoveel slechter zijn dan het stemmen op 'verdachten'? Er zijn nu ook al mensen die op mij willen gaan stemmen omdat ik me 'verdacht' gedraag. Ik ben geen weerwolf, dus je schiet er niet meer mee op dan dat je gewoon random zou stemmen.
Oud 14-05-2008, 12:21
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Op wie moet ik stemmen...

Elpida is raar aan het doen, gewoon iemand uit de pot graaien is nu (na verlies van twee goeie functies) nutteloos, maar, dat hoeft niet perse wolvig te zijn, kan ook gwn stom zijn.

Wie is dan verdacht? Lisa is gwn fel, maar dat is haar stijl, Paranoide post veel (niet altijd goed inhoudelijk), en dat is ook een stijl. Bij mij zijn twee mensen verdacht, Aila en Elpida. Aila vanwege haar...uit het niks komende stem op dun hout, en elpida met die vroege willekeurige stem.
wat nou uit het nix ik roep al constant dat ik dun hout verdacht vind. Maar ik heb ook nog een theorie. Dit zegt Dun Hout echt uit het NIETS op 11 mei 23:51

Citaat:
Evilblue maakt zichzelf een beetje verdacht, moet ik eens goed op letten.

Nja, dat is dus onzin in mijn ogen. Je bent hartstikke inactief, dus hoe kan hij dat nou weten. Maar ik heb mn twijfels bij dun hout al vanaf het begin van het spel. Ook bij jou heb ik vanaf het begin mn twijfels, maar dat is omdat ik je persoonlijk ken, i mean, we wonen in 1 huis *ligt dubbel* en ik ken je, dus waar dun hout het vandaan heeft --> i don't know. In mijn ogen komt het dus over als: dun hout roept snel even dat hij jou verdacht vindt, want mocht hij doodgaan en hij is wolf --> dan word jij niet meer verdacht. Daarnaast verdenk ik Elpida niet en jij wel, dus dat pleit ook niet. Maar het was dus meer een gevoel over jou. Ik kon het niet hard maken. Maar Dun Hout verdenk ik wel al geruime tijd en dat hij jou zo noemde heb ik wel in mn achterhoofd gehouden.. .dat vertrouw ik echt niet. 1 van jullie 2 is slecht. Of allebei.

Edit: ojaa en aan het begin stemde je op mij. Vanwege nix. Als eerste. De 1e ronde is toch compleet random, dus waarom zou je uit die 22 mensen nou precies je vriendin kiezen? Misschien omdat zij jou sneller door heeft dan de rest?
Oud 14-05-2008, 12:36
Verwijderd
Beste spelers,

Ik schrijf vanavond het verhaal maar ben waarschijnlijk later omdat ik nu ook even een leven ga hebben
Oud 14-05-2008, 12:56
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
hmm.. lastig lastig nu.
Cherry Springs vind ik nog steeds verdacht, maar ik neig nu ook heel erg naar Elpida. Dat random stemmen slaat eigenlijk nergens meer op. Misschien doet ze maar wat omdat ze toch niet mag stemmen? Wolven 'stemmen' vaak op een persoon die er toch niet uit gaat, zodat ze niet door de mand vallen als de anderen de stemlijstjes gaan vergelijken.
Bovendien is het me al vaker opgevallen dat Elpida vaak een connectie heeft met degene die opgegeten word.
Citaat:
overigens kan ik mij herinneren dat Elbows, de weerwolf, mijn reverse-reverse-psychology theorie vergezocht noemde. Uit die theorie werd Elpida verdacht. Misschien dat Elpida wolf is, en dat Elbows probeerde ons te doen geloven van niet door mijn theorie proberen te ontkrachten. Hij vroeg daarna ook nog "of is dat normaal?", wat waarschijnlijk hoorde bij zijn onschuldige-groentjes-act. Misschien.
Dus daarom vind ik Elpida ook verdacht. Moeilijk hoor!
Cherry Springs noemde dat hier ook al. Haar vertrouw ik ook niet, maar wolven die elkaar verdacht maken is natuurlijk ook een mogelijkheid. Dat hebben wij vorig spel ook gedaan.

Ook zei Coolkast op Elpida te stemmen, en meteen daarna werd die opgegeten. Dat kan ook weer een reverse-reverse taktiek zijn, want meestal eten wolven juist niet de persoon op die hun naam noemt. Misschien gokten ze erop dat Coolkast eten Elpida juist mínder verdacht zou maken.

Is het niemand opgevallen trouwens dat Mr Soija opvallend stil is voor zijn doen?

Ik kijk het nog even aan, en dan kies ik vanavond wel wie ik nou het meest verdacht vind, Elpida of Cherry Springs.
Oud 14-05-2008, 14:04
Missy
Missy is offline
Citaat:
Waarom zou het willekeurig stemmen zoveel slechter zijn dan het stemmen op 'verdachten'? Er zijn nu ook al mensen die op mij willen gaan stemmen omdat ik me 'verdacht' gedraag. Ik ben geen weerwolf, dus je schiet er niet meer mee op dan dat je gewoon random zou stemmen.
Wat heeft het dan voor zin om 'zomaar' te stemmen?
Oud 14-05-2008, 16:15
Flowtje
Flowtje is offline
Ik blijf een raar gevoel bij Dun Hout hebben, voor iemand die in het begin vrij actief is, is hij nu wel erg stil. Maar, het vreemde gevoel wat ik bij Elpida heb is op dit moment sterker, dus neig ik er naar om op haar te stemmen.

EoS en CS houd ik nog even in de gaten, ik wil ze er nog niet uit hebben, want het zijn allebei actieve spelers.
Oud 14-05-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Dun Hout zit mij ook niet lekker, nee. Ik heb zijn posts even vlug doorgelezen, en zo te zien heeft hij (in tegenstelling tot mij, huhu.) helemaal niets nieuws ingebracht. Ook geen theorieën of wat dan ook, hij zei alleen dat hij Evilblue verdacht vond maar gaf daar geen reden voor, en stemt nu, ook zonder echte reden, op matige-muis.
Ik denk dat ik voor hem ga, of voor EoS. En ik weet inderdaad dat die theorie niet echt overtuigend is. Paranoide heeft inderdaad gelijk dat EoS heel ervaren is en die goede functies aan zou kunnen wijzen. Moeilijk, moeilijk.

Ik wacht het nog even af, dan kan ik misschien mijn eigen hachje nog redden morgen.
Ik gaf wel degerlijk een rede, het gedoordram.
Oud 14-05-2008, 16:16
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik gaf wel degerlijk een rede, het gedoordram.
Doorgedram over wat?
Oud 14-05-2008, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Doorgedram over wat?
Dat ik een wolf zou zijn.
Oud 14-05-2008, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Vanavond om half 9 zeker?
Citaat:
Leuk verhaal!

Waarom stemden er uberhaubt zoveel mensen op LL, omdat een iemand op hem stemde? Hij was iemand die ik dus totaal niet verdacht vond, in tegenstelling tot een ander niet nader te noemen persoon... Maargoed, na deze totaal willekeurige eerste ronde gaan we zien wat verder gaat gebeuren.
En deze conversatie:
Citaat:
Ach, om heel eerlijk te zijn heb ik jou ook nog niet echt een boeiende post zien maken. Dat, en wat in het begin van het spel voorkwam, maakt mij dat ik ook nog steeds op jou let.
Citaat:
Wat voor boeiends heb jij dan allemaal al gepost?
Citaat:
Lees maar terug, ik ga het niet allemaal opnoemen natuurlijk.
Citaat:
Afgezien van een doodnormaal antwoord op een vraag, niet echt iets.
Vertel, wat voor interessants had je toen allemaal al gepost?
Oud 14-05-2008, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Dat ik een wolf zou zijn.
Vind het allemaal wel meevallen hoor. In het begin stemde jij op mij met een rare reden. Dat kan, alles was toen nog willekeurig. Alleen stem ik dan geheel willekeurig terug.

Vervolgens zeg je dat je wacht tot na de hangronde met stemmen. Beetje vreemd want dorpelingen stemmen meest na de eetronde.

Ook zei jij ergens dat je evilblue verdacht vond. (Hier gaf je geen reden voor op ook trouwens.) Waarop ik zei dat ik jou ook verdacht vond omdat je nog niet zoveel boeiends gepost hebt. Daarna wees jij terug naar mij en vond jij dat ik al mijn posts onder elkaar moet zetten. Jij kunt ze ook opzoeken natuurlijk, er staan er genoeg.

Daarna na mijn mislukte grap over je eten om half 9, daar reageer jij ook weer zo fel op.

