Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel plezier en slaap lekker straks! ![]()
Spoiler
|
Verwijderd
|
Want hey. als je cijfers rood kunnen zijn moeten ze wel rood zijn want je hebt eigenlijk niet zo heeeel erg veel dagen inbhet jaar dat ze rood kunnen zijn dus als je de mogelijkheid hebt moet je in principe gewoon profijt kunnen hebben van het moment dat ze wel rood zijn en je kent het wel dus het moet wel niet omdat want nanders gaan mensen denken van hey zei marit niet dat ze jarig was maar waarom is dat spul dan niet rood is ze dna helelemaal niet jarig maar dat benje dan wel en dan snapt niemand het meer en als er van een iets duidelijkhied moet zijn dan zijn het wel verjaardagen
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms heb je vna die momenten dat opeens alle lettercombinaties in volstrrekte tegenstaande logica door elkaar gaan rumbadansen en salsadansen, daar kunnen ze niet zo veel aan doen want dat is toch je eigen schuld en ja misschien dat daar zo een heeeeeeeeeeel klein lekker drankje bij hoort maar echt niet iets waar je u tegen zegt of tyopt natuurlijk
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iks denk dat je bedoelt dat het eigenlijk al morgen is, maar ik kan moeilijk in je hoofd kruipen op het moment, het zweeft ergens aabn een touwtje in de lucht geloof ik. Het regent wel maar hey, ik heb ene regenbestendighoofd dat kan het allemaal hebben. Inclusief tellsell. Maarr nu hebben we een belofte staan enzo ofzo.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219 Cherry Springs | 500 | 27-05-2008 15:02 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 |