Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn vriend met iemand aan (bijna) het schuren is. Schuren heeft namelijk niks met dansen te maken, maar meer op zo'n erotische manier mogelijk tegen iemand aan wrijven. Het is dus eigenlijk gewoon droogneuken. En als mijn vriend zou vinden dat hij dat mag omdat ik netjes de salsa dans dan zou hij echt een klap voor z'n kop krijgen. Dansen oké, maar droogneuken vind ik dan echt te ver gaan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat jouw reactie nu precies is waar hij op uit was.. Hij lijkt jaloers te zijn over het salsadansen, wil jou terug jaloers maken en denkt dat op deze manier te kunnen doen. Met succes, je bent jaloers en verontwaardigd en hij denkt "ha, net goed"..
Kinderachtige boel en ik denk dat ik in jouw plaats het interessante er voor hem vanaf zou halen door er heel luchtig en accepterend over te doen. Dan lijkt de lol van het jou jaloers maken er snel af en maakt het zijn jaloerzie des te belachelijker. Maar goed, dat moet je maar net lukken.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(de vriend ) ho ho ho...in een eerder bericht heb ik duidelijk gemaakt dat ik niet met dat salsa zit. Ik wil gewoon leuk kunnen stappen. Dus ook gewoon met een vriendin dansen als we daar zin in hebben. ik doe verder echt niets verkeerds... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder moet een dansje met vriendinnen ook best kunnen, maar als je jouw vriendin daar nu dusdanig een rotgevoel mee geeft dat zij de behoefte voelt advies te vragen op een geel forum, en jij er toch niets aan wilt veranderen liggen je prioriteiten wellicht wel wat scheef. Kijk.. bij mijn ex was ik vaak erg jaloers, zelfs al wanneer hij chatte met een ander meisje of moest lachen om andermans grapjes. Bij mijn huidige vriend ben ik totaal niet jaloers en kan hij rustig bij zijn ex blijven logeren of voor mijn neus uitgebreid flirten met een andere vrouw zonder dat dit mij dwars zit. Het verschil zit het hem in zijn gedrag naar mij toe, welk gevoel hij mij geeft erover en hoeveel rekening hij houdt met mijn gevoelens. Jouw vriendin maakt wellicht een te groot probleem van iets wat voor jou niets betekent, maar het helpt niet dat vrienden van jou haar gaan vertellen dat jij het leuk hebt met een andere meid en je haar niets wilt beloven erover. Wat je vriendin betreft denk ik dat je vriend ook wat vertrouwen verdient dat het inderdaad niets betekent verder en puur voor de lol is.. een soort gulden middenweg. Al blijft het een beetje een kinderachtig probleem :/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Verder los je een probleem als dit nooit op door naar elkaar te gaan wijzen. Duchess vindt dat haar vriend dit en dat moet doen en veranderen, cabster vindt dat zijn vriendin dit en dat moet doen en veranderen. Helaas kun je de ander niet veranderen, dus kun je hooguit kijken bij jezelf wat JIJ kunt doen om dit op te lossen.. ookal is het maar een stom en kinderachtig probleem, het is toch extra jammer als juist zoiets een wig drijft tussen jullie. Check bij jezelf hoe redelijk je bent, wees eens echt eerlijk over jouw aandeel in dit probleem en probeer dat te veranderen en het gewoon netjes uit te praten, ipv los van elkaar te gaan klagen op dit forum.
|
![]() |
||
Salsa een geile dans?!
![]() ![]() Salsa is ontzettend gezellig ![]() Verder zou ik het zelf ook a-relaxed vinden als mijn (denkbeeldige) vriend met een ander meisje intiem zou gaan dansen. Hij doet het óf met mij, óf niet. Maar in mijn vorige relatie had ik daar geen problemen mee. Eerder andersom (hij jaloers op mij), omdat hij niet wilde dansen ![]() Maar in ieder geval: praat erover, want jullie doen nu heel kinderachtig op een scholieren forum. Een beetje elkaar afkatten (of afvallen) in het openbaar. Lekker (sterk) stelletje ben je dan. Citaat:
|
^ De meest verstandige opmerking van dit topic. Vriend heeft duidelijk niets kwaads in de zin maar houdt er wel van dicht tegen vriendinnen aan te dansen (geeft toe; dat ís ook gewoon af en toe leuk, ook al ben je niet verliefd op ze - maar goed, daar liggen míjn grenzen dan dus weer), vriendin wil liever dat dichter lichamelijk contact alleen tussen hen voorkomt.
Mijn eigen advies (maar vervormt door mijn eigen vrijzinnige idee): Dutchess, als je zo praat kun je overal wel op afknappen. Vind je het ook erg als ie zijn beste vriendin een knuffel geeft?
||
Citaat:
protest! tegen iemand aanrijen vind ik echt niet kunnen als hij mijn vriend zou zijn, als er een hele hele vette knipoog bij zit dan misschien wel, en een knuffel geven is toch wel totaal iets anders dan zo intiem dansen. Maar goed, we gaan nu allemaal roepen wat wij wel en niet vinden kunnen, terwijl iedereen heeft zijn eigen waarden en is misschien sneller jaloers of gekwetst dan de ander. En dat mag ook, dus niemand heeft hier in principe gelijk en kan voor de TS bepalen wat normaal is. Ik vind alleen wel als je een relatie met elkaar hebt dat je naar elkaar moet luisteren en rekening met elkaar moet houden. Daarbij vind ik echter wel dat stijldansen, waar salsa toe behoort, misschien een dans met veel passie is, maar echt is om de skills te leren, en hij heeft zelf gezegd dat hij niet mee wil doen. Je kunt haar moeilijk de vrijheid ontzeggen om een dans te leren omdat je zelf geen tijd hebt. En om dat dan te gaan vergelden met dit soort acties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan me maar 1x herinneren dat ik boos was geworden op mijn vriend tijdens dansen. Ik wachtte op een cha-cha-cha omdat ik dat gewoon leuk vind en ik zei tegen hem: zometeen wil ik een cha-cha-cha dansen. OK prima. Komt die cha-cha-cha, gaatie met een ander meisje dansen omdat die snel naar hem was toegelopen ![]() ![]() ![]() Ik denk dat je hem een beetje moet vrijlaten en dat zou geen probleem moeten zijn als je er zeker van bent dat je hem voor 100% kunt vertrouwen. Ik heb dat wel in mijn relatie en ik laat hem ook heel vrij en hij mij ook en daar varen we heel wel bij. En als hij dan even haar hand pakt, achja. Kan ik ook wel mee leven. Ik heb zelfs weleens gezien dat hij even heel snel over haar bil streek. En toen begon ik heel fout reggaeton met een ander te dansen. En toen keken we elkaar grijnzend aan over elkaars schouder en zaten we eigenlijk met elkaar te flirten. Zolang ik maar zeker weet dat de sexuele spanning alleen tussen ons is.
||
Citaat:
Ik moet trouwens ook toegeven dat ik op weinig andere manieren kan dansen dan tegen elkaar aan schurend. ![]()
|
Ik vind er persoonlijk nogal een verschil tussen zitten of hij met die meísjes danst, of met bepaalde lichaamsdelen van die meisjes. Ik zou ook niet echt blij worden als mijn vriend met borsten dan wel achterwerken van zijn vriendinnen gaat staan dansen op zaterdagnacht. Ik vind dat weinig met vriendschap te maken hebben, maar natuurlijk moet hij wel gewoon een gezellig avondje met zijn vriendinnen in de kroeg kunnen hebben.
||
Citaat:
Ach, misschien komt het doordat ik met toneel ook bijna alles zou kunnen/willen doen, zolang het maar een duidelijke functie in het stuk heeft... ik vind dansen gewoon iets dat daarbij in de buurt komt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Schuren met anderen in een relatie Arjen123456 | 84 | 16-11-2015 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Partner laten dansen met ander Frondish | 499 | 04-10-2006 05:15 | |
Liefde & Relatie |
Love-subject zoent met ander (help!) hhendrikxx | 22 | 24-04-2005 16:18 | |
Liefde & Relatie |
In de war... blurred | 21 | 15-07-2004 17:54 | |
Seksualiteit |
(intiem) dansen.. AnoniemProbleem | 58 | 16-05-2004 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
ff voorstellen, + gelijk wat gedachtenspinsels... Nushka | 3 | 15-03-2002 22:59 |