Sorry maar hier zit echt een luchtje aan. Mijn stem gaat deze ronde toch echt naar jou.
Oud 14-05-2008, 16:29
Missy
Missy is offline
Ik stem op Elpida, omdat ik niet snap waarom ze 'zomaar' stemt. Het lijkt me veel effectiever om te stemmen op mensen die je verdenkt. Dat is bij mij dus Elpida.
Oud 14-05-2008, 16:29
Verwijderd
Muis, zoek dan eens een interessante post van jou op en quote hem hier.
Oud 14-05-2008, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Muis, zoek dan eens een interessante post van jou op en quote hem hier.
Hoevaak heb jij het hier nou over en hoevaak kom je er nog op terug en hoeveel posts ga je eraan vuil maken?
Oud 14-05-2008, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Hoevaak heb jij het hier nou over en hoevaak kom je er nog op terug en hoeveel posts ga je eraan vuil maken?
Totdat er een antwoord is
Oud 14-05-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Totdat er een antwoord is
Nouja bedenkend van het feit dat dit mijn eerste spel is, heb ik eerst de kat uit de boom gekeken natuurlijk.
Maar ik vond het interessant genoeg dat jij zei hangronde in plaats van eetronde.

Zo, hier een meedenkende post van mij.
Oud 14-05-2008, 16:36
Verwijderd
uhu
Oud 14-05-2008, 16:36
Verwijderd
Dan moet ik daar maar genoegen mee nemen.
Oud 14-05-2008, 16:38
Spelleider
Spelleider is offline
Dun Hout, zou je nutteloze posts alsjeblieft een beetje willen beperken? Desnoods edit je het maar bij de post ervoor.
Oud 14-05-2008, 16:45
Verwijderd
Ik word een beetje gek van al die zweefteven hiero. Iedereen komt met een focking oninteressant verhaal die ik helemaal moet lezen, om dan onderaan te posten: 'ik kijk het nog even aan, ik letop bla en bblabla en blablabla' Godverdomme, hou dan je onzinnige info, die totaal niets bewijst voor je.
Ja, sorry maar word een beetje gek in deze warmte met al die teksten.

IK wilde voor Dun Hout gaan, want EoS verdek ik niet en CS is denk ik verrader, want te voyant voor een wolf. Maar om me eigen minder te lezen te geven, ga ik voor Cherry Springs.
Citaat:
Is het niemand opgevallen trouwens dat Mr Soija opvallend stil is voor zijn doen?
Ik ben niet zo vaak meer online, vandaar dat ik de vorige spellen niet speelde.
Oud 14-05-2008, 17:39
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik word een beetje gek van al die zweefteven hiero. Iedereen komt met een focking oninteressant verhaal die ik helemaal moet lezen, om dan onderaan te posten: 'ik kijk het nog even aan, ik letop bla en bblabla en blablabla' Godverdomme, hou dan je onzinnige info, die totaal niets bewijst voor je.
Ja, sorry maar word een beetje gek in deze warmte met al die teksten.

IK wilde voor Dun Hout gaan, want EoS verdek ik niet en CS is denk ik verrader, want te voyant voor een wolf. Maar om me eigen minder te lezen te geven, ga ik voor Cherry Springs. Ik ben niet zo vaak meer online, vandaar dat ik de vorige spellen niet speelde.

je hoeft niet elk verhaal te lezen
Oud 14-05-2008, 17:45
Verwijderd
Dat hoef ik dus wel.
Oud 14-05-2008, 17:54
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ga voor Dunhout, vind hem nu wel weer irritant genoeg en hij springt wel erg snel in de verdediging als iemand hem beschuldigd van wolf zijn.

Elpida
Katje
Missy

Dunhout
matige_muis
zoemzoem

Cherry Springs
Mr Soija

en de rest moet even het lijstje aanvullen want dat is een beetje onduidelijk
Oud 14-05-2008, 18:03
Cherry Springs
Ik neig nu heel erg naar Dun Hout. Hij reageert wel erg geagiteerd op Matige Muis omdat die hem verdenkt. Het is het weerwolfspel, kom op, iedereen kan verdacht zijn. Elpida vind ik ook verdacht, omdat zij dus nog steeds random stemt, en omdat zij uit mijn reverse-reverse theorie kwam, die Coolkast vergezocht vond.

EoS vind ik een beetje verdacht door zijn reden mij verdacht te vinden, maar ik denk niet genoeg om op hem te stemmen. Als ik volgende ronde nog leef, dan misschien wel, maar dat zie ik dan wel weer. Maar ik hou hem wel in de gaten dus.

Deze ronde ga ik dus voor Dun Hout of Elpida. misschien zijn ze alletwee wel wolf.
EDIT: en ik weet dat het verdacht is om zo "veilig" op een van die twee te stemmen ofzo, en tot het laatste moment te wachten. Maar ik vind ze allebei ongeveer even verdacht, en als ik dan zo weet wie er de meeste stemmen krijgt kan ik ook beter kijken op wie ik wil stemmen om mogelijk te voorkomen dat ik eruit wordt gegooid, als het bijvoorbeeld gelijkspel zou worden tussen mij en de wolf waar ik niet op heb gestemd, wordt ik opgegeten.

Even kijken of ik een overzicht kan maken:

Cherry Springs
Mr Soija

Elpida
Missy
Katje

Dun Hout
Matige Muis
Zoemzoem

Matige Muis
Dun Hout

Missy
Elpida

Jah?

Laatst gewijzigd op 14-05-2008 om 18:10.
Oud 14-05-2008, 18:32
Verwijderd
Ik vertrouw het Dun Hout/Elpida-zaakje niet, volgens mij is daar iets. Misschien komt het doordat we eerder al hebben vastgesteld dat óf CS óf EoS een wolf is en proberen ze ons met hun gemopper op elkaar een afleidingsmaneuvre uit te voeren om onze aandacht van Eos/CS af te leiden? Als dat zo is dan werkt het ook nog eens best goed, want de stemmen zijn nu heel erg verdeeld. Het is best vergezocht, dat weet ik, maar het zal niet de eerste keer zijn dat de wolven elkaar uitbundig gaan beschuldigen. En ze gedragen zich allebei verdacht genoeg om wolf te kunnen zijn, dus hmja. Ik houd ze in de gaten en houd me aan m'n oorspronkelijke plan om voor CS of EoS te gaan, want deze twee blijven toch een stuk verdachter dan Elpida en Dun Hout. Met name CS is eigenlijk al vanaf de eerste ronde verdacht om een hoop verschillende redenen. EoS is ook behoorlijk verdacht, maar heeft nog geen stemmen en is, als hij aan de goede kant staat, een waardevolle speler.

Dus CS it is.

Cherry Springs
Mr Soija
Paranoide

Elpida
Missy
Katje

Dun Hout
Matige Muis
Zoemzoem

Matige Muis
Dun Hout

Missy
Elpida
Oud 14-05-2008, 18:34
Verwijderd
Vanwege de kans op gelijkspel stem ik op CS.
Oud 14-05-2008, 18:35
Verwijderd
Cherry Springs
Mr Soija
Paranoide
Dun Hout

Elpida
Missy
Katje

Dun Hout
Matige Muis
Zoemzoem

Missy
Elpida
Oud 14-05-2008, 18:37
Cherry Springs
Grote kans dat ik dan voor Dun Hout ga. Aangezien ik er dan ook van uitga dat hij zelf niet kan stemmen zou dat voor mij nog gunstig uitpakken.

EDIT: Ja, ik stem nu op dun hout.

Laatst gewijzigd op 14-05-2008 om 18:48.
Oud 14-05-2008, 18:51
Verwijderd
Als Elpida, CS en Dun Hout de resterende wolven zijn dan is het nu gelijkspel tussen.. Elpida, CS en Dun Hout.

Cherry Springs
Mr Soija
Paranoide
Dun Hout

Elpida
Missy
Katje

Dun Hout
Matige Muis
Zoemzoem
Cherry Springs

Missy
Elpida
Oud 14-05-2008, 18:54
Verwijderd
whahaha dat zou wel prachtig zijn al vind ik nog steeds iets niet kloppen. hoe kunnen nu zoveel mensen cs, elpida en eos verdacht vinden, maar gaat niemand op eos stemmen? ontspringt dan juist een slechterik de dans of zien andere mensen iets wat ik niet zie. om gelijkspel te voorkomen ga ik niet op eos stemmen natuurlijk. ik denk dat het cs of elpida wordt. dun hout vind ik echt absoluut niet verdacht, enkel een beetje onnozel soms
cs vind ik wel verdacht, maar elpida begint ook een beetje te stijgen op mijn verdachtenlijstje
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten