Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
succes voor Flyaway, Nijn* & Nienna! Ik zal voor jullie duimen...
Morgen heb ik 'een examen' waarbij ik een lezersbrief moet schrijven. Ik zie het wel zitten, alleen ga ik op het moment zelf zenuwachtig zijn... Maar dat heb ik altijd /P Dinsdag staken de treinen in belgië.... Ik begrijp heel goed waarom ze staken, het is alleen jammer dat dat juist in mijn laatste week les is... Dus de laatste les van Psycholgie & gezondheid, welzijn & preventie ga ik waarschijnlijk missen ![]() Maar ja mss dat mijn moeder me wil voeren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Droomvlucht: sterkte! Waar ga je heen? @alle examenkandidaten: Succes! ![]() OT: Presentatie is af, maar te kort. Maar ik kan er ook niks aan doen dat ik zo weinig tijd en informatie had. Dan vullen ze de tijd maar met vragen stellen... Ik zou trouwens ook niet weten wat ik nog meer moet vertellen. Hopelijk is het oké zo. ![]() 'k Heb buikpijn (ik vergeet altijd dat het stopweek is tot ik dit voel...) en dat is niet fijn. 't Rare is dat ik naar therapie uitkijk. Waarschijnlijk loopt het dan weer helemaal niet, maar voor nu voelt het wel ok. |
![]() |
|
@ Nienna*: Jamaar je weet maar nooit, ze laten er maar vijftig toe en straks vinden ze me heel stom. :x
En bedankt voor het succes. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het was geen leuke dag. Ik was enorm moe, had het ijskoud en wilde alleen maar naar huis maar dat mocht niet. Thuis wilde ik slapen maar dat mocht ook weer niet. Heb ik nog een eigen leven? Ik wil slapen en huilen en even niet meer wakker worden.
M'n nichtje heeft een baby gekregen, het is zo'n schatje op de foto, jammer dat ik 'm niet in het echt kan zien. Voor alle examenkandidaten: héél veel succes! Het komt wel goed. Examens klinken enger dan ze achteraf zijn. @Kwast; misschien kunnen we samen kijken of we iets op kunnen schrijven voor de psych wat je kan voorlezen, werkt bij mij altijd erg goed. Knuffel voor Dolce. |
![]() |
|
Verwijderd
|
whoehoehoe eindexamenmensensuccesgewenst! Jullie kunnen het! Examense zijn vet leuk, echt waar! (wacht maar tot je er eentje gehad hebt!)
![]() Ontopic: wat doet ze nóu weer? Doe even normaal zeg, heb je een leuke dag gehad en dan begin je daarna zo... Als je het niet aan kan allemaal prima, maar dan moet je daar gewoon rekening mee houden en het niet vervolgens op je familie afreageren. Ik help al waar ik kan en dat weet ze best, verdorie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfrt eigenlijk voel ik me best goed. Met down-momentjes, tuurlijk, maar steeds minder, en ik leer ermee omgaan. Jammer dat zo weinig mensen het zien, of de moeite nemen. Leer je echte vrienden kennen.
Vrijdag naar de Kamasutra-beurs geweest, supergrappig. ![]() ![]() ![]() Ja, het gaat wel goed. |
![]() |
|
@droomvlucht is het ernstig waarvoor je word opgenomen?
en veel sterkte @iedereen met exames succes ik heb ze gelukkig nog nooit gehad ![]() ot ligt het aan mij of heeft Yana hier ook al eventjes niet meer gepost? ik vroeg het me opeens af
Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 21:14. |
![]() |
|
Oehoe, dankjewel allemaal voor de succeswensen!
![]() Ik ben inmiddels weer wat minder zenuwachtig. Zit lekker tv te kijken, heb er best vertrouwen in, het moet helemaal goedkomen met mij. Ik ga gewoon dik slagen. Morgen ruim van te voren aanwezig zijn en dan komt 't helemaal goed ![]() ![]() ![]() @ medeslachtoffers: heel veel succes morgen, achteraf lekker veel klagen bij het LAKS (eindelijk mogen wij! ![]()
|
Verwijderd
|
Alle eindexamencandidaten: Heeeel veel succes! Mij viel het allemaal super mee. Komt goed!
Droomvlucht: Meis, echt heel veel succes en sterkte daar. Ik hoop heel erg hard dat het je gaat helpen. Ik vind je heel dapper en moedig en je komt er wel meis. Doe rustig aan, neem de tijd voor jezelf en het wordt beter. Dikke knuf! Voor alle anderen: ook een knuf! OT: Ik heb echt een leuke dag gehad. Vanochtend nog even alles opgeruimd en gepoetst. Vanmiddag kwamen pap en mam. Echte Limburgse vlaai gegeten ![]() ![]() ![]() Daarna zijn we naar het restaurantje gegaan waar we gingen eten. Mam had gereserveerd, maar we waren er nog nooit geweest en het was echt een schot in de roos! Echt een heel mooi plekje en heel lekker eten. Mijn broer en zijn vriendin waren daar ook bij. Heel gezellig ![]() |
![]() |
|
Ik dacht dat het wel mee zou vallen met die examenstress. Nog nooit zenuwachtig geweest voor een toets en ookk bij de proefexamens totaal geen last van gehad maar het slaat nu toch echt toe hoor
![]() Ben bang dat ik een enorme verstandverbijstering ga krijgen en echt de grootste onzin ga lullen! Iedereen heeft meer vertrouwen in mij dan ikzelf. Hopelijk hebben ze gelijk want ik ben er niet tijdens de herexamens. Ben dan op vakantie in bali (absoluut wel verdiend na dit rot jaar). Heb zin om echt gigantisch van me af te zeiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@iedereen met examens, heeeeeeeeel veel succes, en jullie gaan het allemaal redden!
![]() Het weekend was zo relaxt. Echt heel tof. Maar de klap kwam des te harder aan toen het voorbij was. Pff, volgens een vriendin van me hebben we vandaag Ne proefwerk. Ik heb het alleenin mijn agenda staan voor like, morgen. Dus dat is nogal kut. En blijkbaar is scheikunde verplaatst, maar straks is het niet zo en ken ik het niet goed genoeg? Onzekerheid de gekste. ![]() Ik ga in ieder geval even langs de decaan vandaag, met hem praten over het schooljaar. ![]() Ik denk dat ik het niet trek om vandaag te gaan hardlopen. Zaterdag viel 't onwijs tegen, eerst kramp, toen verzwikte ik bijna m'n enkel en daarna begon het te regenen. Was onwijs chagerijnig toen ik terug kwam. ![]() ![]()
|
*duimt voor alle examenkandidaten*
@ Lentekriebel: gefeliciteerd! ![]() @ Lienepien: het valt me op dat je de laatste tijd veel minder zenuwachtig bent voor je presentaties. Goedzo! OT: ik ben dus echt veel te laat opgestaan en ik moet vandaag m'n inleiding inleveren... ![]() Maar ![]() |
![]() |
|
Nou, ik heb net maar gewoon verstuurd wat ik wél af had, dus de verbeterde versie van dat wat ik 3 weken geleden getypt heb. Die is wel veel beter dan toen en ik heb er ook best veel aan veranderd, dus hopelijk zien ze er het werk aan af.
Heb er maar bij gezet in de mail dat ik nog met de opzet bezig ben en dat ik er daarom nog niets concreets van op papier kan zetten. Ja, ik kan nog wel 3 uur erom blijven stressen, maar waarschijnlijk komt er toch niks op papier, omdat ik nog niet genoeg gelezen heb daarover. Dus ja, nu maar afwachten. Heb m'n werk voor woensdagmiddag maar weer afgezegd (ik moet vrijdagochtend toch 5 uur, dat is tenminste de moeite) dus dan heb ik nog 2,5 dag om wat meer te lezen en hopelijk kan ik tijdens de bespreking donderdag dan wat meer zeggen over de opzet. *trots op zichzelf is* |
![]() |
|
@ Ifeellikerain: Knuffel, het komt wel goed! Het is wel zwaar maar je moet goed voor jezelf zorgen en lekker in bad gaan en chocola eten, je kunt het heus wel. (: Ik ben er heilig van overtuigd dat iedereen hier slaagt. ^^
@ Nijn*: Hoe ging je wiskunde vanmiddag? Wees maar blij dat je daar vast vanaf bent! ![]() Ot, ja hahahaha het komt wel goed. Ik heb een goed cijfer geloof ik, en ik kijk strenger na dan mijn leraar want die is dik chill. En morgen geschiedenis en natuurkunde en tussendoor bij een vriendinnetje eten. (: En de gek die heeft verzonnen dat geschiedenis en natuurkunde op één dag vallen mag echt opgesloten worden. ![]() En zo'n chick uit m'n klas staat een 52 voor wiskunde en een 54 voor geschiedenis en het zijn allebei profielvakken en ze doet niets. Like wtf, ik snap dat echt niet. ![]()
||
Alle examenkandidaten: heel veel succes!
Lentekriebel: gefeliciteerd! Citaat:
Ik had gehoopt dat alles weer goed zou voelen nu het probleem weg is, maar dat valt tegen. Nu heb ik weer ruimte voor schoolstress. Ik hoop dat je presentatie goed ging vandaag ![]() Het gaat weer beter. Ik ben gisteren erg opgeschoten. Nu nog even een kwartiertje pauze voordat het practicum weer verder gaat. Lange dagen vandaag: vandaag, morgen, woensdag en vrijdag officieel tot kwart over vijf les. Maar morgen duurt het practicum veel korter, woensdag doe ik een werkcollege eerder dus ook vroeg uit. Vervelend dat ik deze week en volgende week ineens toetsen van de lijn heb, schopt mijn hele planning in de war. Maar ik ga proberen drie thema's heel goed te doen en dan van de ander zoveel ik kan. Ik moet me niet zo druk maken: het lukt vast wel. Ik zit nu meer te stressen over een tentamen dat ik 3 juni heb, dan mijn zusje over haar eindexamens. Dingen die ik vandaag of morgen moet doen: - inschrijven volgend schooljaar - tutorgesprek regelen - L. terugmailen - R. terugmailen En dan moet ik volgende week ook naar Nieuwegein om mijn identiteitskaart te verlengen. Beetje positief denken, het komt wel goed. Vandaag en morgen lijn aantekeningen, woensdag en donderdag hemorrhagische diathese afronden (hopelijk), dan in het weekend lijn op 1 dag en dan nieuwe thema zoveel mogelijk. Ik hoop dat mijn planning een beetje lukt. Twee weken doorbijten, na mijn tentamen gelukkig een dag vrij. *zucht*
|
Ik was nog moe vandaag en daardoor echt duf. Tijdens de vergadering was ik voorzitter en voelde ik me helemaal niet goed betrokken. Volgens mij ging het niet zo goed. En daarna hadden we een interactief college over immunologie. Ik vind het heel interessant, maar zoals we het nu hebben gekregen echt ontzettend stom. Bah.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankjulliewel voor alle felicitaties
![]() Ik voel me beroerd. Het was een hele zware therapiedag. Er heerste zoveel spanningen in de groep en ik voel mezelf ook rot. De groepsgesprekken kon ik niet volgen, het was net alsof ik in een zeepbel zat. Als mensen mij direct aanspraken dan ging het wel. En verder die vloer! Het is tapijt met verschillende kleurtjes en er kwamen steeds patronen op mij af. Gelukkig bleken mer mensen daar last van te hebben gehad. Daarnaast voelde ik het de hele dag al aankomen, maar nu is het zover... Mijn gewrichten... Altijd weer die k*tgewrichten. Ze doen pijn en zijn stijf en het voelt alsof mijn handen in brand staan. Net maar een pijnstiller genomen, hopend dat dat een beetje werkt. Ik had overigens wel heel lief een kaartje en cadeautje van de groep gekregen en dat terwijl ik er pas een week ben! Dat vond ik echt heel lief, werd er echt verlegen van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Morgen iets heel anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En morgen natuurkunde, ja! Olee voor de binas. <33
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb je met 6.1 bloedarmoede? hm. |
![]() |
|
![]() ![]() Nederlands zal rond de 5 liggen, ook zeer slecht dus. Al het oefenen voor niets, al het leren voor niets. Ik had niet zo hard mijn best hoeven te doen, ik had niet naar die training gehoeven, ik had al die oefenexamens niet hoeven te maken. Ik had nooit naar vwo moeten gaan, ik kan dit helemaal niet. Ik kan het echt niet ![]()
|
@ lentekriebel.. GEFELICITEERD
![]() @ sonho.. goed idee.. heb haar al gemaild (op aandringen vriendin) waar ik ongeveer over wil praten, zodat ze de voorzet kan geven
|
Verwijderd
|
@Nijn
je weet nooit hoe het loopt ![]() ![]() Maak je maar niet druk (ofja, een beetje gezonde stress is goed ![]() Succes met de rest |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De samenvatting bij het NL examen vanmorgen liep bij mij helemaal in de soep ![]() (tekst ging ietsje beter). Zonde van alle voorbereiding. Als ik aan vakantie had gedaan de afgelopen weken was het even slecht gegaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weekend was leuk
![]() ![]() ![]() ![]() Echt fijn ![]() ![]() |
![]() |
|
@ Andijvie: waar heb je hem nou ineens gevonden?
@ lentekriebel: Gefeliciteerd! ![]() @ alle eindexamenkandidaten: heel veel succes ![]() ![]() Ontopic: Druk en lang dagje gewerkt. Morgen heb ik beoordelingsgesprek op m'n stage, gesprek of ik mag blijven of niet al weet ik toch wel dat ik mag blijven maar ik ben wel erg benieuwd naar de vragen. Heb nauwelijks tijd gehad om voor te bereiden en morgen ook niet echt. Daar baal ik dan wel van. Maar m'n begeleidster zei al 'ik ga wel vragen stellen in de trant van 'op welke etage is de longafdeling in het Sint Fransiscus' ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Lieve lieve Nijn* niet in paniek raken, waarschijnlijk ben je véél te streng voor jezelf geweest met het nakijken. Echt waar, ik weet zeker dat je cijfer ontzettend zullen meevallen, dus zet je gewoon nog even schrap voor de rest van je examens en trek je niet teveel aan van je nakijkwerk, want zeker bij een vak als wiskunde kun je er vèr naastzitten. (Ik dacht ook dat ik gezakt was nadat ik mijn examens had nagekeken, en ik bleek een 8 gemiddeld te hebben gehaald!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Kwast, wat goed dat je al gemaild hebt! Ook nog wat opschrijven als zij niet met een voorzetje komt of je niet uit je woorden komt.
@Nijn*, kom op, je moet de uitslag afwachten, het kan ineens heel erg meevallen. Parkeer de wiskunde en nu alle focus op de volgende examens. @Lentekriebel, gefeliciteerd! En knuffels voor iedereen. Ot: ik ben heel moe. Was een zware dag op stage, heftig gesprek en nu moeten we verder kijken. Heftig wat er in hulpverleningsland gebeurd (en dan eens van de andere kant) en je staat zó machteloos. Oh en ik ga zo slapen want ik ben duizend moe en anders mag ik donderdag geen stage komen lopen van m'n begeleidster op stage. ![]() |
![]() |
|
@Nijn: De kans is groot dat je veel te streng hebt nagekeken voor jezelf hè, het kan echt nog hartstikke meevallen, sowieso is de norm nog helemaal niet bekend. Dus ik wens je veel succes voor je andere examens, je kan het heus nog wel halen hoor, je hebt zo hard gewerkt en dat is echt niet voor niets geweest.
OT: Morgen héél hard aan mijn scriptie werken, want heb commentaar teruggekregen. Nee, het is nog lang niet goed. Maar ik ga gewoon superhard werken want ik wil naar Toscane ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |