Oud 18-05-2008, 17:37
rare kwast
rare kwast is offline
sterkte droomvlucht

*knuffel*
Oud 18-05-2008, 17:38
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Rare kwast, dat ik paddo's ging nemen bedoel je? Misschien heb je het een keer gelezen maar dan met andere drugs?
hehe hier moest ik om lachen.

ot;
ja,
relaxed.
wel gaar, druk, moe.
maar ja. opgewekt.
Oud 18-05-2008, 17:50
Verwijderd
Ik ben helemaal over de rooie gegaan vandaag tegen mijn moeder. En bij alles wat ik zei wist ik niet eens wát ik zei. Ik weet het zelfs niet eens, jongens. Ik weet niet wat het is. Is het verzet? Is het geluk zoeken? Is het veilig om in deze emotie te blijven? Nee. Ik denk het niet. Ik denk dat ik wil blijven bij datgene wat me gelukkig maakte. Kut. Ik weet het echt niet. m'n moeder vroeg waarom ik er dan niet over praat. Omdat ik niet weet wat ik zeggen moet. Ik weet het echt echt echt niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Meisjes; zet het op met jullie eindexamens he! Jullie kunnen het en zullen met mooie cijfers eruit komen. Ik weet het zeker. Allemaal hebben jullie er hard aan gewerkt, dus probeer lekker te ontspannen en niet teveel te stressen.

OT: Ik ben net terug uit de Belgische ardennen. Het weekend met m'n studie was echt geweldig! Gepaintballed (?), heel veel spelletjes gespeeld, veel gedronken, bierproeferij, de termen van Spa (oooh heeerlijk was dat ) en lekker uitgeweest met de hele groep. Ik had weer eens teveel jongens op m'n heen hangen, met wie ik allemaal heb gedanst, maar met geen een iets heb gedaan. Wel zielig voor eentje geloof ik, want die vond me denk ik best wel leuk.. De jongen waarmee ik ooit gezellig had gedaan was ook mee en die zat ontzettend te stangen en te wedden met wie ik ging zoenen, en een vriendin ging daar lekker met hem mee door. Ook daarom deed ik lekker niets die avond. Pff, ik vond dat wel vervelend, want ik zou haast denken dat hij jaloers is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom vind ik het altijd zo moeilijk om mijn ouders te zien?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
sterkte droomvlucht

*knuffel*
Thx. Spullen gepakt. Kriebels beginnen nu wel te komen..
Oud 18-05-2008, 19:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Thx. Spullen gepakt. Kriebels beginnen nu wel te komen..
sterkte! waar word je opgenomen?

ot: Ik haat het zo als mensen weer: "de negeer M. fase zitten" maar ja, t zit toch allemaal tussen de oren...
zucht..
TV kijken en slapen.. ik zie t allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

ot: Ik haat het zo als mensen weer: "de negeer M. fase zitten" maar ja, t zit toch allemaal tussen de oren...
zucht..
als het je helpt
ik negeer je niet hoor, ben aan het proberen mn werk te verzetten voor die zondag maar ik wou je nog niet mailen en dan half dingen beloven enzo mja, je genegeerd voelen is ook niet goed natuurlijk
Oud 18-05-2008, 20:07
Sens.
Sens. is offline
succes voor Flyaway, Nijn* & Nienna! Ik zal voor jullie duimen...

Morgen heb ik 'een examen' waarbij ik een lezersbrief moet schrijven. Ik zie het wel zitten, alleen ga ik op het moment zelf zenuwachtig zijn... Maar dat heb ik altijd /P

Dinsdag staken de treinen in belgië.... Ik begrijp heel goed waarom ze staken, het is alleen jammer dat dat juist in mijn laatste week les is... Dus de laatste les van Psycholgie & gezondheid, welzijn & preventie ga ik waarschijnlijk missen En natuurlijk gaat die van GWP alle leerstof nog eens overlopen...
Maar ja mss dat mijn moeder me wil voeren...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:

zucht..
Ik negeer je ook niet!

@Droomvlucht: sterkte! Waar ga je heen?
@alle examenkandidaten: Succes!

OT: Presentatie is af, maar te kort. Maar ik kan er ook niks aan doen dat ik zo weinig tijd en informatie had. Dan vullen ze de tijd maar met vragen stellen...
Ik zou trouwens ook niet weten wat ik nog meer moet vertellen.
Hopelijk is het oké zo.

'k Heb buikpijn (ik vergeet altijd dat het stopweek is tot ik dit voel...) en dat is niet fijn.

't Rare is dat ik naar therapie uitkijk. Waarschijnlijk loopt het dan weer helemaal niet, maar voor nu voelt het wel ok.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:18
Roosje
Roosje is offline
@ Nienna*: Jamaar je weet maar nooit, ze laten er maar vijftig toe en straks vinden ze me heel stom. :x

En bedankt voor het succes. Het komt wel goed. Alle medeslachtoffers; ook succes en over twee weken is alles al dik achter de rug! We kunnen het! :goeroe:
Oud 18-05-2008, 20:30
Verwijderd
Het was geen leuke dag. Ik was enorm moe, had het ijskoud en wilde alleen maar naar huis maar dat mocht niet. Thuis wilde ik slapen maar dat mocht ook weer niet. Heb ik nog een eigen leven? Ik wil slapen en huilen en even niet meer wakker worden.
M'n nichtje heeft een baby gekregen, het is zo'n schatje op de foto, jammer dat ik 'm niet in het echt kan zien.

Voor alle examenkandidaten: héél veel succes! Het komt wel goed. Examens klinken enger dan ze achteraf zijn.

@Kwast; misschien kunnen we samen kijken of we iets op kunnen schrijven voor de psych wat je kan voorlezen, werkt bij mij altijd erg goed.

Knuffel voor Dolce.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:33
Verwijderd
whoehoehoe eindexamenmensensuccesgewenst! Jullie kunnen het! Examense zijn vet leuk, echt waar! (wacht maar tot je er eentje gehad hebt!)

Ontopic: wat doet ze nóu weer? Doe even normaal zeg, heb je een leuke dag gehad en dan begin je daarna zo... Als je het niet aan kan allemaal prima, maar dan moet je daar gewoon rekening mee houden en het niet vervolgens op je familie afreageren. Ik help al waar ik kan en dat weet ze best, verdorie.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:33
Verwijderd
Pfrt eigenlijk voel ik me best goed. Met down-momentjes, tuurlijk, maar steeds minder, en ik leer ermee omgaan. Jammer dat zo weinig mensen het zien, of de moeite nemen. Leer je echte vrienden kennen.

Vrijdag naar de Kamasutra-beurs geweest, supergrappig. Nog voyeur gespeeld, maar er is niet zo heel veel spannends aan, gewoon wel leuk/vermakelijk om eens te zien. Zaterdag optreden, vriendje achtergelaten bij ouders Maar dat ging goed, ze vinden hem leuk. En vandaag weer optreden maar nu open dus vriendje kwam kijken, en nog lekker even klef gedaan voordat ie weer terug naar Limburg moest.

Ja, het gaat wel goed.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:36
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
thnx sonho.
@ lienepien & fantome: Jullie bedoelde ik ook niet. En t zou super zijn als je er kon zijn die zondag.
Het zijn mensjes van school die weer eens niet reageren, nou dan niet..
xxxx
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:44
darkfairy
darkfairy is offline
@droomvlucht is het ernstig waarvoor je word opgenomen?
en veel sterkte

@iedereen met exames succes
ik heb ze gelukkig nog nooit gehad

ot
ligt het aan mij
of heeft Yana hier ook al eventjes niet meer gepost?
ik vroeg het me opeens af

Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:57
Nijn*
Nijn* is offline
Oehoe, dankjewel allemaal voor de succeswensen!
Ik ben inmiddels weer wat minder zenuwachtig. Zit lekker tv te kijken, heb er best vertrouwen in, het moet helemaal goedkomen met mij. Ik ga gewoon dik slagen. Morgen ruim van te voren aanwezig zijn en dan komt 't helemaal goed Na morgen ben ik al op 'n 1/4 deel! ZEN. Voeten op de grond, lekker eten, lekker drinken, lekker om me heen kijken, goed lezen. RUST. En slapen nu

@ medeslachtoffers: heel veel succes morgen, achteraf lekker veel klagen bij het LAKS (eindelijk mogen wij!) en het komt helemaal goehoed!
Oud 18-05-2008, 21:41
Verwijderd
Alle eindexamencandidaten: Heeeel veel succes! Mij viel het allemaal super mee. Komt goed!

Droomvlucht: Meis, echt heel veel succes en sterkte daar. Ik hoop heel erg hard dat het je gaat helpen. Ik vind je heel dapper en moedig en je komt er wel meis. Doe rustig aan, neem de tijd voor jezelf en het wordt beter. Dikke knuf!

Voor alle anderen: ook een knuf!

OT: Ik heb echt een leuke dag gehad. Vanochtend nog even alles opgeruimd en gepoetst. Vanmiddag kwamen pap en mam. Echte Limburgse vlaai gegeten . En ook al wat cadeautjes gekregen . Daarna zijn we naar het universiteitsmuseum geweest en dat was echt gaaf. Veel interactieve dingen (en dat vind ik altijd heel leuk , ben net een klein kind) en ze hadden een hortus die echt prachtig is. Er staat een boom in die al zo'n 250 jaar oud is, echt heel dik, groot, en mooi!

Daarna zijn we naar het restaurantje gegaan waar we gingen eten. Mam had gereserveerd, maar we waren er nog nooit geweest en het was echt een schot in de roos! Echt een heel mooi plekje en heel lekker eten. Mijn broer en zijn vriendin waren daar ook bij. Heel gezellig . En ze hadden er ook een kat en die was zo lief! Hij/zij leek echt om mijn Nousje en nu mis ik haar best wel. Maar ik was blij dat ik met het beestje in het restaurant even kon knuffelen en hij/zij kwam zelfs bij me op schoot liggen slapen. <3
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 22:13
xxChange
xxChange is offline
Ik dacht dat het wel mee zou vallen met die examenstress. Nog nooit zenuwachtig geweest voor een toets en ookk bij de proefexamens totaal geen last van gehad maar het slaat nu toch echt toe hoor
Ben bang dat ik een enorme verstandverbijstering ga krijgen en echt de grootste onzin ga lullen!
Iedereen heeft meer vertrouwen in mij dan ikzelf. Hopelijk hebben ze gelijk want ik ben er niet tijdens de herexamens. Ben dan op vakantie in bali (absoluut wel verdiend na dit rot jaar). Heb zin om echt gigantisch van me af te zeiken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 22:46
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ach Roosje, jij bent toch de leukste!!

OT: OMG OMG Zenuwen beginnen nu wel te komen. . En ik moet eeeigenlijk nog superveel doen, maar ik doe alsof ik dat niet hoef te doen omdat ik met Nederlands begin (a)
Ach het komt goed. Ik heb een her als ik voor alles een 4 haal. Dus ik slaag sowieso wel (toch??)
Dan slaag je zelfs zonder te leren met een zeven gemiddeld, is mijn ervaring met heel erg domme medegymnasiasten van toen.
Oud 18-05-2008, 22:52
Redhair
Redhair is offline
Iedereen heel veel succes met de examens, en Droomvlucht met je opname!

Herman was goed, natuurlijk. Geweldige vent.
Oud 19-05-2008, 06:23
justhanna
justhanna is offline
Lentekriebel, van harte gefeliciteerd! Fijn dat je gister een leuke dag hebt gehad!
Oud 19-05-2008, 07:17
Verwijderd
Ja, iedereen succes met de examens!
Wat zou ik graag teruggaan naar die tijd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 07:28
Neko*
Neko* is offline
@iedereen met examens, heeeeeeeeel veel succes, en jullie gaan het allemaal redden!

Het weekend was zo relaxt. Echt heel tof. Maar de klap kwam des te harder aan toen het voorbij was. Pff, volgens een vriendin van me hebben we vandaag Ne proefwerk. Ik heb het alleenin mijn agenda staan voor like, morgen. Dus dat is nogal kut. En blijkbaar is scheikunde verplaatst, maar straks is het niet zo en ken ik het niet goed genoeg? Onzekerheid de gekste.
Ik ga in ieder geval even langs de decaan vandaag, met hem praten over het schooljaar. En wat dingen vragen over een verlengd examen volgend jaar. Ik weet niet wat het inhoud, de ene zegt dat het verdeeld wordt over 2 jaar, nou datw il ik echt niet!! En de ander zegt dat je dan gewoon tot juni de tijd hebt. Dat zou wel erg fijn zijn. Gelukkig is profielwerkstuk af, morgen laatste keer inleveren en dan heb ik daar volgend jaar geen last mee.

Ik denk dat ik het niet trek om vandaag te gaan hardlopen. Zaterdag viel 't onwijs tegen, eerst kramp, toen verzwikte ik bijna m'n enkel en daarna begon het te regenen. Was onwijs chagerijnig toen ik terug kwam. Naja, als ik de energie heb, dan ga ik wel gewoon.. Pff, wordt weer heel druk deze week.
Oud 19-05-2008, 09:37
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
*duimt voor alle examenkandidaten*

@ Lentekriebel: gefeliciteerd!
@ Lienepien: het valt me op dat je de laatste tijd veel minder zenuwachtig bent voor je presentaties. Goedzo!

OT: ik ben dus echt veel te laat opgestaan en ik moet vandaag m'n inleiding inleveren... Zaterdag nauwelijks wat op papier gekregen, gister het geprobeerd, maar het lukte gewoon niet, dus er maar mee gestopt en verder niks gedaan en nu moét het dus... Ik heb er gewoon écht even geen zin in, ik wil even leuke dingen doen, niet nadenken over die stomme opzet en hoe ik die in m'n inleiding moet integreren en afbakening, verantwoording. Ik wil gewoon niet, maar zal toch wat moeten inleveren. Ik heb al wel besloten dat ik het in delen inlever en dan zeg ik dat ik nog niet weet hoe ik het moet integreren.

Maar
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 11:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Succes met alle examens iedereen

En ik ga ineens waarschijnlijk over 3 weken al op vakantie naar Toscane
Oud 19-05-2008, 11:33
Verwijderd
Potverdorie, ben ik toch al 3 kilo kwijt dat is me nog nooit gebeurd! Ik vind dit een leuk dieet
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 12:17
Verwijderd

Nog zeven. Wat slopend is dit zeg, wat slopend.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 12:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou, ik heb net maar gewoon verstuurd wat ik wél af had, dus de verbeterde versie van dat wat ik 3 weken geleden getypt heb. Die is wel veel beter dan toen en ik heb er ook best veel aan veranderd, dus hopelijk zien ze er het werk aan af.
Heb er maar bij gezet in de mail dat ik nog met de opzet bezig ben en dat ik er daarom nog niets concreets van op papier kan zetten. Ja, ik kan nog wel 3 uur erom blijven stressen, maar waarschijnlijk komt er toch niks op papier, omdat ik nog niet genoeg gelezen heb daarover.

Dus ja, nu maar afwachten. Heb m'n werk voor woensdagmiddag maar weer afgezegd (ik moet vrijdagochtend toch 5 uur, dat is tenminste de moeite) dus dan heb ik nog 2,5 dag om wat meer te lezen en hopelijk kan ik tijdens de bespreking donderdag dan wat meer zeggen over de opzet.

*trots op zichzelf is*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 13:27
Verwijderd
niet te geloven. Mijn eerste voldoende al binnen Hele nacht niet geslapen, doodzenuwachtig en nu heb ik weer een schop onder mn kont nodig. *schop* natuurkunde..

succes alle andere examenmensjes!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 13:33
Roosje
Roosje is offline
@ Ifeellikerain: Knuffel, het komt wel goed! Het is wel zwaar maar je moet goed voor jezelf zorgen en lekker in bad gaan en chocola eten, je kunt het heus wel. (: Ik ben er heilig van overtuigd dat iedereen hier slaagt. ^^

@ Nijn*: Hoe ging je wiskunde vanmiddag? Wees maar blij dat je daar vast vanaf bent!

Ot, ja hahahaha het komt wel goed. Ik heb een goed cijfer geloof ik, en ik kijk strenger na dan mijn leraar want die is dik chill. En morgen geschiedenis en natuurkunde en tussendoor bij een vriendinnetje eten. (: En de gek die heeft verzonnen dat geschiedenis en natuurkunde op één dag vallen mag echt opgesloten worden. Types. (a)
En zo'n chick uit m'n klas staat een 52 voor wiskunde en een 54 voor geschiedenis en het zijn allebei profielvakken en ze doet niets. Like wtf, ik snap dat echt niet. Ze doet het hele jaar al niets... en ze staat ook nog een 58 voor economie of zo, dat komt nooit goed. :x Maarja!
Oud 19-05-2008, 14:21
Heksjuh
Heksjuh is offline
Alle examenkandidaten: heel veel succes!

Lentekriebel: gefeliciteerd!

Citaat:
@Heksjuh: zo klinken je posts wel vaker, alsof je je moet verdedigen. Maar ik denk dat dat juist hier niet hoeft! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nog steeds rot voelt, ook al heb je een oplossing voor je kamer. Zo'n gevoel kan best even blijven hangen, helaas.
Gun jezelf een beetje tijd en ruimte, hè!
({)
Ik weet het, maar dat komt omdat ik alles voor mezelf altijd weer verantwoorden. Vooral als ik aan het typen ben, dan ga ik in discussie met mezelf.
Ik had gehoopt dat alles weer goed zou voelen nu het probleem weg is, maar dat valt tegen. Nu heb ik weer ruimte voor schoolstress.
Ik hoop dat je presentatie goed ging vandaag (})

Het gaat weer beter. Ik ben gisteren erg opgeschoten. Nu nog even een kwartiertje pauze voordat het practicum weer verder gaat. Lange dagen vandaag: vandaag, morgen, woensdag en vrijdag officieel tot kwart over vijf les. Maar morgen duurt het practicum veel korter, woensdag doe ik een werkcollege eerder dus ook vroeg uit.
Vervelend dat ik deze week en volgende week ineens toetsen van de lijn heb, schopt mijn hele planning in de war. Maar ik ga proberen drie thema's heel goed te doen en dan van de ander zoveel ik kan. Ik moet me niet zo druk maken: het lukt vast wel. Ik zit nu meer te stressen over een tentamen dat ik 3 juni heb, dan mijn zusje over haar eindexamens.
Dingen die ik vandaag of morgen moet doen:
- inschrijven volgend schooljaar
- tutorgesprek regelen
- L. terugmailen
- R. terugmailen

En dan moet ik volgende week ook naar Nieuwegein om mijn identiteitskaart te verlengen.

Beetje positief denken, het komt wel goed. Vandaag en morgen lijn aantekeningen, woensdag en donderdag hemorrhagische diathese afronden (hopelijk), dan in het weekend lijn op 1 dag en dan nieuwe thema zoveel mogelijk.
Ik hoop dat mijn planning een beetje lukt. Twee weken doorbijten, na mijn tentamen gelukkig een dag vrij.
*zucht*
Oud 19-05-2008, 14:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik was nog moe vandaag en daardoor echt duf. Tijdens de vergadering was ik voorzitter en voelde ik me helemaal niet goed betrokken. Volgens mij ging het niet zo goed. En daarna hadden we een interactief college over immunologie. Ik vind het heel interessant, maar zoals we het nu hebben gekregen echt ontzettend stom. Bah. Nu daar nog maar even een uurtje hard aan werken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 15:31
Verwijderd
Dankjulliewel voor alle felicitaties

Ik voel me beroerd. Het was een hele zware therapiedag. Er heerste zoveel spanningen in de groep en ik voel mezelf ook rot. De groepsgesprekken kon ik niet volgen, het was net alsof ik in een zeepbel zat. Als mensen mij direct aanspraken dan ging het wel. En verder die vloer! Het is tapijt met verschillende kleurtjes en er kwamen steeds patronen op mij af. Gelukkig bleken mer mensen daar last van te hebben gehad. Daarnaast voelde ik het de hele dag al aankomen, maar nu is het zover... Mijn gewrichten... Altijd weer die k*tgewrichten. Ze doen pijn en zijn stijf en het voelt alsof mijn handen in brand staan. Net maar een pijnstiller genomen, hopend dat dat een beetje werkt.

Ik had overigens wel heel lief een kaartje en cadeautje van de groep gekregen en dat terwijl ik er pas een week ben! Dat vond ik echt heel lief, werd er echt verlegen van.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 15:40
Verwijderd
Citaat:
@ Ifeellikerain: Knuffel, het komt wel goed! Het is wel zwaar maar je moet goed voor jezelf zorgen en lekker in bad gaan en chocola eten, je kunt het heus wel. (: Ik ben er heilig van overtuigd dat iedereen hier slaagt. ^^

@ Nijn*: Hoe ging je wiskunde vanmiddag? Wees maar blij dat je daar vast vanaf bent!

Ot, ja hahahaha het komt wel goed. Ik heb een goed cijfer geloof ik, en ik kijk strenger na dan mijn leraar want die is dik chill. En morgen geschiedenis en natuurkunde en tussendoor bij een vriendinnetje eten. (: En de gek die heeft verzonnen dat geschiedenis en natuurkunde op één dag vallen mag echt opgesloten worden. Types. (a)
En zo'n chick uit m'n klas staat een 52 voor wiskunde en een 54 voor geschiedenis en het zijn allebei profielvakken en ze doet niets. Like wtf, ik snap dat echt niet. Ze doet het hele jaar al niets... en ze staat ook nog een 58 voor economie of zo, dat komt nooit goed. :x Maarja!
Dankje, jij ook Ik eet bugles (sp?) <3 En ik ben wel blij nu eigenlijk, okee, geen 8,5 voor ne dus, maar tis wel mooi klaar. Ik denk ook wel dat het goed komt, maar alles telt 50%.. baal ik zo van! Ik heb altijd al hard gewerkt enzo, en dan net als ik er genoeg van heb, moet ik nog allemaal mooie cijfers gaan halen. Maar ja.
Morgen iets heel anders
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:14
Verwijderd
Ik snap niet dat ik het niet gewoon doe.
M'n spullen pak en vertrek.
Wat heb ik te verliezen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:21
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
gefeliciteerd lentekriebel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *zingt liedje*

ot:Bloeduitslag gekregen.
Ik heb bloedarmoede, mijn HB is 6.1.
Ook was me kalium op de ondergrens, 3.7
verder was t wel oke.
Nu ben ik vet moe, maar moet vanavond nog trainen..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 16:24
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Dankje, jij ook Ik eet bugles (sp?) <3 En ik ben wel blij nu eigenlijk, okee, geen 8,5 voor ne dus, maar tis wel mooi klaar. Ik denk ook wel dat het goed komt, maar alles telt 50%.. baal ik zo van! Ik heb altijd al hard gewerkt enzo, en dan net als ik er genoeg van heb, moet ik nog allemaal mooie cijfers gaan halen. Maar ja.
Morgen iets heel anders
Ooh bugles zijn ook fijn. En geen 85 voor Nederlands is toch ook niet erg? ^^ Ik vind dat je trots moet zijn op elk cijfer dat je haalt! (Ook al houd ik me er zelf niet aan. ) En hee, als je het tot aan hier gered hebt, dan haal je je examen ook wel. Al je schoolexamens gingen toch over dezelfde stof? Dat betekent dat je het in elk geval óóit gekund hebt.

En morgen natuurkunde, ja! Olee voor de binas. <33
Oud 19-05-2008, 16:50
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd lentekriebel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *zingt liedje*

ot:Bloeduitslag gekregen.
Ik heb bloedarmoede, mijn HB is 6.1.
Ook was me kalium op de ondergrens, 3.7
verder was t wel oke.
Nu ben ik vet moe, maar moet vanavond nog trainen..

heb je met 6.1 bloedarmoede?
hm.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 17:01
Nijn*
Nijn* is offline
Nooit gedacht dat het zó slecht zou gaan. Ik heb nog niet eens genoeg punten voor een 3 voor wiskunde, daarmee sta ik ineens op zakken..
Nederlands zal rond de 5 liggen, ook zeer slecht dus.
Al het oefenen voor niets, al het leren voor niets. Ik had niet zo hard mijn best hoeven te doen, ik had niet naar die training gehoeven, ik had al die oefenexamens niet hoeven te maken. Ik had nooit naar vwo moeten gaan, ik kan dit helemaal niet. Ik kan het echt niet
Echt waar is die hele hoge brug als je hem nodig hebt
Oud 19-05-2008, 17:17
rare kwast
rare kwast is offline
@ lentekriebel.. GEFELICITEERD *met slingers gooit*

@ sonho.. goed idee.. heb haar al gemaild (op aandringen vriendin) waar ik ongeveer over wil praten, zodat ze de voorzet kan geven
Oud 19-05-2008, 17:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
heb je met 6.1 bloedarmoede?
hm.
uhm, ja... De ondergrens bij vrouwen is 7.2 ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 17:38
Verwijderd
@Nijn

je weet nooit hoe het loopt Als ik al mijn proefwerken gemaakt had zoals de norm in die tijd was, dan had ik overal 2en voor wiskunde. Na een proefwerk ga je altijd twijfelen, en ook al kun je nu naar de antwoorden kijken, zeker weten doe je toch niet. De norm wordt nog aangepast en het komt helemaal goed. Dat weet ik zeker, je stond er goed voor
Maak je maar niet druk (ofja, een beetje gezonde stress is goed )
Succes met de rest
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:00
Nienna*
Nienna* is offline
@ Nijn*: Meisje toch, wees niet zo streng voor jezelf! Wacht nou maar gewoon af, je kunt er nu niets meer aan doen en zoveel stressen is nergens goed voor. Het komt wel goed met je .

OT: Op naar natuurkunde.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Nooit gedacht dat het zó slecht zou gaan. Ik heb nog niet eens genoeg punten voor een 3 voor wiskunde, daarmee sta ik ineens op zakken..
Nederlands zal rond de 5 liggen, ook zeer slecht dus.
Al het oefenen voor niets, al het leren voor niets. Ik had niet zo hard mijn best hoeven te doen, ik had niet naar die training gehoeven, ik had al die oefenexamens niet hoeven te maken. Ik had nooit naar vwo moeten gaan, ik kan dit helemaal niet. Ik kan het echt niet
Echt waar is die hele hoge brug als je hem nodig hebt
Helemaal met je eens.
De samenvatting bij het NL examen vanmorgen liep bij mij helemaal in de soep
(tekst ging ietsje beter).
Zonde van alle voorbereiding.

Als ik aan vakantie had gedaan de afgelopen weken was het even slecht gegaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 19:04
Verwijderd
Weekend was leuk Vandaag was leuk en het fijnste van allemaal is nog wel dat vandaag de trouwring van Rogier te voorschijn kwam rollen Hij belde me op toen ik in de trein zat en klonk nogal druk; hij praatte heel snel en hoog enzo Hij wilde het eerst niet vertellen, pas als ik thuis was, maar hij kon het niet voor zich houden en riep heel hard dat z'n ring terug was. Alsof hij uit de hemel was komen vallen.
Echt fijn Hij was van plan deze week een nieuwe te gaan bestellen, dus een beter tijdstip had die ring niet kunnen uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 19:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Andijvie: waar heb je hem nou ineens gevonden?

@ lentekriebel: Gefeliciteerd!

@ alle eindexamenkandidaten: heel veel succes

Ontopic: Druk en lang dagje gewerkt. Morgen heb ik beoordelingsgesprek op m'n stage, gesprek of ik mag blijven of niet al weet ik toch wel dat ik mag blijven maar ik ben wel erg benieuwd naar de vragen. Heb nauwelijks tijd gehad om voor te bereiden en morgen ook niet echt. Daar baal ik dan wel van. Maar m'n begeleidster zei al 'ik ga wel vragen stellen in de trant van 'op welke etage is de longafdeling in het Sint Fransiscus' dan komt het wel goed, m'n begeleiders zijn relaxed. Nog vier lange dagen werken en dan weekend en barbecuen met vrienden in Arnhem en ik heb er heel veel zin in (
Oud 19-05-2008, 19:26
Verwijderd
Lieve lieve Nijn* niet in paniek raken, waarschijnlijk ben je véél te streng voor jezelf geweest met het nakijken. Echt waar, ik weet zeker dat je cijfer ontzettend zullen meevallen, dus zet je gewoon nog even schrap voor de rest van je examens en trek je niet teveel aan van je nakijkwerk, want zeker bij een vak als wiskunde kun je er vèr naastzitten. (Ik dacht ook dat ik gezakt was nadat ik mijn examens had nagekeken, en ik bleek een 8 gemiddeld te hebben gehaald! )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 19:28
Verwijderd
@Kwast, wat goed dat je al gemaild hebt! Ook nog wat opschrijven als zij niet met een voorzetje komt of je niet uit je woorden komt.

@Nijn*, kom op, je moet de uitslag afwachten, het kan ineens heel erg meevallen. Parkeer de wiskunde en nu alle focus op de volgende examens.

@Lentekriebel, gefeliciteerd!

En knuffels voor iedereen.

Ot: ik ben heel moe. Was een zware dag op stage, heftig gesprek en nu moeten we verder kijken. Heftig wat er in hulpverleningsland gebeurd (en dan eens van de andere kant) en je staat zó machteloos.
Oh en ik ga zo slapen want ik ben duizend moe en anders mag ik donderdag geen stage komen lopen van m'n begeleidster op stage. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 19:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn: De kans is groot dat je veel te streng hebt nagekeken voor jezelf hè, het kan echt nog hartstikke meevallen, sowieso is de norm nog helemaal niet bekend. Dus ik wens je veel succes voor je andere examens, je kan het heus nog wel halen hoor, je hebt zo hard gewerkt en dat is echt niet voor niets geweest.

OT: Morgen héél hard aan mijn scriptie werken, want heb commentaar teruggekregen. Nee, het is nog lang niet goed. Maar ik ga gewoon superhard werken want ik wil naar Toscane
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten